Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/37552-N-2015.html |
<p class="kh_header"><b>Katowice: Opracowanie projektu i wykonanie na jego podstawie urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych funkcjonującego w strukturze Zamawiającego/ Z-7/I/2015/PNT</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 37552 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu i wykonanie na jego podstawie urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych funkcjonującego w strukturze Zamawiającego/ Z-7/I/2015/PNT.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie projektu urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 siwz; 2. budowa na podstawie projektu, o którym mowa w pkt. 3.1.1 urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych; 3. montaż urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych w budynku nr 4 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Realizacja zamówienia będzie przebiegać w następujących etapach: Etap I - opracowanie projektu urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych. Projekt ma zawierać: 1) wymiary zewnętrzne urządzenia, 2) rysunki techniczne urządzenia, 3) opis działania urządzenia, 4) prezentację interfejsu użytkownika, 5) algorytm pracy urządzenia, 6) szczegółowe parametry techniczne, 7) dane dotyczące ustawień urządzenia i kalibracji, 8) propozycje zabezpieczenia jakości wyników dla urządzenia; zgodnie ze szczegółowo opisanymi wymaganiami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do siwz. W ramach Etapu I Wykonawca będzie obowiązany ponadto do: 1) przeprowadzenia oględzin i testów źródła światła będącego elementem składowym stacjonarnego symulatora promieniowania słonecznego, stanowiącego wyposażenie funkcjonującego w strukturze Zamawiającego Centrum Testowania Systemów Solarnych, opisanego w pkt. 3.3 siwz, pod kątem określenia spektrum światła i możliwości dochowania warunków STC testu; 2) opracowania projektu ewentualnej korekcji źródła światła wskazanego w pkt. 3.2.1.9 za pomocą filtrów. Projekt wymaga akceptacji Zamawiającego; 3) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych opracowanego projektu. Zamawiający wymaga, aby projekt, którego dotyczy Etap I został sporządzony w wersji papierowej (1 egzemplarz) oraz w wersji elektronicznej na płytce CD (1 egzemplarz). Etap II - budowa na podstawie projektu, o którym mowa w pkt. 3.1.1 urządzenia do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych. Etap III - montaż urządzenia (wraz z dostarczeniem na własny koszt i ryzyko) do testowania modułów fotowoltaicznych na potrzeby Centrum Testowania Systemów Solarnych w budynku nr 4 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. W ramach etapu III Wykonawca będzie obowiązany również do przeprowadzenia szkolenia z zakresu konserwacji i obsługi urządzenia, którym zostaną objęte 3-4 osoby wyznaczone przez Zamawiającego. Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej (4 godz.) i części praktycznej (8 godz.). Celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom szkolenia wiedzy w zakresie zastosowania jednostki testującej i poszczególnych elementów urządzenia, jak również nabycie przez nich praktycznych umiejętności obsługi, konserwacji, diagnozowania uszkodzeń, i innych niezbędnych umiejętności koniecznych do obsługi funkcjonowania urządzenia, jak również procedur korzystania z gwarancji (zasad kontaktów z gwarantem). Wykonawca jest również obowiązany do opracowania i wydrukowania odpowiedniej liczy materiałów szkoleniowych..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: - trzydziestu tysięcy złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: 1. gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-7/I/2015/PNT, 2. gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); 3. gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują zaprojektowanie i wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. jednego urządzenia kontrolno pomiarowego o wartości minimum 200.000 PLN używanego w branży fotowoltaicznej i 2. jednego systemu pomiarowego składającego się z hardwaru zbierającego dane pomiarowe i oprogramowania gromadzącego i analizującego dane cyfrowe wraz z interfejsem użytkownika i 3. jednego urządzenia z zastosowaniem technologii poziomego transportu (przenośniki taśmowe).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia obejmują dysponowaniem osobą, która posiada Certified LabVIEW Associate Developer (CLAD).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 500.000,00 zł.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2015 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-07.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>